Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näetkö auran?  (Luettu 45021 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 108



Profiili
« Vastaus #30 : 19.07.2006 22:14:08 »

Tuntuu, että opetteluni hedelmät ovat nyt valumassa hukkaan.. en tunne energiavirtaa lähes ollenkaan, vaikka tunsin sen hetki sitten selvästi. Onko normaalia, että joskus sitä näkisi ja tuntisi helpommin kuin toisinaan?
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #31 : 20.07.2006 18:51:21 »

Olen oppinut näkemään ihmisten ympärillä vaaleamman kehän, ja näyttää sille tää hiljalleen alkaa mukaan tulla värejäkin. Tänään ensimmäisen kerran huomasin hehkun hieman voimistuneen ja hentoja, vaaleanpunertavia sävyjä kun siippaani salaa tiirailin.  Smiley Onko näin, että joidenkin ihmisten auran näkee helpommin ja joidenkin huonommin? Ja vaikuttaako ihmisen henkinen tila auran erottumiseen?

Onko vihjeitä siihen, miten omaa auraa voi vahvistaa?  angel


tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 108



Profiili
« Vastaus #32 : 21.07.2006 22:44:38 »

Onko näin, että joidenkin ihmisten auran näkee helpommin ja joidenkin huonommin? Ja vaikuttaako ihmisen henkinen tila auran erottumiseen?

Luulen, että on merkitystä. Ainakin minä näen helpommin (niinä harvoina kertoina, kun olen jotain onnistunut näkemään) jos hankilö on todella vihainen. Pikkusiskoni auran näin, kun hän oli siinä tavallisessa teiniangstisessa tilassaan..  Cheesy
tallennettu
maritu
Vieras
« Vastaus #33 : 03.08.2006 10:40:59 »

Näen auran, jos tietoisesti "vaihdan kanavaa", mutta en näe kävellessäni ihmisten parissa, sillä se rasittaisi liikaa. Näen ihmisen kentän, ja siinä voi olla usein mustaa tai kentän eri puolet eivät ole kohdikkain vaan ovat epätasapainossa. Usein tällaisilla ihmisillä on surua tai mieli on jotenkin tasapainoton.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #34 : 03.08.2006 13:48:55 »

Minä en oikeastaan näe auraa (vaikka muuten selvänäköinen olenkin), vaan minä ikään kuin tunnen sen. Siitä välittyy minulle tietty tunne ja aistin ihmisten mielialojen vaihtelut ja asiat aurasta, ennen kuin niitä ääneen sanoo. Olenkin todennut monille tästä hämmästyneille, että minulta ei voi pitää mitään salassa - joka on välillä valitettavaa, kun aistii toisen aurasta asioita, jotka eivät minulle kuuluisi.

Tunnen aurat myös fiktiivisten hahmojen kohdalla Wink
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #35 : 03.08.2006 16:19:24 »

Kiitos teille kun muistutitte minuakin jälleen asiasta.
Vuosia sitten kun elin erittäin epävakaata aikaa, olin alttiimpi näkemään toisissa ihmisissä ja myöskin luonnon omia auroja. Nyt en ole ikäänkuin "muistanut" seurailla asiaa. Luonnossa voin nähdä kauniiden kasvien ympärillä valkoisen ja puhtaan säteilevän energian, jota voi ilmeisesti auraksikin kutsua. Silloin vuosia sitten näin vain muutamien ihmisten auroja, ne olivat usein kellertävän ruskeita. Ehkäpä näinkin vain heijasteita silloisesta omasta elämäntilanteestani, eikös ruskean keltainen viittaa sairauteen tai johonkin huonompaan energiaan??

Nyt siis keskittymään taas asiaan ja katselemaan auroja!! :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
ametist
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 144



Profiili
« Vastaus #36 : 09.08.2006 18:20:39 »

Hei

Olisisi kivaa nähdä ihmisten auroja. Siitä voisi olla apua elämässä. Onko kuinka harvinaista nähdä ihmisten auroja? Ja kun on nähnyt voiko sitä ohjailla, milloin haluaa nähdä ja millon ei? Huh
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #37 : 09.08.2006 18:24:56 »

Minun mielestäni auran näkeminen on kiinni siitä ihmisestä ketä katsoo. Siis omalla kohdallani on näin. Monesti luennolla näkee innostuneen luennoitsijan sinisen tai keltaisen auran, tai jos joku on voimakkaasti uskossa niin aura on lila. Samoin vaaleanpunaisen näen voimakkaana, toisinaan vihreänkin. Muita värejä en ole nähnyt.

Itse olen hyvin LÄSNÄ tuossa tilanteessa. Ja täysin vahingossa siis. Yrittäminen ei tuota tulosta.  Cool
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #38 : 10.08.2006 10:25:24 »

En näe muutaku Aurajoen joskus.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #39 : 10.08.2006 10:55:02 »

Itse olen menossa syksyllä kurssille jossa opetellaan näkemään ja kokemaan auroja. Odotan IIIInnolla!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
selkälokki
Vieras
« Vastaus #40 : 10.08.2006 13:58:30 »

En näe auroja,ainakaan vielä, mutta joidenkinihmisten energiat vaikuttavat hyvin voimakkaasti.
Joidenkin ihmisten seurassa saan migreenin. Huh
Liekö he jotain energiasyöppöjä, vai mistähän johtuun...
Heidän kanssaan tulee ensin hyvin raskas olo ja sitten kun lopulta pääsen eroon, saankin kävellä pilleripurkille. Omituista. Kai pitäisi oppia välttämään heidän seuraa.
tallennettu
ametist
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 144



Profiili
« Vastaus #41 : 10.08.2006 19:40:17 »

Ensiksi kiitos omasta näkemyksestäsi Smiley
Se kurssi saattaa hyvinkin olla mielenkiintoinen  :Smiley
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #42 : 10.08.2006 20:17:08 »

En näe muutaku Aurajoen joskus.
2funny   2funny *kömpii lattialta takaisin tuolille*
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #43 : 10.08.2006 22:10:46 »

Itse olen menossa syksyllä kurssille jossa opetellaan näkemään ja kokemaan auroja. Odotan IIIInnolla!

Toivottavasti et sinne missä minä kävin. Aivopesupaikka. huih.
tallennettu
ametist
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 144



Profiili
« Vastaus #44 : 11.08.2006 10:19:27 »

Tämä on ehkä vähän tyhmä kysymys,mutta en ole varma joten kysyn kuitenkin  Grin
Elikkä onko kaikilla ja kaikella aura?  Huh
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: