Näytä kirjoitukset
|
|
Sivuja: 1 [2] 3 4
|
|
17
|
Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Vs: Kortit pöytään
|
: 28.08.2007 10:02:18
|
Näkyisiköhän minulle mitään valaistusta. Aiemmin olen saanut Atha Maaritilta apuja ja neuvoja asioihin, jotka ovat toteutuneet. Minulla oli ongelmia työpaikan saannin suhteen ja sain viestin, että maailmankaikkeus ei päästäisi minua eteenpäin, ennen kuin selvittäisin ihmissuhde ongelmani. Kun tein päätöksen erota miehestäni, sain uuden työpaikan. Nyt mieheni on sairastunut ja ero viivästyy....... asuntoa ei tunnu löytyvän mistään. ??  Ihan näin ilman kortteja pelkästään lohdutuksen sanoina.. Kosmoksella on varmasti Sinulle jokin suunnitelma. Joku asia pidättelee nyt siinä, että asuntoa ei löydy, mutta kyllä asiat tuppaavat järjestymään - nyt vain uskoa huomiseen! Ja vaikka oletkin nyt eroamassa miehestäsi, niin muista antaa hänelle tukesi sairautensa kanssa, hän varmasti kaipaa sitä sinulta olkoon tilanne mikä hyvänsä. Kamppailin itse asuntoasioissa keväällä samoin ja kohtalo toi mielenkiintoisesti vanhan asuntoni jälleen käyttööni.. Kyllä meidän polkujamme valvotaan  Voimia Sinulle Usvametsä! 
|
|
|
|
|
18
|
Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Vs: Kortit pöytään
|
: 18.07.2007 11:25:26
|
Moi Petra72 Ensimmäinen korttisi on Turha huolehtiminen, ajattelin tässä ensinnä tuota työasiaasi. Otat asiasta liikaa stressiä itsellesi. Kun myönsit härkä olevasi, se ei ole sinulle outoa mistään asiasta: härät nyt vain huolehtivat, se on verissä. Muista kuitenkin että jos stressaat työn saamisesta jo nyt näin paljon, niin miten sitten stressaat, kun sinulla on jo työ ja se alkaa olla haastavaa? Kortti osoittaa, että huolehdit turhaan, jotain on jo matkalla luoksesi. Toinen kortti on Eläytyminen. Työsi tarvitsee sinun luontaista eläytymisen lahjaasi, siellä tarvitaan ymmärrystä ja avointa mieltä. Ammattina voisin ajatella aina sairaanhoitajasta näyttelijään, opettajasta verovirkailijaan, yleensäkin siis ammattiin jossa autetaan toista ihmistä eteenpäin. Yritä nostaa tämä puoli itsessäsi esille, niin se auttaa sinua tässä asiassa. Kolmas kortti on Hiljaisuus, yritin tässä nostaa vinkkiä työelämäsi tulevaisuuteen, mutta kosmos halusi vaieta tämän kortin kautta  Eli muuta neuvoa en tässä asiassa voi sinulle antaa kuin sen, että lakkaa se huolehtiminen, kehitä itsessäsi välittämistä ja eläytymistä, hiljentyminenkin auttaa aina välillä. Luotamme vain siihen että Hiljaisuus-kortti tuo tullessaan jotain todella ihanaa. Neljäs kortti on tunne-elämällesi: Elämän juhla. Todella, nyt on aika nauttia kesästä ja sen tuomasta viennistä, sillä sitä on nyt ilmassa. Ei huolta huomisesta: pidä hauskaa, kun kerrankin on sellainen kausi taas elämässäsi. Älä ota niin vakavasti kaikkia, mitä sinulle sanotaan, vaan nauti täysin rinnoin ja juhli eteenpäin niin kauan kuin juhlia kestää.  Viides kortti on Uupumus, ajattelin tässä lähitulevaisuutta. Selvä varoitus edelliseen, eli otanpa hiukkasen sanojani takaisin: Pidä jalat maassa, että tämä juhlakausi ei jättäisi henkistä krapulaa sinulle. Niin kuin lukion aikainen opettajani (viisas mies) sanoi: tervettä järkeä saa ja pitääkin aina käyttää. Kun siltä tuntuu, lopeta teerenpelit (varsinkin jos sinusta tuntuu että ne ovat vilpillisiä) ennen kuin otat niistä taas itsellesi sitä kuuluisaa stressiä. Katso vasta juhlien jälkeen, ketkä ovat yhä vierelläsi. Hauskaa kesän jatkoa!  annaelen Oikeasti tarvisi lopettaa tuo turha huolehtiminen, mutta pätkätyöstä toiseen pomppiminen alkaa käymään jo luonnon päälle, jokin pysyvä olisi työsuhteen puolella kivaa  Mutta turha huolehtiminen pois - luotetaan siihen, että kosmoksella on suunnitelma minun varalleni! :  Ja ihmissuhteiden puolesta.. Olen jo hiukan aikaa valmistellut itseäni siihen, että pitäisi sanoa parille lahkeessa roikkujalle kauniisti, että turhaan roikkuvat.. Ettei tule mitään vääriä käsityksiä tässä nyt kelleen. Sitten voi taas ihan rauhassa keskittyä siihen elämän juhlimiseen, ettei tule sitä henkistä krapulaa  vai mitä? Kiitos annaelen, olipahan rauhoittava tulkinta 
|
|
|
|
|
19
|
Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Vs: Kortit pöytään
|
: 12.07.2007 23:28:26
|
Heipsistä jällehen! Viitsisikö joku nostaa minulle muutamaa korttia, tuntuu kuin elämä polkisi paikallaan vaikka miten koittaisi pyristellä eteenpäin.. Työn sarallakin on ihan pimihauta, ei ole mistään suunnasta annettu vinkkiä, että mitä tuleman pitää ja tämä härkätyttöhän saa melkein vatsahaavan, jos ei pysty suunnittelemaan elämäänsä paaaaaljon eteenpäin!  Joko alkaa näkyä valoa tunnelin päässä vai miten jatketaan? Ja saa sille rakkauselämällekin nostaa korttia, nyt tuntuu tällä naisella olevan vientiä, mutta mitään todellista?  Kiitos taas jo etukäteenkin, helpottaa jo tämäkin purkaminen 
|
|
|
|
|
20
|
Muita keskusteluaiheita / Unet / Vs: Kerroppas unesi tänne.
|
: 10.07.2007 15:14:46
|
Näin viime yönä unta, että olin menossa sellaiseen "liuku"vuoristorataan, mikä oli kovastikin nousemassa korkeuksiin... Pelkäsin oikein kovasti - en pidä hereillä ollessanikaan korkeista paikoista - ja pidinkin tosi tiukasti reunasta kiinni käsilläni ja tiukasti silmäni suljettuina. Vuoristorata lähti nousemaan hissukseen ja takanani olevan pariskunnan mies lohdutteli minua, että tämä on ihan hyvä asia ja minun pitää olla huoleti, turvallista on. Jossain vaiheessa uskalsin hellittää otettani ja aukaista silmäni, tässä vaiheessa meno oli jo aika vauhdikasta ja vieressäni oleva pieni lapsi nukkui tyytyväisen näköisenä kovasta menosta huolimatta. Paikat vaihtuivat ja meno koveni ja olimmekin siirtynyt jo kaupunginosasta toiseen.. Sitten olikin tulossa todellista pyöritystä! Mummini talon edessä olevan lasten leikkipuiston laitteiden välistä vaunut menivät kovaa vauhtia ja oli kaiken näköisiä rinkuloita  Mentiin pää alaspäin, enkä pelännyt yhtään, olin vain utelias siitä, mihin se vuoristorata menee. Sitten tulikin katkos vuoristorataan (se kuului siihen) missä vaunut pyörähtivät akselinsa ympäri ja palasivat takaisin radalle nätisti. Tässä vaiheessa keskustelin sen miehen kanssa, että miten nuo radat on oikein laskettu, että saadaan vaunut palaamaan takaisin raiteilleen. Tämän jälkeen todennäköisesti heräsin.. Mutta mielenkiintoinen uni!  Onko ideoita, mitä mahtaa meinata?
|
|
|
|
|
21
|
Astro special / Astro special / Vs: 8. huone
|
: 02.07.2007 19:41:35
|
Löytyy Uranus Vaa'assa, Juno Vaa'assa ja Pluto Neitsyessä, sekä huoneen kärki on Leijonassa  Ties mitä merkitsee, mutta uudistumishaluisuuteni liitän kyllä tähän huoneeseen, samoin kun näistä planeetoista johtuvat elämäni "uudelleen aloittamiset" aina uudelleen ja uudelleen (jälleen yksi menossa, tällä kertaa ei omasta tahdosta uusi aloitus  ) Osaako joku kertoa vähän tarkempaan? Luin kyllä noita planeettojen merkityksiä huoneissa, mutta ei oikeen sytyttänyt mitään mielikuvia omassa itsessäni nuo 
|
|
|
|
|
22
|
Astro special / Astro special / Planeettaohituksista
|
: 01.07.2007 23:09:36
|
Pluto oppositio Venus Voimakkuus Kesto Toistuu  ***** 94pv 250 vuoden välein. Tarkka: 2.7.2007. Alkaa: 1.5.2007. Loppuu: 2.8.2007. Tesekkasin noita planeettaohituksiani päiväkirjasivulta ja tälläinen oli ensimmäisenä. Näistä jutuista en mitään ymmärrä, mutta johtuuko sisäinen kasvava levottomuuteni juuri tälläisistä asioista, vai murkutko ne vain pomppivat muuten pöksyissä?  Että voisiko joku ystävällinen sielu valaista asiasta mitä tämä voisi tarkoittaa? 
|
|
|
|
|
23
|
Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Vs: Tarot kortit!
|
: 08.06.2007 23:35:50
|
Itse olen hankkimassa tarot-kortteja ja Kosminen Tarot-kortit kiehtovat minua aivan mielettömällä vetovoimalla! Aina kun katselen korttien kuvia netistä, en pääse niistä yli enkä ympäri vaan aina on pakko palata katsomaan sitä kohtaa, missä niistä kerrotaan  Ehkä se on korttien kutsu - ehkä kortit miellyttävät minua jollain muullakin kuin visuaalisella tasolla, mutta olen sitä mieltä että nuo ovat kortit jotka minun on pakko saada  Vielä korttien vihkimisestä käyttöön.. Miten se käytännössä tapahtuu? Siitä puhutaan, mutta antakaa nyt blondille ihan ratakiskoneuvoja 
|
|
|
|
|
24
|
Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Vs: Kortit pöytään
|
: 31.05.2007 22:48:53
|
Kiitos annaellen! Tarvii kyllä myöntää, että tällä hetkellä haikailen menneitä ja tuskailen tulevia (tosin työn saralla). Olen perinteinen hermoilija, joka jännittää kaikkea  Tää luovuus-juttu on jännä. Se tuntuu pompsahtelevan tasaisin väliajoin herättelemään minua, enkä vieläkään ymmärrä mitä se on! Kai sekin jossain vaiheessa selkiää  Ja Todellinen Ystävä on tervetullut, niitä ei ole koskaan liikaa. Ja menneet ajat ovat antaneet opetuksen, että ovat kullan kalliita moiset  Josko lopettaisin turhan stressailun ja nauttisin vain tästä kesästä 
|
|
|
|
|
25
|
Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Vs: Kortit pöytään
|
: 31.05.2007 16:06:47
|
Heipsis annaelen! Nostaisitko minullekin sarjan? Korttisi tuntuvat niin ihanan johdonmukaisilta  Mieltäni kalvaa elämäni pysähtyneisyys. Alkukeväästä elämäni suorastaan kiisi ohitse ja sitten tuli se todellinen myrskynsilmä. Mitä nyt? Onko nurkan takana se Suuri Rakkaus odottamassa? Ja uskallanko edes kokemani jälkeen lähteä ihmissuhteeseen mukaan.. Kiitos
|
|
|
|
|
27
|
Astro special / Astro special / Vs: Ketä aurinkokaimaasi imitoisit?
|
: 04.05.2007 11:00:56
|
Huh, hyvä kun tunnisti edes muutaman nimen kun katsoi noita syntymäpäiviä.. Olisikohan tunnetuimmat olleet Rudolph Valentino ja Sigmund Freud  Mutta tarvitsee myöntää, että Valentino on meikäläisen "maskuliininen" vastine.. Jos näin voi sanoa, hänhän oli hyvinkin feminiinisen näköinen mies. Tämän kuvan kun laittaisi omani viereen, niin monet varmasti väittäisivät sisaruksiksi :  (http://www.silentsaregolden.com/photos2/rudolphvalentino7x9.jpg) Sitten löytyi naamakavereitakin muistakin julkkiksista, nämä kaksi ehkä lähinnä (http://www.librarising.com/astrology/sunsigns/Simages/A/alicefaye.jpg)(http://www.librarising.com/astrology/sunsigns/Simages/J/josiemaran.jpg) Mihin päädymme... Imitoin Valentinoa ja alan hurmuriksi 
|
|
|
|
|
28
|
Astro special / Ihmissuhdeastrologia / Vs: RAKKAUDEN RASTIT KARTALLA
|
: 04.05.2007 10:39:58
|
Hienon esitelmän on Lunea tehnyt  Harmi etten ymmärrä siitä yhtään mitään, olen niin noviisi näissä astrologisissa kartoissa  Viitsisikö joku vilaista AP-karttaani ja vähän tsekkailla mihin suuntaan pitää vilkuilla? Tuntuu, että viihdyn kalaherrojen seurassa, tosin pari skorppariakin on elämäni läpi pyyhältänyt :  Vai näkyykö siellä edes mitään romantiikkaan viittaavaakaan? Kiitos 
|
|
|
|
|
29
|
Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Vs: Silmälasit karkuteillä
|
: 03.05.2007 14:20:59
|
No jos vähän sivussa Helsingistä... Porissa  Ja katoamishetki huitelee 00:00-00:30 vappupäivälle eli 1.5 Ja hyvin paljon mahdollista että lasit saattavat olla rikki, sen verran jäi jälkiä nenänpieleen  Ja kovasti olen vieläkin sitä mieltä, että ovat sellaisen siirrettävän esiintymislavan alla, vaikka kuinka koitin kurkkia sinne, niin en nähnyt! Ihania ovat kanssaihmisemme, vai mitä? 
|
|
|
|
|
30
|
Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Vs: Silmälasit karkuteillä
|
: 03.05.2007 12:17:18
|
En uskoisi, että on näkökyky muuttunut paljon mihinkään, lasit olivat vajaan vuoden vanhat. Elämä nyt on kokenut kovia muutoksia ja olenkin jo hiljentynyt etsimään vastauksia itsestäni, joten tämäkään jotenkin ei pidä kohdallani paikkaansa.. Ja kaiken lisäksi toisen ihmisen "lähestymisen" vuoksi lasit kaikkosivat päästäni, joten - mene ja tiedä  Saan vain intuitiota siitä, missä alla ne voisivat olla, mutta olen jo käynyt siellä tarkistamassa.. Ei kukaan saisi nyt niistä mitään viboja? Ja jos auttaa, kehykset ovat punaiset 
|
|
|
|
|