Näytä kirjoitukset
Sivuja: 1 2 [3]
31  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Energiahoitoa haluavia : 08.11.2010 14:24:13
Kiitos viimeisestä!  smitten

Mukana koiran kanssa jälleen tänään  Smiley
32  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Energiahoitoa haluavia : 04.11.2010 10:14:59
Hei,

kiitos edellisestä! Minä ja koiruus taas mukana  smitten
33  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Energiahoitoa haluavia : 02.11.2010 12:53:01
Hei,

minä ja koirani mukana jälleen tänään!


Kiitos jo etukäteen tämän illan hoidosta & samoin aiemmin vastaanotetuista energioista! Lähettämäsi energia on kirkasta ja puhdasta  smitten
34  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Energiahoitoa haluavia : 31.10.2010 14:42:24
Hei,

haluaisin olla mukana tänään - ja tuoda energiaa vastaanottamaan myös koirani.

Kiitos Sinulle jo etukäteen  smitten
35  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Energiahoitoa haluavia : 29.10.2010 16:37:14
Ilmoittaudun mukaan - toivon, että sallit koiranikin tulla nauttimaan hyvästä energiasta?

Kiitos jo etukäteen! smitten
36  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: massakaukoparannus : 28.10.2010 09:22:05
Hei Sami,

mukana Pyhäinpäivän hoidossa itseni lisäksi vanhempani ja koirani myös.

Kiitos jo etukäteen & kirkasta valoa Sinulle työssäsi!

 smitten
37  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: massakaukoparannus : 06.10.2010 18:12:51
Hei Sami,

kiittäen viimekertaisesta ilmoitan taas mukaan itseni lisäksi vanhempani ja koirani myös  Smiley

Toivon Sinulle valkeutta ja voimaa tehtävässäsi!


 smitten
38  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: massakaukoparannus : 20.09.2010 08:24:42
Hei Sami- ja kiitokset viimeisestä  smitten

Tälläkin kertaa mukana sama kokoonpano eli minä, vanhempani ja nivelkivuista kärsivä koiravanhus, jolle toivon voimia..


Kirkasta valoa Sinulle työhösi ja elämääsi, t. Katja
39  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: massakaukoparannus : 01.09.2010 17:06:27
Hei Sami!

Kiitokset "lähetyksistä". Olen itse mielelläni taasen mukana ja samoin vanhempani sekä nelijalkainen koirakaverini  smitten

Valoa ja energiaa Sinulle!
40  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: massakaukoparannus : 18.08.2010 17:58:03
Hei,

kiitollisuudella täälläkin ollaan mukana kaikkina päivinä!

Ilmoitan mukaan myös Miron, Sinikan ja Teuvon.


Valoa ja energiaa Sinulle! smitten
41  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: §§§§§§§#######¤¤¤¤¤¤¤ jObi ¤¤¤¤¤¤¤#######§§§§§§§ : 04.07.2010 13:36:49
Hei, Jobi - haluaisitko/voisitko/pystyisitkö myös omalle kohdalleni hetken ajastasi suomaan ja kertomaan, mitä aurastani ja oppahani viestistä näet/hyväksi harkitset minulle kertoa?

Vastauksestasi jo etukäteen kiitän ja Sinulle/oppaillesi valoa toivotan  Smiley
Sivuja: 1 2 [3]