Näytä kirjoitukset
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 17
31  Astro special / Yleistä / Vs: Parasta tässä päivässä : 30.04.2011 12:38:46
Kuninkaalliset häät olivat eilen aivan parhaat.  smitten

Ja lisäksi miehen kanssa sovinto. Minusta kiinni se oli, toisen ongelmat heijastuvat suhteeseen heti, vaikkei mitään pettämistä tms olekaan taustalla.  Kiss Uusi alku, uudet suunnitelmat... Ja minä voin jo hieman paremmin, vähitellen.  Smiley  coolsmiley

Nyt tänään on musiikkivideot, löysin Voicen "uudestaan" kanavapaikalta 11, jotenkin en tiennyt, että se on sinne siirretty.  laugh

Ja oma rauha, sain pitkään nukkua. Nyt yksin saa tehdä koneella omia juttuja, ei kukaan häiritse. Pian leipomaan ja ruokaa suunnittelemaan.  laugh  Tongue

Illalla ei edes huvita vappua juhlistaa, olen jo niin vanha. Onneks on tämmöisen tylsän ja paatuneen pariskunnan omat tekemiset sitte vaihtoehtona..  Wink  Grin
32  Astro special / Yleistä / Vs: Parasta tässä päivässä : 27.04.2011 02:36:05
Lopultakin ystävien tuki ja apu x gånger tre.

Postissa iloisia uutisia, pitkään odotettu kirje,  smitten

Hyvä ateria rakkaan kanssa, sekä filmi. Henkinen yhteenkuuluvuus. Pirteä kevätilma, pirteämpi mielikin jo.  smitten
33  Astro special / Yleistä / Vs: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa.... : 26.04.2011 15:31:40
Ratkaisu: ehkä sinusta juuri onkin siihen! SInuun luotetaan työpaikalla, ota "erityistehtävät" pelkkänä kredittinä, pätemistehtävänä jos ei muuten.  Wink Kyllä se siitä, ihan varmasti pystyt. Ja jos tuntuu ettei, voi aina ottaa asenteen: "no saa luvan kelvata. Prioriteetti oli kuitenkin jossain muualla ensin."  laugh  Wink

Toisaalta mistä minä tiedän, kun en alkuperäistä tilannetta Ratkaisun työpaikalla tunne edes ratkaisevan verran enempää, kuin täällä nähtynä ja koettuna...  Cool

Itsellä on jo laantunutta suuttumusta tänään,

tosin ihan hepreaa sisältänyt kännykkälasku pisti vähän ärripurrit lentelemään...  tickedoff  uglystupid2

Itsekin taloutta opiskelleena, nyt meni laskutus yhdellä firmalla "hieman" ohi yleisten käytäntöjen ja etikettisääntöjen... Ei asiakasta voi näin tylysti ja tumpelosti kohdella!  knuppel2  uglystupid2

En suostu jättämään tuon ko. firman kanssa asiaa tähän, maksan kyllä laskuni, mutta selvityksen kohtelusta haluan. Huomenna miel.

Ja vanhat menneisyyden möröt tänään nostivat taas päätään. Vääristävät sanomisiani ja tekemisiäni. Oma äiti on taas niin LAPSELLINEN, että on aika omapäisellä tuulella. Purkaa kiukkunsa minuun, aikuiseen ja itsenäiseen lapseen... Emme edes asu samalla paikkakunnalla, mutta hänen kanssaan se on aina tätä, LAPSELLISET NAISET taas loistavat...  Shocked Vain minä ja sisarukseni saamme sanoa näin äidistämme... Aika ihme tyyppi.  buck2  uglystupid2

Juu, onneksi pari ystävää on puhelinlaitteella onnistunut piristämään päivääni. Sitä tarvitaan nyt: todellisia ystäviä! Onneksi tämä ketjukin on täällä! Kiitokset tämän idean kehittäneille!  Wink

Ja anteeksi nyt, mutta ruikutus ja valitus jatkukoon...  Grin  smitten  laugh
34  Muita keskusteluaiheita / Muita kokemuksia / Vs: herkkyys : 26.04.2011 01:14:49
Hei, onpa kamalan kuuloisia kokemuksia, sattunut ja tapahtunut, ainakin ketjun aloittajalla lumihangessa pyörittelyä, tappouhkauksia jne. Aika kovia juttuja nuorelle ihmiselle.

Minullekin oltiin silloin nuorena vähän vastaavalla tavalla ilkeitä, mutta huomaan että edelleen on ongelma tuo herkkyys.

Olen herkkä oikeudenmukaisuuteen, reiluuteen sekä omien että omien rakkaiden oikeuksien puolustamiseen. Tämä ei suinkaan sitten sovi aina kaikille.

Olen myös taiteellisesti herkkä ja lahjakas, monin eri tavoin. Se on kai joltain kateelliselta pois aina sekin. Sitten olen herkkä nauramaan, no aina on joku joka ei sitäkään voi sietää. Tunnevaistoni on herkkä, tulkitsen hyvin ihmisten välisiä suhteita  ja ilmapiirejä, tästä on ollut enempi haittaa kuin hyötyä arkielämässä...  Embarrassed mutta omaan henkisyyteen tietty se auttaa, itsensä kehittämiseen.

Sitten olen herkkä myös tunteissani, itkuherkkä (jos on kerran nauruherkkäkin). Ja vanhojen kokemusten, kiusaamisen yms. vuoksi olen herkkä ottamaan kaiken itseeni. Oikea kunnon  aurinko  rapu joskus voisi vähän rauhoittuakin, ajatella ennen kuin sanoo mitään... ( kuu  kaksoset )

Toisilta kateellisilta sekin on tietty pois, että herkästi luovin itseni ja sopeutan itseni uusiin ihmisiin ja ympyröihin. Olen melko älykäs, opin esim uusia kieliä äkkiä, olin hyvä aikoinaan koulussa. (no nörtit vs pahikset, se perusasetelma aina)  idiot2 ja sitten vielä tunneäly, jokin selvätietoisuus välillä, ja tunneherkkyys omalla itsellä sekä oikeudentaju.

Aivan käsittämätöntä kierouttahan tällä paketilla kohtaa vielä aikuiselämässäkin. On se kumma, kuinka oikein magneetin lailla vedän näköjään kaikkia henkisiä limanuljaskoita edelleen puoleeni!  Sad  tickedoff  uglystupid2 Luulisi, että minä olisin jo oppinut. Tai sitten en vain ole suostunut muuttamaan -vieläkään- tunteitani hiljaiseksi ja itseäni kyyniseksi. Siksi he löytävät ja tunnistavat -SIIS herkkyyden nähdessään!

Silloin on tehokkainta näyttää takaisin oma pelottava puoli, oma viha ja omat kyvyt. Olen havainnut, varmaksi en voi tietäää...  coolsmiley  Wink
35  Astro special / Yleistä / Vs: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa.... : 26.04.2011 00:55:17
Oikeasta asiasta, voin oikeasta elämästä nyt ihan valittamisen vuoksi vielä valitusvärssyn vetäistä:

vanhoollinen naisten työelämässä, vastakkain asettelu:

Lapsettomat vs LAPSELLISET lapsia omistavat naiset,
ai että tekis taas mieli vähän sanoa:  tickedoff  knuppel2

Mikä ihmeen juttu siinä on, että vaikka HALUAN lapsia enkä voi niitä saada, minua ihan vapaalla kädellä saadaan sitten tuomita, arvostella

ja lapsellisia ohareita tehdä ja niin edelleen, piiloutua tekosyyhyn nimeltä lapsi??? Ja kaikki sitten LAPSELLISET muut äidit sen hyväksyy, ovat aina sen lapsen puolella, oli äiti mikä lie hunsvontti tahansa, joka ei omia asioitaan vaan organisoi tarpeeksi hyvin. Eli SE on se oikea syy, ei sen lapsen menot vaan äidin menot.

Kaksikin tapausta -kas kummaa, molemmat olivat humputtelevia yksinhuoltajaäitejä- vuoroviikoin, piiloutuivat tekosyyhyn nimeltä lapsi.
Ja minua sitten selän takana puukottavat, juoruavat, että olen joku saatanan syntinen paneskelija, en edes naimisiin mene enkä lapsia hanki.

vittu kun tietäisivät miten kipeätä toi ottaa jo muutenkin, toi arvostelu, toisten lasten näkeminen, kun itse ei voi edes ajatella saavansa...  Cry  angel

terveisiä vaan, kaikille ketkä tunnistitte itsenne. On aika yleinen asennevammaongelma. Ja SYVÄLTÄ.  knuppel2  Lips Sealed  Angry
36  Astro special / Yleistä / Vs: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa.... : 26.04.2011 00:49:01
Anteeksi vaan, mutta valitatko nyt vähän turhasta? Minusta se kuulosti siltä.  Smiley

Mietipä Japanin Fukushiman uhreja hetki, tai Kauhajokea tai Selloa tai Haitia.  Cry

Sinun ongelmasi taitavat olla kuitenkin aika vähäisiä näiden rinnalla, eikös??  smitten

Varmaankin. Aikalailla on-off-tyyliin vuoden kestänyt pahoinvointi on vaan jo aika kyllästyttävää.

Ja miehän kirjotin, että "oikeastaan asiat ei ees ole huonosti, vaan pääkoppa saa kaiken kääntymään negatiiviseksi. Masennuspäivät.." Huh

Pikkari on kyllä saanut kestää paljon. Ei toisiaan ihme, että hiukset tippuvat.. toivottavasti nyt se kilpirauhaslääkitys auttaa siihen, muista asioista toipumiseen menee varmasti kauan.. Paljon voimia!

Ihmisen arkielämän asioita ei mielestäni voi verrata katastrofien uhrien kärsimykseen. Jos ei anna itselleen lupaa kokea omassa elämässään negatiivisia tunteita ja kokee niistä huonoa omaatuntoa maailman kärsimyksien rinnalla, tekee sekin mielestäni vähän huonoa. Eikös tämän ketjun idea ollut vapaus valittaa vaikka niistä pienistäkin asioista. Tietysti jos ei pysty kokemaan positiivisia tunteita on asia vähän eri.

Pikkarille voimia. =)

Jos ketään tämä onnellisemmaksi täällä sitten tekee - no paha eli minä olen saanut palkkani, ei hyvin mene.

Pyrkimykseni oli tuolloin noissa viesteissä jotenkin terapeuttisesti saada ihmisiä palaamaan järkiinsä, kun itselläni nyt sattui esim Japanin katastrofissa olemaan useampikin japanilainen tuttava, joidenka omat tutut eivät enää ole elossa... Sekin on surettanut minua, vaikken kaikkia tuntenut.

On jotenkin pysäyttävää, jos hetkeksi ajattelee, että Suomeen osuisi tuommoinen luonnon oikku. Että ihmisiä vain sen vuoksi, että sattuivat olemaan ulkona tietyssä paikassa silloin, katoaisi tai menehtyisi. Minua tuo uutinen satuttaa vieläkin, kuuntelen aina tarkkaan, jos Japanista tulee vaikkapa radiosta uusia juttuja.

On päässyt pari kertaa sydämen pohjasta "vittu" tai "voi helvetti" kun uusia järistyksiä, tai uusia ongelmia on heille tullut. Jokainen tilanteessa todistanut on sen sitten tajunnut, kun olen selittänyt. Enkä dramatiosoi nyt turhia, kirjeystäviä on kyseessä, toisen olen elävänä nähnyt Suomessa, toinen HALUAA kovasti tulla tänne, minäkin haluan. Voi olla vain hieman vaikeata, jos hän ehtiikin kuolla ennen sitä haavetta.

En muista, enkä välitä kinastella, mitä minusta oli turhasta valitettu, mutta

Niin kauan kuin rakkaanne ovat elossa ja samassa maassa / puhelin tai Internet-yhteyksien päässä tavoitettavissa, mitä hätää on? Miksi ikävää ei voi nähdä voimana??
Haudan taakse ulottuva ikävä, on kaikkea muuta kuin voimaa, se on ahdistavan raastavaa.
On niin moni sukulainen ja ystävä jo siellä, joten iloitkaa kaikki kun vielä elossa olette!  smitten

Elävä elämä, elollisille iloitseville,
Kuoleva kuolema, kuolevaisille, murehtiville.

Eikös?

Ja valittaa saa, tulihan sitä itsekin taas tehtyä. Ihan sama...  Angry
37  Astro special / Yleistä / Vs: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa.... : 25.04.2011 19:32:58
Vituttaa suorastaan kaikki.

Uranus,  uranus aika: raivasi elämästäni lähes KAIKEN. on koeteltu, aika pirun lujaan on koeteltu. Masentunut olen, ystävät jätti, perhe kääntyi vastaan, työ meni, mikään ei innosta jne. Rakas saa kaiken potaskan niskaansa, ehkä sekin kohta kääntyy vastaan ja loppuu lyhyeen tämä yhteiselo.

Kaupungilla juorutaan mun asiat paremmin kuin ite ikinä osaisin edes sanoiksi pukea.

Aivan se ja sama, pääsiäisen pyhät yhtä tuskaa kun on näin masentunut. Edes ulos ei tee mieli mennä, vaikka minkämoinen aurinko siellä olis. Oon liian loukkaantunut, monelle ihmiselle, riidoissa kohta koko maailman kanssa, mahtavaa...

Pari ystävää soitti vasta tänään, ekat puhelut koko pääsiäisenä. No ei tää nyt sentään mikään joulurauha ole, sais useamminkin soitella. Itkin sitten. En tiedä auttoiko, mutta oli kiva saada puhelu. Sitten taas ollaankin ihan omillaan, ei ne käymään tullu tai näkee ehdi.

Ihan pohjalla kävin noin kk sitten, onko suunta nyt ylöspäin vaiko tasaisen suorasti ja tylsästi eteenpäin? En tiedä, pahinta: ei vittu edes kiinnosta välillä...

Tuomitkaa ihan miten haluatte, ette oo ekoja ettekä vikoja. Tää on aikamoisen hanurista, sitten tiedätte kun rankka uranus tulee teille joskus omaan elämään...  Embarrassed
38  Astro special / Yleistä / Vs: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa.... : 20.04.2011 13:08:52
tein tässä vähän aikaa sitten saman virheen jo toistamiseen ja teen sitä parhaillaankin. välillä mietin että miten pystyn olemaan niin viileän tunteeton, onkohan minulla omatuntoa ollenkaan kun pystyn satuttamaan läheisiäni tosta noin vaan? ihan vaan omien halujen ja tunteiden vuoksi...
nyt sitten seisotaan taas tienristeyksessä tietämättä mitä tehdä ja miettien miten tähän päädyttiin.

en pidä itsestäni.

Ole nyt itsellesi armeliaampi, hemmottele itseäsi jollain tavalla. Meditoi vaikkapa, käy ulkona kävelyllä. Onko ystäviä enää jäljellä? Soita vanhalle tutulle, sukulaiselle tms. vaikka mukavalle exälle..?  Wink Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu.
Aina voi opetella pyytämään myös anteeksi omaa noloa käytöstään.
  smitten

Särkee päätä. Ikävä kultaa. Huono keli, ei pääse ottamaan aurinkoa, eikä pilkkiminenkään kiinnosta harmaalla säällä.
Hiuksetki leikataan tännään, vaikka luulis sen olevan ihan hyvä juttu. Ärsyttää vaan kun oon kasvattanut näitä ahkerasti.

Tupakkaa palaa.
Olo on huono, etova.

Juoksevan veden puute aiheuttaa satunnaisia ärsyyntymiskohtauksia, ja pääsiäisstressi iskee kovaa.

Oikeastaan asiat ei ees ole huonosti, vaan pääkoppa saa kaiken kääntymään negatiiviseksi. Masennuspäivät.. Undecided

Anteeksi vaan, mutta valitatko nyt vähän turhasta? Minusta se kuulosti siltä.  Smiley

Mietipä Japanin Fukushiman uhreja hetki, tai Kauhajokea tai Selloa tai Haitia.  Cry

Sinun ongelmasi taitavat olla kuitenkin aika vähäisiä näiden rinnalla, eikös??  smitten
39  Astro special / Yleistä / Vs: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa.... : 20.04.2011 03:28:08
Ukko, joka on jotenkin ripustautuuva ja ongelmallinen, välillä ollaan kuin yö ja päivä, välillä niin on ja off... Multa loppuu pian voimat joten ero on ehkä pian jo, ainakin mun sydämessä jo jokseenkin selvää...  Sad  Cry

Sattuu. Mutta se on parempi silti näin, päätös pitää. En oikein oman itseni vuoksi voi muutakaan kuin seurata omaa paremman voinnin lähdettä...  Undecided  angel  coolsmiley

Ja yks ystävä jos toinenkin, tänään taas yks lisää osoitti oman kaksinaamaisuutensa, onneksi parhaaseen ystävääni voin luottaa vielä. Ja aina.  smitten  Cheesy
40  Astro special / Yleistä / Vs: Parasta tässä päivässä : 20.04.2011 03:18:23
paras ystävä = yksinkertaisesti paras ystävä! Muut kaikkoavat, mutta hän riittää aina ja joka kerta!  smitten smitten smitten

Allekirjoitan myös aivan kreisit jutut, karkaa aivan lapasesta, kaikille on omat nimikkeensä ja koodikielensä, menee vaan niin hyvin yhteen kaikki henkisesti sen tyypin kanssa. Ollaan matkustettukin yhdessä vaikka missä, suosittelen ystävyyksille!  laugh  Cool

Alkaa selviintyä omat todelliset ystävät, päämäärät ja nykytilanne. Hianoa. Vaalit nyt oli mitkä oli, mut elämä jatkuu.  Wink
41  Astro special / Yleistä / Vs: Parasta tässä päivässä : 18.04.2011 18:13:29
Yli tunnin kestänyt "elvytys"-puhelu 10 vuoden aikaisen hyvän ystävän kanssa.
Keveni sydän, hiukan...  :Smiley  smitten  Cool

illalla zumba.
Aurinko,

millään muulla ei ole väliä, vaikka kuka sanois mitä. Vastoinkäymisiä on, mutta enköhän hengissä taaskin -ähäskutti- selviä... Nih.  Wink
42  Astro special / Yleistä / Vs: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa.... : 18.04.2011 18:10:50
Kännykkä paskana, vain huonompi ja vanhempi Nokian halko pelasti mut siltä, että saa vielä kavereille puhuttua...  smiley6600  buck2

Ja VAALIT - voi moro, tätäkö on oikeesti Suomi vuonna 2011 Huh vaatis melkein oman ketjunsa täysin, taivaallahan oli kai aktiivisena  uranus ja  venus Suomen yllä ja lopputulos oli sitten TÄMÄ...

oh no,

kaiken lisäks itselläkin on täys  uranus -kaaos meneillään:
työ meni, rakkaus on menossa, paikkakunnan vaihto, ystävät eivät enää ole ennallaan, arvomaailma muutunut vahvasti, kaikki tuntuu olevan ajoittain melkoisen perseestä
eikä kukaan ymmärrä yhtään,
olen yksin ajatusteni kanssa,

Juicen sanoin:
käy tuuli läpi pääni Etelästä Pohjoiseen
Oon yksin ajatusten raunioilla,
Ikuisesti kolisevat sanat tyhjyyteen,
on jälleen tuskan viitta hartioilla.

Olen  uranus -lapsi, no onneksi olen nousujouskari ja vahvasti myös  jupiter -lapsi. Selviän siis aina tästä myllerryksestäni, aina, mutta yksin...  angel  :Smiley  laugh
JA vielä huumorilla...
vaikka tekis kuinka kipeää, periksi anna en...  knuppel2  idiot2  smitten

43  Muita keskusteluaiheita / Muita kokemuksia / Vs: Edellinen elämä-leikki ;) : 15.04.2011 21:20:49
Topaasi; *nauru*. miten en yhtään ihmettelisi vaikka olisinkin ollut? heijastaisi aika hyvin nuo asiat nimittäin tähän elämääni. Cheesy
en ole ikinä tykännyt siitä jos joku on yrittänyt kahlita minua jotenkin. kaipuu vapauteen oolveis änd forever. ja tuo hippityttömäisyyski...
jos tämän hetkistä elämän tyyliä katsoo, niin toivottavasti en ole menossa samaan suuntaan kuin tuossa sinun näkemässäsi entisessä elämässä. mmh.. Huh

No, pidät itsesi viileän coolina,
jalat maan pinnalla  Cool
ja pään kylmänä,

älä turhia hötkyile, muista nöyrtyä välillä, vaikka ihailijoita olisi kuinka. Se ei ole keneltäkään pois, ihmiset arvostavat nöyrää asennoitumista ainakin Suomessa... 
angel

MITÄHÄN JOKU NÄKEE, ETTÄ minulla on entisessä elämässä, tai entisissä elämissä ollut? Tosi jännä keskustelu, itse välillä omalle kohdalle mietinkin tätä samaa, että mikähän oon voinu joskus olla...  Cheesy noniin, let's go!   laugh  smitten

Mulle tulee mieleen vaan kova vauhti jonkun hevosen kyydissä, jotain mistä nautit joka solullasi. Inkkarimeininkejä. Wink Ja toisaalta taas surullisempi mielikuva: suuren laman alla masentunut toimistotyöntekijä, jolla perhe elätettävänä. Nuo ovat aikalailla toistensa vastakohtia, vauhdikkaalla tyttösellä ei juuri velvollisuuksia ole - ainakaan luonnossa liikkuessaan - ja laman mies hautautuu niihin.

Mitä fiiliksiä minusta saa? Huh

 2funny inkkareilla tapana röyhtäistä kiitokseksi
ai täh - viroa = kiitos!  Grin minäkin tein viimeks tänään niin, ruoan jälkeen.
Hah, no aika alkukantaista intuitio-pohjaista luovuutta kyllä on, voisin ollakin inkkari,
ja mustat silmät on.  Shocked  Kiss
ja hevosia oon ratsastanu lapsuudessa ja nuorena paljon, ovat ihania otuksia  smitten Sisar käy vieläkin hevostelemassa, minulla -köyhällä inkkarilla - ei vielä ole ollut varaa, noita "valkolaisten" sielujen toimintoja, hänellä ei ole mustia silmiä...  Wink

Jännä juttu, olen liiketalouden tutkinnon käynyt jo tässäkin elämässä!  Tongue
siis osuvaa tuo lama... pelottavaa,
olen näköjään nytkin kulkemassa jo hyvää vauhtia tuohon samaan ansaan sitten... oh no. no cash, no cry...?  Sad  Undecided  Cry

No, mutta:
MIKÄ minä olen ollut juuri ennen nykyistä elämääni?

Niin ja:

Minä näen hennon keijumaisen olennon, kiven päällä yksin jätettynä, sammalten keskellä. Kuka tunnistaa omakseen? En tiedä mitä aikakautta, mutta hän on köyhä, yksinäinen, onneton. Hirvittävän kaunis, elämä yhtä hirvittävää tragediaa-- pelastakaa hänet!  Cry

 laugh

Sitten tuleekin merimies, rauhaton sielu, minun suvussa jo yksi on kuollut 90-luvulla tämmöinen, onko ysäri-ihmisiä, joille tuo kohtalo olisi mahdollista? Blondeja, hänkin on vaalea kuten minäkin...? (blogissa on jonniinmoinen kuva...  Smiley )
Ja tuo katsoo kaukoputkella sekä kiikareilla, on kaivannut jo pitkään rakastaan. Rakas on petturi, toinen mies maissa ollut jo pitkään kuvioissa. Tarina päättyy traagisesti, eikä siitä ikinä puhuta.

ROSVO-ROOPE konsanaan vai?Huh  Tongue  Huh  Kiss
Terveisiä...  angel  smitten  Kiss  Smiley

Neljä.
44  Astro special / Yleistä / Vs: Parasta tässä päivässä : 15.04.2011 21:01:07
Niin rela päivä ollu, että kaikki paska suoltuu jo pois, aivan sama

te ette mua kumoon enää saa.  uglystupid2  2funny

Eli olen itse oman onneni seppä. Piste.  smitten
45  Astro special / Yleistä / Vs: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa.... : 15.04.2011 20:56:44
Voi nääs ja nääs ja nääs,

katsokaa, mää sulle vielä kahvipaketit näytän, niin ei tarvi irvistellä!

Pulttibois:

http://www.youtube.com/watch?v=tU6fAXa6oyw
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 17