Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua toivoo hän  (Luettu 5703 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« : 31.05.2006 07:58:45 »

Hei
Olen tässä pari kuukautta kipuillut iskiakseni kanssa, eikä mikään tunnu auttavan. Cry Olen käynyt useita kertoja osteopaatilla (sinne on meno tänä aamunakin) ja fysioterapeutilla. Selkä on kuvattu, ja siellä on välilevyn madaltuma ja hermo puristuksissa. Se aiheuttaa ihan pirullista särkyä oikeaan jalkaan; reiteen ja sääreen. Ei auta särkylääkkeet, ei loitsu eikä manaus!
Voisiko joku ystävällinen sielu lähettää minulle parantavia fiboja, että hieman hellittäisi nämä säryt??  Cry Alkaa nimittäin vaikuttaa ja mielialaan tämä jatkuva kipu..  Sad
Kiitos jo etukäteen!
tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)
******************************************

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 31.05.2006 08:31:15 »

Kokeile hermorata hierontaa angel *Lähetän silti parantavaa energiaa sinulle* smitten
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #2 : 31.05.2006 09:58:33 »

Kiropraktikko vois olla kans hyvä vaihtoehto  Smiley

En tiedä auttaisko se issiakseen. Itse sain siitä selkäkipuun avun. Mulla oli jumissa joku lihas ja jänne sekä välilevyssä jokin  idiot2 ja se sai venyttämällä sen kuntoon.
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #3 : 31.05.2006 10:04:02 »

Toivon ja rukoilen sulle helpotusta ja parannusta  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #4 : 31.05.2006 10:39:35 »

Mie pistin reikiä tulemaan.  smitten
Itselläni on ollut samantapaisia vaivoja, ei tosin ihan noin pahana, mutta pahasti alaselkä jumissa, niin että kipua säteili vasempaan jalkaan ja istuminen ja kaikki muu oli tosi vaikeaa. Perimmäinen syy itselläni tähän oli työstressi, mutta osteopatialla sain vaivat  hitaasti kyllä pois. Ehkei kannata luovuttaa ihan  vielä sen suhteen.
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #5 : 31.05.2006 14:36:20 »

Kiitos armaat astroystäväiseni!  smitten
En ole vielä toivoani menettänyt tervehtymisen suhteen. Kyllä tämä tästä ajan kanssa helpottaa. Ja osteopaattikäsittely teki kyllä taas nannaa. Hiljaa hyvä tulee, ajatellen aivan kaunis.  Smiley
tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)
******************************************

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #6 : 31.05.2006 14:52:44 »

Hei
Olen tässä pari kuukautta kipuillut iskiakseni kanssa, eikä mikään tunnu auttavan. Cry Olen käynyt useita kertoja osteopaatilla (sinne on meno tänä aamunakin) ja fysioterapeutilla. Selkä on kuvattu, ja siellä on välilevyn madaltuma ja hermo puristuksissa. Se aiheuttaa ihan pirullista särkyä oikeaan jalkaan; reiteen ja sääreen. Ei auta särkylääkkeet, ei loitsu eikä manaus!
Voisiko joku ystävällinen sielu lähettää minulle parantavia fiboja, että hieman hellittäisi nämä säryt??  Cry Alkaa nimittäin vaikuttaa ja mielialaan tämä jatkuva kipu..  Sad
Kiitos jo etukäteen!


Niin ikävää kuin se on ei hermosärkyyn oikein ole kunnon kipulääkettä. Yhdellä masennuslääkkeellä vai oliko antipsykootti on todettu kyllä hyvät kivun poisto ominaisuudet mutta se ei kyllä oikein sovi "mieleltään terveelle"...

Suosittelen lämpimästi hermorata hierontaa ja venytyksiä... Selän lihasten ja vatsalihasten  kuntouttaminen helpottaa myös. Kulumaa ei ikävä kyllä sieltä pois saada.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 31.05.2006 22:03:45 »

Parantavaa energiaa...  smitten  angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #8 : 31.05.2006 22:13:02 »

Vältä istumista, kiertoja, nostoja ja etukumaraa työasentoa (imurointi, haravointi)...

Jos ei tee liian kipeää, venyttele päivittäin minuutin verran selkä yliojennus-asennossa, elikkäs vatsalleen lattialle, kämmenet lattiaa vastaan ja käsivarret suoriksi... (McKenzien hoito)

Taipuisuutta ja kivuttomuutta toivon selällesi! smitten Itselläni myös ollut pari kertaa lievähköjä iskiastuntemuksia, juuri alaselkä jumissa ja säteilee reiteen, että tiedän miten pirullista se on kun ei meinaa löytää asentoa...
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #9 : 31.05.2006 23:15:24 »

Hei, Tiinamaria!

Henkilökohtaisesta kokemuksesta voin suositella hermoratahierontaa, minua on äitini kyseisellä tavalla hoitanut ja aina on tuskainen kipu/puristus helpottanut.  Smiley
Toki valonkantajan neuvoma venyttelykin auttaa ja ehkäisee, kun vaan muistaa/ehtii/saa aikaiseksi tehdä sen. Itse kuulun niihin jotka ei "muista/ehdi.." ja siksi rimputtelen sitten äidille, että josko johonkin koloon asiakkaidensa hoidon lomassa minut mahduttaisi..  Huh
Toivottavasti saat pian apua kipuihisi.. Voimia  smitten
      Oikku67  (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: