Näytä kirjoitukset
Sivuja: 1 [2]
16  Muita keskusteluaiheita / Vaihtoehtohoidot / Vs: Masennustila : 02.10.2010 16:39:37
Itse usein + helposti masentuvaisena ihmisenä olen saanut apua kalaöljystä, tarkennettuna vielä vahvasta E-EPA -valmisteesta
17  Astro special / Syntymäkartan tulkintaa / Vs: Kohteliaasti pyydän : 02.10.2010 12:25:30
Kiitos, meimi, olet tehnyt paljon työtä, ja olen näitä lukenut, vaikken olekaan kerennyt kommentoimaan.

Nouseva Vaaka pitää sinänsä hyvin kutinsa, että sisällä voi kiehua mutta ulospäin ei. Tähän se Pluto Skorpionissa ja Rapu keskitaivaalla, niin vot!

Merkurius 1. huoneessa ja Mars Vaa'assa selvittää tämänkertaista ulkopuolisuuden ja erilaisuuden kokemusta.

Kumppani on kaikin tavoin henkilö, jonka kanssa on raskas karma loppuun käsiteltävänä - sitäkin löytyy paljon näistä Lehtirannan teksteistä.

Mars 1. huoneessa - näistä hmmmmmm en ehkä niin tunnista itseäni, mutta se voikin olla jotenkin samassa paketissa tuon muun kanssa. Perheessä ei fyysistä väkivaltaa ollut millään muotoa, enkä oikein löydä tuollaista miehistä aggressiivista kiukkua ja ongelmia sellaisen purkamisessa? Saattaa se tietenkin olla semmoinen "sokea piste". Ehkä se ilmenee vähän toisella tavalla? Masennustahan kuvataan myös itseen suunnatuksi purkamattomaksi vihaksi.
Fyysisesti olen kyllä nynnyn varovainen, ja ihmisjoukkioita arastankin monin tavoin. Ajattelen aina, että olisin ensimmäisten joukossa tallaantumassa toisten alle.



18  Astro special / Syntymäkartan tulkintaa / Vs: Kohteliaasti pyydän : 28.09.2010 19:23:17
meimi; ei huolta sinänsä, kestän varmasti rankempaakin. Ehkä tuo Kuu 6. huoneessa juuri liittyykin tähän - en ole mikään fysiikan nero, mutta abstrakteja asioitahan tässäkin kelaillaan.
Aika jännä on tuo, että Vaa'at olisi eläneet miehenä edellisen elämän. Minulle on selvännäkijä nähnyt kyllä naiselämän, mutta hameväkeen suuntautuneen  :Smiley Varmasti siinä on sota-aikana ollut stressiä ja itsensäkieltämistä jne...
Ymmärrän kyllä tavallaan tuon "syvän yhteyden --- parisuhteen intuitiiviseen lähteeseen", sillä esim. en ole koskaan ymmärtänyt yhdessä kärvisteleviä pareja jne. ja sitten odotukset sielunkumppanista, jonka kanssa asiat menisivät ihan naks-naks. Ei ole koskaan uponnut esim. vitsiletkautukset toisen "kouluttamisesta" - aina ollut se fiilis, että joko on tai ei, mutta pakottamalla ei ainakaan.
Kuu Kaloissa - tunnistettavaa tekstiä on.

Kiitos taas  Smiley
19  Astro special / Syntymäkartan tulkintaa / Vs: Kohteliaasti pyydän : 26.09.2010 13:58:37
Tässä se Porphyry!
20  Astro special / Syntymäkartan tulkintaa / Vs: Kohteliaasti pyydän : 26.09.2010 10:37:19
Kiitos Teille, tämä oli mielenkiintoista!

Ensinnäkin, mitä enemmän kelailen meimin huomioita 1. huoneesta, sen paremmin ne loksahtelevat paikoilleen. Mitenkään määrätietoinen en ole kai koskaan ollut, mutta toisaalta aina yhtä määrätietoinen haahuilija...
Leijonako se sitten onkin joka aina lipsauttaa esittämään vaakamaisesti punnitut mielipiteet, joihin ärtyneenä skopioni saattaa tuikatakin pari piikkiä... Vaaka kai tasaa tuota oinaspässimäisyyttä, mutta siellä se on, kuitenkin. Usein ihmetellään, että "hermostutko sä koskaan?".

Ave^^, tämä oli huojentava huomio sinänsä, että aina piiskaan itseäni velttona hutiloijana, mutta ehkä en olekaan, vaan jos tuo vastuuntunto sen värittää. Ja johtoasemassa olekaan lain, mutta ihmisten kanssa tekemisissä, lähden tilanteisiin helpommin ihmisen näkökulmasta, vaikka voisi pysyä asialinjalla ja unohtaa inhimilliset tekijät...
Rapumaista kuoreen vetäytymistä kyllä on työelämässä.
21  Astro special / Syntymäkartan tulkintaa / Kohteliaasti pyydän : 25.09.2010 13:29:08
Hei, saanko kohteliaasti pyytää kommentteja syntymäkartastani;

Etenkin sielunvaelluksen näkökulmasta havainnot kiinnostavat. Ja se, kun on yhdessä syssyssä valtavasti planeettoja.

Kiitos!
22  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: tästä : 23.09.2010 17:57:21
Selvännäkijä kertoi puhelimessa, että yksi tyttäristä on edellisellä kerralla kuollut aivokasvaimeen ja tästä edelleen on silmässä jotain tästä muistona - no niin onkin, kummallinen pigmenttipilkku.

Itsellä on viime aikoina juolahdellut semmonen mielikuva, että joko ammutaan tai lyödään kirveellä tms. selkään. Ehkäpä nyt on käynnissä jotain tuohon liittyvää?
23  Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Vs: Ulla Palmen, rajatieto.org : 23.09.2010 17:43:37
Kun on vertaillut omia kokemuksia ja ystävän kertomia, olen kyllä monasti epäillyt tätä samaa, että omat tunnetilat vaikuttavat? Jos energioita luetaan, niin tottahan kiihtyneen ihmisen energiat ovat sen kaltaiset. Johtuuko sitten puhelimesta, voisiko kasvokkain tavatessa tarkentua näkijällekin sävyerot "toden" ja "tunteen" välillä - jos nyt näin voi sanoakaan.

Hyödyllistähän se on toki sellaisessa tilanteessa, jossa ei itse tiedosta omia tunteitaan.

Oma suosikkini mainittakoon, rajatiedon Elina Kaarre.
24  Tervetuloa, aloita täältä. Myös ohjeet ja ongelmien ratkaisut! / Uudet käyttäjät / Tervehdys kaikille! : 05.09.2010 17:46:37
Olen jo jonnin aikaa foorumia selannut yleis-ensyklopediana. Nyt tulin - vihdoin, väistämättä... - rekisteröityneeksi, matkallani henkisellä tiellä...

Ikäni olen tuntenut vetoa kaikkiin näihin asioihin, mutta nyt alkaa olemaan - kummin päin tuo nyt onkaan, "aika kypsä" vai sittenkin minä, joka oli se raakile tähän asti...
Ehkä ensin kuului tehdä nuo lapsoset, joissa jokaisessa on omanlaisensa viitteet henkisistä herkkyyksistä.

Astrologiaan en ole ehtinyt paneutumaan niinkuin olisin halunnut, tällä hetkellä paneudun tarotkortteihin ja Crowleyn pakkaan.

Om!
Sivuja: 1 [2]