Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näetkö auran?  (Luettu 44621 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #60 : 09.11.2011 23:05:56 »

joo näen auroja.mutta ne ei sen näköisiä kuin niiden "pitäisi" olla. vain harvoilla näkyy kehon ulkopuolelle etäälle erottuva aura.
toisaalta uskon että ihmisjoukoillakin voi olla samaa energialatausta. tältä näyttäisi esim kun tulee ulkomailta suomeen: monissa ihmisissä on jotain samaa energiaa, jonka voi sitten aistia alkavan koskettaa itseäänkin taas. näiden ihmisten auroja on hankalampi nähdä. poikkeukselliset tyypit erottaa selkeämmin. esim. olen nähnyt vain yhdellä ihmisellä laajan turkoosin / vaalean sinisen värisen auran, joka uloittui ainakin puolitoista metriä kehon rajojen ulkopuolella. tämä henkilö onkin erittäin poikkeuksellinen - yksilö mitä suurimmassa määrin.

saman henkilön aurat myös saattavat vaihdella, ja jos on kyseessä hyvin epävakaa henkilö, ne voivat vaihdella paljonkin. tuttujen / ystävien aurat heijastavat myös heidän tunteitaan minua kohtaa, joten tuttujen aurojen lukeminen yleisellä tasolla ei ehkä onnistu. mutta onpahan helpompaa huomata, millä tasolla joku ihminen kokee minut, mitä herätän.

sen verran tuosta aurojen näkemisen opettelusta.. se tulee sitten "sivutuotteena" kun on kehittänyt meditatiivisia ominaisuuksia. uskon että se tapahtuu sitten kun on sen aika, herkkyys ja valmius on olemassa. toki sitä voi omalla elämällään edesauttaa! ihan simppeleillä meditatiivisilla harjoitteilla, ehkä varsinkin jotka tehdään ryhmässä, ja jotka avaavat kokemaan ympäristöä myötätuntoisesti. sanoisinkin että myötätunnon kehittäminen on oleellisinta, jos nyt ihan välttämättä kuitenkin haluaa tätä asiaa alkaa kehittämään : )

heh, tuntuu että minulla riittäisi juttua auroista vaikka kuinka! : ) hih.


tallennettu
Serena`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #61 : 10.11.2011 01:22:24 »

Kerro toki lisää, minua ainakin kiinnostaa kuulla  Smiley
tallennettu

"You want something. Go get it. Period." - Will Smith, The Pursuit Of Happyness
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #62 : 10.11.2011 21:26:21 »

hauska kuulla.

muutaman kerran on käynyt mielessä, että jos alkaisin ihan kirjoittamaan näitä kokemuksiani ja näkemyksiäni ylös. kerran itseasiassa kokeilinkin, ja juttua vaan tuntui riittävän!

en koskaan ole yrittänyt nähdä auroja. taipumus avautui minulle aikuisuuden kynnyksellä kun tein intensiivisesti kehon ja mielen yhdistäviä harjoitteita (mm. jotain vanhaa zen harjoitusta) selvänäköisen opettajan johdolla. sitten yhtäkkiä erään harjoituksen aikana aloin nähdä energioita. aluksi se oli hämmentävää, enkä kertonut kenellekään. sydän sanoi että luota, mutta minua pelotti. aivan kamalaa nyt ajatellakaan, mutta aluksi yritin jopa tukkia tätä kykyä myrkyttämällä tupakalla itseäni. aivan kauheaa, nyt kun ajattelen! ( muuten: tupakka on käsittääkseni erittäin huono aine henkisessäkin mielessä. se haavoittaa sekä henkeä että ruumista, ja altistaa jopa erittäin huonoille energioille. ja se myös vääristää selvänäköisiä kykyjä.)

kyky voimistui sitä mukaa kun kykenin luottamaan siihen ja havaintoihini. välillä kun olen ollut hyvin herkkänä, ja esim. joogannut paljon, olen nähnyt auroja selkeämmin ja jatkuvasti. se on aikamoisen jännittävää! esim. kun ei tiedä pitäisikö reagoida auraan vai siihen mitä ihminen esittää, miten hän pyrkii tulemaan nähdyksi ja kuulluksi. jos ihminen ei kuuntele itseään, hänen auransa ja käytöksensä puhuvat nimittäin hämmentävästi eri suuntiin. aina tämä ei tarkoita tahallista vilpillisyyttä, vaan joskus  olen esim. nähnyt ihmisen joka on täynnä  rakkausenergiaa, mutta joka pelokkaana ihmisenä piiloutuu outoon, jopa tylyyn käytökseen.

ja muuuten, ihastuksen/ ilon tunteisiin liittyvät "aurapurkaukset" ovat yksi ihanimmistä auroista, kun iloaura ikäänkuin "kurkottaa" kohti toista ihmistä tai olentoa hyväksyvästi. ja niitä saattaa olla helpoin myös salkuun nähdä, ehkä juuri siksi aurassa tapahtuu silloin muutos Smiley

« Viimeksi muokattu: 11.11.2011 10:54:12 kirjoittanut MooOoona » tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: