Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Korkeat värähtelyt ja maapallon energiat  (Luettu 26798 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« : 14.05.2013 11:19:25 »

No niin, jutellaanko siitä mitä tarkoittaa korkealla värähtelyllä ja mikä on matala jne. Tässä ihmiset nyt kiukuttelee niin kovasti kaikista asioista että ei tuu mitään. Ja uusi energia, onko sellaista edes? Onko mitään uuden ajan hengellisyyttä vai onko tämä vain sekoitusta vanhoista uskomuksista jota yritetään uudistaa? Onko edes mitään uutta auringon alla?
Kaikki likoon  Grin smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 274



Profiili
« Vastaus #1 : 14.05.2013 11:57:26 »

juurikin kaikki nuo mitä toit esiin,minuakin mietityttää.
Korkea värähtely ja sen nykyisyyteen liitettävä aika??
Olen tietoinen tämän "uuden energia"ajan uudesti tuleminen. mutta mitä se uudesti tuo. 
Rakkautta!!!

Rakkauden energia.
 

Mikä on matala energia. sitä missä olemme täällä.
Mitä on korkea energia, sitä mitä mieli haluaa.

Kumpikaan ei ole sen enempää todellisuutta.

Ja edelleenkään värähtely ja aika eivät ole sidoksissa vaikka täällä niin annetaan ymmärtää. "tässä ajassa,tässä värähtelyissä kaikki toteutuu nopeammin tai kaiken ymmärrämme nopeammin joka aiheuttaisi pelkoa.
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 14.05.2013 12:15:00 »

Ja edelleenkään värähtely ja aika eivät ole sidoksissa vaikka täällä niin annetaan ymmärtää. "tässä ajassa,tässä värähtelyissä kaikki toteutuu nopeammin tai kaiken ymmärrämme nopeammin joka aiheuttaisi pelkoa.

Olet ymmärtänyt väärin: Minä en olekaan sanonut, että värähtely ja aika olisivat sidoksissa. Minä olen vain sanonut, että värähtelyjen nousu näkyy nopeampina vasteaikoina esim synkronismissa. Tämä ei edellytä ajan ja värähtelyjen minkäänlaista sidoksissa olemista.

Lineaarisessa ajassa asiat voivat tapahtua nopeasti - lyhyellä odotusajalla - tai hitaasti - pitkällä odotusajalla. Oletko edes tästä samaa mieltä? Minä yritän sanoa sitä, että värähtelyjen nousu aiheuttaa sen, että ihmiset kanssaluovat toivomiaan/pelkäämiään asioita tässä lineaarisen ajan harhassa korkeiden värähtelyjen vuoksi niin paljon tehokkaammin, että ne myös toteutuvat sitten nopeammin kuin ennen. Ilman ajan ja värähtelyjen sidosta.

Muutoin olen tästä värähtelyjen noususta lukenut/kanavoinneista kuunnellut seuraavaa, mikä minulle kuulostaa ihan järkeenkäyvältä:

Ensinnäkin kun galaksimme pyörii ja aurinkokuntamme sen laitamilla sen mukana, aiheutuu osa värähtelyjen noususta siitä, että koko aurinkokuntamme on saapumassa korkeavärähteisempään kohtaan tätä universumia. Sen lisäksi sitten ihmisten toiminta nostaa värähtelyjä; monenlainen rakkaudellinen ja positiivinen toiminta tekee niin: Yläsävellaulu, meditointi, hoitotyö, valon kanavointi maailmaan jne. Näitä tekevät ihmiset nostavat paitsi omia, myös ympäristönsä värähtelyjä.

Ja kun värähtelyt nousevat sillä on sitten monenlaisia vaikutuksia. On tuo ihmisen kanssaluomiskykyjen tehostuminen jonka tuossa  alussa mainitsin. Sitten toimimattomat asiat alkavat haitata enemmän kuin ennen ja ihmiset muuttavat omaa toimintaansa ja elämäänsä nopeammin kuin ennen.  Sellaiset asiat, joita varten piti paastota selibaatisa vuorenhuipulla vuosikausia värähtelyjään nostattaakseen, ovat nyt tulossa/tulleet mahdollisiksi tavallisille pulliaisille ilman mitään askeesia tms.

Sen takia vanhan energian/ matalampien värähtelyjen oppijärjestelmissä on niin paljon ohjeita paastosta, selibaatista, meditaatiosta ja kaikenlaisesta muustakin mikä kohottaa yksilön värähtelyjä: Ennen niitä todella tarvittiin ja tarvittiin  paljon, jotta mitkään isommat energeettiset toiminnot (vaikkapa nyt se kanssaluominen, tai hoitotyö tms.) olisivat olleet mahdollisia.

Nyt kun koko planeetan värähtelyt ovat nousseet jo paljon, ovat nämä käyneet tarpeettomiksi ja ilman niitäkin voi tehdä kaikenlaista energeettistä/hengellistä. Toki esim. paasto, meditaatio, selibaatti jne. voivat olla jollekin yksilölle ihan muista syistä ajoittain hyödyllisiä, mutta niiden värähtelyjä kohottavalle vaikutukselle on nykyään paljon vähemmän tarvetta.

Ja kun värähtelyt ovat nousseet tarpeeksi, kohoaa koko ihmiskunnan tietoisuuden taso, mikä alkaa näkyä ei suinkaan välttämättä hengellisenä heräämisenä, vaan ihan vain rakkaudellisempana toimintana arkipäivässä, täysin riippumatta siitä onko henkilö johonkin uskova tai aivan ateisti.

Nyt olemme vielä sellaisessa murrosvaiheessa, että vanhoissa energioissa kiinni olevat ihmiset (ne paljonpuhutut 'vastavoimat' ovat vain näitä ihmisiä) ovat ahdistuneita tästä muutoksesta ja taistelevat sitä vastaan joskus kovinkin keinoin. Mitään seesteistä maailmanrauhaa ei siis välttämättä ole odotettavissa pikapikaa ensi vuonna tai edes ensi vuosikymmenellä, mutta nyt näkyvä kaaos ja väkivalta on vain vanhojen energioiden viimeinen yritys estää muutosta. Asiat voivat mennä vielä kaoottisempaankin ja pikaisesti katsottuna 'huonompaan' suuntaan, mutta ehkä jo seuraavan sukupolven aikana muutos alkaa todella näkyä.

Ja me voimme jokainen tukea tätä energioiden nousua ja ihmiskunnan tietoisuuden tason nousua tekemällä rakkaudellisia asioita ja valotyötä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #3 : 19.05.2013 03:51:18 »

Eklektikko, oletko sinä sinä näkijä/meedio?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 20.05.2013 09:28:42 »

Hei Pikkari!
En ole, koska nimenomaan en halua olla, en halua kuulla enkä nähdä mitään. Minun juttuni on energiahoidot ja valon kanavointi. Olen jonkin verran selvätuntoinen, mutta mitään  muuta en edes halua olla.

Ylläoleva sepustukseni on kooste kanavoitua tietoa ja rajatieto-opusten kertomaa monista lähteistä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #5 : 03.06.2013 04:17:43 »

Toi Päivi Kaskimäen videoklippi on hyvä. Tykkään sen naisen olemuksesta, äänestä ja ennen kaikkea sanomasta
Koin itse viime yönä niin ihmejutun että oli kuin jostain scifi leffasta mutta meitä koodataan jopa DNA-tasolla jota en olis ikinä aiemmin uskonut
Mä en osaa kuvailla mitä tapahtui koska sille ei ole sanoja  mutta koin niin voimakkaan parannusenergian joka meni oikeesti päälaesta jalkoihin ja niin vahvana...en osaa kuvata mutta olen tosi kiitollinen ja toivon että tulee uudestaan.
Sen latauksen takia mä valvon vieläkin ja touhuilin paljon. Tässä ajassa on tosiaankin vahva lataus tai jännite/energia. Ihmiset menee jotenkin on/off energialla kuten Päivi sanoikin. Energiapiikkejä ja väsymystä vuorotellen
Omien ajatusten kanssa kannattaa olla tarkkana. Helposti vetää puoleensa jotain sellaistakin jota ei todellakaan edes tarvitse. Mulle kävi niin viime viikolla kun se ihmenainen uhkailuineen soitteli
Kehitin valtavan raivon josta tuli sit epäuskon kautta jopa pelko. Tällaset tunteet jotenkin paukahtaa pintaan tässä ajassa mutta itse omia energioitasi hallitset joten tarkkaile aatoksiasi... smitten smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 03.06.2013 04:45:18 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #6 : 03.06.2013 04:41:08 »

jatkuu...Nyt se Pohjolan valo näyttäyttyy täällä Suomessa myös niin että Lapissakin on ollut niin lämmintä ettei aikoihin ole ollut. Tosi monien ihmisten intuitio on vahvistunut, olen huomannut
Maadoitus tärkeää ja nyt vielä paras mahdollinen aika kun oman maan satoa tulee  smitten
Puhdas ruoka ja liikkuminen on paras maadoitus.
Veden äärellä ihminen parantuu nopeemmin - negatiiviset ionit auttaa  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #7 : 03.06.2013 04:56:34 »

Kiitos vastauksestasi E  Smiley
tallennettu
Rosukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #8 : 03.06.2013 20:47:41 »

Tämä ketju on juuri se syy miksi pistäydyn täällä silloin tällöin.
Kiitos ketjun aloittajalle ja erityisesti E:lle!

Olen pyörinyt vähän tutkailemassa näitä asioita pitkin nettiä ja näyttäisi olevan jonkinlainen yhteys myös auringon nykyisellä käyttäytymisellä näihin värähtelyihin ja nykyisiin muutoksiin. Kunnon purskaukset (esim. 15.5 aikoihin) aiheuttavat myös ihmisissä erilaisia reaktioita, ja nostavat pintaan alintajunnasta/karmasta asioita putsattavaksi. Ainakin itse huomasin noihin aikoihin jos jonkinmoisia oireita. Pinna kireällä, epätodellinen olo, ikäänkuin ei olisi "ajassa kiinni", uniongelmia, sydämmentykytystä jne.
Luotan siihen, että pikkuhiljaa putsinkiosasto vähenee meillä itse kullakin. Jokainen omaa tahtiaan. Ja kollektiivisesti noustaan, kaikkihan lähtee meidän sisältämme.
E:Jatka kirjoituksiasi, luen niitä aina mielenkiinnolla  Smiley
tallennettu
Rosukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #9 : 03.06.2013 20:52:22 »

Pikkari, kiitos muistutuksesta tuosta maadoituksesta. Jalat maahan, paljon vettä sun muut perusasiat. Olen muuten aloittanut MSM -kuurin. Sen pitäisi putsata käpylisäkkeestä fluorit pois. Ja vaihtanut hammastahnan fluorittomaan.
Tässä nyt vaikutuksia odotellaan  :Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #10 : 05.06.2013 09:46:04 »

Tässä olen havainnut yhden mielenkiintoisen jutun. Siinä missä ns uudestisynnyn valossa niin teen sen saman myös pimeydessä. Jos liikaa keskittyy pelkästään valoon jää toinen puolesi ikään kun kehittymättä. Onneksi elämä ja kasvu tuo ton toisen puolen esille ja sitä ei kannatta tukahduttaa vaan rohkeasti vain sinne pimeyteen. Näin luodaan se tasapaino mitä enemmän avaudumme.
Jos olemme kauniita valossa pitää meidän kasvaa yhtä kauniiksi pimeyden puolella ja kun hyväksymme nämä molemmat luovina voimina niin pääsemme jo hitusen verran pidemmälle. Kaikenlaista kivaa  Smiley
Nainen kun uskaltaa olla HIRMUISEN kaunis niin avot!  smitten
« Viimeksi muokattu: 05.06.2013 09:49:05 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 05.06.2013 15:07:28 »


Olen pyörinyt vähän tutkailemassa näitä asioita pitkin nettiä ja näyttäisi olevan jonkinlainen yhteys myös auringon nykyisellä käyttäytymisellä näihin värähtelyihin ja nykyisiin muutoksiin. Kunnon purskaukset (esim. 15.5 aikoihin) aiheuttavat myös ihmisissä erilaisia reaktioita, ja nostavat pintaan alintajunnasta/karmasta asioita putsattavaksi. Ainakin itse huomasin noihin aikoihin jos jonkinmoisia oireita. Pinna kireällä, epätodellinen olo, ikäänkuin ei olisi "ajassa kiinni", uniongelmia, sydämmentykytystä jne.
Luotan siihen, että pikkuhiljaa putsinkiosasto vähenee meillä itse kullakin. Jokainen omaa tahtiaan. Ja kollektiivisesti noustaan, kaikkihan lähtee meidän sisältämme.


Eräs tuttavani on kärvistellyt ns. kundaliinisyndrooman kanssa muutaman vuoden ajan ja hän osasi yhdistää voimakkaan aurinkoaltistuksen kundaliinin nousuun. Eli ei tämä Armas Aurinkoisemme ole ollenkaan vähäpätöinen henkisissäkään asioissa. Voisi olla ihan mielenkiintoista tutkia, liittyykö Auringon aktiivisuus yleisemminkin mystisiin kokemuksiin.

Alla pitkä keskustelu nimenomaisen henkilön kokemuksista:

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=61511.0
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #12 : 13.06.2013 18:41:23 »

Taitaa olla kusetusta koko juttu. Angry
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #13 : 13.06.2013 19:28:08 »

 Noh, mistä kenkä nyt puristaa  Huh
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #14 : 13.06.2013 19:39:19 »

Silkkaa itsepetosta kuvitella että jotain uusia energioita olisi tulossa. Paskemmaksi vaan menee kaikki, katsoi minne tahansa. Mä en ainakaan enää jaksa kuvitella. Oon elänyt jossain ihme new age illuusiossa joka on täyttä potaskaa. No mutta näinhän se menee, että kun ihmiset ei usko mihinkään, niin ihmiset uskoo mihin tahansa. "Hiukan" vain ns. ketuittaa että on tullut uskottua jotain harhaisia höpinöitä. No ei tämä karkea maailmakaan hieno asia ole mutta parempi lienee edes pysyä todellisuudessa eikä luulla todeksi jotain ihan utopistisia houreita.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: