Äänestys
Kysymys: Mikä on voimaeläimesi?
Kissa - 24 (10.5%)
Koira - 8 (3.5%)
Susi - 26 (11.4%)
Karhu - 22 (9.6%)
Hevonen - 16 (7%)
Kotka/Haukka - 22 (9.6%)
Tiikeri/Leijona - 27 (11.8%)
Peura/Hirvi - 6 (2.6%)
Delfiini - 20 (8.7%)
Jänis - 5 (2.2%)
Härkä - 1 (0.4%)
Joutsen - 5 (2.2%)
Jokin muu, mikä? - 47 (20.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 197

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on sinun voimaeläimesi?  (Luettu 89381 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #75 : 19.05.2011 21:55:51 »

Täällä ei olekaan taidettu vielä mainita omaa voimaeläintäni, jänistä. Tietoisesti sitä tuskin olen "valinnut", mutta kun rationaalisesti yritän ajatella niin se on jotenkin älykkään ja mystisen oloinen eläin. Tykkään tosi paljon käydä öisin kävelyllä, kun muu kaupunki nukkuu, ja hienoimpia hetkiä ovat aina ne kun jostain katujen varjoista loikkii esiin jänis. Ne katoavat aina yhtä pian kuin ilmestyvätkin, ja tuntuvat tulevan jostain tuonpuoleisesta. Niissä on jotain tosi salaperäistä, ja olisi kiinnostavaa oppia jotain niiden symboliikasta.
Piirtelen niitä tosi usein, ja ne esiintyvät monesti unissakin. Yhdessä unessa seurasin kaniinia sen koloon, ja sieltä paljastui valtava kanivaltakunta, johon jäin kai sitten asustelemaan.
Jäniksissä kiehtoo jokin tietty villiys, ujous ja oveluus. Näistä samoista syistä yksi kaverini pelkää niitä tosi paljon.

Ja joo.. pienempänä voimaeläimeni, tai ainakin ehdoton suosikkini, oli susi. Äiti aina käski minun ja siskoni ajatella omaa voimaeläintä. En enää muista mikä se oli, se varmasti vaihteli, mutta mitä ilmeisimmin se joskus ainakin oli susi.

Myös linnut kiehtovat, tai niihin ainakin samaistun eläimistä parhaiten.  smitten
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #76 : 20.05.2011 11:24:11 »

Voi kiitos nepparinen.  smitten
Jänispä hyvinkin. Tosi hyvinhän tuo minua kuvaa, vaikkakin tuo yksinäisyyteen vetäytyminen on ehkä vähän liioiteltua. Ja joo.. sehän on aina niinkuin itse kokee. Aika monet tuntuvat pitävän jäniksiä vähän turhanpäiväisinä tai ärsyttävinä (ja se city-kanien tappo-operaatio on kyllä kauheinta mitä tiedän. Sad) mutta itse näen niissä jotain tosi kiinnostavaa. Nimenomaan jäniksissä, en sellaisissa pullukoissa lemmikkipupuissa. Cheesy
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #77 : 25.05.2011 14:34:10 »

Mullekkin jänis on todella rakas! Kiinalaisessa kun oon, siitä kai se on lähtenyt. Koen yhteyttä ja samankaltaisuutta. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #78 : 25.05.2011 19:55:42 »

Luin jostaki et kiinalainen jänö vastaa länsimaisen astrologian kaloja.. Se on tosi jännä juttu, kun mulla on pyöriny nää  kalat ja  neptunus- teemat tässä jotenkin niin paljon ympärillä. Palaset naksuu paikoilleen niin että narskuu ja päässä helisee.
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #79 : 25.05.2011 23:19:00 »

Tiikeri smitten  Kauniita, voimakkaita, ylpeitä, itsenäisiä eläimiä!


Tiikeri


Tiikeri on suurin kissaeläin. Tiikereitä tavataan erilaisissa olosuhteissa viidakoista vuoristoihin. Esim. leijonasta poiketen tiikeri ei ole laumaeläin. Aikuiset tiikerit liikkuvat yksin. Puolitoistavuotiaana tiikerin pennun on jätettävä laumansa. Muista kissaeläimistä poiketen tiikeri pitää vedestä ja on hyvä uimaan. Tiikerit ovat uhanalaisia eläimiä ihmisen himoitseminen turkkien vuoksi. Jälleen kerran ihmisten pikkumaisuus ja luontoyhteyden puuttuminen saa jonkun eläinlajin lähes katoamaan. Monissa kulttuureissa tiikeriin liitetään erilaisia myyttejä. Saduissa tiikerit ovat usein pahoja ja leijonat hyviä.


Elementti:

Tuli


Voima:

Itsensä löytäminen


Ominaisuudet:

Tiikeri ilmentää voimakkaasti seksuaalista voimaa ja aistillisuutta.
Erilaiset intohimot yhdistetään tiikerin voimaan. Voimaeläimenä sen symboliikka on kuitenkin laajempi. Tiikeri-ihmiset etsivät itseään, omia voimiaan sekä omia reviirejään elämässä. Tiikeri-ihmisen on ehkä elämässään vaiheessa, jolloin hän on hukassa itsensä kanssa.
Hän ei tiedä mitä tehdä, miten pukeutua, miten nauttia elämästä ja sen tuomasta aistillisuudesta. Ihminen on hukannut omat raitansa. Tiikerin tullessa mukaan, tämä kaikki muuttuu.
Tiikerin avulla löydämme oman voimamme ja sen, miten ilmennämme voimaamme. Löydämme oman aistillisuutemme ja opimme tunnistamaan asiat, joista nautimme. Oman itsemme löytämisen kautta löydämme intohimon elämään. Se vie meidät kohti uusia seikkailuja.
Kissaeläimiin j erityisesti tiikeriin liittyy koskettamisen taika. Tiikerin voiman avulla opimme aivan uudella tavalla nauttimaan toisen ihmisen kosketuksesta ja opimme myös kevyesti hellimään toisia.



Mitä voimia saat:

Kun tiikeri on karjahdellut elämääsi, on elämäsi muuttumassa melkoisesti sekä sisäisesti, että ulkoisesti. Ne ajat alkavat olla takanapäin, jolloin et tiennyt omia vahvuuksiasi ja sitä, miten ilmennät omaa aistillisuuttasi. Pukeutumisesi ja ulkomuotosi ehkä pienoinen tyylittömyys saa muutoksen. Opit huomaamaan miten ilmennät itseäsi parhaiten ja näin löydät omat raitasi elämääsi.
Itsensä löytäminen voi liittyä myös asioihin, joita harrastat tai teet työksesi. Olet ehkä tehnyt asioita, joita muut ovat toivoneet sinun tekevän. Nyt tilanne on kuitenkin muuttumassa, sillä tiikerin voima ajaa sinua juuri niiden asioiden pariin, joita haluat tehdä ja joihin löydät intohimon. Tiikerin tuomaa vahvaa muutoksen voimaa on vaikea vastustaa ja näin ei pidäkään tehdä. Tiikerin intohimoinen voima vie meitä kohti omaa parastamme.


Tiikerin voimalla voit myös löytää oman seksuaalisuutesi uudestaan. Seksuaalisen herkkyyden löytyminen lähtee kevyestä kosketuksesta ja hellimisestä. Sitten kun ihosi menee kananlihalle ja kehosi alkaa kehräämään, on se merkki tuntoaistimme herkistymisestä ja sydämemme avautumisesta.
Kun tämä tapahtuu, avautuu sinulle seksuaalisesti uusi aikakausi. Kun kosketuksen herkkyys löytyy, on tie kahden ihmisen väliseen kauniiseen seksuaalisuuteen valmis. Syvä seksuaalinen yhteys ei ole kehojen, vaan kahden ihmisen energioiden välistä tanssia.

tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #80 : 30.05.2011 19:02:08 »

Susi, se se on ollut jo pienestä tytöstä lähtien ja pysynyt aina rinnalla vuosien varrella.  smitten
Ajan kuluessa on käynyt sitten muita auttajaeläimiä, kuten Leijonaa ja ilvestä, mutta en lue niitä voimaeläimiksi. Ne on vain sillä hetkellä auttaneet ja tuntuneet jollain tapaa läheisiltä.
tallennettu
nepparinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #81 : 04.06.2011 11:39:41 »

mintsilla, ihan elävästi näkyy, miten se ressu ilves on luimistellut pois olkansa yli vilkuillen, ja miettinyt että ei kai kukaan vaan nähnyt miten nolosti kävi.  Grin

Olisko se ihan suoraan viestiä sulle, että katso tarkasti, että jalkojen alla on tukevasti maata, ettet tipahda. Toisaalta jotenkin oleellista kuitenkin noissa kissaeläimissä minun mielestäni on se, että ne putoaa aina jaloilleen, vaikka korkealta putoaisivatkin. Eli viestivät, että kyllähän niistä tipahduksistakin selviää.
tallennettu
Panda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #82 : 04.06.2011 23:05:48 »

Oma voimaeläimeni tuntuu olevan jänis. En osaa sitä sen kummemmin perustella, tuntuu vaan omalta otukselta. Tiukan paikan tullen jänis auttaa pandaa mäessä. Sanalla sanoen: In Jänis I trust. angel
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #83 : 10.06.2011 09:57:38 »

Samat fiilikset Mitä Mintsillalla tuossa aiemmin, minä pidän kissoista ja kissat pitävät minusta. Pakkohan se on kissa olla! Kissat ovat vierailleet elämässäni aivan alusta asti, lyhyitä ohimeneneviä hetkiä ja hieman pidempiä, muutamien vuosien pätkiä. Toisaalta tuntuu että kissa on koko ajan mukana elämässäni. Vaahtosammuttimen kokoisena (2v?)  kävimme mummun kanssa aina erään vanhan ladon luona katselemassa villikissoja. Leikki-ikäisenä minulla oli tapana "pelastaa" kissoja kotikulmiltani, palauttaa niitä koteihinsa  Grin. Fanitin tietty Batmanin Kissanaista, (Michelle Pfeiffer- ainoa oikea Catwoman 1992!). Oli omia kissoja jotka muutaman vuoden viihtyivät ja lähtivät sitten, katosivat. 20-vuotiaana kissa auttoi jopa oikealle elämänpolulle. Pelastin omituisten "sattumien" kautta naapurin kadonneen kissan pakkasaamuna sillan alta ja siitä lähti alulle sekä henkinen herääminen että matka kohti kutsumustyötäni. Vannon että se katsoi minua sieltä kolosta suoraan silmiin ja naukumalla vaati kiipeämään sen luokse. Sitten tuli Kissa joka vauditti eroprosessia huonossa suhteessa ja lohdutti ja tuli kainaloon kun olin yksin ja pelkäsin muutosta.

Onko teillä muuten kokemusta että voimaeläimenne alkaa ilmestyä teille kun jotain merkittävää on tapahtumassa? Tai alatte itse kutsua sitä lähellenne? Tajusin juuri että usein kerään kissoja (kuvia, esineitä, poden kissakuumetta..) ympärilleni juuri ennen jotain muutosta... Nyt on parhaillaan se vaihe taas, viimeyönäkin oli unessani nuori kissaemo synnyttänyt pieniä pörröisiä kissanpoikia komeron lattialle jossa nukkuivat... Viikko ennen mummoni kuolemaa vein hänelle kissan sairaalan pöydälle. Se oli viimeinen kerta kun tapasimme... Hui ehkä nämä on sattumia vaan... ?

Olen myös päättänyt että leijona on voimaeläimeni, todella Voima-eläin. Saan leijonalta hirmuisesti rohkeutta ja se vahvistaa henkisesti. Siksi minulla on tatuoituna myös leijona. Elämäni merkittävimmät ihmissuhteet on myös aurinko leijona ihmisten kanssa, ihailen ja kunnioitan leijonia, ihmisiä ja eläimiä. Onneksi olen myös itse  askendentti leijona  :Smiley
Olen päässyt Afrikassa kulkemaan kolmen nuoren leijonan kanssa, silittänytkin. Herännyt eläinpuistossa leijonalauman aamukarjuntaan kun kaipasivat lihaa... Cheesy Mieletöntä. Hullun voimakas energia niistä lähtee!
« Viimeksi muokattu: 10.06.2011 10:09:52 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Kimalainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #84 : 13.06.2011 20:23:17 »

Mantukimalainen.  smitten
tallennettu
Psychedelist
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Liskot Kiskot


Profiili
« Vastaus #85 : 19.09.2011 11:22:50 »

Voisko mun voimaeläin olla hämähäkkis? Tunnen suurta sympatiaa niitä kohtaan...  knuppel2

e: Tosin voihan olla että tää kaikki on vaan harhaa  crazy2
« Viimeksi muokattu: 19.09.2011 11:39:16 kirjoittanut Psychedelist » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #86 : 19.09.2011 11:47:24 »

Mulla on susi smitten Naarassusi. Se tulee aina silloin, kun tarvitsen sitä. Kerran se tuli aivan oikeassa karvaisessa hahmossa katsomaan minua  smitten
Toinen on valkohäntäpeura, joka myöskin on usein käynyt luonani...koen ne niin, että susi antaa rohkeutta, voimaa ja tukea, luottamusta siihen että elämä kantaa vaikka mikä tulisi, ja se on henkenä siinä viimeisessä PERKELEESSÄ! Nyt tämä riittää;)
Valkohäntäpeura on taasen tasaisempien aikojen opastaja ja seuralainen, joka antaa viisautensa minun käyttööni.

Kun peura lähtee, susi tulee. Ja kun peura palaa, susi on jo mennyt.

Tällähetkellä on peura kehissä. Se loikki keväällä takapihan metsänlaitaan nenäni eteen, eikä vielä ole valkosta peräpeiliään näyttänyt Wink
tallennettu
Mila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #87 : 04.10.2011 13:53:04 »

En ole koskaan oikeastaan ajatellut voimaeläimiä tai mikä olisi omani, mutta viimisen syksyn aikana joka kerta metsässä kulkiessa olen törmännyt korppiin tai useampaankin.Shocked En ole koskaan aiemmin niitä nähnyt. Mahtavia olentoja! Viimeksi  sienimetsällä ympäristössä liihoitteli niitä kaksin kappalein ja olen alkanut miettimään mistä moinen törmäily näihin, ja mitä se merkitsee.Smiley
tallennettu
titlingr
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #88 : 04.10.2011 17:23:28 »

Rotta! Ihania vilkkaita, nokkelia ja uteliaita otuksia pikkuisine vaaleanpunaisine tassuineen jotka vilistävät olkapäillä, nuuskutukset korvassa, tyytyväiset hampaiden naksuttelut ja tietenkin pusut!  smitten

Muoks: jos jollakin on jonkinlainen kirja joka käsittelee aihetta, olisin tosi iloinen jos kuulisin mita rotta ilmentää.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 04.10.2011 17:25:19 kirjoittanut titlingr » tallennettu

Aurinko Leijonassa ~ Nousumerkki Leijonassa ~ Kuu Oinaassa
titlingr
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #89 : 04.10.2011 18:15:16 »

Kiitos mielenkiintoisesta linkista Solnishko!  Smiley Hiiren luulisi olevan melko lähellä.
Rotat ei taida olla kovin suosittuja tässä yhteydessä Huh
tallennettu

Aurinko Leijonassa ~ Nousumerkki Leijonassa ~ Kuu Oinaassa
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: