Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 8. Huone - Syvimmät syöverit. Mitä löytyy kartalta?  (Luettu 59593 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Downtempo
Vieras
« : 11.07.2013 01:55:41 »

Taas jälleen, kyselen toisten omia kokemuksia, tunteita, kaikkea...se vaan kiinnostaa ainiaan  Huh

Keillä painottuu tuohon teemaan mitkä planeetat ja teemat? ja jos ei niin miten?
Miten koette 8. huoneen syvimmät syöverit tähän saakka elämän aikana?
Mitkä planeetat, aspektit vaikuttaa ja ehkäpä transiitit?

Mitkä on ne osa-alueet jotka vetää pohjamutiin, kautta kivien ja kantojen?
Mitkä toisaalta kokee "helpoksi", koska on jo tottunut käsittelemään sellaisia asioita, mitä toiset ei
aina ymmärrä, et miksi tuollainen suhtautuminen? Kun itse kokee asiat "eri taajuudella"
Oletko vastaanottavaisempi, sellaisissa asioissa missä muut juoksee kauas pois? Eli osaat auttaa.

Mihin teidän "synkkä" syvällisyys perustuu?
"esim. osa on kokenut paljon kuolemaa elämässään, ja joutunut käymään sen asian takia paljon asioita, tai jotain muuta radikaalia."
Miten sen ilmennätte kaiken kokeman jälkeen muille? Avoin? vai lokeroitko alitajunnan kansioon A) osio 5.?
Ja ottaa sen kansion esiin silloin kun haluaa, kun on aiheellista?

Ymmärtääkö muut aina, jos tulee jokin tilanne, että juuri 8. huone aktivoituu?  Vai onko muut ihan hukassa, siitä mitä tosissaan tarkoittaa?

Mitä jos tulee joku todella hirveä tapahtuma eteen, miten sen käsittelet? vetäydytkö yksin miettimään/käsittelemään, kertomatta sitä puolta mitä oikeasti olet miettinyt.?
Mitä mietit ja teet, jos toiset eivät ymmärrä/ole ajan tasalla syvällisyydestäsi koskien jotain asiaa?

Mtä jos jotkut on justiinsa kokenut / kokemassa sellaisia vaikeita elämän asioita elämässään, mitä olet jo kokenut ja elänyt, miten suhtaudut?
osaatko auttaa? uskallatko avata omaa elämääsi, koska kyseessähän on vähän "salaisuuksia, syvällistä itsenäisyyyttä" mitä ei halua kertoa.
Vai onko joku avoin, ja kertoo heti kaikki kaikesta? No ei varmaan täysin. Mystinen skorpparin huone varmaan hoitelee sen.

Mikä osa-alue kartalla, ja selittäkää, se mikä on teidän syvällisin ja synkkä osapuoli itsestänne?
Planeettoja ja sijainteja kehiin!  :Smiley
Pystyykö mittaamaan henkistä kanttia 8. huoneen kautta?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #1 : 11.07.2013 12:13:49 »

Ai jestas kun mä tykkään näistä sun keskustelun avauksista, ihan on aatoksella tehty.
8 huoneesta on ennestään foorumilla keskustelua, ja periaatteessa minusta ois hyvä, kun samaa aihetta käsittelevät jutut laitettas saman otsakkeen alle, koska muuten hyväksikin muodostunut keskustelu ottaa ja hukkuu helposti tänne foorumin syövereihin, ei kiva, sinne meni.

Mun tarvis varmaan aatella omaa 8 huonettani 2 huoneen polariteetin kautta, 2 huoneessa on paljon tavaraa. Mut no niin, en saa "päätä" auki tuon suhteen.
Huoneen kärki on ravussa, ja  kuu oinaassa, eli  skorpioni toisessa hallitsijassa, joten siitäkö sitten vain avainta kasihuoneen penkomiseen?
Lisäksi kasissa on Vertex leijonassa ja no niin, Maa, leijonassa sekin.
Jos mennään mutkankautta suoraa, niin pääsenhän vertexistäkin leijonan aurinkoon, joka on kolmiossa Plutolle ja skorpioni Saturnukselle.

Mulla on kyllä tarve jakaa omia kokemuksiani toisten kanssa tilanteissa, joissa uskon voivani heitä jotenkin auttaa sen perusteella. Voisiko olla tuo vertex juuri eräs osatekijä?
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #2 : 12.07.2013 00:20:28 »

Itsellä huoneen kärki  harka, siellä myös noususolmu ja  chiron väljässä yhtymässä. Kheiron tekee sieltä oppositioita ja kvinkunsseja vähän kaikkeen, on itse asiassa Yodin kärkenä ja muutenkin sijainnistaan huolimatta tehnyt 8.huoneesta eräänlaisen polttopisteen ilman että siellä vaikuttaisi yhtään planeettaa. :Smiley
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #3 : 28.07.2013 03:01:35 »

No on kyllä tullut vastaan ainakin semmoinen esimerkki, kun venus on 8. huoneessa, että kuinka voikaan alitajuiset jutut, vaikuttaa noin paljon arvomaailmaan ja ns. kohtaamaan ihmiset. Ei ainakaan itsekeseen pohdi tämä asioita, vaan läväyttää kaikki maailman synkkyydet itsestä ja odotuksistaan esille, oli kyseessä tuttu tai tuntematon. Todella muurit pystyssä ja aistii l"iikaa" ympäristöään, minkä perusteella tuomitsee ihmisiä sitä mukaan, minkä mielikuvan luo mielessään/on jo luonut mielessään.

Mars 8. huoneessa on itellekkin tietenkin tuttu, mutta ehkä se luo varovaisuutta, ja kaikki mihin ryhtyy, ja on motivoitunut, on kyllä hyvin harkittua ja syvissä syövereissä käytyä. Ehkä kerää puoleensa ns. uusia tilanteita ja todellakin erilaisia ihmisiä, keiden kanssa aina saa toimia nimenomaan ei samalla kaavalla. Paljon erilaisia kokemuksia, niitä pohtii ja voi kokea menetyksiä ja kamalia asioita, mutta silti tulee aina vaan vastaan samanlaisia juttuja....
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #4 : 11.10.2013 22:46:18 »

Hm. Olen kuutamolla yksityiskohdista mistä puhutte, mutta kuitenkin vastaan tähän - vaikka muuallakin olisi jo jotakin - suonette anteeksi  Cool Tuota kahdeksatta huonetta olen pohtinut ja ihmetellyt, miksi siitä usein kirjoitetaan pelonsekaiseenkin sävyyn - ehkä pitäisi vähän asiaa opiskella... idiot2

Minulla 8-huoneessa on tuota kamaa, mars, kuu, jupiter ja merkurius. Eikä mitään hajua, mitä tämä merkitsee.. Downtempon kommentista tunnistan kyllä marsin vaikutukset 8-huoneessa -> samanlaista olen huomannut, haudon tavallaan asiat aina valmiiksi ja sitten vasta strategian hiottuani kerron "päätökseni" muille (jolloin muut kuvittelevat niitä päähänpistoiksi). Tämä on ehkä vähän ikävä piirre, ainakin ympäristölle.  Embarrassed En kuitenkaan sanoisi olevani varovainen; vaikka mietinkin tärkeitä päätöksiä pitkään, otan pikkuasioissa isoja riskejä ja tykkään spontaanista toiminnasta - en missään nimessä suunnittele kaikkea etukäteen. Iloisille päähänpistoille täytyy olla aina sijaa elämässä  Grin

Kyselit paljon Downtempo, en osaa vastata mikä on kasihuoneen vaikutusta, mikä ei...Mutta tuon vastaanottavaisuuden allekirjoitan. Ihan konkreettisesti tätä käy, että kun muut karkaa tai jää seisomaan ringiksi onnettomuuspaikalle, olen se, joka jää vaistomaisesti uhrille juttelemaan. Vaikka en ole mikään "auttaja", eikä minulla ole mitään koulutusta sen tapaiseen.

Elämässäni on tapahtunut vastoinkäymisiä, kenelläpä ei. Niihin olen suhtautunut kuvailemallasi tavalla, eli vetäytynyt yksin miettimään. Olen tavallaan työntänyt kokemukseni pois päiväjärjestyksestä ja jatkanut matkaa - niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Syvimpiä tunteita en purkanut alkuun kenenkään kanssa, mutta aviomies sai myöhemmin kuunnella purkauksiani kyllä Smiley. Eli täsmälleen: otan ikävän kansion esiin, jos haluan. Olen varmaan aika sulkeutunut näistä asioista... Mutta kaikesta muusta avaudun kyllä varmaankin aika helposti ja vaikka koko maailmalle.  laugh

Tämmöistä. Ehkä vastasin ainakin johonkin kysymykseesi.  coolsmiley
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #5 : 12.10.2013 00:17:18 »

Downtempon kommentista tunnistan kyllä marsin vaikutukset 8-huoneessa -> samanlaista olen huomannut, haudon tavallaan asiat aina valmiiksi ja sitten vasta strategian hiottuani kerron "päätökseni" muille (jolloin muut kuvittelevat niitä päähänpistoiksi).


Minun elämässäni on ihan sama asia näkyvissä! Kasihuoneessa ei tosin ole kuin Juno härässä ja huoneen kärki oinaassa ja se mars on huoneessa 11. Ärsyttää kyllä kun muut luulevat impulsiiviseksi vaikka todellisuudessa mietin päätöksiä todella pitkään. Näkyy arjessa sekä suuremmissa elämänmuutoksissa. hehee..ihan lähtien siitä, että ottaisinko vielä kupin kahvia  Grin En sitten tiedä mistä johtuu.
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #6 : 12.10.2013 14:32:50 »

Downtempon kommentista tunnistan kyllä marsin vaikutukset 8-huoneessa -> samanlaista olen huomannut, haudon tavallaan asiat aina valmiiksi ja sitten vasta strategian hiottuani kerron "päätökseni" muille (jolloin muut kuvittelevat niitä päähänpistoiksi).


Minun elämässäni on ihan sama asia näkyvissä! Kasihuoneessa ei tosin ole kuin Juno härässä ja huoneen kärki oinaassa ja se mars on huoneessa 11. Ärsyttää kyllä kun muut luulevat impulsiiviseksi vaikka todellisuudessa mietin päätöksiä todella pitkään. Näkyy arjessa sekä suuremmissa elämänmuutoksissa. hehee..ihan lähtien siitä, että ottaisinko vielä kupin kahvia  Grin En sitten tiedä mistä johtuu.

Juuri näin  Grin Impulsiivisuudesta ja "salailusta" on syytetty minuakin. Asioiden pohtimista etukäteen ei vaan tule pidettyä minään salailuna. Mitä sitä suotta keskeneräisiä tutkimuksia/suunnitelmia  huutelemalla pilaamaan   2funny
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #7 : 13.10.2013 00:26:05 »

heh, jep... moni luulee et salailen asioita, ja jos teen päätöksiä, et ne on jotenkin harkitsemattomia, vaikka oikeesti kaikki mitä päätän ja teen, niille on jo mietitty tarkoitus. vaikka se harkitemisaika saattaa olla lyhyt, jos joku esittää jonkun idean, saatan lähtee heti mukaan ja toteuttaa ihan yllättäviäkin asioita, mut se ei tarkota etten olis sitä jo miettinyt, bikhoos, oon saattanut miettiä saman tilanteen jo kauan aikaa sitten, et se on jo sulateltu. hehee, oli hyvä et "ihan lähtien siitä, että ottaisinko vielä kupin kahvia".
myös se et mun toiminta menee soljuvasti käsikädessä mielialojen ja tunteiden kans, eli kaikki mitä teen, teen sen todellakin tunteella.
mäkin oon loppujen lopuks aika avoin, mutta just se yks kansio on siellä syvällä ja jotenki tiedostamatta sitä ite, en tuo sitä esiin, ellei se sit aktivoidu jonkun kans. uuuu, mua niin kiehtoo toi skorpionin huone  smitten
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #8 : 15.10.2013 19:22:30 »

Mulla on kasissa  pluto skorpioni, kärki  vaaka. Lisäksi siellä on Pallas. Pluton aspekteista tärkein on  aurinko aspect_tri pluto
En osaa sanoa miten, mutta kyllä Pluto vaikuttaa mulla aika voimakkaasti, mutta sitä on vaikea kuvailla. Se on silleen taustalla koko ajan, mutta ihan positiivisessa mielessä. Se antaa jonkinlaista voimaa joka kumpuaa alitajunnasta, tai jostain..  syvissä vesissä siis liikutaan!

Tässä on jotain tulkintaa verkosta:

Lainaus
Pluto in 8. house:
You have a natural attraction to all that is hidden, taboo, or "dark". This fascination can lead you to experience more unusual events than others. A natural psychologist, you are expert at cutting through appearances and getting to the heart of matters. You are endlessly interested in motivations and sources. You may be especially interested in hypnosis, healing therapies, occult sciences, as well as great mysteries and the darker side of life. Sexual relationships are very intense and perhaps complicated. You are both fascinated with and fearful of deep intimacy, and crave unusually deep, passionate, and intense experiences with others. This fascination can bring you intense experiences with others, and attraction to nontraditional sexual experiences, particularly those that involve domination and submission, control, and possession. If you are attracting controlling people into your experience and are uncomfortable with it, strive to examine and understand your own deep-seated fears regarding power and sharing issues. Some of you might engage in power struggles with money, particularly with a partner. Themes of control are quite possible with Pluto in the eighth house. You would likely be quite talented in the healing professions, especially helping others deal with crises and trauma.

Pallas in House 8:
You have strong intuition, and may have psychic abilities. You are able to probe into the mysteries of life with understanding and intelligence. You also have creative skills in joint ventures. Pallas in the eighth house represents strong psychic and oracular intelligence. These people have creative skill with joint business and money affairs, the power of sexual magic, and using kundalini yoga as a spiritual transformer. One can experience limitations and restrictions in traditional sexual expressions, and instead sublimate sexuality into the field of creativity and transformation.

Se on ainakin totta, että intensiteettiä pitää olla elämässä, ja tuo intuitiojuttu kanssa, että jokin usein "ohjaa" tajuamaan asioiden ytimen. Sekä se, että pystyn henkisesti uudistumaan, että kaikesta voi selvitä, oppia ja mennä eteenpäin. Tai ottaa ihan uuden suunnan! Ja tuo kaikki jotenkin yhdistyy luovuuteen tuossa aspektissa Aurinkoon, ja alitajuisiin juttuihin sekä mielikuvitukseen. Eli pääpiirteittäin mulla tuon 8. huoneen vaikutukset on voimavara, onneksi. Tietysti sitten huoneen teemoihin kuuluvat ihmisten kanssa toteuttavat jutut (yhteiset resurssit, seksi yms.) on vähän hankalia, kun on vaikea löytää samanhenkisiä ihmisiä.
« Viimeksi muokattu: 15.10.2013 19:24:37 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #9 : 19.10.2013 20:01:50 »

Mulla  aurinko 8.huoneessa ja kun vielä ASC  skorpioni niin, että en taida olla kenenkään suosikki, vaikka en ole paha ihminen.
Selvitymisen pakko on vienyt eteenpäin ja annan muiden elää elämäänsä kuten haluavat. Mysteerit kiinnostaa ja tylsistyn, jos ei ole mitään pohdittavaa, astrologia on siinä ihan mahtavaa, vaikka onkin vaikeaa ainakin mulle. Cheesy
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #10 : 19.10.2013 21:23:59 »

ne keillä on tuolla kasissa tavaraa, varsinkin jotain pluto-skorppari energiaa, niin pelästyttää muita ja saa muut vähän varpailleen, oon miettinyt että olisko se sitä, et nämä kasipainotteiset tyypit vetää usein toisen hyvin syviin vesiin ja muita se saattaa pelottaa, jos ei itse osaa kokea sellaista, tai ole koskaan kokenut. Mulla aina tuntosarvet värähtelee siksakkia kun kohtaan tälläisen skorpparienergian toisessa ja saa mut väkisin ottaan pari askelta taaksepäin, ei sillä et pelottais, vaan se energia puskee niin läpi ettei oikeen osaa olla... oon huomannut että ne ketkä taas musta havannoi tuon energian tekee samaa.

ehkä noi kasihuoneen teemat vaatii tyypielle uusia kokemuksia jatkuvasti ja uudistumista, joten vois olla kyllästymisiä paljon ja haluu kokee asiat vahvasti, riippuen muista kartan asioista mihin se painottuu. monet on kuvaillu itteensä menevänsä vähän kun jonkun intuitiivisen ja intensiivisen tunteen perusteella asioiden kimppuun ja saattaa muuttaa suuntaa ihan tosta noin vaan, ja muut on taas ihan haavi auki et mitä toi toinen oikeen tekee? mut sitä ei vaan osaa selittää toiselle. samalla antaa suunnatonta "hiljasta" voimaa ihmiselle, joka kykenee kohtaan ja käymään sellaisia isoja elämän asioita, mitkä monet lannistais. Myös se että asioita tehdään pohjamutia myöten, välillä upotaan niin alas kun vaan voi olla, mut pongahdetaan sieltä ylös sellasella rytinällä ja taas on yksi kokemus selätetty ja on taas voimakkaimillaan kun voi olla. tällästä uudistumista on koko ajan alitajunnassa. Pyritään elään tasasta elämää, mikä taas pomppii siksakkia halun sukeltaa, ja silti oleen tasainen ja järkkymättömän välillä. yrittää löytää se balanssi, mut sit taas ei tyydytä siihen tavalliseen, vaan taas pitää hakee niitä syviä kokemuksia, ja taas mennään siksakkia Grin
« Viimeksi muokattu: 19.10.2013 21:27:19 kirjoittanut Downtempo » tallennettu
Quidel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #11 : 22.10.2013 15:13:11 »

Minulla on aurinko, kuu, Merkurius ja MC Skorpionissa, mutta huoneessa 9. Kasi huoneessa minulla on Neptunus, Saturnus, Mars ja Venus.Nuorempana kestin omasta mielestäni mitä vaan. Olen saanut huomata että en minä niin vahva olakkaan kun olen luullut. Lähitaisteluissa toisten kanssa ei tule mitään, kun alan itkemään, mutta kun olen saanut juurta jaksaen pohti asiaa niin ei minun ylitseni jyrätä. En ole tietoisesti kostonhimonen vaan sitä apua tulee ” jostain”. Annan itsestä hyvin ristiriitaisen kuvan kun nousumerkkini on varovaisessa Kauriissa. Minun puoleeni ystävät kääntyvät kun heille sattuu jotain hyvin vaikeaa vaikka en olisi kuullut heistä aikoihin. Olen paljon saanut palautetta hienotunteisuudesta joka minua hämmentää kovasti.
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #12 : 23.10.2013 20:23:45 »

ne keillä on tuolla kasissa tavaraa, varsinkin jotain pluto-skorppari energiaa, niin pelästyttää muita ja saa muut vähän varpailleen, oon miettinyt että olisko se sitä, et nämä kasipainotteiset tyypit vetää usein toisen hyvin syviin vesiin ja muita se saattaa pelottaa, jos ei itse osaa kokea sellaista, tai ole koskaan kokenut. Mulla aina tuntosarvet värähtelee siksakkia kun kohtaan tälläisen skorpparienergian toisessa ja saa mut väkisin ottaan pari askelta taaksepäin, ei sillä et pelottais, vaan se energia puskee niin läpi ettei oikeen osaa olla... oon huomannut että ne ketkä taas musta havannoi tuon energian tekee samaa.

Hmm, toi voi selittää sen, etten helposti tutustu ihmisiin, pitää jotenkin natsata tosi hyvin että tullaan juttuun luontevasti, muuten on helposti vaivautunut tunnelma - olen kyllä opetellut ns. small talkia ja teeskennellyt esim. uteliasta ja kysellyt puolitutuilta ihmisiltä arkisia juttuja, juuri siksi etten vaikuta liian sulkeutuneelta tai muuten oudolta.. "teeskennellä" on kyllä vähän vahva termi, ehkä enemmänkin "sosiaalisista syistä pakottanut" itseni, heh... mutta en oikeasti tykkää puhua asioista jotka ei kiinnosta itseäni 100%:sesti.

Mitä sulla Downtempo on 8. huoneessa? (ehkä multa meni ohi jos jossain kohtaa mainitsit)...
Sitten sellainen asia, etten mielelläni katso varsinkaan vieraita ihmisiä silmiin, ja tuttujakin jotenkin tosi "pakottaen" edes vähän pitemmän aikaa. Olen aina ajatellut, että sen takia, koska olen ujo, mutta sellainenkin ajatus on pälkähtänyt päähän, etten halua katseellani pelottaa ketään, koska se voi olla melko intensiivinen ja joku voi kokea sen uhkaavana vaikken tarkoita? Esim. tänään eräs nuori mies ihan selvästi sävähti, kun katseemme kohtasivat, vaikka se kesti vain sekunnin. (tai sitten mun kampaus oli niin räjähtänyt että raukka säikähti  Cheesy)

Voi olla myös, että itse pelkään paljastavani itsestäni liikaa, kai sekin on tuon 8-huoneen juttuja, että pitää olla salaisuuksia ja olla aika mystinen.  askendentti kauris ei helpota tätä kuviota ainakaan liiaksi..  :Smiley

ehkä noi kasihuoneen teemat vaatii tyypielle uusia kokemuksia jatkuvasti ja uudistumista, joten vois olla kyllästymisiä paljon ja haluu kokee asiat vahvasti, riippuen muista kartan asioista mihin se painottuu. monet on kuvaillu itteensä menevänsä vähän kun jonkun intuitiivisen ja intensiivisen tunteen perusteella asioiden kimppuun ja saattaa muuttaa suuntaa ihan tosta noin vaan, ja muut on taas ihan haavi auki et mitä toi toinen oikeen tekee? mut sitä ei vaan osaa selittää toiselle. samalla antaa suunnatonta "hiljasta" voimaa ihmiselle, joka kykenee kohtaan ja käymään sellaisia isoja elämän asioita, mitkä monet lannistais. Myös se että asioita tehdään pohjamutia myöten, välillä upotaan niin alas kun vaan voi olla, mut pongahdetaan sieltä ylös sellasella rytinällä ja taas on yksi kokemus selätetty ja on taas voimakkaimillaan kun voi olla. tällästä uudistumista on koko ajan alitajunnassa. Pyritään elään tasasta elämää, mikä taas pomppii siksakkia halun sukeltaa, ja silti oleen tasainen ja järkkymättömän välillä. yrittää löytää se balanssi, mut sit taas ei tyydytä siihen tavalliseen, vaan taas pitää hakee niitä syviä kokemuksia, ja taas mennään siksakkia Grin

Toi on niin tuttua! Kun edes itse ymmärtäis itseä, niin miten sitten vielä joku muu? Mulla vielä  kuu kaksoset ja Rapua kartalla, että fiiliksen mukaan mennään. Toisaalta, mulla itsellä on tunne, että olen aika vakaa persoona, tai sitten vaan elän niin hetkessä (tai muissa maailmoissa) etten edes tajua muuttuvani?  idiot2

Minulla on aurinko, kuu, Merkurius ja MC Skorpionissa, mutta huoneessa 9. Kasi huoneessa minulla on Neptunus, Saturnus, Mars ja Venus.Nuorempana kestin omasta mielestäni mitä vaan. Olen saanut huomata että en minä niin vahva olakkaan kun olen luullut. Lähitaisteluissa toisten kanssa ei tule mitään, kun alan itkemään, mutta kun olen saanut juurta jaksaen pohti asiaa niin ei minun ylitseni jyrätä. En ole tietoisesti kostonhimonen vaan sitä apua tulee ” jostain”. Annan itsestä hyvin ristiriitaisen kuvan kun nousumerkkini on varovaisessa Kauriissa. Minun puoleeni ystävät kääntyvät kun heille sattuu jotain hyvin vaikeaa vaikka en olisi kuullut heistä aikoihin. Olen paljon saanut palautetta hienotunteisuudesta joka minua hämmentää kovasti.

Mulla on toi sama, että olen huono väittelemään/riitelemään reaaliaikaisesti, koska mun on pakko saada pohtia kunnolla ne asiat puhki ja valmistella vedenpitävät argumentit. Sama asia, jos olen oivaltanut jotain hienoa, niin usein en edes vaivaudu kertomaan sitä muille, koska en kuitenkaan osaisi selittää sitä tarpeeksi hyvin, niin että ihmiset tajuaisivat kunnolla pointtini. Ellei sitten ole niitä täysin "samalla aaltopituudella"-ihmisiä, joita tunnen ehkä 3.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #13 : 23.10.2013 21:45:23 »


Hopealohikäärme, mulla on myös tuo, etten mielelläni katso ihmisiä silmiin. En varsinkaan kovin pitkään, koska se aiheuttaa vaivaantuneisuutta muissa. Olen tullut tulokseen, että katseeni on niin intensiivinen. Joten kohteliaisuussäännöistä on poikettava. Minua kyllä tuijotetaan tuolla liikkeellä ollessa.
Samoin nopeatahtinen väittely ei onnistu. Selittämiseni on perinpohjaista, joten perusteluja täytyy miettiä.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 24.10.2013 20:21:07 »

Minulla ei ole mitään 8. huoneessa, mutta olen usein tehnyt tulkintoja ihmisille, joilla tämä huone on hyvinkin pullollaan planeettoja. Minua ärsyttää yleensä jo heti kättelyssä tulkinnan teko, koska sieltähän ei saa yleensä mitään palautetta. Vain kiitos ja näkemiin. Jos jotain kommentoitavaa löytyy, niin osoitetaan tulkinnasta joku pikkuasia, joka ei pidä paikkaansa. Mutta muuten ei suurempia avautumisia tarvitse odottaa.  Grin

Sama juttu on tietysti niilläkin, joilla on Skorpionia paljon kartallaan. Katsoin kerran lävitse tältä foorumilta henkilökohtaisia kokemuksia kuumerkkien vaikutuksesta luonteeseen. Kaikki muut kertoivat jotakin paitsi Kuu-Skorpionit. Muistaakseni yksi Kuu-Skorpioni linkitti ketjuun jonkun valmistulkinnan jostain muualta ja totesi, että se oli aika osuva. Siinä tilitykset. Ota noista sitten selvää.  uglystupid2
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: