Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millainen on leijomies? Olisi todella tärkeää tietää  (Luettu 33739 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aquarianna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« : 23.05.2006 18:39:34 »

Minulla on ollut pientä romanssinpoikasta leijonamiehen kanssa. Onko normaalia, että hän on välillä hieman sekava ja pois ns."maanpinnalta" ? Hän kuitenkin sanoo, että syy ei ole minun vaan hän on usein sellainen.Kyllä minulla kärsivällisyyttä riittää enkä painosta häntä, mutta onko se meno koko ajan sekavaa ja jopa hieman hassun kaoottista?
Itse olen vesimies ja kuulemma tullan merkkien puolesta suht hyvin toimeen ja ollaan vastakkaiset merkitkin Smiley
Sitten vielä kysyisin, tietääkö kukaan mikä saa leijonamiehen syttymään seksuaalisesti?(vaikuttaa tässäkin asiassa melko ristiriitaiselta) eli siis mistä hän pitää jne..

Olisi kiva jos vastaisitte, kun en ennen ole jelloniin törmännyt näissä merkeissä.
 Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 23.05.2006 18:43:00 »

Leijonaa kai kiihottaa se jos hän saisi tuntea olevansa Luomakunnan kingi.. eli hivele hänen fyysistä itsetuntoaan.. komeuttaan. Palvo  Kiss coolsmiley

Leijaileminen viittaisi siihen että voisi olla vaikka nousukalat. Neptunus yleensä leijailee.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aquarianna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #2 : 23.05.2006 18:47:01 »

Olen kyllä huomannut,että imartelu vaikuttaa häneen hyvin,mutta kun olen vähän sellainen ihminen,että en osaa kehua paljon Cheesy Nyt näyttää siltä, että häntä ei koskaan voi kehua liikaa..onkohan näin?
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3 : 23.05.2006 18:55:18 »

Minulla on ollut pientä romanssinpoikasta leijonamiehen kanssa. Onko normaalia, että hän on välillä hieman sekava ja pois ns."maanpinnalta" ?
Sitten vielä kysyisin, tietääkö kukaan mikä saa leijonamiehen syttymään seksuaalisesti?(vaikuttaa tässäkin asiassa melko ristiriitaiselta) eli siis mistä hän pitää jne..

Hei "Aquarianna"

https://www.astro.fi/index.php?p=2&up=6&sex=male&&sign=leo
Rakkaushoroskooppi miehestä

Leijona 23.7.-22.8.


Oletko törmännyt ihanaan, huomaavaiseen, lämpimään ja elämässään ainakin omien sanojensa mukaan menestyvään Leijonamieheen. Onneksi olkoon, sillä hän todellakin on kuningas ihmisten joukosssa. Olet varmaan huomannut - ja ellet ole - niin pian tulet huomaamaan, että häntä tavoittelee moni muukin nainen. Älä luule, etteikö Leijona -ihastuksesi itsekin ole asiasta tietoinen. Hänellä on hallussaan universumin luovuuden ja rakkauden energia ja hän voi halutessaan tuudittaa sinut ihanaan, satumaiseen ja ylelliseen uneen, josta et koskaaan haluaisi herätä. Voidaksesi säilyttää tämän ihanuuden sinun on kuitenkin uskallettava avata silmäsi, jotta näkisit, kuinka kovan hinnan ihastuksesi kohde on maksanut ja edelleen maksaa jokaisesta minuutista kanssasi.

Riittävän moni nainen ennen sinua on alkanut pitää saamaansa huomiota itsestäänselvyytenä
ja saanut vuodattaa siitä lopulta tuskalliset menetyksen kyyneleet.

Lapsuuden ajan tiukoista säännöistä ja etiikasta jää useimmalle Leijonalle syvät arvet ja hänen on hyvin vaikea puhua herkkyydestään ja todellisista tunteistaan rakastetulleen. Isältään hän on saanut lahjaksi täydellisyysvaatimuksen, jonka toteutumattomuutta hänen rakastettunsa, hänen lähin peilinsä ei missään tapauksessa saisi nähdä. Niinpä hän pyrkii tekemään elämästäsi täydellistä peittääkseen omat heikkoutensa. Jossain vaiheessa hänen voimansa alkavat kuitenkin ehtyä ja silloin on sinun tehtäväsi kannattaa kruunua hänen päänsä päällä. Hyväksy hänen kuninkaallisuutensa vielä silloinkin, kun hänellä ei ole sinulle siitä mitään todellista näyttöä. Usko hänen luovuuteensa ja mahdollisuuksiinsa vielä konkurssin jälkeenkin ja hän on nouseva avullasi sille paikalle, joka hänelle todella kuuluu.

Ottaessasi sokeasti vastaan hänen huomionosoituksensa ja ihailunsa ja alkaessasi vaatia niiden ylläpitämistä ajaudut todella suureen vaaraan menettää Leijonamiehesi. Hänen ei nimittäin ole kovinkaan helppo kokea seksuaalista nautintoa "isänsä" kanssa, jota sinä hänelle vaatimuksinesi edustat ja niinpä hänen on etsittävä seksuaalisille tarpeilleen uusia kanavia. Olet itse valinnut roolisi tässä kuningaspelissä. Ellet saa olla hänen vaimonsa, nauti olemisestasi hänen rakastajattarenaan, sillä sitäkään roolia ei sovi asettaa kyseenalaiseksi. Voit olla varma, että hänen vaimonsa kadehtii sinua. Jos taas olet vaimo niin tiedä, että hänen rakastajattarensa tekisi mitä tahansa saadakseen paikkasi. Tuliko kylmä suihku? Se oli tarkoituskin, jotta tietäisit mihin olet ryhtynyt tai ryhtymässä. Leijonamiehen isä ei koskaan hyväksynyt häntä sellaisena kuin hän oli. Voitko sinä hyväksyä?

Uskallatko nähdä oman asemasi näin uhattuna? Ellet uskalla, niin esitän jo alkuvaiheessa surunvalitteluni, sillä kohtalosi ei anna aihetta juhlimiseen. Jos sinulla on rohkeutta ymmärtää rakastettusi käyttäytymistä, tulet lopulta hallitsemaan molempia; sekä vaimon että rakastajattaren valtaistuimia. Ensin sinun on kuitenkin voitettava oma heikkotesi; halusi omistaa tuo mies.  Sehän ei ole mahdollista. Jos joku omistaa kuninkaan, hän ei enää ole kuningas ja kuninkaaseenhan sinä olet ihastunut.

25 v:n kokemus ex-leijonamiehestä



 smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 23.05.2006 19:29:25 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Aquarianna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #4 : 23.05.2006 18:58:09 »

Kiitos Smiley Olen kyllä lukenut tuon rimssun kerran jos toisenkin. Olisi ihana tietää sellaisia elämänkokemuksia noista jellonista <3
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5 : 23.05.2006 19:42:51 »

Kiitos Smiley Olen kyllä lukenut tuon rimssun kerran jos toisenkin. Olisi ihana tietää sellaisia elämänkokemuksia noista jellonista <3
Hei "Aquarianna"

25 v:n kokemus ex-leijonamiehestä


Lapsuuden ajan tiukoista säännöistä ja etiikasta jää useimmalle Leijonalle syvät arvet ja hänen on hyvin vaikea puhua herkkyydestään ja todellisista tunteistaan rakastetulleen. Isältään hän on saanut lahjaksi täydellisyysvaatimuksen,

Niinpä hän pyrkii tekemään elämästäsi täydellistä peittääkseen omat heikkoutensa.

Hänen ei nimittäin ole kovinkaan helppo kokea seksuaalista nautintoa "isänsä" kanssa, jota sinä hänelle vaatimuksinesi edustat ja niinpä hänen on etsittävä seksuaalisille tarpeilleen uusia kanavia.


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 23.05.2006 19:46:40 »

Ai kaurismiehillä vaativa äiti mutta leijonamiehillä vaativa isä? ex työkaverini isä on diplomaatti ja laatutaso sen mukaan..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aquarianna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #7 : 24.05.2006 19:52:56 »

Elämänilo, kuulostaa tutulta. Jos hänen kanssaan yrittää tunteista puhua tulee jonkinlainen muuri vastaan.Hän mielummin kuuntelee tuntikausia minun tunnekokemuksia kun kertoo omiaan.Isäni on leijona ja häntä tark
astellen olen saanut sellaisen kuvan, että leijonat ovat ylpeitä,hieman snobbailevia,rakastavi ja hyvin avoimia..näin ei näköjään kaikkii päde,vaikka tällä "poikaystävälläni" suurimmaksi osaksi leijonan piirteet onkin.
Smiley
tallennettu
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #8 : 25.05.2006 14:12:55 »

ex- mieheni on leijona. ihmisenä todella ylpeä, eikä löydä koskaan itsestään mitään vikaa. kun rakastaa, niin rakastaa täysillä, kun tunteet hiipuu, niin se on menoa sitten. hirveä materialisti ja hieman snobahtava. ystävänä maailman luotettavin tyyppi!
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Aquarianna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #9 : 30.05.2006 16:36:44 »

kiitos yellowstar Smiley Noista tunteista vielä,että hiipuvatko leijonan tunteet nopeasti..vai onko hän sitä tyyppiä,että jos vaikka on ongelmia suhteessa hän haluaa ensin korjata asian eikä justa ensimmäisenä pakoon?
Liiteleekö kukasta kukkaan vai pysyykö kauemminkin hyvässä suhteessa?
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #10 : 30.05.2006 19:52:51 »

7v yhdessä aikoinaan leijonamiehen kanssa buck2 voin sanoa, että yli puolet liikaa uglystupid2 ei ainakaan meikän hermot kestänyt hänen ainaista positiivisyyttä ja esittämishalua ja pinnallisuutta buck2 kahden kesken oltua, oli kuin nöyrä koira teki kaikkensa eteeni, mutta auta armias jos paikalla oli joku muu, sitten alko uudet tuulet ja teatteri esitys Huh
tallennettu
Iam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #11 : 31.05.2006 17:50:05 »

Heh,heh yhtään kehuskelematta on sanottu, että saan naisen tuntemaan itsensä naiseksi.
Ja perusteltua itsetuntoakin riittää.
Ja kypsää järkevyyttä, ei siis mitään leijumista.
Ja romantiikkaa  smitten smitten

Oon siis leijona.
tallennettu
Aquarianna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #12 : 01.06.2006 09:08:29 »

sawotaren kuvaus oli aika osuva!Olen huomannut tuon saman ilmiön..JOKA PÄIVÄ Cheesy
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #13 : 01.06.2006 10:53:59 »

Minun leijona ex:äni oli ihana.. kuunteli, lohdutti, rakasti aidosti (myös itseään).. ei palvonut vaan sai minut tuntemaan itseni rakastetuksi, on aina oma itsensä.. oli yleisöä tai ei, sanoo asiat niin kuin ne on loukkaamatta toisten tunteita.. Toki hänessäkin omat puutteensa/vikansa on, mutta kaikin puolin rakastettavin kaikista ex:istäni.. Siksi rakastankin häntä edelleen ystävänä äärettömän paljon!
   Oikku67 (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)
tallennettu
PerusLeijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #14 : 01.06.2006 21:56:23 »

Hieman sekava ja poissa "maanpinnalta". Olen kyllä. Sepä varmaankin liittyy siihen esilläoloon, huomiontarpeeseen jne jne. Tosin toimin samanlailla, oli yleisöä tai ei.
Meno on normaalistikkin sekavaa ja kaaottista, mutta jos eteen tulee asioita, joihin täytyy suhtautua vakavuudella, sekin onnistuu luontevasti.

Ihastukses sänkyfantasioista en uskalla mitään sanoa, mutta itte tykkään naisesista, jotka tietää mitä haluu ja ottaa sen kanssa.
Jos jotain toiveita on, niin joko ne tuodaan sanallisesti julki, tai toteutetaan ihan vaan kysymättä Smiley

Itte kerron tunteistani kyllä avoimesti, ja oon yhtä suvereeni kuuntelija.
Ylpeä olen, en snobbaileva, enkä materialisti.

Kun löytyy parisuhde, johon kannattaa panostaa, ei muita naisia maailmaan mahdu. Jos vaan jotenkin saat sen ihastukses mielenkiinnon pysymään (Vesimiehenä toivoa lienee Wink)niin edessä on kyllä käsittääkseni onnellista aikaa.

Itte odotan innolla löytäväni sen neidin, keneen pääsen purkamaan kaiken patoutuneen romantiikka energian Smiley Keskellä päivää haen töistä syömään...Kukkalähetti tuo lähetyksen yllättävään aikaan, niskahieronta spontaanisti jne jne jne  angel

Toivottavasti teillä homma ottaa tuulta alleen, ni ittekki saatan jaksaa uskoa vielä onnellisempaan tulevaisuuteen  Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: