Näytä kirjoitukset
Sivuja: 1 2 3 [4]
46  Muita keskusteluaiheita / Muita kokemuksia / Re: Kiinalainen lääketiede : 20.11.2005 22:34:46
Jepulista, ruotsintipat on hyvä, mutta muistaakseni niitä ei saa sillä alkuperäisellä "reseptillä" suomesta, vaan ruotsista asti pitää käydä hakemassa. En kylläkään ole satavarma tästä, en ole pitkään aikaan niitä käyttänyt. Joskus kun apteekista hain (n.8vuotta sitten) niin täti sanoi, että kaikkia yrttejä ei voi suomessa käyttää näihin tippoihin, koska niitä käytetään "pilleritehtaissa". Ymmärsittekö mitä tarkoitin? Raha, se raha...

T: Karoliina  Smiley
47  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Re: Mikä on sinun voimaeläimesi? : 20.11.2005 01:22:58
No se kissa tietenkin. Miau!   smitten

T: Karoliina  Smiley
48  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Re: Deja vu : 07.11.2005 22:30:45
Juu, May, mielestäni olet oikeassa etkä värässä siitä Ultra-lehden jutusta, ajattelen itse samoin kuin sinä. Ja sen tietää, ettei ne ole sillä tavoin menneitä elämiä, vaan ennemminkin sitä tulevaa tai sitä hetkeä, mutta ei menneen elämän muodossa.
Meniköhän taas liian monimutkaiseksi tuo mun ajattelu?  Huh

Ja samaten tuo ohimolohkoepilepsia, olen kans lukenut sellaisesta, mutta en usko että se niin on. Jotenkin sen vain tietää, että se ei ole mitään epilepsiaa, eikä muutenkaan ole mistään fyysisestä asiasta kysymys. Näin koen tämän asian.  :Smiley

T: Karoliina Smiley
49  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Re: Deja vu : 07.11.2005 21:53:48
Tämä on Alzbeta yks mun mieliaiheista, paitsi justiin, etten mä tiedä siitä paljon mitään!  Huh

Mutta tuo Kaakkimarjatan ehdotus vois aivan hyvin pitää paikkansa, vai kuinka? Että jos ollaankin jo nähty oma elämä, kiinnostava ajatus.  Wink

T: Karoliina  Smiley
50  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Re: Deja vu : 07.11.2005 17:51:56
Jahas joo, jännä juttu että olette nähneet ne ensin unina. Kun mun mielestä ne ei oo unia ollenkaan. Vai onko enneuni sama kuin Deja vu?  :Smiley

T: Karoliina  Smiley
51  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Re: Deja vu : 06.11.2005 21:03:16
Moi,

Minulle on kans taasen tullut paljon näitä Deja vu-ilmiöitä, mutta en osaa kertoa mistä ne johtuu. Joskus 16-vuotiaana koin niitä todella paljon ja jatkuvasti, mutta sitten ne loppuivat vuosiksi ja nyt taas niitä on tullut esiin. Jos alan miettimään liikaa niitä kun ne ilmenee, se häviää nopesti. On ne kyllä jänniä tuntemuksia  ja mielelläni niitä koen! Se vaan, että kun ei tiedä sitä jujua, mitä ja miksi ne on. :Smiley

T: Karoliina  Smiley
52  Muita keskusteluaiheita / Vaihtoehtohoidot / Re: Mikä on normaali ruumisi lämpötila ? : 01.11.2005 19:14:32
Ja mun normaali on se alle kolokytäkuus piste viis. Ja jos on 37 lämpöä, niin kovassa kuumeessa ollaan. Ja mä kun luulin että oon ainoa jolla on tällä tavoin! Meitähän on vaikka kuinka paljon!  Cheesy

T: Karoliina  Smiley
53  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Re: Henkisyydelle nauraminen : 01.11.2005 18:46:04
Samassa veneessä ollaan Valo.  Huh  Juuri samat ajatukset kuin sinulla, mutta onneksi tuossa tuli hyviä vastauksiakin. Kaikki löytää lopulta itse oman henkisyytensä tien mitä kulkea, mutta: voisi sitä hiukan olla ystävällisempi ja hiukan suvaitsevaisempi eikä niin kova toisen ajatuksia kohtaan. Varsinkin, kun itse yrittää ottaa toisenkin mielipiteet ja ajatukset huomioon.

T: Karoliina
54  Muita keskusteluaiheita / Kirja- ja linkkivinkit / Re: Iiiihana persoonallisuus testi, mikä sie olet? : 30.10.2005 23:30:43
Nasu!  Smiley

T: Karoliina  Smiley
55  Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Re: Mikä 'eläin' olet? : 30.10.2005 19:26:28
Kissa.  Smiley  Ihana kiva söpö kissa, jota pitää silittää.  smitten

T: Karoliina   Smiley
56  Astro special / Yleistä / Re: Mistä nimimerkkisi on peräisin? : 22.10.2005 21:30:39
smitten Pahoillani kun kirjoitin sun viestiisi Karoliina .  buck2 Mun koneeeni käy jostain syystä päin....  knuppel2  ja tuolle olis töitä .


Joo, ei mitään. Mä en tajua tätä munki kone temppuilee koko ajan.

T: Karoliina
57  Astro special / Yleistä / Re: Mistä nimimerkkisi on peräisin? : 22.10.2005 20:56:57
Karoliina on mun toinen nimi ja kun sitä käytetään tuskin koskaan, niin sen takia olen valinnut sen, että sitäkin tulisi käytettyä.  Wink  Etunimeni on Anu. 

T: Karoliina  angel
Sivuja: 1 2 3 [4]