Näytä kirjoitukset
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 17
16  Muita keskusteluaiheita / Muita kokemuksia / Vs: "arvaillaanko?" : 07.05.2011 01:52:37
Ambrelin suurin huolenaihe liittyy lapseen ja kouluun jollakin tavoin. Rahaan. ?
Tuli monta mutta kun tulivat vaan ja nuo voisivat nivoutua.. Smiley

Topaasille soitti isä ja poika laittoi tekstarin? Smiley

Heh, aika hyvin veikkasit. Poikaystävä oli se, joka silloin viestin laittoi. Ja Äiti oli soittaja.  Smiley

Tänään sain aivan ihanan työtarjous-puhelun. Koko päivä olikin aivan mahtava siitä lähtien!  smitten

En vielä ole valittu siihen, mutta ei se haittaa. Elämä alkaa taas tuntua ihanalta! Pian on kesäkin ja hyvää säätä on viikonlopuksi luvattu, nauttikaa astrolaiset ihmiset! Nauttikaa koko sydämellänne kaikesta hyvästä, ja aidosti tehkää vilpittömin mielin töitä sen eteen, minkä voitte parantaa!  smitten angel

Aina ei ihmisvoimin kaikkea vastaan kannata silti taistella. Some things are just ment to be...  angel
17  Astro special / Syntymäkartan tulkintaa / Vs: Miten Venus toimii sinulla huoneissa ja aspekteissa? : 07.05.2011 01:47:41
Mitähän se muuten tietää, jos syntymäkartalla venus tekee neliö-aspekteja paljonkin monien oleellisien planeettojen kanssa?

Mun  venus on  leijona ja 8. huone. Saan aina kuulla täällä, että se on jokin esimerkillinen sijainti sille. No onko hurja aspektoituminen vai mikä sitten syynä siihen, että meitsi on aika sählä välillä ihmissuhteissa...  Grin Toisaalta kukapa ei olis, ihminen on vallan omituinen otus, kaikin tavoin.  2funny

Tai muuten aktivoituneesti aspektoitunut venus? (yhteensä 8 eri aspektia saan omasta astro.fi:n synnyinkartastani sille osumaan.. huh huh.)

Eli nämä  aspect_squ osuvat  askendentti  jousimies ja  kuu  kaksoset DC
---> onko toisiaan tasapainoittavat, kun löytyy sekä asc että desc? Vai vain monimutkaisemmat kuviot noiden myötä??

Sitten löytyy tämmöisiä vielä:
uranus   :jousimies:ssä ja 1. huoneessa, lähellä ascia aspect_squ  venus
 jupiter jousimies, 12. huone lähellä ascia aspect_squ  venus 
chiron  kaksoset 6. huone  aspect_squ  venus


Nuo kaks muuta vielä on venuksesta  aspect_tri  neptunus  jousimies 1 huone
ja avautuva sekstiili  pluto 10 huone  vaaka

Kolmio varmaan neptunukseen viestii siitä, että tunneherkkä olen tosi paljon, aistin aina eka kaiken mitä ympärillä tapahtuu. Tajuan joidenkin romanssit ekana, tajuan joskus liiankin hyvin ja eksaktisti, mitä on tunteissa ihmisillä tapahtumassa... Se on joskus tuskallista, kun elää tämmöisenä ilmapuntarina tunteiden aallokossa... Jos nyt kukaan tajuaa, mitä tarkoitan...  :Smiley  Undecided

Mutta tuo avautuva sekstiili pluto-vaakaan saa ehkä mulle jotain karua mustavalkoisuutta aikaan, jos välit uhkaa mennä poikki. Sitten kuuluu naps, eikä niitä ihan heti helpolla takaisin saa, jos ei mun kanssa aidosti ja tosissaan sitä yritä. Lisäksi kun se on ammatin ja uran huoneessa, 10 huone, oon monesti kokenu töissä sen, että minusta ei vaan tykätä. Syytä en tiedä aina, kateus vaikuttaa ehkä aika paljon... Naisilla varsinkin, nainenhan minäkin olen... On se aika säälittävää, että toiset saa kateudesta sitten ammatissaankin kärsiä.  Embarrassed  Sad

Jännää kuinka tän astrologian avulla alkaa vaan enemmän tajuamaan asioita, mitä paremmin vaan pääsee näihin käsitteisiin mukaan. Kyllä se totuus siellä jossain aina on!  Smiley  smitten

18  Astro special / Syntymäkartan tulkintaa / Vs: Miten Venus toimii sinulla huoneissa ja aspekteissa? : 07.05.2011 01:33:04
Miepä kokeilen tätä syntymäkarttani liittämistä tähän... Olisko jotain viisasta sanottavaa tästä elämän evääksi?


http://www.astro.fi/images/radix_web/05.02.1966_10:40_0_-02:00_63.326_-29.084_00.png

Supikas:
karttasi ei voii aueta linkkaamalla, koska me muut emme tiedä salasanaasi, joten linkki ei aukea noin.  Wink

Kartan saat liitettyä, kun tallennat sen koneellesi jonnekkin kuvana ensin. Sitten viestiä kirjoittaessasi otat sen mukaan tavallaan liitetiedostona,
viestinkirjoituksessa alhaalla
on jokin kohta joka kuuluu: "lisätoiminnot". Sieltä pitäisi pystyä liittämään jokin kuva, kuten vaikkapa kartta kuvatiedostona.

Jos et halua, että syntymäaikasi ja tietosi näkyvät, suosittelen kuvankäsittely- tms. ohjelmalla ensin rajaamaan karttasi niin, ettei siellä tosiaan ole noita tietoja näkyvillä kaikille astrolaisille.  Smiley

Katotaanpa sitten, jos onnistut.

Toki jotkut ovat niin rohkeita, että laittavat vain synnyintiedot tänne, jos joku viitsii sitten tehdä sen kartan heille ja katsoa sieltä. Makuasia.  coolsmiley
19  Muita keskusteluaiheita / Unet / Vs: Kerroppas unesi tänne. : 07.05.2011 01:21:11
Voi kun kaipaan aikaa, jolloin näin ihan OIKEITA pitkiä unia, monine merkityksineen...

Nyt on unettomuutta ollut jo pitkään,

lääkärille ei saa edes aikaa, että sais jotain nukahtamislääkettä,

kai se tästä vähitellen. Onko mitään nukahtamisharjoitusvinkkejä? Rauhoittavaa teetä en muiden lääkkeiden vuoksi saa kuulemma juoda. Muutamia päiviä näin pitäis vielä sinnitellä... Enkä joka yö halua nukahtaa pyörimisen jälkeen vasta klo 3 tai 4...

Mukavaa täällä on toisten unista lukea silti.  Smiley
20  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: haluatko viestin enkeliltä? : 04.05.2011 23:07:29
KAUNEUS

Ulkoinen maailma on heijastusta
sinun sisäisestä maailmastasi.
Keskity sisäiseen kauneuteesi, hyviin puoliisi
ja kykyihisi.
Jokaisella on kauneutta sielussaan -etsi sitä toisista.
Muistuta heitä heidän kauniista ominaisuuksistaan
ja siten valaisemalla autat heitä.
Ympäröi itsesi asioilla ja ihmisillä, joilla on kaunis
värähtely, sillä meihin vaikuttaa kaikki se, mikä on
ympärillämme.
Huomaa sekä oma kauneutesi että muiden.

 Kiss  angel  smitten

-nyt kaikille kauniita asioita ja ominaisuuksia kertomaan, vaalimaan tätä kaunista sanomaa! -  smiley6600  smitten
21  Muita keskusteluaiheita / Muita kokemuksia / Vs: Montako "rumaa" Niinaa (Ninaa) tunnet? : 04.05.2011 22:42:50
Nythän on kai puhe ulkoisesta kauneudesta, eikö?  Smiley

Tunnen minäkin nättejä Niinoja,

mutta uskon vähän siihenkin, että ihan aina se ei suoraan korreloi sisäiseen kauneuteen. Elämässä sisäinen kauneus kuitenkin auttaa eteenpäin vielä 80-vuotiaanakin, kun kaikki ulkoinen rupsahtaa...  smitten

Joskus ulkoinen ja sisäinen kauneus eivät viihdy samassa paketissa, joskus taas viihtyvät. EIköhän jokainen ole tänne elämään jotain tullut opiskelemaan,

koettelemukset ne minusta vasta kaunistavatkin. Mikään ei tule liian helpolla.  coolsmiley

terkkuja Niinoille silti, hieno nimi ja hienoja Niinoja ainakin kaksi tiedän.  smitten Sisäistä kauneuttakin on monenlaista, lisäksi kauneus on hyvin pitkälti katsojan silmässä.  Kiss
22  Astro special / Yleistä / Vs: Parasta tässä päivässä : 04.05.2011 15:07:41
Kunnon yöunet, vihdoin: pitkän huono-unisuuden jälkeen!  smitten

Nyt on voimia taas keskittyä paremmin ja AJATELLA...  Wink  Cool
23  Muita keskusteluaiheita / Muita kokemuksia / Vs: "arvaillaanko?" : 04.05.2011 15:03:31
Ambrel: veikataan, että autoon tms menopeliin liittyy suurimmat huolesi nyt. Tai kulkemiseen jollain tavoin..?

AnniA: uusi takkisi on rusehtava/ beige, kevät takki oikein muodikas ja chic  Kiss  Wink

Body Electric: et siedä maitoa, rakastat sen sijaan olutta..?  Smiley

Minun kysymys:
Kuka tärkeä ihminen minulle juuri äsken soitti? Entä keneltä tuli tekstiviesti heti puhelun jälkeen? (kaksi eri ihmistä siis kyseessä)

24  Astro special / Ennustava astrologia / Vs: Chironin transiitit : 04.05.2011 01:07:46
Saisinkos minäkin kysellä, jos joku astrolainen osaa samanaikaisia  chiron -transiitteja multa tulkita...  Smiley

ok, eli nyt on meneillään voimakkaimpina (tummansininen) nämä kaksi:

 chiron ( kaksoset ja DC ja 6. huone, mulla on myös kuukaksonen)  aspect_tri  mars  rapu 7. huone (samassa huoneessa myös  aurinko  merkurius  kuunsolmu  rapu ssa että rapumaisuutta on persoonassa ainakin melkein puolet, loput on sekoitus ilmaa ja tulta)

JA

 chironkaksoset  aspect_squ  askendentti  jousimies luonnollisesti tietty huone number 1  Smiley

sitten vaaleansinistä transiittia heittää myös chironille tämmöistä: chiron  aspect_squ  uranus ja jännän asiasta tekee se, että uranus on transitoitunut myös, kuten sen lähellä olevat  askendentti ja  jupiter kin, eli tulipäisyys hurjistuu tai jotain,
jouskarienergiat vs rapumaisuus vs haavoittunut parantaja kaksosmaisella adhd-luonteella,

no loukkaantunut olen jo sydänjuuriani myöten useammin kuin kerran näiden aikana. oon epähuomiossa säheltänyt ja paljon (kaksoset) muut ei pysy yhtään mukana, ja (jouskari) totuuden torvi ei taas yösijaa saa, sanonnan mukaan. Riepottelua.

Mites te tän näätte?
 jaksamista ainakin nyt koetellaan, järkeä sekä tunnetta... Huokaisu, menis jo ohi ja jotain uutta tilanne, uranus on se vaikein, sitten tulee vaikeampana chiron mun mielestä, ja jupiter tossa on täys mysteeri vielä... hm.hmmm  idiot2




25  Astro special / Ennustava astrologia / Vs: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus? : 03.05.2011 21:36:49
Topaasi, sinuna siis uskoisin että nuo molemmat planeetat tuo ihan hyviä muutoksia. Chiron voi nostaa tunteet pintaan muutosten keskellä, mutta kyllä se siitä.

Kiitos Lizzy,

olen alkuvuodesta käynyt vähän henkistä oppikoulua läpi, helppoa ei ole tod ollut. Ja sairaslomallakin niiden ongelmien takia piti hetki olla. Nyt menee jo paremmin. Ensin tuli se  uranus (nyt en muista enkä viitsi laiskana tarkistaa, että millaisella transiitilla se aloitti)
ja siitä alkoi elämän kääntyminen vähitellen ylösalaisin. Minusta ne  chiron -transiitit uranuksen jälkeen kertoivat vain, että herkkänä ihmisenä tulen oman voinnin taholta reagoimaan tähän,
no kukapa ei olisi, kun KAIKKI meni uusiksi,
tosiaan ihan kaikki, mistä nyt ihmiselämän onnellisuuden osaset yleensä rakentuvatkaan...

Nyt niitä palasia on uudestaan kasailtu, eli jo paremmin vähän menee. Uranuksen transiitti on silti hidas, sitäkin pysäyttävämpi ja radikaali, olen oppinut.  Shocked

Edelleen kestää toukokuun loppuun mulla tää  uranus  aspect_tri  jupiter ja HUONESIJAINNIT on kuulemma oleellinen asia tulkitessa transiitteja, sekä merkit,
no mulla ne molemmat siis  uranus ja  jupiter ovat  jousimies kuten  askendentti , nuo ovat lähes yhtymässä nousuakseliini. Siksi koen edelleen kolmiotransiitin aika häkellyttävän suurena, kun se tuolla tavoin molempiin nousuakselin planeettoihin hyökkää.
 uranus on 1. huoneessa eli MINÄHUONEESSA ja  jupiter mulla 12. huoneessa, ITSENSÄ VOITTAMISEN HUONEESSA, tuo jupiter nousuakselia lähempänä

-->voisiko tästä vetää jonkin johtopäätöksen, että muutos tulee olemaan erittäin iso henkinen kasvuprosessi (on jo nyt ollut sitä) ja lopulta voittaisin itseni tavalla tai toisella, että se muutos palkitsee minut vielä jonain päivänä jotenkin? Vähän nyt on jo fiilikset haikeat, että tämä "nykyinen" elämäni on kohta historiaa, tulee varmasti muutto muualle omasta halusta, aivan uudet kuviot jne.

Nyt vain lähinnä odottelen, että tulisi työrintamalta valoisia uutisia.


Jotain aiemmilta sivuilta löysin juuri kolmioaspelteille, että se ikään kuin vinkkaisi silmää, näyttää kieroa huumorintajua transiiteissa niin, että *jonain päivänä tajuat vielä kuinka hyvä flaksi sulla tässä nyt on käymässä, katsos*

ja jupiterin kanssa uranus viestii, että on jotain muuttumassa joko onnellisemmasta epäonneen, tai epäonnesta onnellisempaan, paha sanoa kumpaan suuntaan, riippuu aina muista tekijöistä. Raha- tai arpaonnea, tai menestystäkin voi olla kuulemma luvassa.
  laugh  Smiley

Vielä merkkisijainteja varmasti kannattaa katsoa, siis transiitteihin liittyvistä planeetoista omalla kartalla.
Mulla noi molemmat oli jouskarissa,
joten oiskohan matkustelua luvassa, ulkomaita tai ulkomaalaisia, vieraita kulttuureja, vierasta maaperää? Voi ehkä tarkoittaa elämänkatsomuksellisia, arvomaailman ja idealistisuuden radikaaleja muutoksia, AIVAN uusia ympyröitä, ikään kuin "itsensä löytämistä uudestaan".

jousimies-uranus energia, no se on välillä aika pelottavan rehellistä mulla ainakin, suorastaan hyökkäävää, mutta hyvissä kohdissa, sillä sopeutuu äkkiä uuteen ympäristöön, oppii rikkautta erilaisuudesta ja on itsekin jatkuvasti höpsön erilainen. Jousimies tekee asiasta kuin asiasta semmoisen "totuuden torven tai syväkurkun", en ole maailman tahdikkaimmalla tuulella silloin... Mutten valehtelekaan. Ok, hyvä jos joku oppi tästäkin jotain... On tässä jo monta vuotta astrologian avulla tuota omaa ajatusmaailmaa opiskeltukin.  Smiley
26  Muita keskusteluaiheita / Onnistumisia menestyksen tiellä / Vs: työpaikkakiusaaminen : 03.05.2011 01:30:01
Minulla on kasa pätkätöitä jäänyt käteen koko 2010 vuodesta, osa ulottui tällekin vuodelle. Ainakin kolmessa oli työpaikkakiusaamista, vähän eri tyylillä kaikissa.

1. paikka. Minua ohjaava kollega ryttyili suoraan ja henk.koht opetustilanteissa juuri minulle sekä ilkikurisesti pilkkasi ja puhui pahaa omille kavereiölleen siellä. Pomojen edessä oli kuin herran enkeli, sitten sama touhu jatkui, kun pomo meni pois. Olin hänen silmätikkunsa, mutta huomasin, että hänellä itsellä oli tosi paha olo.
Purin itseäni sukulaisille ja ystävilleni tästä, muuten en olisi jaksanut sitä työtä.
Lopussa sisareni kehoituksesta otin yhteyden asiasta pomooni, silti nyt tajuan että olisi kannattanut vähän eri tavalla ja vahvempana hoitaa sitä, just vaikkapa liiton edustaja tai lakimies apunani. Jäin yksin, asia haudattiin, työsuhdetta ei kas kummaa jatkettu, ja kiusaaja on edelleen siellä työssä ja myrkyttää ilmapiiriä, olen kuullut. Ei menny täysin hyvin tuo kuvio sis.  uglystupid2  tickedoff

2. Paikka, oli aivan pimeä pienyritys, jossa omistaja-esimies-kaksikko pyörittivät omaa likaista salajuoni-peliään... Tähän oli hyvin vaikeaa puuttua, lopulta sain toisen työn, mutta mielialaan se vaikutti. En edes viitsi kaikkea tänne kertoa, mutta en ikinä enää hae vastaavaan työhön tai tehtävään. Tuossa pienyrityksessä olin aika voimaton, kun omistaja oli ikäänkuin se ylin pomo, ja hän oli aivan mielipuoli!  Lips Sealed
Eipä oikein valittelut auttaneet enää. Oli tultava omin neuvoineen toimeen siinä riidellessä...  Shocked Liitolla tai lakimiehellä uhkailut eivät tehonneet, no sitten kävin niihin tahoihin jatkuvasti puh. keskusteluja. Syytettä en halunnut alkaa nostaa, olisi ollut taloudellisesti kannattamaton minulle. Hmmm.  Angry Taas pahis selvisi.  knuppel2

3. Ryhmähyökkäys johti minun irtisanomiseen ilman mitään perusteltavaa ja järkevää syytä. Olin kaikista pätevin ja osaavin siihen tehtävään. Ryhmän "pääjehu" taas epäpätevin, tunsi itsensä ilmeisesti uhatuksi tai jotain. Ja riitti, että asioista riitelimme yksi päivä kun hän oli väärässä. Ja kumma, kahdessa päivässä hän onnistui myrkyttämään oman esimiehen ja vielä yhtä ylemmän sille tasolle, ettei minun selittelyjä enää kuunneltu, vaan---kenkää.
Erikoinen ja lapsellinen työpaikka. En pahemmin tykännyt, muista kuin työtehtävistä. Vastasi nappiinsa mun koulutusta, mut ihmiset oli kuin vampyyreja.  Embarrassed

No, aurinkolapsi,
kerroin vain ollakseni jokin vertaistuki sinulle tässä. Älä masennu, voisi olla huonomminkin. Minäkin selvisin, kaikkien kolmen koettelemuksen jälkeen.  smitten

Opin itse sen, että jatkossa KAIKISSA tilanteissa, oli töissä tai ei, on järkevää ilmaista oma näkökanta suoraan kiertelemättä ja vilpittömällä mielellä. Toimi niin, ettei jää huonoa omatuntoa. Seiso sanojesi ja päätöstesi takana. Jos joku on loukkaantunut sinulle, selvitä se alta pois, suoraan jos pystyy.

Ja esimiestasolle puolestaan on ehkä harkittava ja hillittävä käytöstään enempi, ne ovat kuitenkin auktoriteetteja jossain määrin, ei voi liian kaveriksi heittäytyä.

Muista, että kaikki ovat vain TÖISSÄ siellä. Ei kannata kuvitella heti löytävänsä sydänystävää tms. koska raha mutkistaa ystävyyssuhteita, heti kun päteminen samassa työssä astuu kehiin.  Wink

Kyllä se siitä aurinkolapsi, pääset uusiin kehiin ja unohdat kohta koko höskän. Toivon itselleni aivan samaa, unohdusta, vaikka mua loukattiinkin useasti ja pahasti... Silti elämä jatkuu ja urvelot jatkaa haisemistaan...  Smiley  Wink  2funny
27  Muita keskusteluaiheita / Unet / Vs: Kerroppas unesi tänne. : 03.05.2011 00:50:23
Kiitos Topaasi. smitten

En vaan tiedä missä asiassa pitäisi hidastaa, tuntuu, että käyn muutenkin turhan hitaalla. Huh Se kyllä tuntui voimakkaalta, muistan unen vieläki sellasena ku sen näin.. Olet varmasti oikeassa, täytyy pohtia tuota vielä.

Luin unen kuvauksen sinun ekassa viestissä uudestaan, nyt tuli vähän eri ajatuksia.

Ja vielä jos elämä ei tunnu tarvitsevan hitautta tai hillintää, olisiko se viittaus radikaaliin muutokkseen,
olet nyt kypsempi siihen mitä aiemmin, sun täytyy uskaltaa vaan
unessahan SINÄ olit se, joka rauhallisesti tyynnytteli lasta, ja sanoit sen olevan normaalia.

Jos lapsi edustaa sisäistä lasta sinussa itsessäsi? Jotain kaunista on kuolemassa, viatonta ja tunteikasta. Lapsi suree sitä, mutta sinulla on jo järkitason yliote tunteistasi, tiedät selviäväsi.

Näkisin tämän unen sanoman nyt näin. Voit toki kysyä unimaailmalta jos saisit vielä kerran nähdä unessasi tuon lapsen ja kysyä uudestaan, mitä hän oikein tarkoitti. Joskus pyyntöihin saa "uusinnan", toisinaan uni varjelee näkijäänsä, eli ei näytä enää jatkoa. Jos jatkoa ei pyynnöistä huolimatta tule, asia on vielä liian syvältä riipaiseva ja kivulias sinulle itselle kohdattavaksi.

Toiv. tästä oli paremmin apua unimietintöihin. Nyt menen itse näkemään omia haaveuniani. Hyvää yötä!  smitten  Smiley
28  Astro special / Ennustava astrologia / Vs: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus? : 02.05.2011 18:00:23
Tämä on aika pitkä ketju, joten anteeksi, jos täällä on jo tätä samaa kysymystä käsitelty aiemmin...

No minulla on kuitenkin aiemmin ollut pitkiä transiitteja lähinnä  uranus  aspect_tri  jupiter molemmat jousimiehessä,  jupiter kartallani 12. huone, melkein yhtymä  askendentti  jousimies ja uranus aavistuksen kauempana noususta, 1. huoneessa jouskari sekin.

Jupiter tekee monipuolisemmin sekä heikkoa että keskivahvaa trasniittia nyt, riehuu oikein kunnolla siellä. En viitsi kaikkia sen tekemiä transiitteja kirjoittaa tähän.

Chiron tekee neliöitä ja kolmioita. No henkistä jaksamista onkin koeteltu mitä ällistyttävimmillä sisäisen maailman muutoksilla nyt, elämästä ikään kuin karsiutuu kaikki "turha ja hyödytön" nyt pois. Vertaisin jonkin luonnon katastrofin kuten tornadon voimaan,
---> mikään ei enää tule mulla olemaan entisellään näiden muutosten jälkeen,
sitten jälkikäteen tajuaa, että juuri noin sen kuuluikin mennä. Jonain päivänä on siihen vaikeaan muutokseen täysin tyytyväinen.  Smiley

Mutta kysymykseni kuului, miten minulla nuo yhtäaikaisen  jousimies :n  jupiter - ja  uranus - transiitit voivat vaikuttaa vain negatiivisesti menestymiseeni?? Tuntuu, että työnhaku on entistä tahmeampaa ja vaikeampaa (onko se sen  chiron ansiota sitten?)
ja ihmissuhteissa olen muuttunut aivan hiirulaiseksi pian, en uskalla enää mitään samaan tapaan, enkä viihdy samoin seurapiireissä kuin ennen, liekö "kisaväsymystä" tai jopa  chiron :n mukanatuomaa alakuloa...  Embarrassed

Jos joku voi antaa vinkkejä, miten taas saada ryhtiä ja otetta kehiin, kun uranus, jupiter ja chiron raivoaa kaikki yhtäaikaa (eniten mulla kuitenkin on 1. Jupiter siellä kaksitoista-huoneessa, ja sitten 2. Chiron DC-akselilla kaksosissa kuudennessa huoneessa, uranus heikkenee jo, se on siis ensimmäisen huoneen tyyppejä se.)

Joten onko jouskari-uranuksia tai jouskari-jupiter-tyyppejä? Tai niitä, joilla jupiter myös möllöttää 12. huoneessa, oli merkki mikä hyvänsä? Onko kellään vastaavasta transiittipainostuksesta kokemuksia? Minulla tämä liittyy ennen kaikkea työnhakuun, ehkä paikkakunnalta pois muuttoon, sekä henkiseen jaksamiseen.

Kiitos, jos joku vaivautuu auttamaan.  Smiley
29  Muita keskusteluaiheita / Unet / Vs: Kerroppas unesi tänne. : 02.05.2011 17:25:30
Ystävän (oikeassa elämässä olematon) lapsi sanoi "kuolema tulee jos ajaa seinään liian lujaa" ja sitä ihmeteltiin porukalla, kun eihän sen ikäisen lapsen pitäisi osata tuollaisia sanoa. Kerroin, että lapsi vaan muistaa entisiä elämiään, se on ihan normaalia tuonikäisillä.

Inhottava uni, se lapsi oli jotenkin niin.. epäinhimillinen, ei tästä maailmasta. Undecided

No, nyt on energiaa vaihteeksi tulkitakin täällä jotain.  Smiley

Soma, olisiko tuo varoitus oikeeseen elämään? Voisiko sulla mennä liian lujaa jonkin asian suhteen?

Usein olipa lause mikä hyvänsä, mutta jos se jää unen jälkeenkin leijumaan sanatarkasti mieleen, sillä on ollut jokin hyvin syvä merkitys alitajunnan viestinä.
Esimerkkinä kerrottakoot, että itse näin unen joskus lähestyessä 18 vuotta (olin ihan lapsi, mutta jokin itsenäistymisvaihe ja kasvuvaihe oli henkisesti menossa) seuraavasti:
Unessa tuntematon ja pienikokoinen naisihminen lähestyi ihmisjoukon keskellä minua, uhkaavasti, ja toi minulle vain seuraavan sanoman: "Sinä olet aina vain tuommoinen. Menet ja tulet ja teet miten itse haluat, ja muidenko pitäisi vain seurata sitä?

Uni loppui siihen, heräsin, mutta jotain lauseen voimasta kai kertoo se, että edelleenkin, vuosien jälkeen muistan sen sanasta sanaan. Pisti se vähän ainakin miettimään siinä iässä, että olenko muille liian dominoiva ja johtava ihmissuhteissani. Edelleen johtajuuden kanssa saa joskus tehdä malttihommia, mutta pehmeämpi olen kyllä ajatuksiltani jo, kuin tuolloin...  Grin  smitten

Eli soma, sinuna en miettisi niinkään sitä, että sanoja oli lapsi, ja että hän mainitsi kuoleman. Minusta se suurin sanoma tuon lapsen suusta ehkä oli se, että nyt maltti olisi valttia jossain asiassa. Hidasta, uni kehoittaa..?  Huh  coolsmiley  angel
30  Astro special / Syntymäkartan tulkintaa / Vs: Vaikea tapaaminen ja sen kartta tulossa, voitteko auttaa? : 01.05.2011 14:41:57
Hei, kiitos apachelle ja Casperiinalle osallistumisesta tähän topicciin.  smitten

Voin sen verran nyt jälkikäteen valottaa tapahtumaa, että tuolloin se meni ihan ok, neutraalilla ja "vaakamaisen" hymyilevällä sekä diplomaattisella linjalla vain.

Mutta, tuo ihminen on aika inhottava ollut pohjimmiltaan jo pitkään minulle. Sulkenut minut täysin ulkopuolelle yhdestä kaveriporukasta, johon ennen kuuluin (vielä viime kesänä ja syksynä olin tervetullut, nyt hänen ansiostaan en enää.) Ja hän myrkyttää tosiaan toisia ihmisiä mm minua (tai muita inhoamiaan henkilöitä) vastaan.

Hänellä täytyy kyllä olla itsellään aika vakavasti jokin pielessä, kun on noin katkeroitunut monia tuttuja tai kavereitaan kohtaan. Hän puhuu jatkuvasti toisista pahaa, ehkä koittaa omaa oloaan kohentaa juuri sillä... Lapsellista ja tyhmää, minun mielestäni.  Embarrassed  Huh  uglystupid2

Mutta nyt tilanne on se, etten ole enää minkäänlaisissa väleissä, en tuohon, enkä siihen toiseen kuviossa liittyvään tyyppiin. Mitta tuli täyteen heidän sala-juonittelukerhostaan, joten kohtelen heitä lähestulkoon kuin ilmaa tästedes.

Voivat tulla anteeksipyytämään, jos niin asian joskus kokevat. Sitten ehkä voi jotain yhteydenpitoa paremmin olla, en tiedä. Mutta kieroilijoiden ja valehtelijoiden kaveriksi en enää ala. Se on vissi se.  Cool  angel

Ja kolmas, se  kalat -tyyppi, ei varsinaisesti näiden kaveri olekaan, hän säilyy kuvioissa omalla tavallaan... Kuten tähänkin asti.  Smiley

Kiitokset edelleen keskusteluun osallistujille, minä sain teiltä hyviä vinkkejä tuona päivänä, kun tuntui että tapaaminen vie kaikki voimat. Niin tuhoavaa on kateuden, juonittelun ja katkeruuden voima, älkää siis  turhaan tuhlatko omia tai muiden voimia siihen, please!  smitten  smitten
Hyvillä ajatuksilla saa yleensä paljon kauniimpaa aikaiseksi!  angel  Kiss  smitten
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 17