Näytä kirjoitukset
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 15
31  Astro special / Ihmissuhdeastrologia / Vs: Ikäerosta, kun nainen on vanhempi...?! : 19.01.2011 09:54:32
Joo, ei ole väliä Smiley Ihan hieno juttu, en yleensä lue noita lehtiä, mutta osui silmään, enkä tiedä sen tarkemmin, onko kyseessä pitkäkin suhde ja millainen suhde. Kaikki kestää aikansa, mikään ei ole ikuista, on ihanaa jos osaa ottaa päivän kerrallaan ja nauttia tilanteesta eikä suotta murhedi tulevaa tai pyri omistamaan toista ihmistä. Siis tarkoitan tuota ihan kaikissa suhteissa, enkä vain jos mies on nuorempi.
32  Muita keskusteluaiheita / Muita kokemuksia / Vs: Kuinka moni tekee Villen lailla? : 19.01.2011 09:44:43
Mikäpä tuossa, pääseehän sieltä poiskin, jos haluaa. Mutta mie en talven takia lähtis, tykkään kovasti talvesta, tammikuu ja helmikuu parhaimpia kuukausia. Jos lähtisin, se olisi joku muu kutsumus sitten Smiley
33  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Mikä on sinun voimaeläimesi? : 19.01.2011 09:39:45
Metsäkauris ja ihan tavallinen sorsa, etenkin naaraspuoleinen sinisorsa. Metsäkauris on annettu meditaatiossa ja sorsa tuli viimekesänä.
34  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Avoin Kaukoparannusilta : 19.01.2011 09:36:27
Kiitos  smitten Tentti on tänään kello 14, luulen, että hoidosta oli apua  smitten
35  Muita keskusteluaiheita / Kirja- ja linkkivinkit / Mielenkiintoinen ohjelma meditaatiosta : 18.01.2011 18:17:16
http://areena.yle.fi/video/1600048

Tuolla osoitteessa on mielenkiintoinen juttu meditaatiosta, joka vain vahvistaa käsitystä siitä, että meditaatio kannattaa. Hyvä oli myös osa, jossa kerrottiin jostain TM-meditaatiosta, siitä tuli jo uskonnollinen ja rahastava maku - kaikella pyritään tekemään voittoa. Mutta omassa itsessään hiljentyminen päivittäin ei maksa mitään ja tekee hyvää  smitten
36  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Avoin Kaukoparannusilta : 17.01.2011 22:55:11
Huomenna mukana, josko tuo tenttialue iskostuisi sen avulla paremmin kalloon  Cheesy
37  Astro special / Ihmissuhdeastrologia / Vs: Ikäerosta, kun nainen on vanhempi...?! : 17.01.2011 22:50:04
Näkypä olevan iltapäivälehden otsikoissa, että Katri Helenalla ois 30 vuotta nuorempi kumppani. Liekö sitten mimmonen kumppani, ei aina niistä provo-otsikoista tiedä. Kutri Katri on kyllä hieno ihminen smitten
38  Muita keskusteluaiheita / Muita kokemuksia / Vs: Noituus : 15.01.2011 11:49:04
miksi AINA pitää nämä asiat jaotella? "raha ei tuo onnea" on niin vanha klishee, koetan mennä asian YTIMEEN! rahaa käytetään edelleen taloudessa ja sen takia kaikki tekee jotain - tai jos eivät tee, rahan on silti tultava! eihän kukaan sinua estä olemasta köyhä opiskelija, jos et todella halua kokea rajattomuutta asiassa!  Cool

päätelkää itse mitä on rahan energia tai mitä on se, että setelit ja bitit on energiaa.

Niin, ei rahattomuuskaan tuo onnea tai köyhyys tai juuri ja juuri pärjääminen, kuten ei tietenkään raha tai yhtään mikään mukaan. Mutta haluaisin uskoa, että sisäinen tasapaino ja sisäinen/henkinen runsaus heijastuisi myös ulospäin ja materiaan, oisko mahdollista?
39  Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Vs: karmivaa.. toivottavasti EI totta : 13.01.2011 10:00:19
Tuli vielä mieleen, että pikkupadoilla on niin tosi tarkat korvat, vaikka toisaalta tuntuu aika hurjalta tuo teksti nelivuotiaan suusta. Minkä ikäinen se toinen poika on? Olisiko voineet tenavat puhella asiasta keskenään teidän tietämättä?

40  Muita keskusteluaiheita / Muita kokemuksia / Vs: Noituus : 13.01.2011 09:40:38
Periaatteessa olen sitä mieltä, että kenenkään rikkaudet ei ole toiselta pois ja hyvinvointi on kaikille yhtä hyvin tarjolla, eikä varmasti aineelllinen rikkaus ole sen kummempi este henkisyydelle kuin vaikkapa fyysinen kauneus, eli tarkoitan, ettei ne kumpikaan ole este. Mutta, sitten kun joskus täytän vaikkapa lottokuponkia ja miettii, että mitä jos napsahtaisikin vaikkapa 7 milj. euroa kertaheitolla, niin alkaakin pelottamaan. Että joku siinä kumminkin pelottaa ja se on luultavasti hyvin syvällä se esto itsessä, ettei hyväksy itselleen aineellisia rikkauksia. Joku outo pelko koko asiaa kohtaan. Ehkä se on kristinuskon vaikutus niin voimakkaasti alitajunnassa "helpompaa kamelin mennä neulansilmän läpi, kuin rikkaan päästä jumalan valtakuntaan" tai "kärsi, kärsi, kirkkahamman kruunun saat" tai "otsasi hiessä sinun pitää leipäsi tienaaman" (jotenkin niin se kai meni). Koko identiteetin muutos, missä asuisi, mitä tekisi ja pohdinta, kenelle kertoisi jne jne jne. Minulla on toki haaveita aineellisesti, mutta varmasti nämä syvällä olevat pelot ovat itsessäni se este, etten pysty luomaan tai suomeksi sanottuna ottamaan niitä vastaan maailmankaikkeudelta. Taikomisesta tai noitumisesta niiden hyväksi puhumattakaan Grin
41  Muita keskusteluaiheita / Muita kokemuksia / Vs: "Herääminen" : 12.01.2011 11:57:46
Naulankantaan Eklektikko!!! Kuulostaa hyvin samankaltaiselta, kuin omakin tieni.
42  Muita keskusteluaiheita / Muita kokemuksia / Vs: "Herääminen" : 12.01.2011 11:46:08
Olen tullut siihen tulokseen, että lähes tulkoon kaikkien on hyvä olla jossain vaiheessa jollain tavalla itsekseen omien henkisten asioidensa kanssa. Olen itse ollut mukana ryhmissä vähän, mutta onneksi kohdannut mielenkiintoisia ihmisiä. Ryhmissä ja etenkin henkisissä ihmisoppaissa/mestareissa on se vaara, että jää riippuvaiseksi jostain sellaisesta ja takertuu liikaa. Itselleni meinasi käydä näin ja se erottumisvaihe oli kipeä, mutta hyväksi. Toisaalta minusta on kyllä ihanaa, että on muutama sellainen ystävä, joiden kanssa voi jutella näistä asioista vapaasti. Tosin, me ei kuulutua tällä hetkellä mihinkään sen kummemmin ja jokaisella on vähän omanlaisensa tapa tallata tätä elämäntietä.

Kaikilla on sisimmässä se viisaus, eikä siihen tarvita mitään ulkopuolelta. Ei tarvita mestaria maapallon toiseltapuolelta tai ryhmittymää. Kaiken voi löytää itse. Mutta toisille ryhmästä on tukea ja antaa rohkeutta ja niitä kokemuksiahan on kiva kuulla. Ja toisaalta ihmissuhteiden avulla voi peilailla niitä mörköjä itsestään ja myös hyviä puolia. Olen Ekletikon kanssa samoilla linjoilla siinä, että useat ryhmät ja suunatukset ovat sopivia kenkiä olleet sille, joka sen on perusanut. Ja lähes kaikissa ruvetaan kuitenkin vertailemaan tai jollain tavalla määrittämään asioita ja kehitystä. Mutta kaikkien täytyy kasvaa ja jos jotkut kengät ovat hyvät jossain vaiheessa, on aika luonnollista, että ennenpitkää täytyy vaihtaa toisenlaiseen tai se alkaa jarruttamaan kehitystä. Luulen, että avoimella ja etsivällä sydämellä saa kyllä kaiken tarvittavan ohjauksen. Joko kirjojen muodossa, ystävän muodossa tai sitten sopivan ryhmän muodossa. Minulle nämä asiat ovat tulleet enemmän ystävien ja kirjojen kautta, kuin ryhmissä. Voi johtua siitäkin, ettei täälläpäin ole niin paljon valinnanvaraa noissa ryhmittymissä. Mutta avoimella sydämellä tässä tallaillaan ja katsotaan mitä elämä tuo. Kukin tavallaan  Smiley
43  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Kodin energian puhdistaminen? : 11.01.2011 21:46:07
Mie aika-ajoin teen energiasiivouksen ja etenkin jos on muutettu jonnekin uuteen paikkaan. Myös hankituille autoille olen tehnyt, auto kun on melkein ystävä Smiley  Mielestäni taisi olla jossain joku fengshui-teemalla oleva aihe, jossa on hyvät ohjeet. Käytännössä juuri niin, että perusteellinen siivous ja kaikki turha roina pois tai kierrätykseen ja kunnon tuuletus. Sitten kellolla helisyttelyä nurkissa ja pitkin huonetta, meditatiivista musiikkia, käsien taputtelua ja merisuolat nurkkiin ja paikkoihin, joissa ei energia kierrä. Ennen muuttoa voi laitta seinänvieruistoillekin ja komeroiden pohjalle jne. Seuraavana päivänä imuroidaan huolellisesti pois. Ja todella, oma asenne näitä tehdessä pyhittävä ja maadoittunut. Autossa olen laittanut siivouksen jälkeen merisuolaa vaikuttamaan takakontiin ja jalkotiloihin ja seuraavana päivänä imuroinut pois. Hyvä ja mieto hajuste autoon ovat erilaiset luomuteet, niitä löytyykin vaikka mitä laatua. Pussi vaan kiikkumaan sopivaan kohtaan  Smiley
44  Astro special / Ennustava astrologia / Vs: Pluton transiitit : 11.01.2011 21:20:26
Yritin kovasti lukea tätä ketjua, mutten löytänyt tai en sitten huomannut mitään tulkintaa siitä kun minulla on viime maaliskuusa alkanut pluto aspect_con askendentti Netistä napsattua jotain tietoa, että hieman vaikeaa aikaa.

Mulla on takanapäin pluton yhtymä nousulle ja voin sanoa, että itsestä paljon riippuu miten sen koet. Minulla oli hyvinkin pakottavia tuntoja sisälläni muutoksiin ja niitä tein tuntemusten mukaan. Ja tuona aikana elin myös elämäni parhaimpia aikoja ja opin itsestäni paljon uutta. Joten ei pelkoa!!! Varaa kuitenkin itsellesi aikaa hiljentymiseen reilusti, että pystyt kuuntelemaan sisäisiä viestejäsi  Smiley
45  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Illuminati ja New World Order : 11.01.2011 12:47:24
Nyt kun olen pari päivää tuumaillut tätä kaikkea ja etsinyt lisää tietoa, olen tullut siihen tulokseen, että aika voimaton on kaiken tällaisen edessa. Eikä voi tietää mikä on totta ja mikä ei. Tulin siihen päätelmään, että tärkeintä on kuunnella omaa sydäntään, omaa korkeinta viisautta. Luultavasti aito sydämen rakkaus on paras ase kaikkea tällaista vastaan. Jos liikaa mielen kanssa askaroi, se kasvattaa pelkoja ja järjen keinoja, sitä kai se ego haluaakin. Luultavasti hengen ja rakkauden keinot ovat ne, joita vastaan ei ole lakia. Täytyy luottaa, että menee kohti oikeaa ja jos tuntee, että on väärällä suunnalla, täytyy sitten tehdä korjausliikkeitä.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 15