Minä en ymmärtänyt kuuluvani tähän määriteltyyn ryhmään, ennenkuin paras ystäväni tokaisi minulle : "Sä olet niin ärsyttävä, kun sulle voi sanoa tai tehdä ihan mitä vaan ja aina sä vaan jatkat omaa elämääsi ja porskutat eteenpäin huolimatta siitä mitä sulle tapahtuu. Sä olet niin vahva!" Itse olen kokenut olevani heikko, koska tunnen asiat niin voimakkaasti. Mietiskeltyäni asiaa, ymmärsin että vahva ihminen on se joka pystyy tuntemaan energiat ja niiden aiheuttamat tunteet - mutta säilyttää silti toimintakykynsä kaikesta ilosta/tuskasta huolimatta.





