Näytä kirjoitukset
|
|
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 15
|
|
18
|
Muita keskusteluaiheita / Vaihtoehtohoidot / Vs: suolakidelamput
|
: 19.04.2011 18:54:04
|
Hihi, kylläpä minullakin on se suolalamppu jöpöttänyt jo parivuotta ja lähestulkoon aina päällä. Uskon, että ainakin energiatasoon vaikuttaa. Samoin saunassa on riippumassa kiukaan yllä samannäköisiä suolalohkoja astiassa. Humpuukia tai ei, niin ihan ok ja kaunista 
|
|
|
|
|
19
|
Muita keskusteluaiheita / Vaihtoehtohoidot / Vs: Reiki kursseista
|
: 02.04.2011 08:02:59
|
Nyt tarttisin vaan jonkun enkelin tyrkkäämään kurssin eteeni, jotta pääsisin eteenpäin asiassa  Kyllä minusta tuntuu, että itselleni sopii juuri tällainen opiskelu, jossa voi verrata toistenkin tuntemuksia ja kehitystä omaan, siis fyysinen kurssi jossakin. Olen aina tykännyt kaikenlaisesta vertaistuesta  Kunpa vaan järjestyisi vapaata juuri sopivana ajankohtana... No luotan siihen että kaikki järjestyy kun sen aika on. Olen ihan varma, että saat mitä tarvitset  Kyllä niin ihmeellisiä asioita maailmankaikkeus ja henkimaailma järjestää, ettei sitä osaa ymmärtääkään, ennenkuin todella on pakko uskoa. Huolta pidetään, se on varma 
|
|
|
|
|
20
|
Muita keskusteluaiheita / Vaihtoehtohoidot / Vs: Reiki kursseista
|
: 30.03.2011 20:49:41
|
Olen käynyt reikikurssin ja se oli minulle sopivaan saumaan sattunut juttu ja auttoi matkalla eteenpäin ja olen iloinen siitä, sekä ystävistä, joita löytyi tuon kurssin kautta. Mutta tiedän paljon ihmisiä, jotka ovat varmasti pitemmällä kuin minä, eivätkä ole käyneet reikikurssia tai edes ikinä reikihoidossa. Omasta mielestäni se ei ole mikään välttämättömyys. Kai jokaisella on se omanlaisensa polku ja sattuva on sanonta, että kun oppilas on valmis, opettaja ilmaantuu. Ihmisiä auttavat erilaiset asiat matkalla oman viisautensa yhteyteen ja suon ilomielin siihen vapauden kaikille. Mielestäni on todella turhauttavaa käydä kiistaa, ihankuin politiikassa tai uskontojen kesken siitä, mikä on oikeaa henkisyyttä, tai oikeaa energiaa tai oikea tapa parantaa jne jne.  Yksi istuu kannonnokassa ja toinen ravaa kursseilla, kolmas harrastaa molempia ja neljäs joogaa ja sitä rataa. Kaikille on tilaa!
|
|
|
|
|
22
|
Astro special / Ennustava astrologia / Vs: Chironin transiitit
|
: 25.01.2011 11:03:10
|
Kiitos Indiima! Tuo Chiron tosiaankin vaatii pohdintaa, itseasiassa paria viikkoa aiemmin eräs selvännäkijä sanoi tuosta haavoista paranemisesta melkein samoilla sanoilla kuina sinä. Opit ymmärtämään omien haavojesi merkityksen omassa personassasi, ymmärrät paremmin muiden heikkouksia ja opit nousemaan omien heikkouksien yläpuolelle yhdistämällä ne itseesi ei hävettävinä piirteinä. Hän ei vaan ollut mitenkään perehtynyt astrologiaan, vaan hänelle tämä asia tuli jostain muualta. Joten taas saa ihmetellä tätä maailmankaikkeutta, kyllä meitä neuvotaan ja ohjataan lempeästi ja kasvatetaan koko ajan. 
|
|
|
|
|
26
|
Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Avoin Kaukoparannusilta
|
: 24.01.2011 11:16:08
|
Joo kiitos, unta tosiaankin riitti. Aikaisempaan poiketen, yläselkä oikeastaan koko kylkiluiden alueelta kuumotti, ihankuin olisi maannut stryoksinpäällä, joka hohkaa vartalon lämmön takaisin. Yöllä taas näin runsaasti unia, sekä painajaisia, että ns. mukavia unia. On se ihme hommoo 
|
|
|
|
|