Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka tietää pitkäaikaisesta kuumeilusta?  (Luettu 21928 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #30 : 29.10.2006 14:31:33 »

Kiitti vinkeistä  Cheesy
Pohjan akkaa voisikin kokeilla, homeopatiaan en raatsi mennä, onkohan täällä periferiassa edes yhtäkään  :Smiley Huh
Vitamore Total voisi olla myös hyvä...  Wink Grin Cheesy mutta vasta kun löytää sen miehen  Cool
« Viimeksi muokattu: 29.10.2006 14:57:15 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #31 : 29.10.2006 14:36:39 »

No mulla oli ennen (-> ~vuosi sitten??) normaali lämpö 36,7 mutta nyt asteen verran alhaisempi! Melko paljon pudonnut ja ne hot-hot puuskat senkun lisääntyy  :Smiley
Johtuu varmaan menopaussista  Wink

Iän puolesta voisi johtua menopaussista, mutta kun tämä alilämpöisyys on vaivannut jo yli 10 vuotta. Olen kysynyt lääkäriltä tästä monta kertaa ja aina vastaukset ovat yhtä asiallisia; kuumemittari rikki, miksi mittaat kuumetta niin usein, no sä olet varmaan sellainen iso matelija (Huh) jonka lämpö vaihtelee yleisen lämpötilan mukaan jne jne, tässä valikoima parhaita kommentteja. Kai mä sitten siirryn horrokseen kun talvi tulee, harmi vaan että laskut pitää maksaa silloinkin eikä työnantaja varmaan hyväksy talviuni-poissaoloa...
Eihän sillä muuten mitään väliä ole minkä lämpöinen on, mutta kun olo on huono  crazy2
OHHOH, miten makoisasti nauroinkaan sun lääkäreiden ihme-kommenteille  uglystupid2 2funny tickedoff
MUTTA, eihän se kai haittaakaan tee, musta ainakin tuntuu etten enää ole niin vilukissa kuin aiemmin  :Smiley
Huonoon oloon koita kexiä jotakin luomuyrttijuttua  Huh ulkoilua  Cheesy ja sensellaista  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #32 : 29.10.2006 14:38:24 »

..........

(http://www.southerngazebo.com/forum/images/smilies/Activities/soaking.gif)

..........
AMME olisi ihanan ylellinen ja rentouttava  smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #33 : 29.10.2006 22:34:17 »

Kaurisenergiaa kirjoitti:
'Mutta, tässä asiassa taisin löytää syyn: Minulla on nuorin lapsi alle 2-vuotias, ja hänen syntymänsä jälkeen lääkäri määräsi minulle lääkkeet synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Mutta enhän minä niitä popsinut vaan laitoin roskiin. Voipi olla, että minulla on vielä tuota synnytyksen jäkeistä masennusta ja joudun ehkä hankkimaan uudet lääkkeet.'

Masennus voinee tuoda fyysisiä oireita mukanaan, ainakin sitä on herkempi huomaamaan kehon tuntemksia. Aika varmaankin auttaa.
Jaksamista ja piristävää mieltä Sinulle(jos nyt syksyn kaamoksessa voi piristystä toivottaa)  Smiley Smiley
 
 
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #34 : 31.10.2006 11:39:35 »

Kaurisenergiaa  - keskustelimme tuolla jossain vaiheessa jossain yhteydessä siitä miten äitien aivot kutistuu raskauden ja imetyksen myötä  crazy2 Aivoista karhunosa on rasvaa, ja jos viuveli ei saa äidin ravinnon myötä riittävästi rasvaa kasvattaakseen omia aivoituksiaan, niin sehän lähtee sitten äidin aivoista.

Resepti masennukseen siis Epa ja Dha sisältävää kalaöljyä -mikäli sinulla ei ole verenhyytymisongelmia.  coolsmiley
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #35 : 31.10.2006 16:08:24 »

Hmmm ... Minulla ei muistaakseni ole ollut kuumetta enää sen jälkeen kun vuosi sitten menin naimisiin. Sitä ennen oli melkein 20 vuotta. Suosittelen lämpimästi muillekin kuumeilijoille. Kannattaa ainakin kokeilla.  Wink
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #36 : 31.10.2006 17:58:40 »

Kaurisenergiaa  - keskustelimme tuolla jossain vaiheessa jossain yhteydessä siitä miten äitien aivot kutistuu raskauden ja imetyksen myötä  crazy2

Juu, olen huomannut tuon! Tuntuu että enää pieni osa aivokapasiteetista toimii.

Ja Marsinille: minäkin olen naimisissa... 

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: