Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 5. ja 7. huoneet  (Luettu 22465 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« : 23.04.2006 20:54:05 »

No niin. Täällä on taas yksi astroilija, joka ei astrologiasta paljoakaan ymmärrä. Vimeaikoina aihe on kuitenkin alkanut kiinnostaa enemmän, (ponnahduslautana varmasti sekavat ihmissuhdekuviot) ja olen kaivanut esiin joskus ostamani Juhani Nummelan Astrologian käsikirjan. Täällä foorumillakin olen yrittänyt lueskella jotain hyödyllisiä vinkkejä..mutta...En oikein tiedä mistä aloittaisin.

Lähinnä tällä hetkellä mieleni päällä on nuo sekavat ihmissuhdekuviot, joihin olen yrittänyt etsiä pientä apua noista tähtikuvoista. Jostain täältä foorumilta luin, että noita ihmissuhde- ja avioliittojuttuja pitäisi katsella 5. ja 7. huoneista. Voisiko joku hieman neuvoa minua alkuun?  Esim. 7. huoneessa mulla näyttäisi olevan aurinko ja Merkurius, mutta miten siitä etenen?

Ja olen pahoillani näistä tyhmistä kysymyksistä, mutta jostain se aina täytyy aloittaa...

Joten jos jollain on aikaa, voitteko vilkaista karttaani, tai antaa vinkkejä mistä aloitan opiskeluni? Muistan, että täällä jossain oli aloitteleville vinkkejä, mutta en nyt löytänyt..

Kiitos, ja tuossa nuo minun planeettakuviot:



Aurinko     11°     37'     Kaksoset     7. huone
Kuu    9°    36'    Neitsyt    9. huone
Merkurius    16°    17'    Kaksoset    7. huone
Venus    19°    4'    Härkä    5. huone
Mars    13°    5'    Härkä    5. huone
Jupiter    5°    30'    Leijona    8. huone
Saturnus    7°    35'    Neitsyt    9. huone
Uranus    18°    2'    Skorpioni    11. huone
Neptunus    19°    20'    Jousimies    1. huone
Pluto    16°    35'    Vaaka    10. huone
Chiron    11°    30'    Härkä    5. huone
Ceres    6°    57'    Oinas    3. huone
Pallas    2°    12'    Kalat    3. huone
Juno    13°    5'    Härkä    5. huone
Vesta    23°    8'    Oinas    4. huone
Kuunsolmu    13°    8'    Neitsyt    9. huone
Vertex    21°    21'    Rapu    8. huone
   
Huoneiden kärjet
Askendentti    1°    9'    Jousimies
2. Huone    9°    2'    Kauris
3. Huone    1°    28'    Kalat
Keskiyö    10°    54'    Oinas
5. Huone    4°    28'    Härkä
6. Huone    20°    15'    Härkä
Deskendentti    1°    9'    Kaksoset
8. Huone    9°    2'    Rapu
9. Huone    1°    28'    Neitsyt
Keskitaivas    10°    54'    Vaaka
11. Huone    4°    28'    Skorpioni
12. Huone    20°    15'    Skorpioni
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 24.04.2006 11:21:39 »

Huoneet 5 ja 7 viittaavat toki ihmissuhteisiin, mutta hieman eri tavoin. Huone 5 on enemmän romanssien huone, huone 7 avioliiton, läheisten ystävien, mutta toisaalta myös vastustajien huone. Kun Aurinkosi on huoneessa 7, olet todennäköisesti varsin parisuhdesuuntautunut ihminen tai jopa riippuvainen muista ihmisistä. Tolisinaan Auringon asema voidaan tulkita myös siten, että ihanteellinen puoliso olisi Leijonamainen henkilö - Aurinkohan on Leijonan merkin hallitsija.

Venus ja Mars Härässä huoneessa 5 voivat toisaalta kertoa rakkaudesta taiteeseen ja luovuudestakin, mutta romanssihakuisuuttakin voi olla. Tämän huoneen kautta eletään varsinaista "taiteilijaelämää", jossa tunteet ovat suuria ja näyttäviä, mutta eivät kovin pitkäaikaisia.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #2 : 24.04.2006 14:45:29 »

Hei Lilli,

Ja kiitos pikku tulkinnasta.  smitten Täytyy sanoa, että monilta kohdin osui ja upposi. Parisuhderiippuvainen olen varmaankin jollain tasolla ollut, mutta elämänkoulun koulimana päässyt siitä eroon ja ainakin omasta mielestäni saavuttanut siinä asiassa tasapainon..jota kyllä tietty välillä aina koetellaan..

Mutta kaikki nuo taide, luovuus, romanssihakuisuus istuu kyllä minuun täysin.

Itseasiassa löysin tuolta Elämänilon viestiketjun, jossa oli ohjeita astro-aloittelijoille, joten enköhän senkin pohjalta pääse alkuun. Mutta tälläiset tulkinnat silti auttaa kun voi peilata teoriaa käytäntöön.

Joten jos jollakin muulla nousee jotain, mitä tahansa kommentteja kartastani, niin ovat tervetulleita!  smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #3 : 24.04.2006 20:07:05 »

Hei sister of night!
 ´Mulla on just nuo huonetulkinnat muistiinpanoista levällään , joten voisin huomiseksi tehdä pikaisen tulkinnan... (Nyt en ehdi, kun koira odottaa ulospääsyä...)
 Tähän sisältyy vain yksi "ehto"- kaipaisin palautetta siitä, miten asiat osui kohdalleen varsinkin asteroidien osalta...
(Vaikka yksityispostilla, jos menee liian henkilökohtaiseksi... Tulkinnan laitan kuitenkin tähän, jotta siitä saisi sitten mahdollisimman moni jotain irti...)

 Rakkaudella neitsyt
tallennettu

Johanna
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #4 : 25.04.2006 11:02:21 »

Hei Neitsyt-76.

Riemastuneena odottelen tulkintaasi, kiitos siitä jo etukäteen!  smitten
Eilen yritin itse vähän tutkailla noita ohjeita eri huoneista, mutta selvästi auttaa kun joku muu tulkitsee näin alussa, ja sitten voi sitä peilata noihin muistiinpanoihin.

Ja tottahan toki annan palautetta että miten meni nappiin.
Joten laita vaan tulkinta tulemaan kunhan ehdit.

Lämmöllä,
Smiley
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Unneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #5 : 25.04.2006 14:51:50 »


 ´Mulla on just nuo huonetulkinnat muistiinpanoista levällään , joten voisin huomiseksi tehdä pikaisen tulkinnan... (Nyt en ehdi, kun koira odottaa ulospääsyä...)
 Tähän sisältyy vain yksi "ehto"- kaipaisin palautetta siitä, miten asiat osui kohdalleen varsinkin asteroidien osalta...
(Vaikka yksityispostilla, jos menee liian henkilökohtaiseksi... Tulkinnan laitan kuitenkin tähän, jotta siitä saisi sitten mahdollisimman moni jotain irti...)

 Rakkaudella neitsyt

Minuakin jäi vaivaamaan aiemmin lukemani ketjun näistä huoneista...  idiot2
Voisitko Neitsyt kiltti  smitten valaista myös minun 'kohtaloani' näiden osalta, sillä tyhjältä näyttää...

Kiittäen Unneli  smitten

Aurinko 8° 5' Skorpioni 3. huone
Kuu 7° 15' Kaksoset 10. huone
Merkurius 1° 11' Jousimies 4. huone
Venus 6° 3' Skorpioni 3. huone
Mars 11° 24' Neitsyt 1. huone
Jupiter 3° 48' Leijona 12. huone
Saturnus 23° 29' Kalat 8. huone
Uranus 22° 52' Neitsyt 2. huone
Neptunus 21° 24' Skorpioni 4. huone
Pluto 19° 55' Neitsyt 2. huone
Chiron 21° 49' Kalat 8. huone
Ceres 6° 56' Rapu 11. huone
Pallas 4° 15' Oinas 8. huone
Juno 8° 35' Leijona 12. huone
Vesta 8° 4' Vaaka 2. huone
Kuunsolmu 16° 33' Härkä 10. huone
Vertex 25° 7' Kauris 5. huone
 
