Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kädestä ennustaminen  (Luettu 117211 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #30 : 06.06.2009 16:17:06 »

Pystyviivat, jotka nousevat avioliiton viivoilta, ovat lapsia. Smiley Mutta sitten avioliiton viiva haarautuu, niin se tarkoittaa eroa. Pystyviiva suoraan avioliiton viivan päässä tarkoitti mielestäni jotain huonoa, olikohan puolison kuolema tms.? En muista tarkalleen. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Norna
Vieras
« Vastaus #31 : 06.06.2009 16:25:31 »

 Olen kans innostunut kirologiasta ja minulta puuttuu kokonaan kohtalonviiva ja pään viiva on lähes olematon, jos sitä pitäisi alkaa lukemaan vasemmalta käsin niin silloin sitä ei ole olemassa meikäläisen käsissä. Sydämen ja elämän viivat ovat selkeimmät.
 Pään viivan tapainen on n 2 cm pitkä oikeassa kädessä (imbesilli mikä imbesilli  laugh) ja oikeastaan sen muodostavat sekä sydämen että elämänviivasta lähtevät kaareutuvat viivat jotka yhtyvät tuohon "päänviivaan" tai sen oloiseen. Viiva kaareutuu alaspäin ja haarautuu. Sen sydän-elämä-yhtymän jälkeen se on syvä sen sentin verran kunnes katoaa. Mycket strange. Tahtoisin kovasti käydä kirologilla  Smiley
tallennettu
Banana.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #32 : 16.06.2009 13:00:20 »

Asia, jota olen aina halunnut opetella, tuli vihdoin esille, eikä tarvinnut kuin vähän lueskella netin antimia, kiitos!  smitten
tallennettu

(\,,,/)
(oO )
(. . )\
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #33 : 02.12.2009 10:11:58 »

Minua ihmetyttää itselläni tuo elämänviiva, elikkäs vasemmas kädessä se päättyy jo puoliväliin kämmentä, kuitenkin sieltä ranteesta elämänviivan kohdalta lähtee viiva, joka kulkee alussa elämänviiva maisesti rannetta mukaillen, mutta lähtee kipuamaan etusormea ja keskisormea kohti, voiko sitten olla jonkunlainen kohtalonviiva? Oikeassa kädessä elämänviiva vahva ja jatkuu rannetta mukaillen. Eli onko ideaa mitä tämä voisi tarkoittaa? En jotenkaan saa itse mitään irti tuosta.

Oli tosi hyvää kertausta nämä jutut, kiitosta siitä =) Itse joskus vuosia sitten tuli lueskeltua näistä, mutta päässyt unohtumaan pahasti ^^
« Viimeksi muokattu: 02.12.2009 10:14:01 kirjoittanut In » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
MentalBeat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #34 : 10.01.2010 18:16:02 »

Käsien merkit:

Tähti
..Jupiterinkukkulalla merkitsee suurta kunniaa, voimaa ja asemaa.
..Auringonkukkulalla kertoo terveydestä ja asemasta (mutta ilman onnea)
..Merkuriuksenkukkulalla merkitsee menestystä tieteessä ja hyvää puhetaitoa
..Marsinkukkulalla kertoo että läpi kärsivällisyyden ja erojen jälkeen luvassa on kunnianosoituksia
..Saturnuksenkukkulalla kertoo suuresta menestyksestä vaikeiden aikojen jälkeen
..Venuksenkukkulalla merkitsee onnea rakkaudessa
..Kuunkukkulalla on merkki julkisuudesta

Risti
..Auringonkukkulalla on merkki pettymyksistä julkisuuteen haluaville
..Jupiterinkukkulalla kertoo väkivallasta, riitelystä ja jopa kuolemasta
..Merkuriuksenkukkulalla varoittaa vaarallisista vihamiehistä
..Saturnuksenkukkulalla jos koskee kohtalonviivaa saattaa merkitä väkivaltaista kuolemaa onnettomuuden takia.

Nelio
..Jupiterinkukkulalla kertoo suuresta kunnianhimosta
..Auringonkukkulalla kertoo halusta julkisuuteen
..Merkuriuksenkukkulalla merkitsee levotonta luonnetta
..Marsinkukkulalla varoittaa vihamiesten aiheuttamista vaaroista
..Saturnuksenkukkulalla kertoo kohtalosta joka varjostaa elämää
..Venuksenkukkulan keskellä kertoo että henkilö varmasti putoaa vaaraan mutta löytä aina keinon karata.
..Kuunkukkulalla kertoo liiallisesta meilikuvituksesta

Kolmio merkitsee tasapainoa.
Täplät ovat yleisesti merkki sairaudesta.
Saari on aina huono merkki.

Ristikko
..Jupiterinkukkulalla merkitsee itsekästä, ylpeää ja dominoivaa luonnetta
..Auringonkukkulalla kertoo turhamaisuudesta ja halusta tulla julkisuudenhenkilöksi
..Merkuriuksenkukkulalla kertoo epävakaasta ja usein moraalittomasta henkilöstä
..Saturnuksenkukkulalla kuvaa epäonnea, melankolista luonnetta.
..Venuksenkukkulalla kertoo oikuista rakkaudessa
..Kuunkukkulalla kertoo levottomuudesta, tyytymättömyydestä.
 http://www.whereincity.com/astrology/palmistry/

Myrkkyviiva on kämmenen pikkurillin puoleisen sivun alaosassa. Se kertoo huumeiden ja alkoholin huonosta vaikutuksesta. Jos se viiva jatkuu elämänviivaan asti henkilöllä on todella paha riippuvaisuus. Joskus tää viiva kertoo allergioista.

En tiiä onko jo ollu täällä Smiley
« Viimeksi muokattu: 12.01.2010 17:03:24 kirjoittanut MentalBeat » tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #35 : 11.01.2010 12:32:55 »

En tienny minäkään tuosta myrkkyviivasta, mutta eipä ainakaan ilmeisimmin sellaista multakaan löytynyt, mutta enpä myöskään minä tupakoi, käytä huumeita tai ryyppää Smiley Jotta jos sellainen ois, niin se ois sitte varmaan tohon suklaariippuvuuteen Smiley
tallennettu
MentalBeat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #36 : 12.01.2010 17:05:25 »

Hei mitähän tuo "sormenjälki" kuunkukkulalla meinaa? Se on vasemmassa kädessä mut ei oikeessa..?
tallennettu
Veijo35
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #37 : 15.12.2010 21:23:16 »

Mitähän mahtanee tarkoittaa tommonen "tikku ukko" joka koskettaa 2 avioliiton viivaa lopussa???
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #38 : 20.02.2012 11:54:39 »

Onko kellään kokemuksia kirologiasta, eli kämmenen viivojen (ja koko käden) tutkimisesta ja tulkinnoista? En löytänyt aiheesta aiempaa keskustelua. Lähinnä aihe kiinnostaa koska satun omistamaan tällaisen "simiaaniviivan" molemmissa käsissä, elikkäs pään ja sydämenviiva on sulautunut yhdeksi suoraksi ja selkeäksin viivaksi joka halkaisee kämmenen. Netistä löytyy tosi huonosti tietoa tästä viivasta ja sekin informaatio on ollut usein aika dramaattista luettavaa. Keskiajalla simiaaniviivalla varustettuja lapsia heitettiin rotkoon, skitsofreenikoilla ja massamurhaajilla löytyy...  Shocked Grin No joo, eihän se noin mustavalkoista voi olla. Kiinnostaa toki myös kämmenen muut merkit, löytyykö jollakin merkkejä jotka viittaavat meedion kykyihin, voimakkaaseen intuitioon tai vastaavaan ja millaisia ne ovat? Onko joku käynyt kirologin vastaanotolla ja jos niin mitkä fiilikset jäi?
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #39 : 20.02.2012 11:59:11 »

Kyllä täällä on montakin ketjua aiheesta, ja muistan että mulla oli joku juttu simiaaniviivasta jossain...kattelen myöhemmin, josko se olis koneella jossain. Yhdellä ukollani oli semmonen, ja päästänsä sekasin...ja se pään sekaisin olo johtuu siitä että sydän on laitettu sekasin jo lapsena.
Mua on aina kiinnostanu kirologia, ja aina aika ajoin se nousee valokeilaan Smiley
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #40 : 20.02.2012 12:18:00 »

Juu olen varmaan etsinyt niitä ketjuja vähän puolihuolimattomasti. Mutta juurikin tuo simiaaniviiva on kyllä sellainen kysymysmerkki. Itse en tunne ketään jolla olisi  Huh Kaksiteräinen miekka, luki jossakin.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #41 : 21.02.2012 21:27:09 »

Simiaaniviiva mekitsee voimakasta sisäistä jännitettä tai ristiriitaa. Henkilö on jollain tavoin sisäisesti lautautunut. Tämä risitiita tai latautuneisuus voi toimia luovana potentiaalina, jos henkilö kykenee sitä ohjaamaan.

Kyse on voi olla tunteiden ja järjen taistelusta - tai sitten jostain varhaisista kokemuksista jotka ovat jättäneet sisäisen ristiriidan henkilön ratkaistavaksi.

Ja se voi merkitä myös energisyyttä tai löydettävää vahvuutta. Kättä olisi aina tulkittava kokonaisuutena, ja  simiaani viivan tapauksessa sen merkityksen tarkempi tulkinta edellyttäisi koko käden tulkintaa.

Simiaani viivaa saattaa siis esiintyä myös osittaisena pään ja sydämen viivan yhtymänä.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2012 21:59:15 kirjoittanut MooOoona » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #42 : 21.02.2012 22:20:23 »

Eihän mulla enää ole siitä Simiaanin viivasta sitä juttua, mutta tuo Moooonan teksti oli hyvä.

En tiedä ämmästä...joskus muistan lukeneeni että pään ja sydämenviivan välissä olevat pienet M tai W kirjaimet merrkais jotain tietäjyyttä tms. mutta tää on eri juttu.

Mulla on kasvanu vasempaan käteen kaksi pään viivaa, molemmat lähtee elämäviivasta, toinen on hiukan heikompi. Mikähän sekin on?

Jännin juttu mitä mulla näissä viivoissa on, että päivää ennen kun erosin aviomiehestäni, iskin puukolla haavan tuon pikkurillin alla olevan suhdeviivan kohtaan, ja siinä on arpi vieläkin, joskin se haipuu siitä koko ajan. Oikeassa kädessä ko. viiva on pidempi ja haarautuva.

tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #43 : 22.02.2012 12:46:00 »

Mulle sanottiin että iso M keskellä kämmentä (en muista mistä viivoista) on merkki kirjallisesta lahjakkuudesta.
Lämpimästi suositteli esim. päiväkirjaa. Auttaa kyllä suunnattomasti kun siihen kirjoittaa- helpottaa oloa kun pää/tunteet on sekaisin ja jostain syystä ne jäsentyy järkevämmäksi noin.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #44 : 22.02.2012 13:18:55 »

http://sudenkutsu.blogspot.com/2006/12/kden-viivat-kertovat-kuka-olet.html

Hyvä linkki josta ainakin itse löysin apua Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: