Näytä kirjoitukset
Sivuja: 1 [2] 3 4
16  Astro special / Ihmissuhdeastrologia / Re: Miksei hän soita ja muita rakastumisen kulmakiviä... : 22.04.2006 23:43:55
Mä tunnen yhden kalat-miehen ja hän on aivan päinvastainen kuin nämä mitä olette kuvailleet. Ei puhettakaan mistään kamalasta ihmisestä. Ja fiksukin vielä, siis todella. Että on niitä hyviäkin kalat-miehiä olemassa, ainakin yksi!  Wink

T: Karoliina  Smiley
17  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Re: Enkelinurkka : 22.04.2006 23:36:55
ENKELI HAMALIEL - NEITSYT

Hamaliel on dynaaminen astraaliopas, valmiina välittämään tähtimerkki neitsyelle tiedot maailmankaikkeuden toiminnasta. Jumalaisen alkemian vastuullisena vartijana Hamaliel pitää alkuperäiset kemialliset elementit kosmisessa ja loogisessa järjestyksessä. Neitsyen ja hänen rakkaittensa hyödyksi Hamaliel paljastaa kaavat kestävään rauhaan ja ikuiseen onneen. Neitsyttä kehoitetaankin käyttämään Hamalielin salaisuuksia niin fyysisellä, mentaalisella kuin astraalitasolla elämää luodessaan. Hamaliel odottaa neitsyen kutsua luovuttaakseen luovuuden lahjat hänelle.

Tuoksuvinkki: Herkkä yrttisekoitus laventelista, rosmariinista, geraniumista ja ruususta.

Kiitos, valonkantaja



 smitten    maarita              smitten

Samat sanat.  angel Tätä tietoa olen etsinyt, olen saanut nämä laput, mutta niissä oli jäänyt tuo neitsyt epäselväksi, oli tullut jotenkin väärin ja nyt se on tässä, kiva!  smitten

T: Karoliina
18  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Re: Feng Shui ja uuden kuun taikamalja : 20.04.2006 22:24:38

Hei "Karoliina"

Taisi olla niin huonot energiat liikkeellä,
että oli parempi kun et maljaasi tehnytkään.

(http://www.godlikeproductions.com/images/smilies/Smiles_and_kisses.gif)

Seuraava Feng Shuin taikamaljan tekopäivä
on (http://www.godlikeproductions.com/images/smilies/u2efine.gif) 12.05.2006. (http://www.godlikeproductions.com/images/smilies/u2efine.gif)

 smitten   Elämänilo   smitten

Hih, no hyvä sitten kun jäi tekemättä! Elikkä 12 päivä sitten tehdän malja, toivottavasti hyvin energioin.  Cool

T: Karoliina  Smiley
19  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Re: Feng Shui ja uuden kuun taikamalja : 19.04.2006 21:39:36
No niin on minultakin malja jäänyt tekemättä, koska on seuraavan kerran, toukokuun..monesko päivä?

T: Karoliina
20  Astro special / Ennustava astrologia / Re: Neitsyiden elämänmuutokset? : 25.03.2006 22:09:16
Juu, muutoksia olisi luvassa ainakin työsaralla kesän alussa.. Smiley Toisin sanoen työt loppuu, enkä ole vielä keksinyt mitä alkaisin sitten tekemään. :Smiley

T: Karoliina  Smiley
21  Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Re: Testi: Miltä planeetalta olet? : 22.02.2006 22:26:20
Auringosta minäkin!  Cheesy

T: Karoliina  Smiley
22  Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Re: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan... : 14.02.2006 00:26:22
Hei Rakkauden enkeli! Voisitko myös minulle nostaa enkelikortin?  angel

T: Karoliina  Smiley

Karoliina, sinulle tuli kortti:

JUMALALLINEN OHJAUS

Luota ja seuraa intuitiotasi. Se on Jumalan ja enkelten puhetta sinulle.


Sinua ohjataan Jumalallisesti juuri nyt. Sinun saamasi tunteet, tietäminen, visiot tai sisäinen äänesi yrittävät kertoa sinulle jotakin ja on erittäin tärkeätä,
että luotat ja seuraat tätä opastusta.


 smitten angel

Oikein paljon kiitoksia tästä Rakkauden enkeli!  smitten Hih, minua huvitti, kun muilla oli piitkät päätkät sepustuksia ja minulla vain noin "lyhyt kortti".. Grin Mutta tiedätkös, se oli juuri sellainen minkä minä tarvitsin!  angel Mun täytyy nyt vain luottaa siihen intuitioon, eikä aina epäillä sitä, jeps.

T: Karoliina  Smiley
23  Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Re: Kivien tarinoita! : 14.02.2006 00:18:45


Sinulle "SUGLITE"      (The Chariot)

Siitä löydät lisää tietoa s. 1 ja Vastaus #1


Eittäin paljon kiitoksia tästä, Mi-Olea!  smitten Tämä kivi ei ole minulle niin tuttu, mutta nyt aion siihen tutustua! Mielenkiintoista.  :Smiley

T: Karoliina  Smiley
24  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Re: Deja vu : 12.02.2006 23:51:20
Hei, nostanpas tämän, tässä näitä edellisiä mietteitä de ja vusta, jos joku kiinnostunut haluaisi lukea.
Siis siksi, kun oli tuolla toisessa osiossa tästä puhetta.

T: Karoliina  Smiley
25  Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Re: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan... : 12.02.2006 17:01:39
Hei Rakkauden enkeli! Voisitko myös minulle nostaa enkelikortin?  angel

T: Karoliina  Smiley
26  Muita keskusteluaiheita / Selvänäkö ja ennustukset / Re: Kivien tarinoita! : 10.02.2006 20:23:00
Oi, en huomannut ensin tätä. Voisitko myös tälläisen kivitulkinnan minulle tehdä? Mä oon kanssa sellainen "kivihullu", mistä olet hankkinut tälläiset kortit? Ai, tuolla olikin jo tähän vastaus, kun luin tarkemmin. Ostan heti, jos jostain löydän.

T: Karoliina  Smiley
27  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Re: Teitkö Feng Shui Taikamaljan - mitä olet kokenut sen jälkeen : 08.02.2006 22:21:58
Kiitos Selkälokki ja Elämänilo kehuista!   Smiley Joo, tuli vähä suuri kuva, enkä osaa täs nyt pienentää, mutta kai se siinä menee. Lähetelkää te muutkin kuvia maljoistanne, jos teillä on.
Enpä nyt osaa sanoa..jaa voihan sitä pikkujuttuja olla joitakin..mutta katsotaan nyt tää toinen malja ja jos ne kynttilätkin sitten palais loppuun asti! Eikä mikään unohtuis...  Embarrassed
Niitä kynttilöitä nyt olen löytänyt ja mitä muuta..kukkia kukkia kukkia vaan niin sitten on kaikki jo kasas "seuraavaa koitosta varten".  Smiley

T: Karoliina  Smiley
28  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Re: Teitkö Feng Shui Taikamaljan - mitä olet kokenut sen jälkeen : 29.01.2006 20:45:23
Hei pitkästä aikaa!  Cheesy

Tässä vihdoin tämä kuva siitä minun taikamaljastani. Ja helmikuussa sitten uudelleen tehdään malja, olen nyt löytänyt kynttilöitäkin.

T: Karoliina  Smiley
29  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Re: Teitkö Feng Shui Taikamaljan - mitä olet kokenut sen jälkeen : 15.01.2006 15:48:57
Hei "Karoliina"

Kiitos sinullekin palautteesta.   Cool

Innokkaasti olet maljaasi tehnyt.   Cheesy

Jep, se oli kivaa!  Cheesy

Miehesikin osaltui valmisteluihin.   Shocked

Ihme kyllä, että näin teki!  Wink

Ensi kerralla poika mukaaan maljaa tekemään.
   2funny

Toki.  laugh

Oikein toimit, kun huomasit puuttuvan asian.
   angel

Haa, no hyvä!  angel


Valokuvia jäädään odottelemaan uteliaana
  :Smiley

Joo, mä katson jos osaan tänne laittaa.

Minä pyrin pitämään koko ajan kaikki kynttilät palamassa

Ai..no, ensi kerralla sitten. Se oli valkoinen mikä sammui ennen aikojaan.  Sad

- aloitin kynttilöiden polttamisen omatekoisilla pesupalloon tehdyillä kynttilöillä
   - eka kertaa tein kaikki värit itse, lopussa käytin ostokynttilöitä
   - jo tekovaiheessa aloitin asioiden ajattelun, miksi maljani teen
- jos jokin ei pala hyvin, mietin mitä maailmalla on sellaista, miksi sitä pitää ns. elvyttää
  - eilen oli ongelmia keltaisen kynttilän kanssa, kuten viime kerrallakin (omatekemäni)
  - kynttilöiden laaduissa on huisia eroja
    - Finn Marin kynttilät palavat 4-6 h.[/color]

Hyviä ohjeita.  angel


 smitten    Elämänilo    smitten
Lainaus

T: Karoliina  smitten
30  Muita keskusteluaiheita / Henkimaailman ilmiöitä / Re: Teitkö Feng Shui Taikamaljan - mitä olet kokenut sen jälkeen : 14.01.2006 17:14:56
Heippa!

- No, minulla oli heti selvä minkä lasimaljan otan käyttöön, sen on antanut mieheni mummo ja se on ollut myös lapsemme kastemaljana.
- "Tilpehöörin" hankinta oli kivaa, tykkään kierrellä kaupoissa ja tutun kukkakauppiaan kanssa oli mukava juttuhetki.
- Kynttilät ostin, mutta piti sulatella niitä kans, ja mieheni innostui siitä touhusta myös, niin ne sai nopsaan valmiiksi.
- Kynntilät paloivat aika hyvin, ostokynttilä sammui kauan ennen muita! Mutta en sitten sytyttänyt sitä uudelleen, ajattelin, että kai sen sitten kuuluikin sammua.
- Aluksi olin maljani äärellä tovin, sitten vähän väliä kävin siinä ja poikakin sanoi, että on hieno. ( hän olis varmaan myös tehnyt sitä kanssani, mutta oli kaverilla silloin ) Otin myös valokuvia ja voin tännekin joskus täs siitä kuvan laittaa myös.
- Kivet löysin itseltä ja poijalta, niitä tulee silloin tällöin ostettua. Pesin ne ensin.
- Kukkina oli ruiskaunokkeja.
- Muistin hyvin asiat mitkä piti tehdä, paitsi terälehdet unohtui ja äkkiä kipaisin ne hakemassa ja laitoin lisäksi ja siunasin maljan uudelleen. Ajattelin myös, että olikohan se liian täynnä sitten, mutta se ei siis haitannutkaan, kun kirjoititte tuossa ennemmin.
- Otin huomion myös muita ihmisiä itseni lisäksi.
- Ei muuten kuin tällä foorumilla pyydettiin toivomaan toisen puolesta ja niin tein.

- Ja, tottakai uskon maljani voimaan! smitten

T: Karoliina  Smiley
Sivuja: 1 [2] 3 4