Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: VOIMAELÄIN  (Luettu 102201 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #75 : 06.06.2013 11:22:36 »

Mulla on varmaan useampia voimaeläimiä Cheesy Diggaan eniten "pikkuisista" eli myyristä ja siilit&toissapäivänä nähty sammakko lämmittävät myös kovasti sydäntä. Aikaisemmin pidin esim. pöllöä voimaeläimenä, mutta vaihtelee riippuen siitä että mitä meininkiä elämään kulloinkin tarvitsee.

Ei ollutkaan minun pikkuiset myyriä, ne ovatkin vaivaishiiriä Cheesy smitten

Hiiri

PÄÄTEEMA: Tutkiskelu, tarkkaavaisuus, järjestys.
Hiiri tunnustelee maailmaa pienillä viiksikarvoillaan ja silmillään, se on aina valppaana vihollistensa suhteen - saalistajia on monia. Houkutuksen takana saattaa olla loukku ja viljavarastossa muitakin nälkäisiä.
PARANTAVA VOIMA: Hiiren parantava voima kehoittaa katsomaan suurempaa kokonaisuutta ilmeisen sijaan, aistimaan ja tarkkailemaan elämän suurta tanssia.

Makes sense Cool
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #76 : 06.06.2013 11:36:43 »

Vaivaishiiret ovat muuten hiirten joukossa kertakaikkisia neroja ja älykköjä sen lisäksi että ne ovat järjettömän söpöjä ja tekevät suloisia pieniä pyöreitä pesiä korsien varteen korkealle. Jyrsijätutkija Asko Kaikusalo kertoo vaivaishiirikirjassaan, miten kaksi samassa terraariossa ollutta vaivaishiirtä ryhtyivät yksissä tuumin hilaamaan oljenkortta pystyyn terrraarion nurkkaan päästäkseen kiipeämään sen avulla pois. Tulevaisuudensuunnitelmiin ja ennalta pohdittuun työhön kykeneviä jyrsijöitä siis!
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #77 : 27.07.2013 21:03:18 »

Jos kysytään mikä eläin olisit/olet, niin kissa. Muita jotka kiehtoo: delfiini, susi , hirvi, kotka, haukka, leijona, korppi, varis, pöllö,
hevonen, yksisarvinen ja lohikäärme tarueläimistä.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #78 : 27.07.2013 21:50:42 »

http://www.shamanicjourney.com/display-category/100-0-30/power_animals_totems_spirit_guides

http://www.spiritwalkministry.com/spirit_guides

http://www.thuleia.com/voimaelaimet.html
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #79 : 11.09.2013 05:52:11 »

 Kerran mietin ääneen mikä voisi olla voimaeläimeni ja ihminen jota en vielä tuntenut hyvin sanoi suoraan "olet ihan kuin puma, näytätkin siltä". Puuman lisäksi muutkin kissaeläimet, hirvi, käärmeet ja matelijat. Lisäksi nykyään pöllö haluaa kertoa jotakin kun on mm. pöllö koruja tullut tehtyä.  smitten
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #80 : 16.09.2013 09:18:06 »

Olen päättänyt että uusin voimaeläin voimaeläinteni laumassa (johon kuuluuvat mm. siili ja lohikäärme) on mitokondrio.  Cheesy

Nämä solujemme  pienet energiatehtaat ovat luultavasti alun perin olleet itsenäisiä yksisoluisia eläimiä, jotka ovat vaan sitten tehneet jonkun isomman ameeban kanssa diilin siitä, että saavat asua niiden sisällä suojassa ja tuottavat maksuksi niille energiaa. Sitäpaitsi ne ovat söpöjä.  smitten Juttelen omilleni päivittäin.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #81 : 16.09.2013 09:19:01 »

Mitokondrio  smitten
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #82 : 26.12.2013 12:25:15 »

Hei!

Pakko kirjoittaa tänne..

Tämä nyt menee hieman ohi aiheen aloittajan ajatuksesta, mutta silti minun on jostain syystä kirjoitettava omista kohtaamisistani erään kurjen kanssa Smiley

Joka kerta kun käyn ratsastamassa hevosellani meitä vastassa on tuo yksi ja ainoa kurki. Aluksi tuo kurki ei päästänyt minua ja hevostani kovin lähelle itseään ja ihailimme tuota vain matkan päästä. Nyt olenkin huomannut, että mitä vähemmän hevoseni kanssa kiinnitämme tuohon kurkeen huomiota ja keskitymme vain pitämään hauskaa keskenämme, niin tuo kurkikin tulee meitä lähemmäksi  smitten

Yritinkin etsiä merkitystä tuolle kurjen kohtaamiselle ja löysin tällaisen tekstin: "Japanissa kurki on onnen symboli. Linnut voivat liikkua maan ja taivaan välillä. Siksi niitä liitetään kuolinilmoituksiin ja hautakiviin. Mikäli sinulle ilmestyy lintu läheisen kuoleman jälkeen, voit ajatella, että hän on tullut kertomaan kaiken olevan hyvin.

Lintu voimaeläimenä merkitsee joskus myös meedion kaltaista elämäntehtävää."

Erityisesti tuo viimeinen lause sai itsessäni melkoisen hämmästyksen, koska tuo kurki ilmestyi heti sen jälkeen kun olin käynyt eräässä meediotilaisuudessa, jossa havahduin tietäväni mitä meedion kautta oltiin kertomassa.. Saman asian olisin kertonut hieman eri sanoilla, mutta asian merkitys ei olisi millään tavalla muuttunut. Tämän jälkeen olenkin vakavasti miettinyt, tarvitsisiko tuota aihetta mahdollisesti alkaa opiskelemaan enemmän.. Olen koko elämäni ajan kyllä tiennyt aistivani henget ympärilläni ja tiennyt mitä he tulevat kertomaan ja välillä näitä viestejä välittänytkin eteenpäin (myös täällä), kun olen ymmärtänyt sen olevan juuri sillä hetkellä hyvin tarpeellista, mutta viimevuosien aikana en ole kyennyt / halunnut kanaviani avata koska en ole kokenut olleeni tarpeeksi tasapainossa itseni kanssa.

Minulla on ollut myös muita lintuja viimevuosien aikana ympärilläni näistä mainittakoon mm. Korppi, joutsen, haikara ja kalkkuna.

Menikö jo vähän liian korkealentoiseksi, vai olisiko tuo nyt jo viesti alkaa työstämään tuota puolta ihan tosissaan itseni kanssa, nyt siihen voisi jälleen olla voimavaroja ja jotenkin koen että nyt minua todella kutsutaan tähän tehtävään..
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #83 : 26.12.2013 17:58:53 »

Kiitos EgyptianMau!  smitten

Itselläni mennyt viimevuosina myös oma elämä sellaisessa totaalisessa muutoksessa, että juuri tuon vuoksi olen joutunut keskittymään vain itseeni ja omaan elämääni. Enpä olisi uskonut vielä joitain vuosia sitten millaiseen pyörremyrskyyn vielä elämäni kanssa joudunkaan... Paljon olen saanut ottaa mm. puukkoa selkääni ym. mutta tämä kaikki on ollut kuitenkin vaivan arvoista. Jossain vaiheessa pelkäsin, että menettäisin otteen henkisyyteen ja vajoaisin johonkin katkeruuteen tai vastaavaa, mutta koko ajan olen tiennyt, että jokin suurempi kannattelee minua ja johdattaa minut vielä oman tehtäväni luokse.

Vapaus on ollut tämän kaiken vaivan palkka!

Itsekin olen aina ottanut kannettavakseni muiden taakat ja huolet entisten elämieni mukaiseen tyyliin... vaan tässä elämässäni olenkin tullut vapauttamaan itseni tuosta muiden elämänläksyjen helpottamisesta ja juuri tuon vuoksi pääsinkin myrskyn silmään jotta oppisin hoitamaan vain omat asiani.

Eräs ihana ihminen minulle kerran kertoi tuosta hevosestani, että juuri tuo hevonen on tullut elämääni tukemaan elämänmuutoksessani ja, että meillä on hyvin vahva sielun yhteys tuon hevoseni kanssa. Minkä todellakin myönnän. Luemme toisiamme kuin avointa kirjaa  smitten
Tuo henkilö kertoi minun olleen jo useiden elämien ajan tekemisissä hevosten kanssa ja tästä hevosestani en saa koskaan päästää irti vaikka mitä tulisi. Ja sen olen hevoselleni jo aikoja sitten luvannut, että me vanhenemme yhdessä tuli vastaamme mitä tahansa.

Tänään kävimme jälleen tapaamassa tuota kurkea!  smitten

Ehkäpä nyt alkaa elämässäni jälleen uuden oppimisen aika, ja aika tuoda tarvitseville ne tärkeimmät viestit...
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #84 : 10.03.2014 15:42:00 »

http://www.energiakeskus.com/energiasivut/intiaanit/voimaelaimet-a-i.php
Juu juu Delfiini.. Wink coolsmiley smitten
Huumori.. :Smiley Cheesy Cheesy
Ja koira tietenkin. smitten
Koira

PÄÄTEEMA: Jalous, uskollisuus, opettaminen.
Koira on lojaali ystävilleen ja yhteisölle. Se on osittain villi ja se käyttää tätä ominaisuuttaan puolustaakseen läheisiään hyökkäyksiltä ja vastoinkäymisiltä. Koira ymmärtää yhteisön tärkeyden samoin kuin Susi ja sen sivistynyt puoli tekee Koirasta uhrautuvaisen ja ihmisystävällisen.
PARANTAVA VOIMA: Koirahengen voima palvelee heitä, jotka palvelevat: lääkäreitä, hoitajia, pappeja ja hyväntekeväisyystyöntekijöitä. Koiran parantava voima suojelee niitä, jotka omistautuvat muille.

Ei se oo sit ihme..et tuo Tiibetiläinen..koira..seuraa mua ..kuin hai laivaa.  Wink :Smiley Tongue Cheesy 2funny 2funny
Uppss..meinasi unohtua..ihaa na. coolsmiley smitten
Hevonen

PÄÄTEEMA: Kestävyys, liikkuvuus, voima.
Hevonen ilmentää voimaa, sen vahvuus mahdollistaa laukan tasankojen yli ja sen maaton voima sallii sen lentää ilman läpi henkimaailmaan. Suuresta palveluksestaan ihmiselle esitämme kiitoksen Hevoselle.
PARANTAVA VOIMA: Hevosen voimahengen haltijalla on kyky mennä ripeästi työhön ja työn henkeen. Hevonen tekee meille mahdolliseksi kiivetä Suuren Hengen tasolle.
Kiitos ihana..heppa. smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 10.03.2014 16:33:56 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #85 : 10.03.2014 16:43:53 »

Heh. Yhen testin mukaan mun voimaeläin olisi riikinkukko  Cheesy
Oonhan mä niitä lapsesta asti ihaillu, mutta ei nyt ihan ensimmäisenä tullut mieleen  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: