Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millainen on leijomies? Olisi todella tärkeää tietää  (Luettu 33741 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
orose
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #15 : 05.06.2006 18:48:36 »

Hei

Mieheni on leijona ja itse olen vesimies. Leijonamieheni kanssa yksikään päivä ei ole ollut samanlainen. Tyyntä ja myrskyä on meidän suhteessa riittänyt. Aina leijonalla on jotain menossa, jos ei muuta niin yltiöpäisiä ja välillä epärealistisiakin suunnitelmia. Totu niihin, sillä niitä tulee riittämään. Jos leijonasi on samanlainen älä moiti häntä, älä ainakaan tiukkaan äänensävyyn. Sitä ei leijona kestä.

Intohimoa ei meidän suhteesta ole koskaan puuttunut. Leijonan saa syttymään ylpeä, oman arvonsa tunteva nainen, joka tietää mitä haluaa. Leijona on itse samanlainen, ylpeä ja haluaa olla todella luomakunnan kuningas ja perheen pää. Tosin leijona kuuntelee kyllä järkipuhettakin, jos se sanoo lempeästi ei siis moittivaan sävyyn. Leijona rakastaa kaikkea ylellistä ja on hyvin tunteellinen, vaikka ei ehkä aina osaa sitä sanoiksi pukeakaan. Tosin minun leijonamieheni osaa senkin. Virtuoosi suorastaan sanallisessa ilmaisussaan. Kunnioita leijonaasi ja anna hänen olla sellainen kuin on. Sitä leijona kaipaa, hyväksyntää sellaisena kuin hän on omassa erikoisuudessaan. Leijonamiehessä on aina jotain erikoista.

Leijonamies on upea rakastaja ja tietää, mitä nainen haluaa. Hän osaa suorastaan palvoa rakastamaansa naista. Mutta naisen tulee olla leijonamiehen rakkauden arvoinen. Pois siis turhat kiukkuilut ja myös lässytykset. Ole nainen, joka välillä voi olla hieman avuton ja kaipaa tunnustusta ja kannustusta, välillä taas ylpeääkin ylpeämpi itsestään. Ole avoin ja rehellinen. Leijonamies on kuitenkin herkkä, ja kaipaa ennen kaikkea hyväksyntää ja rehellisyyttä.

Toivon Sinulle ihania hetkiä leijonamiehesi kanssa. Niitä riittää, jos vain pelaat korttisi oikein Wink

Ihanaa kesän alkua ja aurinkoa kaikille!

orose

Olet erikoisasemassa, jos leijonamies rakastuu sinuun. Itse ainakin koen niin. Älä kuitenkaan "palvo häntä", koska se on nopein tapa menettää leijonamiehen rakkaus. Kunnioita sen sijaan, se kantaa paljon paljon pitemmälle.
tallennettu
Aquarianna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #16 : 05.06.2006 19:14:46 »

PerusLeijona,nyt on itseasiassa ottanut juttu tulta alleen ja todenteolla Smiley alkaa kukkalähetit ja muut huomionosoitukset olla tuttuja<3 Te olette kyllä aika uskomatonta porukkaa..epävarmuus ja kaaottisuus,jonka aiemmin poikaystävääni yhdistin on kadonnut kokonaan..hän on todella omistautuva ja monesti petettynä ihmisenä epäilin alussa hänen tunteiden aitoutta..taisi hän sen vaistota,sillä kirjaimellisesti hän sitä todistaa parin tunnin välein Smiley

Toivon sinulle paljon onnea sen oikean etsimisessä! Varmasti löydät sen Smiley Olethan leijona Wink
tallennettu
PerusLeijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #17 : 05.06.2006 20:07:53 »

Hyvä että menee hyvin  Smiley
Kyllä se mullekkin löytyy. Tosin ei tässä nyt vielä mikään kiire ole Smiley Kun nyt itsensä opppis ensin  Wink

Ja toi mitä Orose kirjotti, on aika hyvin sanottu Smiley
Siitä oppia, ja onni kukoistaa Smiley Vesimiehet o just sopivan härnääviä leijonalle...Ei tuu tylsää  Smiley
tallennettu
orose
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #18 : 05.06.2006 20:16:51 »

Olet oikeassa PerusLeijona, leijonamiehiä pitää aina joskus härnätä. Niiden pitää antaa välillä toteuttaa saalistusviettiiään. Ja sen leijonat osaa, vietellä aina uudestaan ja uudestaan.

orose
tallennettu
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #19 : 05.06.2006 21:24:50 »

oma jellona mieheni on Nousumerkiltäänkin Leijona,Kuu Kaksosissa,Merkurius Neitsyessä, Venus Neitsyessä,Mars Neitsyessä
 
ihana, huomaavainen,komea. Mutta omat varjopuolensa aikalailla kiinnostaa kaikki hyvän näköiset naiset jotka vastaan tulee.ei Ehkä tee mitään mutta antaa kyllä aihetta mustasukkaisuuteen useamman kun kerran. Mutta itse ei siedä minkään laista lirkuttelua vastakkaiselta sukupuolelta.On ne vaan niin sydämmen vieviä että.nam

 Cheesy
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #20 : 05.06.2006 22:10:54 »

Heh,heh yhtään kehuskelematta on sanottu, että saan naisen tuntemaan itsensä naiseksi.
Ja perusteltua itsetuntoakin riittää.
Ja kypsää järkevyyttä, ei siis mitään leijumista.
Ja romantiikkaa  smitten smitten


kyllä minun jellonani saa minut tuntemaan niin.Ehkä siksi minusta on niin vastustamatonta olla jellonan kanssa.
mutta myös tämä pitää paikkansa että
kahden kesken oltua, oli kuin nöyrä koira teki kaikkensa eteeni, mutta auta armias jos paikalla oli joku muu, sitten alko uudet tuulet ja teatteri esitys alkaa
« Viimeksi muokattu: 05.06.2006 22:22:32 kirjoittanut althema82 » tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #21 : 05.06.2006 22:13:16 »

minusta eriitäin hyvän tulkinnan tekee Linda Goodman leijonasta.
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #22 : 05.06.2006 22:20:39 »

Hei Smiley

Heräsi mullakin joitain asioita  leijona-miehistä, vaikkakin ihan vain pikkuisen. * nostaa palasen jostain*


Lainaus
Itte kerron tunteistani kyllä avoimesti, ja oon yhtä suvereeni kuuntelija.
Ylpeä olen, en snobbaileva, enkä materialisti.

Tämän olen huomannut muutamissa Leoissa, ne puhuu ja esittää varsinkin jos tuo  merkurius on Leossa, eli samaantapaan paisutellen kuin  merkurius  jousimies :ssä.
Olen työlääntymiseen asti kuunnellut erästä tyyppuiä, joka osaa kaiken paremmin kuin muut, hällä ei näytä olevan mitään varjoakaan, en koe häntä oikein inhimmillisenä.. uups Shocked, mutta näin on.
Lähisuvussa on askendentti leijonakuu leijona ja sen kyllä huomaa, ottaen huomioon, että  aurinko on  jousimies :ssä, mutta intuitioni kertoo, että se on pelkkää esittämistä, no my problems, anyway. Ylpeyttä löytyy, kuten halua olla snobi.

Lainaus
Kun löytyy parisuhde, johon kannattaa panostaa, ei muita naisia maailmaan mahdu. Jos vaan jotenkin saat sen ihastukses mielenkiinnon pysymään (Vesimiehenä toivoa lienee Wink)niin edessä on kyllä käsittääkseni onnellista aikaa.
Kyllä vaan, parisuhteeseen kannattaa panostaa, mutta Leon pitää päästää 'saalistusretkille' ja toteuttaa viettiään. Sama pätee naisiin kuin miehiinkin, ei erovaisuutta. Siksi puolison on vain katsottava läpi sormien siipan temmellystä toisten kanssa jos mielii Kuninkaansa pitää.
Kiukuttelut pois, tyystin. Mulla on sellanen olo, että  leijona :ien kanssa pitää pelata avoimin kortein. Olla rehellinen.
Ehkä tuo taas johtuu siitä, että mä olen vahva-akka  2funny

Lainaus
Itte odotan innolla löytäväni sen neidin, keneen pääsen purkamaan kaiken patoutuneen romantiikka energian Smiley Keskellä päivää haen töistä syömään...Kukkalähetti tuo lähetyksen yllättävään aikaan, niskahieronta spontaanisti jne jne jne  angel
Tässä oli hieman romantiikkaa meitsille, ja Tähtisilmät loistavat, olen parantumaton romantikko angel

tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
PerusLeijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #23 : 07.06.2006 09:29:37 »

Mutta omat varjopuolensa aikalailla kiinnostaa kaikki hyvän näköiset naiset jotka vastaan tulee.ei Ehkä tee mitään mutta antaa kyllä aihetta mustasukkaisuuteen useamman kun kerran.
Tän mä oon ittessäni huomannu joo...Kaikkea tekee kauheesti mieli kattoa, flirttailla sun muuta kivaa. Mut ei se kyllä mihinkään fyysiseen koskaan tuu johtamaan, jos seurustelen. Se ei vaan yksinkertasesti o mahollista.
Mut mustasukkaseks se kyllä varmaan kumppanin saa, eikä se kyllä itsestäkään sillo hyvältä tunnu  Sad
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #24 : 07.06.2006 13:00:07 »


Tän mä oon ittessäni huomannu joo...Kaikkea tekee kauheesti mieli kattoa, flirttailla sun muuta kivaa. Mut ei se kyllä mihinkään fyysiseen koskaan tuu johtamaan, jos seurustelen. Se ei vaan yksinkertasesti o mahollista.
Mut mustasukkaseks se kyllä varmaan kumppanin saa, eikä se kyllä itsestäkään sillo hyvältä tunnu  Sad

Hei PerusLeijona  Smiley

Flirttihän on Elämän Suola  Wink Cool. Onhan tuota kiva harrastaa  Kiss, mutta katso missä flirttaat ja kenen kanssa ja missä seurassa, sillä vältyt ikäviltä murjotuskohtauksilta.
Eikä tarvii viattomasta flirtistä nostaa meteliä.
Aurinkoista kesää sulle PerusLeijona  smitten
Toivottaa
Tähtisilmä  Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
PerusLeijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #25 : 07.06.2006 16:15:32 »

Niin kauan kun sinkkuna elän, ni kattelen kyllä millon vaan missä vaan ja mitä vaan  Wink
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #26 : 07.06.2006 17:33:54 »

Mulla työkamuna leijonamies. Komea,huumorintajunen,kohtelias ja aina hyvällä tuulella  Cheesy
Kova flirttailemaan mut eihän flirttaamisessa oo mitään pahaa kun ei astu rajan yli,elämä on paljon mielekkäänpää kun on pientä silmäpeliä  smitten


          Wink  -Oinas73-
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #27 : 07.06.2006 20:02:57 »

Niin kauan kun sinkkuna elän, ni kattelen kyllä millon vaan missä vaan ja mitä vaan  Wink
No, PerusLeijona smitten
Anna palaa vaan  smitten smitten smitten
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #28 : 11.06.2006 00:29:35 »

No, "oma" leijonamieheni on joko kauhee tai ihana, joko tai, välimuotoja/keskitietä ei ole, eikä siihen ole mahdollisuutta, vaikka sellainen olisikin. Ihanan ja kauheen puolivälistä, tällähetkellä kauheen...  Sad
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Henja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« Vastaus #29 : 15.06.2006 17:14:42 »

Itselläni myös ihana leijona kotona ja vaikka toki hänellä on pilkettä silimäkulumassa, niin ei tulisi mieleenkään että suhde leijonamiehen kanssa tarkottaisi avoimin kortein pelaamista ja elämistä. Oma leijonani on maailman lojaalein kumppani, ja itse aina korostaa sitä miten 100 % sitoutuminen pitää suhteen kasassa. Ei siis leijonat lähde aina sinne vihreämmälle puolelle. nou hätä... Itse kun olen oinas osaan myös flirtata ja keimailla, mutta kun on oikea kumppani rinnalla ei tulisi mieleenkää toimia mitenkään muuten kun leijonamiestäni kunnioittaen. ah ah ah.
tallennettu

Aurinko*OInas***Kuu*Kalat***Nouseva*Skorppiooni
Punainen Kristalli Lohikäärme
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: