Juu, May, mielestäni olet oikeassa etkä värässä siitä Ultra-lehden jutusta, ajattelen itse samoin kuin sinä. Ja sen tietää, ettei ne ole sillä tavoin menneitä elämiä, vaan ennemminkin sitä tulevaa tai sitä hetkeä, mutta ei menneen elämän muodossa.
Meniköhän taas liian monimutkaiseksi tuo mun ajattelu?

Ja samaten tuo ohimolohkoepilepsia, olen kans lukenut sellaisesta, mutta en usko että se niin on. Jotenkin sen vain tietää, että se ei ole mitään epilepsiaa, eikä muutenkaan ole mistään fyysisestä asiasta kysymys. Näin koen tämän asian. :

T: Karoliina
