Kiitos edellisistä lähetyksistä; mukana tulevissa illoissakin samalla kokoonpanolla kuin aiemminkin. Ilmoitan luvalla mukaan myös aivoverenkierron häiriöstä kärsivän rakkaan läheiseni.
mukana samalla kokoonpanolla eli vanhempani ja minä - ja jo näin etukäteen "siivousavusta" kiittäen Paljon on vielä taakkaa harteilla, mutta askel askeleelta sitä olen voinut elämänpolun varteen tarkoituksensa täyttäneenä hoitosi ansiosta jättää.
perheeni ja minä mukana 28. ja 30. päivän hoidoissa. Kiitos jo tähänastisista - ja tulevista energioista. Niitä tarvitaan edelleen kovasti. Voimia ja valoa Sinulle
kiitollisuudella olen itse ja vanhempani mukana ilmoittamissasi hoidoissa. Viime kerralla painetta kurkkuchakrassa ja otsassa. Tällä tajunnan tasolla en vielä tiedä, mitä hoidon aikana näin/minulle näytettiin.. hoidon jälkeen lämpöinen tunne ja huikea energiapiikki, jonka voimin jaksoin tehdä paljon töitä.
mahtuisiko vielä pari henkilöä mukaan saamaan hoitoa? En ole aiemmin Sinun tarjoamaasi hoitoapua saanut, mutta nyt ilmoittautuisin mieluusti mukaan ja samalla ilmoitan vanhempanikin saamaan uusia voimia..
Kiitos jo etukäteen, jos "kelpuutat" tällaisen poppoon mukaan!