Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Entinen elämä  (Luettu 61350 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
catya85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« : 21.05.2014 09:15:48 »

Tämä aihe voi olla jo jossain ketjussa mutta sanokaa jos olen väärässä paikassa.

Minua kiinnostaisi tietää enemmän omasta entisestä elämästä, tiedän kyllä mikä olen ollut ja miten kuollut mutta tahtoisin tietää tarkemmin onko sillä vaikutusta tähän elämään jollain tavalla. Kerron hiukan siitä entisestä elämästä ja nykyisestä.
Entisessä elämässä olin siis orja, vuonna 72eaa roomassa,halusin vapaaksi ja pääsin pakenemaan jostakin(?), olin kapinallinen enkä halunnut elää sen ajan yhteiskunnan ehdoilla, minut tapettiin taistelussa hiekkatien varteen, ehkä olin spartacuksen alainen tai jopa hän itse(?). Nykyiseen elämään heijastuu tuo kapinallisuus, en haluaisi sitoutua mihinkään, haluaisin elää omilla ehdoilla, kulkea vapaana ilman sitoumuksia mihinkään. Itseäni tässä elämässä kiinnostaa juuri tuo spartacuksen elämä, ihannoin häntä ja hamuan hänestä sitä olematonta tietoa jota on saatavilla hyvin vähän, myös kaikki gladiaattori aiheiset ohjelmat/kirjat kiinnostaa.
Omaan myös vahvan kuudennen aistin, näen välähdyksiä entisestä elämästä unissa ja horroksessa. Olen myös matkustanut roomaan, käynyt niillä taistelu areenoilla jollon minulle tuli erittäin ahdistava olo, osasin kertoa ryhmäläisille missä kohti sitä areenaa oli mikäkin, esim. siis katsomo, leijonien häkit yms. vaikka ne ei nykypäivänä enää ole olemassa, tarkistettiin asia ja näin oli. Koskaan aikaisemmin en ollut käyny roomassa enkä pahemmin lukenutkaan siitä mutta tiesin myös sanoa mihin suuntaan pääsisi pakenemaan jos oltaisiin siinä ajassa vielä  Shocked

Nykymaailmassa tunnen itseni ahdistuneeksi, en välitä uusista hömpötyksistä enkä juokse muodin perässä. Syömä tottumuksetkin todennäköisesti heijastus entisestä elämästä, kaikki sellainen kelpaa mikä on lähtöisin eläimestä, esim. sisäelimet, lihat ja veri. Tykkään myös liikkua ulkona pimeän turvin, tunnen olevani silloin turvassa. Onko nämä heijastuksia edellisestä elämästä vai olenko jo sekoamassa  uglystupid2 Jos joku voisi vähän valaista asiaa minulle? Miksi nuo mahdolliset heijastukset ja näyt tulevat niin voimakkaasti tähän elämään ja onko niillä joku tarkotus? Pitääkö minun tässä elämässä saattaa loppuun se minkä mahdollisesti aloitin edellisessä elämässä?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 21.05.2014 09:29:12 »

Tervehdys taistelutoveri, ollaan oltu samassa orjakapinassa mukana!

Spartacuksen aloittama kapinahan kesti vuosikausia ja pari vuotta siitä noin 150 000 orjaa piti käytännössä omaa valtiota Vesuviuksen alarinteillä. Lopulta sitten Rooman armeijaa alkoi nolottaa aiemmat epäonnistuneet kukistusyritykset ja ryhdistäytyivät kunnon toimintaan ja voittivat, viimeisestä taistelusta jäi henkiin 6000 orjaa jotka kaikki ristiinnaulittiin Via Appian varrelle, koko matkalle Capuasta Roomaan saakka. Niinpä kyseisessä kapinassa on ollut kyllä tilaa monille sieluille, sen verran paljon siellä heilui porukkaa. (Minä jäin henkiin siitä lopputaistelusta ja tulin ristiinnaulituksi, sinä ehkä kuolit siinä lopputaistelussa tai jossain aiemmassa kahakassa.)

Minulla vapauden ja orjuuden välinen jännite ja ristiriita on kantava teema tässä inkarnaatiossa, eli sikäli tuo aiempi elämä vaikuttaa; olen edelleen sitä mieltä että mieluummin kuolen vapaana kuin elän orjana. Nykymaailmassa tämä toki tulee esiin hieman hienovaraisemmalla tavalla kuin antiikin aikaan.  Grin  Ihmisen vapaa tahto ja sen kunnioittaminen kaikin tavoin on kuitenkin minulla yksi tämän elämän perusteemoista.

Minulla on muistikuvia myös muutamasta muusta inkarnaatiosta jossa tämä vapaus/orjuus -teema tai vastaava ovat olleet pinnalla. Itse uskon, että lukuisista aiemmista inkarnaatioista muistetaan aina vain niitä muutamia joilla on samoja teemoja/oppiläksyjä nykyisen kanssa. Ihmismieli ei jaksaisi sitä että kaiken aina muistaisi, joten sen vuoksi muistetaan niitä nykyisen elämän kannalta olennaisia. Tämä orjakapina-elämä oli ensimmäinen aiempi inkarnaatio jonka muistin aikoinaan.

Monenlaiset taipumukset ja tottumukset voivat olla kotoisin aiemmista inkarnaatioista, toisaalta toiset niistä ovat kehon omia mielitekoja joista keho joskus kertoo hyvinkin selvästi.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
catya85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #2 : 21.05.2014 09:45:55 »

Noh, en tiedä olenko kuollut siihen ristiin naulitsemiseen vai liekkö joku tökänny miekalla kuoliaaksi. Nuissa horros/valve välähdyksissä näkyy myös että minulla on joku peltinen haarniskan tapainen päällä, toisen käden sormilla kosketan rintalastan päältä ja sormet menee veriseksi, varmistan asian vielä toisen käden sormilla ja veriseksi nekin menee, sormista päätellen olen ollut valkoihoinen. En tiedä kuolenko siihen haaveriin vai jatkanko taistelua viimeseen hengen vetoon.
Kerran olen eläessäni pukeutunut sen ajan asuun ja voi miten oli kodikas ja hyvä olla ne vaatteet päällä, nykyajan vaatteet ahistaa vaikka sopivat onkin mutta ne tuntuu väärältä.
Mieleen painuvin nuissa näyssä on se että kuulen oman äänen, se kieli jolla puhun ei ole suomea eikä italiaa, ehkä traakiaa(?) ymmärrän kaiken mitä sanon mutta hereillä ollessa en ymmärrä höykäsen pöläystä koko kielestä  Grin jollekin oman joukon jäsenelle sanon mikä on tapettujen ihmisten saldo (9001kpl), mikä on sinällään aika outoa kun tuo luku muodostaa minun nykyisen syntymäajan  Shocked
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 21.05.2014 14:53:16 »

Aika jännä juttu, että olette olleet samassa paikassa samaan aikaan. Sellaista sattuu joskus foorumeilla (nimim. kokemusta on). Googlasin pikaisesti, mitä Spartacuksesta tiedetään ja onhan tuolla jotakin kuitenkin ja loput joutuu ehkä kaivamaan omasta (ja Eklektikon) muistista.

Itse olen sitä mieltä, että entisten elämien muistot eivät putkahda tyhjästä mieleen, vaan niillä on yleensä jokin kytkös nykyisyyteen. Voi olla, että se kytkös ei ole vielä täysin selvinnyt, mutta sitten kun niin käy, asioihin voi suhtautua hyvin suurella ymmärryksellä.

Entisten elämien pelkojen, lahjojen ja voimakkaimpien uskomusten ym. teemojen kantaminen nykyisyyteen on myös tavallista. Et ole siis tulossa hulluksi.  Cheesy



tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 21.05.2014 15:01:51 »

Jos siellä orjakapinassa on ollut yhteensä parhaimmillaan 150 000 orjaa mukana, niin kyllähän siinä porukkaa riittää. Aikamoinen osa samoja sieluja voi ihan hyvin olla nyt inkarnoituneina ja saman maan asukkaita. Eikä sinänsä ihme että kaksi osuu samaan maahan, kiinnostuu tämänkaltisista asioista ja hakeutuu yhdelle tämän pienen maan suht harvoista tämän aihepiirin keskustelupalstoista.

Minä olen nähnyt yhden unen tuosta kyseisestä elämästä ja ihmettelin herättyäni onko mielikuvitukseni korjaillut vähän visuaalista ilmettä kun orjilla oli aika kirkkaita pastellivärejä päällään siinä unessa, enkä osannut ajatella että sellaisia olisi osattu tuottaa. Sitten näin palkitun tv-sarja Rooman ensimmäisen kauden - sarjahan sai palkintoja esim. juuri siitä että kaikki rooliasujen kankaat oli tehty ja värjätty nimenomaan antiikin Rooman ajan alkuperäisin menetelmin ja värein - ja siellähän niitä samoja värejä sitten kuitenkin oli näkyvissä ihan orjien ja köyhienkin vaatteissa. Tuli aikamoisia tunnemyrskyjä kyllä ko. sarjaa katsellessa ja on se antiikin Rooma muutenkin kiinnostanut ihan lapsesta saakka.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 21.05.2014 15:47:26 »

Määrittele 'hyöty.'  Grin

Minulla on tämä vapaan tahdon kunnioittamisen ja vapauden teema voimakkaana tässä ja niissä aiemmissa inkarnaatioissa jotka nyt olen muistanut. Jotkin muistot puolestaan selittävät mieltymyksiä ja inhon kohteita jotka ovat voimakkaan kokemuksen seurauksena kulkeneet mukana tähän asti.

Ennen kaikkea nuo muistot ovat auttaneet minua ymmärtämään paremmin sitä mitä olen nyt ja sitä miksi olen nyt sellainen kuin olen.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
catya85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #6 : 21.05.2014 17:47:47 »

Sen tiedän ainakin varmaksi että tuo kapinallisuus juontaa jostain edellisestä elämästä, tässä elämässä ei tunnu oikein mahtuvan mihinkään yhteiskunnan lokeroon. Mutta, osaisiko joku sanoa että voisiko olla mahdollista että sen entisen elämän orjan elämän tehtävä jatkuu minulla nyt tässä elämässä? Tekisi mieli kävästä hypnotisoijan luona mutta vähän pelottaa mennä sinne jos joutuu kohtaamaan jotakin kipeitä asioita edellisestä elämästä mutta toisaalta kiinnostaisi tietää niin ehkä saisi tähän elämään jonkinlaista järkeä, josko sitä on muutenkaan  :Smiley
Taistelu kaveri joka kirjottelit niin ehkäpä ollaan oltu samoissa joukoissa taistelemassa roomaa vastaan  knuppel2
tallennettu
vaissat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #7 : 21.05.2014 20:31:04 »

Ei hitsi, olenkohan mäkin ollut samoissa joukoissa teidän kanssa, orjana nimittäin olen minäkin elellyt. Astrologi sanoi että tähän elänään olen tuon orjaelämän takia valinnut vapauden, ja niin se juuri prikulleen on. Jos töitä täytyy tehdä niin yrittäjyys ja sen mukanaan tuoma vapaus kiinnostaa todella paljon, en pidä siitä että mulla on pomo joka sanoo mitä pitää tehdä. En ole naimisissa eikä mulla ole lapsia. Työelämässä en ole kavunnut kovin korkealle koska sitten sitä on naimisissa työnsä kanssa, ja minua kun kiinnostaa eniten se vapaa-aika Smiley Toisaalta yrittäjänä sitä vasta olisikin naimisissa työnsä kanssa mutta se olisi eri asia koska silloin sitä työtä tekisi itsellensä eikä pörssiyhtiön osakkeenomistajille jne.

Mitään välähdyksiä entisistä elämästä en ole nähnyt, tai en ainakaan muista, tai ole edes tajunnut niitä. Roomassa olen käynyt ja se oli pelkästään positiivinen reissu, ei siis mitään tunnekuohuja. Itse asiassa varmaan lempparilomakohteeni joten en sitten tiedä miten tämä sopii kuvaan;)

tallennettu
catya85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #8 : 22.05.2014 07:43:48 »

Ihan kuulostaa minun elämältä  Grin En itsekkään halua että minua joku käskee, jos nykymaailmassa olisi mahdollista niin todennäköisesti eläisin niin vapaata elämää että minulla ei olisi kun reppu selässä ja päällä olevat vaatteet Smiley Toisinaan tuntuu että jopa olen tässä asunnossa "vanki" vaikka täältä pääseekii pois mutta sidoksissa kuitenkin. Mies minulta kyllä löytyy mutta naimisissa ei olla eikä ole lapsia.

Viime yönä jälleen näin joko ihan unta gladiaattorista tai sitte se on välähdys entisestä. Siinä unessa seisoin keskellä areenaa, miekka oli ainoa ase joka minulle annettiin, ympärillä mylvi hirveä ihmis joukko. Käännyin ympäri ja minua kohti juoksi muutama suojakilpiin pukeutunut mies, ennenkuin taistelu alkoi niin heräsin, oisin tahtonu nähä miten siinä kävi  Angry jospa se jatkuisi ensi yönä.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 22.05.2014 10:04:05 »

Jos sinulla on nyt aktiivinen kausi tuon gladiaattori/orjaelämän suhteen, niin kannattaa varmasti pitää unipäiväkirjaa. Kaikki vain ylös niin yksityiskohtaisesti kuin pystyt ennen kuin yksityiskohdat katoavat. Muistiinpanoista voi olla paljon hyötyä, jos joskus myöhemmin törmäät johonkin tietoon tätä elämää koskien.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 22.05.2014 10:10:52 »

Orjuutta on muuten edelleen maailmassa (suurin keskittymä Afrikan kaakkoisosassa, jossa suurin osa ihmisistä ei edes tiedä että se on laitonta...), sitä oli euroopassakin pitkälle keskiajalle, Saudi-Arabiassa orjuus oli laillista peräti vuoteen 1962 saakka. Kyseessä ei ole mikään menneen maailman juttu, vaan jotain mitä edelleen tapahtuu ihan koko ajan. Sanotaan että sielu haluaa kokeilla kaikkea, niinpä kaikki ovat varmaan kokeilleetkin sitä orjana elämistä ehkä moneen kertaankin, eri puolilla maailmaa ja eri aikoina. Sellaisia inkarnaatioita sitten vain muistuu mieleen sillon, kun jossain elämässä on voimakkaana vapauden/vapaan tahdon teema.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
catya85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #11 : 22.05.2014 10:13:33 »

Juu, kaikki unet olen kirjottanut ylös, myös ne näyt joita näen horroksessa. En tiijä onko unta vai mitä lie kun jos olen pitkällään silmät kiinni, ympäristö on hiljanen ja tiijän olevani hereillä mutta silmissä rullaa joskus elokuvan tavoin tapahtumia orjan/gladiaattorin elämästä ja taisteluista, joka kerta on erilaisia tapahtumia. Joskus erotan kasvoja mutta toisinaan en, nimiä ei ole tullut koskaan esille.
tallennettu
catya85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #12 : 23.05.2014 14:08:59 »

Lisätäkseni vielä nuihin heijastuksiin entisestä elämästä. Aina jos jossain yhteydessä tulee puheeksi caeser tai joku muu vastaava nii sisäsesti tunnen jotakin vihan tapasta enkä halua edes kuulla puhuttavan siitä, ällöttävä tunne tulee. Mutta sitten kuitenkin spartacusta kohtaan on todellinen ihannointi, tykkääminen ja mielenkiinto, jos hän eläisi vielä (mikä ois aika mahotonta) niin todennäköisesti fanittaisin sitä ihan täysillä  Grin.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 24.05.2014 10:59:35 »

Oletkos, catya85 katsonut näitä youtube-dokumentteja:

Tässä yksi Spartacuksesta, kesto 50 min.

http://www.youtube.com/watch?v=OWWy_nSgv8w
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
catya85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #14 : 26.05.2014 11:59:50 »

Olen katsonut nuita dokkareita, aika montakin.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: