Näytä kirjoitukset
Sivuja: 1 2 3 [4]
46  Tervetuloa, aloita täältä. Myös ohjeet ja ongelmien ratkaisut! / Uudet käyttäjät / Heipsistä! : 28.03.2007 21:45:36
Petra esittäytyy!
34-vuotias elämänkoulun käynyt nainen, joka uskoo kohtaloon ja enteisiin  :Smiley

Olen hankkimassa ensimmäisiä tarot-korttejani ja yritän myös tulkita uniani - jotka hieman joskus enteilevätkin.
Omaan erittäin vahvan intuition ja kuulemma kokeneen suojelusenkelin  smitten

Vihdoinkin rekkautuneena foorumilla, jossa on samankaltaisia ihmisiä  Wink
47  Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Vs: tarokorteista katsominen : 28.03.2007 11:28:21
Hei Annamariia!

Nostaisitko minullekin kortin?
Tuntuu nyt samanaikasesti siltä, että koko elämä on umpikujassa ja kaikki avoinna.. Olenko tekemässä jotain suurta virhettä vai kääntyykö kaikki vielä hyväksi? Kiitos  Smiley
Sivuja: 1 2 3 [4]