Näytä kirjoitukset
Sivuja: 1 [2] 3
16  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: massakaukoparannus : 23.02.2011 19:31:33
Hei Sami,
mukana hetken tauon jälkeen samalla kokoonpanolla (eli minä, vanhempani ja hauva Smiley)

Kiitos jo etukäteen & kirkasta valoa ja lämpöä Sinulle! smitten
17  Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Vs: Kivien tarinoita! : 21.02.2011 09:33:02
Hei,

liityn myös joukkoon vuorollani kuulemaan, mitä kivet minulle haluvat kertoa.  Smiley

Kirkas valo seuratkoon askeleitasi - ja kiitos jo etukäteen!
18  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Avoin Kaukoparannusilta : 18.02.2011 15:22:26
Kiitos edellisistä lähetyksistä; mukana tulevissa illoissakin samalla kokoonpanolla kuin aiemminkin. Ilmoitan luvalla mukaan myös aivoverenkierron häiriöstä kärsivän rakkaan läheiseni.

Kirkasta valoa ja voimaa polullesi  smitten
19  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: massakaukoparannus : 29.01.2011 12:07:36
Hei,

mukana samalla kokoonpanolla eli vanhempani ja minä - ja jo näin etukäteen "siivousavusta" kiittäen  Smiley Paljon on vielä taakkaa harteilla, mutta askel askeleelta sitä olen voinut elämänpolun varteen tarkoituksensa täyttäneenä hoitosi ansiosta jättää.

Voimaa ja kirkasta valoa Sinulle  smitten
20  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Avoin Kaukoparannusilta : 19.01.2011 20:39:44
Hei Vesa,

kiitos Sinulle & mukana samalla kokoonpanolla kaikkina iltoina!

Voimaa ja kirkasta valoa työhösi  smitten
21  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Avoin Kaukoparannusilta : 10.01.2011 18:21:48
Hei Vesa

- ja kiitokset lähetyksistä! Mukana myös jatkossa samalla kokoonpanolla  smitten


Voimaa ja kirkasta valoa Sinulle!
22  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: massakaukoparannus : 10.01.2011 18:17:01
Hei Sami,

mukana 14.1. minä, vanhempani ja koirani myös.

Kiitos viimeisestä ja voimaa Sinulle smitten
23  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Avoin Kaukoparannusilta : 03.01.2011 17:22:38
Hei Vesa,

kiitos edellisestä! Mukana 4.1 ja 6.1 samalla kokoonpanolla!

Voimia ja kirkasta valoa Sinulle  smitten
24  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Avoin Kaukoparannusilta : 28.12.2010 17:48:10
Hei Vesa,

perheeni ja minä mukana 28. ja 30. päivän hoidoissa. Kiitos jo tähänastisista - ja tulevista energioista. Niitä tarvitaan edelleen kovasti. Voimia ja valoa Sinulle  smitten
25  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: avoimet kaukoparannusillat ennen joulua : 14.12.2010 18:30:38
Hei,

kiitollisuudella olen itse ja vanhempani mukana ilmoittamissasi hoidoissa. Viime kerralla painetta kurkkuchakrassa ja otsassa. Tällä tajunnan tasolla en vielä tiedä, mitä hoidon aikana näin/minulle näytettiin.. hoidon jälkeen lämpöinen tunne ja huikea energiapiikki, jonka voimin jaksoin tehdä paljon töitä.

Kiitokset vielä kerran & kirkasta valoa Sinulle  smitten
26  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: massakaukoparannus : 12.12.2010 15:39:14
Hei Sami!

- ja kiitokset viime hoitokerrasta  smitten Mukana samalla kokoonpanolla jälleen 21.12.


Lähestyvän Joulun iloa & valoa Sinulle kukkuramitoin  smitten
27  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Kaikille avoimet kaukoparannusillat jatkuvat : 08.12.2010 09:37:08
Hei Vesa,

mahtuisiko vielä pari henkilöä mukaan saamaan hoitoa? En ole aiemmin Sinun tarjoamaasi hoitoapua saanut, mutta nyt ilmoittautuisin mieluusti mukaan ja samalla ilmoitan vanhempanikin saamaan uusia voimia..  Smiley

Kiitos jo etukäteen, jos "kelpuutat" tällaisen poppoon mukaan!
28  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: massakaukoparannus : 29.11.2010 19:35:28
Hei Sami,

kiitos viimeisestä! Mukana myös tänään itseni lisäksi vanhempani ja koirani.


Voimia Sinulle työhösi  smitten
29  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Energiahoitoa haluavia : 10.11.2010 08:21:03
Kiitos eilisestä!

Mukana samalla kokoonpanolla tänäänkin (koira ja minä)  smitten
30  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Vs: Energiahoitoa haluavia : 09.11.2010 10:01:19
Kiitos edellisestä "energiapaketista"!  Smiley
Mukana myös tänään koirani ja minä(kin)  smitten
Sivuja: 1 [2] 3