Näytä kirjoitukset
Sivuja: 1 ... 15 16 [17]
241  Astro special / Astro special / Re: Ilmamerkkien heikkoudet : 09.01.2006 12:30:57
Kyllä tuli- ja ilmamerkit sopivat hyvin yhteen, miksei ilma- ja ilmakin.

Itse olen siis aurinkomerkiltäni rapu, eli vesielementti, en yhtään ihmettele ettei seurustelu itselläni ole koskaan hyvin sujunut ilmamerkkien kanssa. Ystävyys kyllä onnistuu ilmamerkkien kanssa, varsinkin kaksosten, johtuneeko kun olen kuu kaksosissa ja asc jousimies? Mene ja tiedä..  buck2

Mielestäni (ilmaperspektiivistä):

ilma&ilma
sopivat toisilleen usein, puhuvat samoilla aaltopituuksilla, usein myös maailmankatsomukset sivuavat hyvin toisiaan. joskus molempien etäisyys tai hajamielinen omiin pohdiskeluihin uppoaminen voi aiheuttaa alakuloisia jaksoja parisuhteelle, jolloin vedetään vähän hiljaisemmalla vaihteella. tällä pariskunnalla on molemmilla omat erikoiset rutiininsa ja tapansa, mutta kumpikin antaa toiselle oikeuden niihin, kärpäsellä katossa voikin monesti olla hupaisát oltavat!  Grin

tuli&ilma
räiskyvä pari, mutta monesti aineksia todelliseen ja kestävään rakkauteen, usein molemmat arvostavat kumppaninsa kiinnostusta esteettiseen ulkonäköön, sosiaalisiin taitoihin ja hienotunteisuuteen. Mikäli kartoilla ei ole ihmeempiä ristiriitaisuuksia, nämä ovat komea pari missä ikinä näyttäytyvätkään. Tunteet räiskähtelee pintaan myös ilma-merkin puolelta aina silloin tällöin.

ilma&maa
älyllisesti toistensa seurassa viihtyviä, usein yhdessä saavat talousasiat järjestykseen. maa-merkki tasapainoittaa ilma-merkin ailahtelevaisuutta ja päättämättömyyttä joissain asioissa. maa-merkki myös "takoo järkeä" ilma-merkin päähän, aina kun täytyy vatvoa jotain asiaa. maa-merkkiin voi tehdä vaikutuksen ilma-merkin kiinnostus moraaliseen oikeudenmukaisuuteen.

ilma&vesi
tässä yhdistelmässä täytyy olla paljon muitakin aineksia, jotta se tulisi toimimaan. Välit voivat jäädä pinnallisiksi, koska vesi keskittyy tuntemaan, kun ilma taas ajattelemaan. täten ilma-merkki harvoin ymmärtääkään veden jatkuvia mielenosoituksia tai mistä milloinkin kiikastaa. vesi taas saattaa pitää ilmaa kylmänä ja tunteettomana, jos ilmaa ei kiinnosta panostaa tunnepuoleen.

Saa olla eri mieltäkin!  Smiley
242  Astro special / Astro special / Re: Ilmamerkkien heikkoudet : 09.01.2006 11:12:54
Sanokaa nyt vielä tämäkin kun tuntuu että sellainen on vielä tulossa jostain.

Puhuvat ilmaa? Liian suuria suunnitelmia? Mutta paljon ideoita? Kommunikaatio ymv? Ulkomailla 2 vesimies-mies tuttua ja hyvin sujuu. Ovat hyvinkin henkisyydestä kiinnostuneita, oikeen aidosti. angel

Minulle ainakin kerran yksi vesimies-mies yhteisten hetkien jälkeen sanoi, ettei halua seurustella kanssani, koska olisin kuulemma ollut liian tunteellinen ja syvällinen ihminen hänelle. Taisi moittia taiteellisuuttani ja henkisyyttänikin.  Sad

Outo kommentti minusta. Hän ei siis tainnut olla kovinkaan henkisyydestä kiinnostunut, omapahan oli häpeänsä. Ei jäänyt haittaamaan.  Cool

Ja samaa mieltä olen monen kanssa siitä, että viileitä ovat, myös jollain lailla kovin passiivisia (vaaka ei aina ole) sekä syy-seuraus-ajattelutapaa käyttäviä teoreetikkoja/analysoitsijoita. Raha-asioissa eivät menesty hyvin, ainakaan minun tuttuni.
243  Muita keskusteluaiheita / Unet / Re: "Telepaattiset" unet? : 29.12.2005 00:15:24
Näin tänä syksynä unessani, missä äitini käveli ulkona juuri samalla hetkellä. Hän oli luonani kylässä, halusi mennä aamukävelylle, kun  minä jäin vielä pötköttämään vähäksi aikaa. Joten näinkin siis tismalleen unessani ne tiet ja reitit, joita hän oli kulkenut, kun kysyin tätä häneltä.  Smiley

Joskus lukio-aikoina näin unta, että sain pari päivää sitten pidetystä ruotsinkokeesta arvosanaksi 7+. Ja unen jälkeisenä päivänä kokeet jaettiin, ja 7+:han sieltä rapsahti. En ollut kovinkaan tyytyväinen, 8-9:n oppilas kun normaalisti olin.

Äidin äitini näki unessaan äidin isäni kuoleman ennen kuin kukaan muu perheestä oli kuullut tapahtumasta.  Cry Hän oli kuollut onnettomuuteen, ja pian isoäitini unen jälkeen ovelle kolkutti poliisit kertomassa suruviestiä. En ikinä ole äitini isää ehtinyt nähdä, koska äitinikin oli tuolloin vasta 10-vuotias. Isoäitini oli hyvin henkinen ihminen, mitä yliluonnollisiin taitoihin tulee.  smitten

Niin ja kerran sattui itselleni vielä yksi hyvin erikoinen tapahtuma. Minulla oli tärkeä lääketieteellinen toimenpide seuraavana aamuna, kun menin nukkumaan. Hoin ja rukoilin mielessäni illalla, että varmasti heräisin aamulla kellonsoittoon, koska myöhästyminen ei tullut kuuloonkaan. Sitten aamulla, kahta sekuntia ennen kuin kello pärähti soimaan, kuulin huoneeni pimennosta äänen joka sanoi: "Herää!". Kukaan perheenjäsenistä se ei ollut ollut, kun samana päivänä sitä kyselin. Jännää, eikö?  idiot2

Aurinko Ravussa,
Nousumerkki Jousimies
Kuu Kaksonen
Merkurius Rapu
Venus Leijona
244  Muita keskusteluaiheita / Unet / Re: Pelottavaa.. : 28.12.2005 23:29:19
Moi Jenima!

Chandran tulkinnoista sain "tiivistettynä" oman visioni unestasi.

Uskoisin, että vaikka unesi tuntui pelottavalta, sen sanomaa on turha pelätä. Nimittäin kyseessä taitaa olla ajatusmaailmasi uudistuminen. Maailmankatsomuksesi on saamassa "uudet kasvot" -olet siis kasvamassa henkisesti syvällisempään suuntaan!  angel

Kenties unesi käytti pelottavan tunnelman keinoa, jotta suhtautuisit vakavasti uuteen kehitykseen. Uskalla katsoa asioita uudella tavalla, uskalla poiketa entisestä minästäsi, jotta jotain uutta pääsisi syntymään!  smitten

Aurinko Ravussa
Nousumerkkinä Jousimies
Kuu Kaksosissa
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
245  Tervetuloa, aloita täältä. Myös ohjeet ja ongelmien ratkaisut! / Uudet käyttäjät / Hyvää päivää! Neuvoja? : 16.11.2005 14:15:07
Olen Topaasi, liittynyt joukkoonne hetki sitten ja päätin nyt esittäytyä kaikille. Smiley

Itsestäni voisin sen verran yleisesti kertoa, että olen
Aurinkomerkiltäni Rapu
Nousumerkiltäni Jousimies
Kuumerkiltäni Kaksonen
ja Venus Leijonassa

Tarvitsisin Teidän apuanne rakkaat astrolaiset. En nimittäin ymmärrä yhtään, miten lukisin omaa syntymäkarttaani.  idiot2
Jostain pitäisi aloittaa tämä opetteleminen... Kun vain joku saisi sen mahdolliseksi. :Smiley


Kerro minulle se, mistä vaikenet. Kerro, minne avaruuteen aina viereltäni katoat. Ja voit olla varma, että lähden mukaasi sinnekin.
246  Astro special / Syntymäkartan tulkintaa / Kuunsolmun ja 7. huoneen merkitys? : 02.11.2005 15:44:10
Syntymäkartassani on kuun noususolmu 7. huoneessa. 7. huoneessa on minulla paljon muitakin planeettoja edustettuna. Syntymäpäivänikin on 7.7. joten kenties 7 voi olla merkittävä luku..? Osaisiko joku kertoa tuosta kuun yläsolmusta jotain? 

Ja mitä ne orbit on, kun yrittää tulkita omaa karttaansa? Siis eniten ihmetyttää, että kahden orbin etäisyys toisistaan pitää olla joku tietty lukema tai jotain, pitääkö olla esim tasan 10.00, vai riittääkö likimain 10.00?? Oon ihan vasta-alkaja ja poropeukalo näissä... Undecided

Suuret kiitokset jollekin, joka tietää ja jaksaa auttaa!  Grin

¤Topaasi¤
Sivuja: 1 ... 15 16 [17]