Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kummallinen kuvotus, vilunväristykset ja alaselkäkipu...  (Luettu 52041 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« : 15.05.2006 10:52:01 »

Hei!

Ajattelin kysäistä tietääkö kukaan, että mistäköhän mahtaa johtua, tai mitä voisi olla se, että minua on nyt ainakin parin päivä ajan vaivannut sellainen puuskittain tuleva kuvotus (siis oksettava olo) ja välillä tulee myös vilunväristyksiä. Alaselkä on myös jokseenkin koko ajan hellänä, sellainen pieni kipu tuntuu.
Tässä ei nyt kuitenkaan pitäisi olla kyseessä mikään vatsatauti, enkä tietääkseni ole raskaanakaan. Mihinhän nämä minun vaivat voisivat liittyä? Onko jotain vinkkejä millä tuota kuvotusta voisi mahdollisesti helpottaa tms.?  :Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Aniara
Vieras
« Vastaus #1 : 15.05.2006 11:07:38 »

Olisikohan kyseessä wesak ja sen tuomat energian ekstralataukset maapallolle ja sen asukeille? :Smiley

Energiatason lisäys aiheuttaa k.o oireita itsellänikin.
kruunuchakra on sinulla todennäköisesti ylikierroksilla (kuvotusoireet), alemmat chakrat ehkä ¨liian pienellä¨, erityisesti jalkapohjat ja peruschakra, selkärangassa puhdistusoireita ja vilunväristykset liittyvät korkeataajuuksiseen energiaan.

Ohjeita olon parantamiseen:
-Juo paljon vettä (4-5l.) tai osa siitä esim. vihreänä teenä päivittäin
- juurruta itseäsi hyvin maapallolle jalkojen ja peruschakran kautta
- kävele paljain jaloin jos mahdollista
- mene suolasuihkuun ainakin kerran päivässä (kastele itsesi, hiero jalkapohjista päälaelle asti hienolla merisuolalla ja huuhtele pois)
- syö vain sellaista ruokaa, jota tekee mieli, joka tuntuu hyvältä, tai ole syömättä jos siltä tuntuu
- nuku niin paljon kuin elimistösi vaatii
- älä ajattele liian paljon henkeviä, vaan yritä olla niin ¨tavallinen¨kuin mahdollista. Wink

Tietysti kannattaa säilyttää terve järkikin asioissa mukana - jos tuntuu että kehossa on jotakin vialla, se kannattaa käydä tarkistuttamassa ainakin varmuuden vuoksi.

Herkillä ihmisillä vaan tuo reagointi energioihin tuntuu välillä tosi vahvasti kehossa eikä aina mitään lääketieteellistä syytä löydy. Itsekin kävin vastikään lääkärillä selkeiden kehollisten oireiden vuoksi. Testien lopputulos: ei mitään vikaa, kaikki arvot ihanteelliset. Smiley
« Viimeksi muokattu: 15.05.2006 11:09:26 kirjoittanut Aniara » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #2 : 15.05.2006 11:08:41 »

Noita oireita on usein raskaudessa mutta myös pms-oireena itselläni. Kärsin noista vaivoista aina pari viikkoa ennen menkkoja. Eli voisiko olla "naistenvaivoja"?
Jos kyse on pms-vaivoista esim. niin mm. kuumat suihkut/kylvyt auttaa tuohon alaselkä kipuun itselläni. Pahoinvointiin voisi auttaa magnesium, itse käytän pms-vaivoihin sitä.
Mittaappa lämpö, jos se on pikkaisen normaalia korkeampi voisi nuo johtua juuri mm. ovulaatiosta. Taikka raskaudesta  Wink
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #3 : 15.05.2006 11:10:34 »

Teitkö platinaportti meditaation..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Aniara
Vieras
« Vastaus #4 : 15.05.2006 11:12:26 »

Minullakin tuo platinaportti teki lisää reagointia kehoon. :Smiley

Jos kyse olisi hormonijutuista, melbrosia-siitepölykapselit auttavat siihen.
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 15.05.2006 12:34:34 »

Kiitos oikein paljon kaikille vastanneille!  smitten Niin se vain on, että vahvistitte aika pitkälti niitä asioita joita olen itsekin "uumoillut". Kiitos!

Olisikohan kyseessä wesak ja sen tuomat energian ekstralataukset maapallolle ja sen asukeille? :Smiley

Hyvin todennäköistä, tuota olen itsekin arvellut.

Lainaus
kruunuchakra on sinulla todennäköisesti ylikierroksilla (kuvotusoireet), alemmat chakrat ehkä ¨liian pienellä¨, erityisesti jalkapohjat ja peruschakra, selkärangassa puhdistusoireita ja vilunväristykset liittyvät korkeataajuuksiseen energiaan.

Hmm...

Lainaus
- mene suolasuihkuun ainakin kerran päivässä (kastele itsesi, hiero jalkapohjista päälaelle asti hienolla merisuolalla ja huuhtele pois)

Erittäin mielenkiintoista, sillä itselleni tuli vahva "intuitio", että suola auttaisi tilannettani. Itse ajattelin lähinnä sisäisesti nautittuna, mutta tuo varmasti auttaisi myös...

Lainaus
- syö vain sellaista ruokaa, jota tekee mieli, joka tuntuu hyvältä, tai ole syömättä jos siltä tuntuu

On ollutkin nyt sellainen olo, ettei kauheasti ruoka maita... Sipsejä teki eilen mieli ja tekee tänäänkin, (tosi terveellistä.  Grin) eilen en kuitenkaan ostanut, mutta ehkäpä tänään. Selkeästi kun juuri tarvitsen sitä suolaa...

Lainaus
- nuku niin paljon kuin elimistösi vaatii

Valitettavasti tuo ei ole aina täysin mahdollista, koska meillä on pienet lapset...

Lainaus
- älä ajattele liian paljon henkeviä, vaan yritä olla niin ¨tavallinen¨kuin mahdollista. Wink

Tuohon olen nyt ihan tietoisesti pyrkinytkin...

Lainaus
Tietysti kannattaa säilyttää terve järkikin asioissa mukana - jos tuntuu että kehossa on jotakin vialla, se kannattaa käydä tarkistuttamassa ainakin varmuuden vuoksi.

Aivan. Katsastelen ja kuulostelen...

Lähetetty: Tänään kello 12:08:41Kirjoittanut: Artemis 

Lainaus
Noita oireita on usein raskaudessa mutta myös pms-oireena itselläni. Kärsin noista vaivoista aina pari viikkoa ennen menkkoja. Eli voisiko olla "naistenvaivoja"?

Kuten sanoin, niin en tietääkseni ole raskaana.  :Smiley Minullakin on joskus ollut lieviä pms-oireita, mutta ei koskaan mitään tämänkaltaista ja näin voimakasta. Lähinnä ärtyisyyttä, eikä sitä ole nyt. Kuvotuskaan ei ole ikinä liittynyt oireisin. Tuo kieltämättä kyllä kävi itsellänikin mielessä, että josko jotain "naistenvaivoja". Ehkei kuitenkaan, ainakaan pelkästään...
 

Lähetetty: Tänään kello 12:10:34Kirjoittanut: taria 

Lainaus
Teitkö platinaportti meditaation..


En tehnyt, mutta pelkkä tekstin lukeminenkin vaikutti hyvin voimallisesti.  :Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

valopilkku77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #6 : 15.05.2006 13:07:43 »

hellurei!
minäkin menisin veikkamaan sitä raskautta...   Kiss  mutta jos se on sinusta todistettavasti epätodennäköistä niin enpä osaa muuta sit kertoakkaan tai edes arvailla/veikkailla..  smitten
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #7 : 15.05.2006 13:16:30 »

Rakkauden enkeli! Luulen, että sun on energia jo niin korkealla, että lukeminen riittää sulle..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #8 : 15.05.2006 13:18:59 »

Hei "Rakkauden enkeli"

Voisko olla allergiasta johtuva oire.
- syötkö jotakin
allergia-lääkitystä tmv.

Pohjoinen tuuli voi myös aiheuttaa
kylmettymisen oireita
ja alaselän kipu vaikka kevätpuuhista
tai virtsatietulehduksesta.



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 15.05.2006 13:22:19 »

Rakkauden enkeli! Luulen, että sun on energia jo niin korkealla, että lukeminen riittää sulle..

 smitten  smitten  smitten

 Cheesy No enpä kyllä koskaan koekaan tarpeelliseksi tehdä noita meditaatioita, koska "päivityn" ihan automaattisesti.  Grin smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 15.05.2006 13:26:22 »

Voisko olla allergiasta johtuva oire.
- syötkö jotakin
allergia-lääkitystä tmv.

Allergioita minulla ei ole ja mitään lääkkeitä en käytä.  Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #11 : 15.05.2006 13:31:20 »

Rakkauden enkeli! Just sitä tarkoitin.. Näin se menee.. ja nämä oireet tulee ja menee.. maadotus tasapainottaa.. itse käytän kristallisaappaita nykyään, ne auttaa aika tehokkaasti.. kokeilepas toimii heti..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #12 : 15.05.2006 13:37:59 »

Olisikohan kyseessä wesak ja sen tuomat energian ekstralataukset maapallolle ja sen asukeille? :Smiley
Hei Ystäväin

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/AWAKENING.gif)

Itse meditoin viikonloppuna;
- nyt nuhainen ja päänsärkyä,
sekä vähän outo tunne muutenkin päässä
- yön nukuin tosi huonosti
- onko tämä ns. puhdistumisreaktio
vai kevätflunssaa = ?


http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=6529.0


 smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 15.05.2006 13:46:57 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 15.05.2006 14:16:49 »

itse käytän kristallisaappaita nykyään, ne auttaa aika tehokkaasti.. kokeilepas toimii heti..
smitten  smitten  smitten

Kristallisaappaita?  :Smiley Mielikuva kristallisaappaitako siis? Tuskin sentään ihan oikeita. 2funny Tuhkimon kristalliset lasikengät... Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 15.05.2006 14:19:39 »

Itse meditoin viikonloppuna;
- nyt nuhainen ja päänsärkyä,
sekä vähän outo tunne muutenkin päässä
- yön nukuin tosi huonosti
- onko tämä ns. puhdistumisreaktio
vai kevätflunssaa = ?

Voipi olla puhdistumisreaktiokin...
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: