Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinko 11.huoneessa, erikoisuuden tavoittelijako?  (Luettu 8433 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 28.04.2006 13:53:12 »

Koska itselläni on aurinko 11.huoneessa niin katsoin kiinnostuneena eräältä sivulta keillä julkisuuden henkilöillä on aurinko 11.huoneessa ja huomasin että aika monella (miten sen nyt sanoisi...) erikoisella persoonalla on 11.huoneessa tuo aurinko.
Tekeekö aurinko 11.huoneessa ihmisestä "erikoisuuden" tavoittelijan? Osaako kukaan sanoa?
Itselleni on myös tärkeää olla yksilöllinen ja erilainen, en missään nimessä tahdo sulautua massaan.

Ja noista julkkiksista joilla on aurinko 11.huoneessa nousi esiin mm. Michael Jackson, Gwen Stefani, Johnny Depp, Salvador Dali, Cher, Angelina Jolie, Frida Kahlo ja oli koko joukko muitakin.
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1 : 28.04.2006 14:27:24 »

Hei Artemis, oliko kyseessä tämä sivusto:

http://www.astrotheme.fr/en/celebrites/
Jos ei niin laitatko linkin tänne Smiley

Eikös tämä ole myös ryhmätyön huone ja voisiko tällainen henkilö olla myös jonkinlainen idealisti ja työskennellä yhteisen hyvän eteen.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Orchid
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #2 : 28.04.2006 14:49:59 »

Moi Artemis,

mulla on aurinko 11. huoneessa ja oon kyllä erikoisuuden tavoittelija. En oikein osaa sulautua massaan, vaikka välillä yritänkin. Wink En tiedä johtuuko se tuosta 11. huoneesta (vai siitä, että aurinko on leijonassa).
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3 : 28.04.2006 14:50:26 »

Juu Asbolos, se oli tuo sivu. En tiedä kuinka paikkaansa pitäviä nuo kartat on mutta niiden perusteella..

Idealistisuus varmaan kuuluu siihen myös. Luulisin  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 28.04.2006 14:52:13 »

Hei Orchid, mukava tavata muitakin joilla aurinko tuossa huoneessa möllöttää  Grin Leijonalla toki saattaa olla osuutta asiaan. Leijona kun ei huomaamattomaksi massaan hukkujaksi ryhdy  Wink
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #5 : 28.04.2006 22:50:05 »

Hei,

Isosiskollani on myös Aurinko 11. huoneessa (Skorpionissa), mutta hän ei ole kyllä erityisen kova erikoisuuden tavoittelija tai idealisti.  Huh

Muuten tuo huone 11. kyllä kuvaa häntä hyvin. On esim. paljon minua seurallisempi.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #6 : 29.04.2006 10:38:37 »

Siellähän se aurinkoni 11. huoneessa möllöttelee. En ole mikään erikoisuuden tavoittelija, vaikkakaan en ajatusmaailmaltani valtavirtaan aina kuulukaan. Se nyt vaan on luontainen ominaisuus, ei tavoite.  Wink Tähän vaikuttaa toki moni muukin seikka, mm. uranus ja pluto ja niiden aspektit.

11. huonehan on yhdistysten huone ja ko. henkilö on sellaisilla kinkereillä kuin kotonaan ja nauttii myös esilläolosta. Voiskohan vielä olla, että kun suunsa avaa, niin saa yleensä huomiota -vaikka tahtomattaankin. Juu, pieni hiljainen haaveeni olisi päästä kokeilemaan taitojani teatterin lavalla, ihan vaan harrastelijana. Kyllä minä sen vielä joskus toteutan!  Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #7 : 27.01.2009 10:43:00 »

Koska itselläni on aurinko 11.huoneessa niin katsoin kiinnostuneena eräältä sivulta keillä julkisuuden henkilöillä on aurinko 11.huoneessa ja huomasin että aika monella (miten sen nyt sanoisi...) erikoisella persoonalla on 11.huoneessa tuo aurinko.
Tekeekö aurinko 11.huoneessa ihmisestä "erikoisuuden" tavoittelijan? Osaako kukaan sanoa?
Itselleni on myös tärkeää olla yksilöllinen ja erilainen, en missään nimessä tahdo sulautua massaan.

Ja noista julkkiksista joilla on aurinko 11.huoneessa nousi esiin mm. Michael Jackson, Gwen Stefani, Johnny Depp, Salvador Dali, Cher, Angelina Jolie, Frida Kahlo ja oli koko joukko muitakin.

 
aurinko huoneessa 11.

- Sosiaalisen muutoksen ja ammatillisten siteiden huoneessa Aurinko levittää vaikutusvaltaansa ryhmien ja järjestöjen kautta. Yksilö luo suhteita samoinajatteleviin ihmisiin, ja voi koota vaikutusvaltaa oman ryhmänsä käsiin. Tämä ihmistyyppi ei ole tyytyväinen asioihin ja yhteiskuntaan niinkuin nykyisellään ovat. Hän luo mahdollisia malleja, jotka olevassaoleviin malleihin nähden ovat parempia, ihmistä lähempänä ja humaanisempia. Yksilön elämässä vaikuttaa voimakkaita arvovaltaisia ystäviä, jotka ovat hänen tukensa ja innoittajansa. Toisinaan hänen ammattisuhteensa ovat vaativia ja kilpailua esiintyy.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #8 : 27.01.2009 12:39:13 »

 Smiley mä heitän tänne taas henkisen astrologian pohjalta jotakin  aurinko huoneessa 11.

Ensinnäkin huone 11:han on henkisen astrologian mukaan mm. edellisten elämien vihollisten huone ja  aurinko sijaitessaan siellä, nostaa nuo ed. elämän viholliset jollain lailla esiin.
esim. toinen vanhmmista tai jokin muu läheinen voi olla tällainen hekilö. Nyt olisi tilaisuus saattaa nuo jännitteet päätökseen ja sopia asiat.  Smiley
Myös muita karmallisesti vaikutusvaltaisia henkilöitä tulee kohdattavaksi, usein vanhempia ihmisiä.


tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #9 : 27.01.2009 12:48:46 »

Olen kuullut samaa. Ja itselleni monet ihmissuhteet ovat olleet haasteellisia alkuun. Joku mulle sanoikin että olisi saatava rauhanomaisesti vanhat kaunasuhteet päätökseen nyt tässä elämässä. En sitten tiedä?
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #10 : 27.01.2009 14:00:35 »


Täällä myös Aurinko 11. huoneessa.  Smiley

Pitää kyllä minuun ainakin paikkansa tuo erikoisuuden tavoittelu. En ole koskaan pitänyt mistään tavanomaisesta ja monesti on tuntunut, ettei kuulu oikein mihinkään joukkoon.
 Saattaa tosin olla, niin kuin Artemis ja Orchid tuossa sanoi, että tuo Leijonan merkki jotenkin korostaa tuota erilaisuutta ja erikoisuutta.

Tein mielenkiintoisen havainnon kun tutkin tuota Astrothemen linkkiä; Aurinko-Leijona 11. huoneessa oli huomattavana vähemmistönä, nykyisistä vain Bill Clintonilla ja Audrey Tautoulla ja sitten muutamia varhaisempia kuuluisuuksia, jotka olivat syntyneet välillä 1920-38.
Aurinko-Leijona 11. huoneessa ei siis ole kovin julkisuuteen suuntautuva, jos tuon otannan perusteella voi tehdä johtopäätöksiä.
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #11 : 27.01.2009 16:27:47 »

Hei  Smiley hyviä huomioita taas!

Mulla on myös  aurinko aspect_con kuunsolmu  aspect_con amor ja  merkurius H.11
Sekä  uranus auringon omassa huoneessa 4.

Sana 'erikoisuuden tavoittelu' omalla kohdallani menee hiukan metsään, mutta olen kyllä ollut aina vahvasti idealisti, ainakin itsestäni ja kulkenut omia teitä ja myös pukeutunut yms. niinkuin minusta parhaalta tuntuu, tämä nyt sitten saattaa jostain tuntua erikoiselta, mutta en ole sitä tavoitellut, olen vain ollut oma itseni  :Smiley

Toinen syy mikä tähän 'erikoisuuteen' voisi olla, että uranus hallitsee teinejä ja tulevaisuutta, eli huoneessa 11. ollaan ikäänkuin askeleen edellä  Wink Ja monet noista edellämainituista tunnetuista henkilöistä ovatkin huoneen teeman mukaisesti suunnannäyttäjiä.

Eräs astrologi totesikin keväällä, että mun (  aurinko 11 ja kuu  kalat ) tulisikin olla tekemisissä ihmismassojen pikemminkin kuin yksittäisten ihmisten tai pienryhmien kanssa.

Ystävien ja muiden platoonisten suhteiden merkitys on korostunut elämässäni ja olenkin aina kädet ristissä kiittänyt kuinka minua on siunattu ihanien ystävien saralla!  smitten

Tuo henkisen astrologian osuus pitää kyllä kohdallani täysin kutinsa.  crazy2
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: