Astro Foorumi
25.05.2013 10:15:05 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan. Huom! Jos tunnuksessasi on ääkkösiä tai erikoismerkkejä, käytä tunnuksen sijaan sähköpostiosoitettasi jolla teit tilin sivustollemme.
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Galaktinen keskus (astro.com)??  (Luettu 668 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
myelene
Kanta-astroilija

Profiili
« : 16.06.2012 20:58:22 »

Astro.com on näköjään vähän uudistunut, ja asteroidien ym. listaan (extended chart selection) on tullut Gal. Center mahdollisuudeksi sijoittaa omalle kartalle. Mulla se osuisi 6. huoneeseen,  aspect_con  aurinko ja  uranus

Jos jollakulla on tietoa miten tätä, ja ylipäänsä tuota pistettä, pitäisi tulkita niin olisi hauska kuulla!
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.06.2012 21:18:30 »

Hei, olipas muuten astro.comin jutut todella muuttuneet... itse kun käytän Solar Fire'a, ei tule käytyä tuolla enää usein.. siellähän saa nyt myös kiintotähdet suoraan syntymäkartalle, mikä on kiva juttu..

Galactinen Keskus on erittäin vahva ja voimallinen piste, kuulemma heti Auringon jälkeen toiseksi vahvin ja jos se koskettaa jotain syntymäkartalla tuo kohta saa siitä superisti energiaa..

Omalla kartallani se on 2 asteen päässä  askendentti ja osuu tarkkaan oppoisitioon ihmissuhteeni Onnenpisteeseen.
tallennettu

supikas
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 16.06.2012 22:43:22 »

No mulla se on DC:llä  jousimies, tarkka yhtymä onnenpisteeseen ja oppositio  jupiter (tää ei sit oo ihan niin tarkka)..  Mitähän tää nyt sitten vois tarkoittaa?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 16.06.2012 23:14:16 »

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=2231.75
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #4 : 17.06.2012 17:12:25 »

Mulla on 11. huone  aspect_tri jupiter ja  aspect_con uranus Mitäköhän tuosta sitten päättelis... niin, ja yhtymä arabialaiseen pisteeseen Desire, Sexual attraction  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 17.06.2012 17:49:29 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 17.06.2012 17:38:27 »

Hei, olipas muuten astro.comin jutut todella muuttuneet... itse kun käytän Solar Fire'a, ei tule käytyä tuolla enää usein.. siellähän saa nyt myös kiintotähdet suoraan syntymäkartalle, mikä on kiva juttu..

Galactinen Keskus on erittäin vahva ja voimallinen piste, kuulemma heti Auringon jälkeen toiseksi vahvin ja jos se koskettaa jotain syntymäkartalla tuo kohta saa siitä superisti energiaa..

Omalla kartallani se on 2 asteen päässä  askendentti ja osuu tarkkaan oppoisitioon ihmissuhteeni Onnenpisteeseen.

Mitä mieltä olisit jos galaktinen keskipiste yhtyy neptunukseeni 6.huoneessa? Tuo neptunus kutosessa on aina ollut vähän hämäränpeitossa mulle. Tiedän, että neptunus kutosessa voi mm. herkistää allergioille, mitä se on minulla tehnytkin.
Lisäksi tuo neptunus ja galaktinen keskipiste ovat kolmiossa aurinko,kuu, venus,mars stelliumiini.

Miten voisin hyödyntää tuota galaktista keskipistettä + neptunusta? Työssäni? (6.huone)
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 17.06.2012 18:21:54 »

Kyselin vähäsen Fb:n puolella eilen ajatuksia tästä Galactisesta Keskuksesta ja sainkin jonkin verran vastauksista ajatuksia.. mukana oli siis ihan ammattiastrologejakin..

Päällimmäisenä tuli mieleeni ja sain sellaisen kuvan, että Galactinen Keskus liittyy erittäin vahvasti herkkyyteen ja intuitiiviseen näkemiseen ja kokemiseen. Eli hyvin vahvasti siis liittyisi myös Neptunuksen teemoihin.

Ja täälläkin aika monella se tuntuu sijoittuvan näihin asioihin sopivista Huoneista (mm. 5. Huone = itseilmaisu, 11. Huone = ystävät ja ryhmät), mutta sen kontaktit taivaankappaleisiin kartalla valaisevat niitä aivan kuin Aurinko. En tiedä onko sillä samanlaisia vaikutuksia kuin Auringolla, joka samalla kun ruokkii läheisyydessään olevaa taivaankappaletta myös polttaa sitä eli vähentää sen vaikutusta..

Neptunusta on todellakin hyvin vaikea tulkita missä tahansa Huoneessa, mutta jos Galactinen Keskus on Neptunuksellasi ja vielä 6. Huoneessa voisi olettaa että se korostaa intuitiivisuuttasi ja herkkyyttäsi. Jos olet palvelualalla (6. Huone) pystyt ehkä tyydyttämään asiakkaiden tarpeita ennen kuin he osaavat edes pyytää.

Tässä linkki artikkeliin, jonka löysin tutkiessani nettiä... Galaktinen Keskus ja sen osumat taivaankappaleisiin näyttäsivät viittaavan jonkin verran ammatteihin tai uraan... http://www.horary.com/hhcrl/galact.html
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 17.06.2012 23:52:28 »

Minä kun en kuulu ihan noihin ammattiastrologeihin,
niin voin rauhassa olla tästä(kin) eri mieltä.
En yhdistäsi Galaktista keskusta ns. intuitiiviseen näkemiseen, Neptunusmaiseen,
vaan suoraan tietoon, korkeampaan älyyn, liikkeeseen taivaasta alas ja ylös,
siis Uranusmaiseen tietoon, aikaansa edellä olevaan tietoon.
Neptunus tuo intuitiota ja telepatiaa ja herkkyyttä,
mutta Galaktisen keskuksen informaatio on "sähköisempää", suorempaa,
kuin radioyhteys avaruuteen.. uranus

Mayojen käsite taivaalle, jumaluudelle, on Hunab Ku.
Se on suunnattoman ÄLYN omaava galaktinen keskus, josta resonoiva informaatio virtasi Auringon kautta Maahan.
Linkki tekstiin, josta yllä oleva lainaus on.
Tuosta osasta olen samaa mieltä, muu teksti valo-olentoineen jääköön pureskeltavaksi.
Tekstin kuvaa klikkaamalla saa sen suuremmaksi.

http://www.netikka.net/mpeltonen/tzolkin.htm
tallennettu
myelene
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 19.06.2012 16:43:35 »

Ahaa, mielenkiintoista, kiitos vastauksista.  Smiley

Mulla olisi tosiaan tuo GC  aspect_con  aurinko mutta neljän asteen päässä toisistaan, ja mietinkin pitäisikö tällaisissa vähän kinkkisimmissä astrologian alueissa kuitenkin huomioida vain tarkat aspektit jotta tekijöiden vaikutus todella ilmenisi ihmisessä..
tallennettu
Ave^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 19.06.2012 17:07:33 »

Tässä tosiaan ihan uusi asia mulle.
Tarkalleen samassa asteessa kuin merkuriukseni ja asteen vieressä on MC.
Aika vaikeasti kaapattava aihe.. pitänee pureskella..  Smiley
tallennettu

nouseva kala
aurinko jousimiehessä
kuu kaloissa
umur.webs.com

Jos odotat aikaa, parempaa aikaa
odotat seuraavaan elämään...

JPpaukku
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 29.06.2012 17:00:42 »

Minäpä kerron erään jutun. Galaktinen keskus sijaitsee 2 huoneessa exakti  aspect_kvi  aurinko
neliö pluto ja  aspect_kvi saturnus-kin.

Niin se vaan kuulkaa menee minun elämässäni, että pluton ohittaessa tuota pistettä elämäni muuttui täysin. Tapasin henkilön jolla muuten on merkurius noilla tiennoilla. Mistään satumaisesta rakkkaudesta sillai klassis- romanttisessa ei ole. Nelikymppisessä elämässäni varmasti tärkein tapaamani mies. Nyt ei olla vuoteen oltu missään tekemisissä ja alkaa tunteet ja muistotkin hiipumaan. Elämäni tuskin palaaa ennalleen, en ehkä haluaisikaan. Asiat ovat vaan johtaneet siihen, että muutin pois kotikaupungista, olen vaihtamassa alaa ja jäin lapsettomaksi. Eli tosi isoja juttuja. Kakkoshuoneessa siis tämä pointti ja elämän arvot kaikin puolin uuusik pluton ohituksen (ja jupparin) myötä vuodenvaihteessa 2007-2008. 2009-2010 tienoilla tienasin paljon  rahaa, todellakin. Kaikki meni niin äkkiä nyt on vaan talo, auto  ja velat jäljellä  Wink
Nyt ku olen vaihtamassa alaa palkka pienenee. Ja alanvaihdos NYT on heijastus siitä vanhasta transiitista uskokaa pois.
On meinannu ikä ja terveys mennä näinä vuosina. On isompi paukku henkisesti ku aiempi ero, isompi ku vanhemipien ero ja isän uusi perhe ikäiseni naisen kaa. Ei sanat riitä kertomaan ei riitä ymmärrys tähän asiaan. Ihminen etsii vastauksia ja astrologia on yksi keino minulle löytää jotain sellaisia. Silloin kun tää tapahtu tunsin ihan ajan pysähtyvän, tunsin muutoksen tuulet vaikka en osanut paljoa aavistaa. Sinänsä pluton transiitti pisteellä on kaikille sama. Vaan huoneista ja aspekteista se sitten manifestoituu. Kvinkunssi  on ihmeellinen. Olen noususkorppari joten plutolla merkitystä mutta toisaalta suomessa on paljon noususkobareita.

Radio ulkoavarauuteen oli päällä silloin I´m telling you! Ny on radio hiljentyny ja olen välillä aika epätoivoinen kaikkien niiden muutosten parissa jotka saivat silloin alkunsa.  Ja muutoksen sai toisaan aikaan uranusmaiset energiat. Näin tulevaisuuteen vaikkakin hämärästi ja tein päätöksi sen perusteella. Nyt ku ei enää nää mitään pitäisi vaan tietää mihin suuntaan jatkaa, peruttaako vai ei. Onhan niitä jotka sanovat että myy talos ja muuta takaisin kotikonnuille, pysy työssäsi, unohda se mies, hanki uus mies ja vielä ehdit saada lapsiakin. But when in doubt do nothing. Ja mä olen just vast päässy siihen kohtaan että heräsin maanjäristyksen jäljiltä jatajusin olevani hengissä. eli ei tässä mitään sen suurempia suunnitella. Mut joo galaktinen keskus ihanselvästi.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2012 17:11:22 kirjoittanut JPpaukku » tallennettu
JPpaukku
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 29.06.2012 17:16:36 »

PS. niin sitä vaan että olen etsinyt vastauksia ihan ammattiastrologien luota. Kukaan ei ole pysynyt näitä elämäni kuvioita viime vuosina transiiteilla selittämään, ennustamaan tai ymmärtämään, uskomaan mitä kerroin. Lähinnä kun tarkstetaan klassisia kolmioita ja neliöitä, oppostiooita tai yhtymiä ulkoplaneetoilta persoonallisiin. Petyin jopa astrologiaan.  

"One of the most devastating times for a client has been Solar Arc Pluto square the natal GC. A profound crises of faith and belief occurs almost every time. - Juuri tätä vaikka kuvio erilainen minulla.
emelian linkistä. Niin en tiedä noista solararceista mitään ja ne astrologit, joiden luona olen käynyt eivät vannoneet solararccien tai progressioden nimiin.

Ennen kaikkea en ole tuntenut koskaan itseni yhtä eläväksi kun noina aikoina, ja se tunne oli myös ennen  kuin olin edes tavannut sen miehen. Ulkoavaruuden radio vaan sano että sähän elät ihmininen, elämä on sinua varten. Nyt tää on ihan sellaista tavallista taapertamsta, mut olen mä kerran siis elänyt Cool Oli sitä flowta , ei mitään sitkuja, oli harmoniaa ja nappiin menemistä, uskoa, tunnetta ja sen sellaista.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2012 17:27:27 kirjoittanut JPpaukku » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.049 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.