Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä vesimiehissä kiehtoo - Silti vihastuttaa  (Luettu 4626 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Downtempo
Vieras
« : 25.05.2013 23:44:59 »

Onko se jotain sellaista rohkeutta, mitä itse joskus uskaltaa toteuttaa, mutta joissain asioissa veskari-piirteet esittää sellaisia asioita mihin itsellä ei rohkeus riitä. Joku ylitsepääsemätön itsevarmuus?  Huh

En ymmärrä, mielenkiintoni herää aina vaan vesimiehiin, ei välttämättä au veskareihin, mutta lähes kaikilta on löytynyt muita planeettoja veskarissa, mutta etenkin au veskarit ja merkurius veskarit.
Vedän myös itse puoleeni veskareita. Aina vain veskareita!  crazy2

Vaikka itse tiedostan sen, että seurustelusuhteessa, lähemmissä väleissä veskari-piirre saa mut ihan ahdinkoon! Ei toimi!
Mutta ystävä-tuttavasuhteissa koen kaikista eniten lojaalisuutta ja syvää ymmärrystä. Seurustelu ei siis vaan kertakaikkiaan sovi!!!!
Vaikka kuinka kuola valuen aina ihastunkin. Oliskohan se mun 5. huone, jonka kärki on vesimiehessä ja siellä on myös kuunsolmu vesimiehessä... Tosin ehkä mun venus kaksonen(?), joka haluaa nuuhkia kaikki normaalista ja pinnallisesta poikkeavat tyypit läpikotaisin mielenkiinnosta... Niiden kanssa on niiiiin ihana keskustella kaikesta asioista ja miettiä ja pohtia! Moraalisia ja syvällisiä keskusteluja lähemmästä ja ei niin lähemmästä perspektiivistä, käydä koko persoona läpi  Kiss Niiden seurassa tunnen itseni itsevarmaksi, ja veskarit osaa rohkaista mua asioihin, ilman että koen mitenkään huonoa omaa tuntoa tai ujostelisin.

Jotenkin niistä haistaa jo kauas sen, että ne ovat täynnä elämänkokemusta, jotain sellaista mitä kaikki ei ole vielä ikinä kokenutkaan, jotka ei tiedä sellaisista asioista vielä mitään. Siksi niistä aistii myös sen suunnattoman elämän viisauden ja älykkyyden!

Mutta tosiaan seurusteluasteella, lähemmissä väleissä, se kolahti siihen, että minä olin tottakai osa sitä vesimiehen jatkuvaa elämän nälkää ja kokemuksia, ehkä en pysty/pystynyt laajentumaan tarpeeksi vesimiehen kanssa, vaikka kuitenkin halusin/haluan olla mukana kaikessa veskarin tekemisissä ja sen omissa tunne/elämän/muutosoperaatioissa - itsekin nautin kaikesta elämää mullistavista asioista ja sopeudun hyvin, mutta ehkä kuitenkin mulla ne raamit ei riitä, koska muu kartta painostaa pysyvyyteen ja käsijarruun.  Undecided
Vaikka yleensä en oikein osaa olla ilmamerkkien kanssa, mutta joku niissä veskareissa on... tell me what it is...

Halutaan tilata vesimies, jolla on lisänä paljon maamerkkiä ja vähän ehkä vettä  smitten

Vesimies osaa rikkoa rajoja ja venyä ihan äärimmäisiin juttuihin elämän kriiseissä, missä muut olisi jo luovuttanut. Rohkeutta ja uhmaa riittää, mutta sitten kun se kohdistuu itseen tai on itse osallisena sellaisessa...  Angry


Muoks: Musta on ihana seurailla vesimiehiä pikkuhiljaa, koska niistä on turha nyhtää tai vetää mitään selvyyksiä esille, koska eihän ne tuo niitä esille. ajan mittaan on kiva huomata ihan pienistä asioista pieniä piirteitä, mitä ei ehkä kaikki huomaakkaan Smiley
Ehkä semmoinen "lue rivien välistä"-henkinen. Vaikka joidenkin ihmisten kanssa aktivoituu heittäytyväksikin, mutta ei kuitenkaan anna itseensä likoon kaikessa, vaikka sen kuvan saisikin. Voi olla ihmisten seurassa sosiaalinen, ronskistikin, mutta siltikin jää paljon piiloon.

Jos skorpioni osaa olla mystinen viimeiseen saakka, niin mielestäni vesimies osaa vetää kaikkein parhaimman ja iskevimmän ässän hihasstaan, kun haluaa.  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 26.05.2013 00:15:50 kirjoittanut Downtempo » tallennettu
farfallan
Vieras
« Vastaus #1 : 26.05.2013 14:26:23 »

Mielenkiintoinen kirjoitus sulla. Itseänikin on kiehtonut veskarityypit. Veskareista ei pääse perille. Ikuinen mysteeri. Painottaen sanaa ikuinen, siltä vahvasti monesti tuntuu. Tietävätköhän itsekään mitä ovat... Todella älykkäitä, intuitiivisia, kiehtovia, sanavalmiita, sympaattisia ja lämminhenkisiä, omalla tavallaan.. Niin, en tiedä sopivatko romanttisille ja herkille rapumaisille tyypeille, koska heiltä ei ehkä saa sitä lämmintä syliä ja vastakaikua niin helposti, vai?! En tiedä, en ole päässyt kauhean syville vesille heidän kanssaan, enkä varmaan edes ikinä pääsekkään. Mieltä kiinnostavia, upeita, omalaatuisia persoonallisuuksia, joista en saa tarpeekseni, mut he saavat musta tarpeekseen melko nopeasti, ehkä koska oon niin tunteellinen.  Never knows what happens next.

Edit. Se on se kartan kokonaisuus, sielujen sympatiat, karma sun muu, jotka sanovat yhdessä sen viimeisen sanan, lyövät leiman elämän kululle. Spekuloida voi aina pelkkien (nykyajan) astrologisten tulkintojen varassa. Nykyiset astrologiset tulkinnat kartoista, merkeistä ja aspekteista voivat olla aivan lapsenkengissä ja astrologiakin voi kehittyä siitä mitä se nyt on. Kaksi karttaa, joilla nykyisen astrologian mukaan ei juurikaan olisi mahkuja onnelliseen yhteistyöhön/eloon/ystävyyteen, voivat olla juuri ne oikeat (tulevaisuuden astrologisten tulkintojen mukaan?). Tongue
« Viimeksi muokattu: 26.05.2013 17:55:58 kirjoittanut farfallan » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 26.05.2013 19:37:28 »

Vaikka kuinka kuola valuen aina ihastunkin. Oliskohan se mun 5. huone, jonka kärki on vesimiehessä ja siellä on myös kuunsolmu vesimiehessä... Tosin ehkä mun venus kaksonen(?), joka haluaa nuuhkia kaikki normaalista ja pinnallisesta poikkeavat tyypit läpikotaisin mielenkiinnosta... Niiden kanssa on niiiiin ihana keskustella kaikesta asioista ja miettiä ja pohtia! Moraalisia ja syvällisiä keskusteluja lähemmästä ja ei niin lähemmästä perspektiivistä, käydä koko persoona läpi  Kiss Niiden seurassa tunnen itseni itsevarmaksi, ja veskarit osaa rohkaista mua asioihin, ilman että koen mitenkään huonoa omaa tuntoa tai ujostelisin.

Mielenkiintoista, sillä voin allekirjoittaa täysin tuon, että erikoiset ja persoonalliset tyypit ovat aina kiinnostaneet, samoin keskustelut (tosin ei ollenkaan liian etäisestä perspektiivistä, vaan inhimillisyyden ja tunteiden tasolta syvällistettynä) ovat elämän suola. Kuun noususolmu löytyy myös vesimiehestä. Mutta. En ole koskaan saanut minkäänlaista otetta veskareihin, vaan aina olen kokenut heidät jotenkin täysin erin hengen heimolaisiksi kuin minä, jotenkin etäisiksi ja vieraalla tavalla ajatteleviksi. Yleensä nuo ihanan kiehtovat persoonalliset tyypit ovat olleet jousimiestä, kalaa tai kaurista. Ja, oisko se siinä, heidän kanssaan löytyy myös sitä syvällisyyttä, mennään pinnan alle todellisiin tunteisiin ja todelliseen minään, eikä vain filosofioida jotain yleispätevää? (Tämä siis ihan oman itseni värittämä väite, veskarimielenlaadullakin on oma paikkansa, ja tykkäähän jousimiehetkin välillä filosofioida. Cheesy ) Miehellä taas on useampikin veskarituttu ja tulee heidän kanssaan todella hyvin toimeen. Hänkin on jousimies, mutta tulisella kartalla, kun itsellä taas vetinen. Mutta minä vain en hyvänpäivän tutun tasoa syvemmälle pääse veskareiden kanssa.. Tongue
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #3 : 26.05.2013 21:06:00 »

Downtempo, kiinnostava kirjoitus, ja mielestäni aika osuvanlainen Smileyaurinko merkurius vesimies )

Paljon jää piiloon, se on ihan totta...ja se lie se perimmäinen syy, miksi ihmiset viehättyvätkin? Vesimies voi olla paljonkin, mutta hyvin harvoin kuienkaan antaa jolekulle aivan kaikkensa...liekö syynä sitten että itsellekin on niin epäselvää että mikä se sitten oikein on, ja jos se on tänään tämä, niin voikin huomenna olla tuo... :Smiley

Mut ei mulla oikein mitään samonista ole, halusinpahan vain huomioda tämän kirjoituksen positiivisesti näin  vesimies näkökulmastakin.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #4 : 27.05.2013 12:37:37 »

Vesimies osaa olla raivostuttava, vaikka onkin melko usein täsmälleen oikeassa. Uskoisin, että  vesimies  aurinko tai  vesimies  askendentti -sen itseluottamus on vaan niin terve, eikä anna tunteitten sotkea ajatteluaan kovinkaan usein. Tunnevellonnassa kipuilevat eivät oikein sulata sitä vahvuutta, minkä tällaiset kuviot ihmiselle jo syntymässä suovat.

Vesimiestutut (omatkin vesimiespiirteet) tekevät tarkkailijaksi. Suu pysyy soukalla. Puhutaan vain ja ainoastaan sitä, mikä tarve kulloinkin selvittää.  Lips Sealed Sen olen huomannut ärsyttävän muita. Myöskin se, ettei pakolla saa yhtään sanaa irti, varsinkaan jos joku utelee juorumielessä omia tai tuttavien asioita. Paremminkin utelija menettää loppuiäkseen mahdollisuuden päästä edes hyvänpäiväntutuksi.

Brittityylistä yleistä keskustelua Vesimies tai -nousuinen voi käydä vaikka maailman tappiin, mutta ei pinnanalus kaiveluja.
Sellaiset öklöttää.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Downtempo
Vieras
« Vastaus #5 : 27.05.2013 21:49:08 »

Downtempo, kiinnostava kirjoitus, ja mielestäni aika osuvanlainen Smileyaurinko merkurius vesimies )

Paljon jää piiloon, se on ihan totta...ja se lie se perimmäinen syy, miksi ihmiset viehättyvätkin? Vesimies voi olla paljonkin, mutta hyvin harvoin kuienkaan antaa jolekulle aivan kaikkensa...liekö syynä sitten että itsellekin on niin epäselvää että mikä se sitten oikein on, ja jos se on tänään tämä, niin voikin huomenna olla tuo... :Smiley


Ehkäpä, mutta on kyllä muitakin merkkejä ja sekoituksia, ketkä ei oikein laita itseensä likoon täysin, vähän tarkkailijatyyppejä. Mut vesimiehet kuitenkin vähän eritavalla... Vesimies ei ikinä ole itsestäänselvyys. Juuri kun joku on päässyt vähän jäljille ns. tutustumaan vähän vesimiehen tunnesyövereitä, eli liipaisee vähän liian läheltä. niin saattaa vaihtaa suuntaa ihan totaalisesti, ja hukata toisen täysin. Ja eipä kyllä samat konstit enää tepsi, saati sitten ikinä enää "paljasta" sitä puolta itsestään. Rutiinit kyllä muuttuu aika-ajoin kans. Tai sitten ei vain oikein itsekään tunne itseään, jatkuva itsetutkiskelu jatkuu ja jatkuu vaan uusien kokemuksien myötäSmiley jonkinlainen halu kokeilla uusia asioita, uusia ihmisiä, uusia kokemuksia, mutta ei kuiteskaan sen takia että olis vain ja ainoastaan joku yllytyshullu ja periaatteella että kaikki asiat maailmassa pitää kokea, vaan ehkä jotain että kokemuksien kautta peilaa itseään.

Yksi kysymys kyllä kiinnostaa: Tekeekö vesimies ikinä samaa asiaa uudestaan, minkä on jo kokenut? Esim. Halunnut aina kokeilemaan onneansa ulkomaille. Koettuaan sen, ja todettuaan sen, että kokeiltu on jo, aika palata uusiin juttuihin, niin palaako vesimies koskaan vanhoihin kokemuksiinsa? Vai onks ne vaan et "Been there, done that"  Cheesy

Ei mullakaan sen suurempaa pointtia tässä keskustelussa ollut, enkä oikein edes tällä mitään halunnut hakeakaan..  crazy2 crazy2 tuli vain semmoinen tunneryöppy-analysointi fiuis!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #6 : 27.05.2013 22:19:11 »

Hmmm.
Jokin kipinä, aate, on ollut kun sinne ulkomaille on lähdetty. Joko sen saa, mitä lähti hakemaan, mutta se ei ihan ollutkaan sitä mitä loppujen lopuksi kaipasi...tai sitten ei saa ollenkaan sitä mitä lähti tavoittelemaan. Kyllä vain, tuo sama kipinä, joka alkujaan sai sinne ulkomaille lähtemään, elää ja kaihertaa ja hakee täyttymystään, ja sitä samaa voi lähteä tavoittelemaan uudelleenkin, tosin eri vinkkelistä ja viisastuneena ja erilaisilla eväillä...paljon mahdollista, että on realistisempaa vielä oikeasti saada sieltä se jokin. Idealisti. Ikuisesti. Joo, been there, done that, mutta koetetaas vielä kerran vähän eri vinkkelistä Wink
Kiinteä merkki kuitenkin.

http://astrologiantaika.wordpress.com/2011/01/19/vedenkantajan-mysteeri/

Hyvää pohdintaa ja keskustelua aiheesta ^^
« Viimeksi muokattu: 28.05.2013 07:37:56 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: