Näytä kirjoitukset
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 15
16  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: massakaukoparannus : 25.04.2011 08:35:31
Mukana tänään!
17  Muita keskusteluaiheita / Vaihtoehtohoidot / Vs: Reiki kursseista : 19.04.2011 19:02:51
 Grin

Eikun vaan aivot ja liika ajattelu ja lokerointi sammuksiin ja sydän auki. Mitä se on? SE ON  smitten
18  Muita keskusteluaiheita / Vaihtoehtohoidot / Vs: suolakidelamput : 19.04.2011 18:54:04
Hihi, kylläpä minullakin on se suolalamppu jöpöttänyt jo parivuotta ja lähestulkoon aina päällä. Uskon, että ainakin energiatasoon vaikuttaa. Samoin saunassa on riippumassa kiukaan yllä samannäköisiä suolalohkoja astiassa. Humpuukia tai ei, niin  ihan ok ja kaunista  Smiley
19  Muita keskusteluaiheita / Vaihtoehtohoidot / Vs: Reiki kursseista : 02.04.2011 08:02:59

Nyt tarttisin vaan jonkun enkelin tyrkkäämään kurssin eteeni, jotta pääsisin eteenpäin asiassa  Grin
Kyllä minusta tuntuu, että itselleni sopii juuri tällainen opiskelu, jossa voi verrata toistenkin tuntemuksia ja kehitystä omaan, siis fyysinen kurssi jossakin. Olen aina tykännyt kaikenlaisesta vertaistuesta  Smiley

Kunpa vaan järjestyisi vapaata juuri sopivana ajankohtana... No luotan siihen että kaikki järjestyy kun sen aika on.

Olen ihan varma, että saat mitä tarvitset  Smiley Kyllä niin ihmeellisiä asioita maailmankaikkeus ja henkimaailma järjestää, ettei sitä osaa ymmärtääkään, ennenkuin todella on pakko uskoa. Huolta pidetään, se on varma  smitten
20  Muita keskusteluaiheita / Vaihtoehtohoidot / Vs: Reiki kursseista : 30.03.2011 20:49:41
Olen käynyt reikikurssin ja se oli minulle sopivaan saumaan sattunut juttu ja auttoi matkalla eteenpäin ja olen iloinen siitä, sekä ystävistä, joita löytyi tuon kurssin kautta. Mutta tiedän paljon ihmisiä, jotka ovat varmasti pitemmällä kuin minä, eivätkä ole käyneet reikikurssia tai edes ikinä reikihoidossa. Omasta mielestäni se ei ole mikään välttämättömyys. Kai jokaisella on se omanlaisensa polku ja sattuva on sanonta, että kun oppilas on valmis, opettaja ilmaantuu. Ihmisiä auttavat erilaiset asiat matkalla oman viisautensa yhteyteen ja suon ilomielin siihen vapauden kaikille. Mielestäni on todella turhauttavaa käydä kiistaa, ihankuin politiikassa tai uskontojen kesken siitä, mikä on oikeaa henkisyyttä, tai oikeaa energiaa tai oikea tapa parantaa jne jne.  Tongue Yksi istuu kannonnokassa ja toinen ravaa kursseilla, kolmas harrastaa molempia ja neljäs joogaa ja sitä rataa. Kaikille on tilaa!
21  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Voimala:seikkailu henkimaailmassa/yle areena : 07.02.2011 09:18:23
Kiitos linkistä, hyvä ohjelma!
22  Astro special / Ennustava astrologia / Vs: Chironin transiitit : 25.01.2011 11:03:10
Kiitos Indiima! Tuo Chiron tosiaankin vaatii  pohdintaa, itseasiassa paria viikkoa aiemmin eräs selvännäkijä sanoi tuosta haavoista paranemisesta melkein samoilla sanoilla kuina sinä.
Lainaus
Opit ymmärtämään omien haavojesi merkityksen omassa personassasi, ymmärrät paremmin muiden heikkouksia ja opit nousemaan omien heikkouksien yläpuolelle yhdistämällä ne itseesi ei hävettävinä piirteinä.
  Hän ei vaan ollut mitenkään perehtynyt astrologiaan, vaan hänelle tämä asia tuli jostain muualta. Joten taas saa ihmetellä tätä maailmankaikkeutta, kyllä meitä neuvotaan ja ohjataan lempeästi ja kasvatetaan koko ajan. Smiley
23  Muita keskusteluaiheita / Kirja- ja linkkivinkit / Vs: Ihmeiden Oppikurssi : 25.01.2011 10:56:56
Kiitos! Tuossapa onkin pohdittavaa  Smiley
24  Muita keskusteluaiheita / Vaihtoehtohoidot / Vs: atoppinen ihottuma ,psoriaas : 24.01.2011 21:44:37
Edelliseen lisäksi se, että kunnon rasvat muutenkin ruokavalioon, eli eläinrasvat käyttöön ja kaikki "kissanrasvat" kiireesti takakäteen. Oliiviöljy ja kookosöljy ovat ok.
25  Astro special / Ennustava astrologia / Vs: Chironin transiitit : 24.01.2011 11:29:08
Heissulivei, tietääkö kukaan, mitä voisi merkitä  chiron kontakti nousulle, itselläni on kyseessä  aspect_sex Vaikea näistä chironin transiiteista löytää tietoa...
26  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Avoin Kaukoparannusilta : 24.01.2011 11:16:08
Joo kiitos, unta tosiaankin riitti. Aikaisempaan poiketen, yläselkä oikeastaan koko kylkiluiden alueelta kuumotti, ihankuin olisi maannut stryoksinpäällä, joka hohkaa vartalon lämmön takaisin. Yöllä taas näin runsaasti unia, sekä painajaisia, että ns. mukavia unia. On se ihme hommoo  Smiley
27  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Mikä on mielestäsi IHME, kuinka määrittelet sen? : 22.01.2011 23:22:23
Hmm, minulle ihme on usein myös vain vastaus ja se vastaus voi olla kielteinenkin. En ehkä koe sitä kielteiseksi, mutta sillä suljetaan joku asia pois ja se vuorostaan ohjaa oikeaan suuntaan. Mutta on jokakerta ihme huomata, kun maailmankaikkeus vastaa, pikkuruiselle ihmiselle  Smiley
28  Muita keskusteluaiheita / Kirja- ja linkkivinkit / Vs: Ihmeiden Oppikurssi : 22.01.2011 17:00:22
Saiskos kortin?  Smiley Minulla on kertaalleen ollut lainassa tuo Ihmeiden oppikurssi, mutta on se niin paksu, että omahan se pitäisi olla. Luin sen Maailmankaikkeus katoaa, mutta itse pidän enemmän tuosta itse Oppikurssista.
29  Astro special / Ennustava astrologia / Vs: Pluton transiitit : 20.01.2011 08:03:48
Joo, nyt kun muistelen, niin tuo  pluto aspect_con askendentti oli siis minulle yhtä elämäni parasta aikaa, mutta siihen kyllä liittyi tuo, että puhin suuni puhtaaksi ihan yllättävissä paikoissa ja itsellä oli ihan semmonen tunne, että se en ole minä joka siinä latelee asiat suoriksi kylmän rauhallisesti ja erittäinkin naulankantaan, melkein noina hetkinä oli tunne, kuin olisin katsellut itseäni vähän kauempaa, että kukahan tuo sanoja oikein on. Joskus tuntuu, että olni eri ihminen niinä aikoina  Smiley
30  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Avoin Kaukoparannusilta : 19.01.2011 19:05:08
Jippii, tentti meni tosi hyvin, ihan varmasti oli hoidosta apua  Cheesy
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 15