Huoneiden kärjet
Askendentti 28° 39' Leijona
2. Huone 15° 54' Neitsyt
3. Huone 9° 48' Vaaka
Keskiyö 13° 32' Skorpioni
5. Huone 24° 49' Jousimies
6. Huone 1° 25' Vesimies
Deskendentti 28° 39' Vesimies
8. Huone 15° 54' Kalat
9. Huone 9° 48' Oinas
Keskitaivas 13° 32' Härkä
11. Huone 24° 49' Kaksoset
12. Huone 1° 25' Leijona
tallennettu

Aurinko Skorpioni
Nouseva Leijona
Kuu Kaksoset
Merkurius Jousimies
Venus Skorpioni
Mars Neitsyt

Tuli Hevonen

Sininen Resonoiva Käsi
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #6 : 25.04.2006 19:44:30 »

Tässä tulkintaa sister of nightille ja muille samoja asemia omaaville.
 Huomautan aluksi, että myös tulkittavan planeetan aspektit vaikuttavat lopputulokseen- laitan niitä tähän mukaan, mutta jokainen päätelköön itse missä määrin aspektit tuovat muutoksia perustulkintaan...
 Viittaan monesti 7. huoneen kohdalla avioliittoon, mutta nykypäivänä myös avoliitto lienee ajaa saman asian...

 Aurinko-7. huoneessa: Seurallinen luonne, joka mahdollisesti liiankin riippuvainen muista ihmisistä ja heidän mielipiteistään. Ihmissuhteet tärkeitä.
 Yleensä onnellinen avioliitto ja onnistunut kumppanuus (riippuu tietenkin myös muista kartan tekijöistä). Ilman huonoja aspekteja harmoninen suhde, jossa runsaasti lämpöä, ystävyyttä ja yhtenäisyyttä. Tyydyttävä sukupuolielämä.
 Avioliitto voi tuoda myös aineellista etua.
 Auringon aspektit joko vahvistavat edellä kerrottua tai muuttavat sitä.
 Hyvissä aspekteissa avioliittoon kohdistuvat toiveet useimmiten täyttyvät ennemmin tai myöhemmin. Parisuhteeseen sijoitettu vaivannäkö palkitaan.
 Huonoissa aspekteissa (ja joskus ilmankin) liitto ei täysin onnellinen, vaikka varallisuutta voidaankin sen kautta saavuttaa. Tähän liittyen aineellisten asioiden liika korostaminen tai jatkuva oman edun tavoittelu (kumman tahansa puolison osalta) voi pilata suhteen. Myös ego-keskeisyys, röyhkeys, sekä mahdolliset taipumukset dominoida ja hallita ympäristöään voivat kostautua (joten niitä olisi syytä välttää, mikäli haluaa suhteen jatkuvan). Ylivaltaisuus ja tyrannia eivät ainakaan paranna sen enempää suhdetta puolisoon kuin muihinkaan kanssaihmisiin.
 Aspekti uranukseen voi viitata homo/bi-suhteen virallistamiseen.

 Merkurius-7. huoneessa: Älyllinen puoli hallitsee usein avioliittoa ja/tai muita ihmissuhteita. Avioliitto mahdollisesti merkurius-luonteen, serkun tai työtoverin kanssa. Järkiavioliitto joidenkin kohdalla mahdollinen.
 Avioliitto voidaan solmia suunnittelematta. Parisuhde on usein täynnä odottamattomia muutoksia tai haasteita, joita on vaikea ennakoida.
 Ihmissuhteisiin liittyviä pakollisia valintoja.
 Merkuriuksen aspektit vaikuttavat osin edelliseen.
 Hyvät aspektit voivat heikentää ongelmia avioliitossa ja suhteissa muihin kanssaihmisiin. Hienovaraisuus ja sopeutumiskyky vähentävät konfliktien riskiä.
 Intuitio ja vaistot auttavat luovimaan ihmissuhteiden viidakossa.
 Huonot aspektit voivat luoda hyvinkin suuria haasteita ihmissuhteisiin. On kuitenkin muistettava, että kyse on oppitunneista, joten muiden ihmisten syyttely ei auta mitään, vaan ainoastaan vaikeuttaa ratkaisujen löytymistä.
 Myllertävä mieli saattaa suurennella ihmissuhteiden ongelmia saaden ne näyttämään valtaisilta vuorilta (mitä ne eivät siis useimmiten ole).
 Alemmuudentunteet, oma epävarmuus ja luottamuksen puute voivat estää tasapainoisten ihmissuhteiden syntyä, sekä lyödä rajoittavan leiman sukupuolielämään.
 Monesti olisi kiinnitettävä huomiota omaan asenteeseen, joka saattaa olla varsin epäluuloinen- tämä mahdollisesti pakottaa toiset ihmiset salailemaan tiettyjä asioita negatiivisia reaktioita välttääkseen.

 Venus- 5. huoneessa: Voimakas kiinnostus ja vetovoima vastakkaiseen sukupuoleen.
 Hedelmällisiä rakkaussuhteita ja menestystä rakkausasioissa (ilman huonoja aspekteja).
 Rakkaussuhteet voimakkaasti tunnepitoisia. Tunteet kehittyvät usein helposti lyhyemmänkin tuttavuuden aikana.
 Hyvissä aspekteissa sopusointuisia rakkaussuhteita- lämpöä ja kiintymystä.
 Huonoissa aspekteissa voi esiintyä liiallista uhrautumista rakkaussuhteissa, jolloin omat mieltymykset työnnetään syrjään. Pitemmän päälle tämä voi aiheuttaa katkeruutta.
 Toisessa äärilaidassa taas voi esiintyä vallan ja tunteiden väärinkäyttöä rakkaussuhteissa. Omistushalu ja mustasukkaisuus ovat tällöin tavallisia.
 Taipumus salaisiin suhteisiin.
 Romanttisiin suhteisiin liittyy usein surua, yksinäisyyttä, erimielisyyksiä ja pettymyksiä (mutta niinhän lienee kaikilla joskus).

 Mars- 5. huoneessa: Voimakas kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen.
 Nopeita muutoksia rakkauselämässä- joskus taipumusta jonkinlaisiin ylilyönteihin tai varomattomuuteen tällä alueella.
 Kohdatessasi vaikeuksia rakkauden/romantiikan alueella, olisi hyvä katsoa peiliin ja tarkistaa omat motiivinsa (eihän suhteen taustalla ainakaan piile pelkkä itsekäs oman edun tavoittelu?).
 Hyvissä aspekteissa kokemuksen tuoma viisaus yleensä auttaa tasapainottamaan rakkauselämää.
 Huonoissa aspekteissa onnettomia rakkaussuhteita ja joskus uskottomuutta.

 Chiron- 5. huoneessa: Jotenkin en saa chironista kovin voimakkaita vaikutteita juuri rakkauselämään.
 Ehkäpä se voi kuitenkin aiheuttaa kohtalonomaisia tapahtumia niin hyvässä kuin pahassakin.
 Tässä on myös kipupisteesi, joka kertoo, että suurin alttius "haavoittua" sinulla on juuri rakkauselämän alueella. Samasta syystä tällaiset suhteet voivat myös opettaa erityisen paljon.
 Muistettakoon vielä, että asteroidien vaikutus yleensä alkaa näkyä vasta silloin, kun planeettojen luomat oppitunnit on käyty läpi.

 Junon tulkinta on itsellänikin vielä niin kesken, että sen jätän pois. Muistaakseni siellä puhuttiin kuitenkin mm. parisielun etsimisestä ja siitä, että, mitä suurempi rakkaus on kyseessä, sitä suurempiin kokeisiin (vaikeuksiin) suhde tulee joutumaan.
 Tässä nyt oli tällainen "pika-tulkinta"- toivottavasti siitä on jollekin iloa. Kaikkihan ei edes tietenkään päde kaikkiin, sillä elämä on valintoja...
 Huoneiden kärjistä en nyt ehtinyt kirjoittaa, mutta niistä pääsee aika helposti perille itsekin, jos omistaa/lainaa sopivan kirjan (jälleen kerran suosittelisin sitä astrologian maailmaa).
 Tässä tapauksessa riittää, kun katsoo kohdasta rakastunut härkä ja kaksoset (huoneen kärjet sister of nightilla)- pitäisi päteä melko sellaisenaan.

 Ja unnelille edellinen ohje huoneen kärjistä pätee myös. Voin vastata tarkemminkin, jos haluat, mutta siihen saattaa kulua jonkin verran aikaa.

 Rakkaudella neitsyt
tallennettu

Johanna
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #7 : 26.04.2006 12:51:43 »

Kyllä tässä tulkinnassa paljon napsahteli kohdalleen. Niitä en nyt tässä sen kummemmin rupea erittelemään, mutta sulateltuani ja luettuani tuon kunnolla ja ajatuksella, laitan sulle Neitsyt YV:iä.

Kiitos tuhannesti tulkinnasta..ja nyt pitää kaivaa taas omat muistiinpanot esille.

Lämmöllä,
smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #8 : 26.04.2006 13:11:35 »

Mitähän nämä merkit muuten Vesta ja Vertex merkitsee? Olen ihan ulalla, enkä näistä vielä ymmärrä höykäsen pöläystä  Shocked

Vesta     15°     26'     Leijona     7. huone
Vertex    25°    21'    Leijona    7. huone

Kiitän jos joku osaa tulkita  smitten
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #9 : 26.04.2006 13:23:54 »

Minulla myös 5. huoneessa Vesta (Kauriissa), Jupiter (Kauriissa), Juno ( Jousimiehessä) ja Vertex(Jousimiehessä) ja 7. huoneessa Pholus ja Ceres Vesimiehessä.Neptunus menee tässä Astro.comin kartassa 4. huoneeseen. Mikähän näiden merkitys voisi olla HuhHuhidiot2

Astro.fi kartassa 5. huoneessa ovat Jupiter Kauriissa, Neptunus Skorpionissa, Juno Jousimiehessä ja Vertex Jousimiehessä.Vesta menee 6. huoneeseen tässä kartassa.7. huoneessa on vain Ceres Vesimiehessä Huh?
« Viimeksi muokattu: 26.04.2006 13:30:22 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #10 : 28.04.2006 20:48:15 »

Perhonen,
 Vesta on asteroidi (kuten juno, pallas, chiron, ceres) ja tulkinta noudattelee pitkälti samoja kaavoja kuin planeettojen tulkinta...

 Vertex sen sijaan liitetään yleensä ns. "pakollisiin" ihmissuhdeoppeihin, mutta sen tulkintaan en ole liiemmin perehtynyt...

 Rakkaudella neitsyt
tallennettu

Johanna
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11 : 29.04.2006 13:46:27 »

Chiron- 5. huoneessa: Jotenkin en saa chironista kovin voimakkaita vaikutteita juuri rakkauselämään.
 Ehkäpä se voi kuitenkin aiheuttaa kohtalonomaisia tapahtumia niin hyvässä kuin pahassakin.
 Tässä on myös kipupisteesi, joka kertoo, että suurin alttius "haavoittua" sinulla on juuri rakkauselämän alueella. Samasta syystä tällaiset suhteet voivat myös opettaa erityisen paljon.
 Muistettakoon vielä, että asteroidien vaikutus yleensä alkaa näkyä vasta silloin, kun planeettojen luomat oppitunnit on käyty läpi.

Kiitos tästä. (: itselläni on chiron viidennessä huoneeessa, enkä sitä koskaan ole tullut ajatelleeksi..

jos nyt jatketaan tätä ketjua, niin minulla on seitsemännessä huoneessa pluto, mars, juno ja lillith (skorpionissa) ja viidennessä tuo chiron (ravussa).
juuri noita seitsemännen huoneen planeettoja olen miettinyt (kauhullakin) mitä mahtavat tarkoittaa.. :/
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #12 : 29.04.2006 14:28:13 »

Johan on hauskaa. Mulla on molemmat huoneet tyhjiä... Eipä nämä parisuhdeasiat taida olla pääasia tässä elämässä. Suurin osa karttani planeetoista ovat ryhmittyneet huoneisiin 11, 12, 1, 2.  Kaksi löytyy ysistä, yksi kasista ja chiron raukka erstyksissä kuutosessa.

Oon jostain lukenut ettei huoneiden tyhjyys välttämättä ole mikään huono asia mutta kyllä se mussa levottomuutta aiheuttaa kun molemmat parisuhdehuoneet on tyhjiä.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #13 : 29.04.2006 19:40:23 »

Meruska!

 Planeettaryhmittymien perusteella sanoisin, että tämän elämäsi aikana olisi lienee keskityttävä HENKILÖKOHTAISEEN kehitykseen ja elämään parisuhdesotkujen sijasta.
 (1=sinä itse 2=henkilökohtaiset raha-asiat ja suhde materiaan 12= suurimmat henkilökohtaiset haasteesi/oppituntisi 11= ystävät, mutta myös henkilökohtaiset ihanteet ja toiveet)
 Luulenpa, että jos parisuhteeseen päädyt, niin pääset siinä melko helpolla (riippuen tietysti hieman aspekteista ja huoneen kärjistä). Se ikäänkuin hoitaa itse itsensä ilman sen suurempaa vaivannäköä. Vaikeuksia voi olla tosin edessä siinä tapauksessa, että suhde jollakin tavalla yrittää rajoittaa juuri henkilökohtaista kehityskulkuasi.
 Parisuhteessakin keskityt todennäköisesti enemmän itseesi, etkä uhraa omia ihanteitasi toisen ihmisen vuoksi-toivottavasti. Eli ei nuo tyhjät huoneet todellakaan ole aina huono juttu...

 Rakkaudella neitsyt
tallennettu

Johanna
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #14 : 30.04.2006 20:34:59 »


 Merkurius-7. huoneessa: Älyllinen puoli hallitsee usein avioliittoa ja/tai muita ihmissuhteita. Avioliitto mahdollisesti merkurius-luonteen, serkun tai työtoverin kanssa. Järkiavioliitto joidenkin kohdalla mahdollinen.
 Avioliitto voidaan solmia suunnittelematta. Parisuhde on usein täynnä odottamattomia muutoksia tai haasteita, joita on vaikea ennakoida.
 Ihmissuhteisiin liittyviä pakollisia valintoja.
 Merkuriuksen aspektit vaikuttavat osin edelliseen.
 Hyvät aspektit voivat heikentää ongelmia avioliitossa ja suhteissa muihin kanssaihmisiin. Hienovaraisuus ja sopeutumiskyky vähentävät konfliktien riskiä.
 Intuitio ja vaistot auttavat luovimaan ihmissuhteiden viidakossa.
 Huonot aspektit voivat luoda hyvinkin suuria haasteita ihmissuhteisiin. On kuitenkin muistettava, että kyse on oppitunneista, joten muiden ihmisten syyttely ei auta mitään, vaan ainoastaan vaikeuttaa ratkaisujen löytymistä.
 Myllertävä mieli saattaa suurennella ihmissuhteiden ongelmia saaden ne näyttämään valtaisilta vuorilta (mitä ne eivät siis useimmiten ole).
 Alemmuudentunteet, oma epävarmuus ja luottamuksen puute voivat estää tasapainoisten ihmissuhteiden syntyä, sekä lyödä rajoittavan leiman sukupuolielämään.
 Monesti olisi kiinnitettävä huomiota omaan asenteeseen, joka saattaa olla varsin epäluuloinen- tämä mahdollisesti pakottaa toiset ihmiset salailemaan tiettyjä asioita negatiivisia reaktioita välttääkseen.
 

No jopas sattui osuvasti... paitsi että järki ja äly ovat minulla kyllä näistä asioista kaukana... mahtaisikohan siihen kenties vaikuttaa   kuu ja merkurius  kalat siellä 7.huoneessa? 5. huoneessa minulla on  neptunus jousimies ja  vertex  kauris. Olisiko jollakulla hajua mitä tämä oikein meinaa..? Nyt ollaan vähän jumissa näiden asioiden suhteen... Tai oikeastaan tätä epävarmuutta on kestänyt jo vuosia, se vain muuttaa aina muotoaan.  Embarrassed Miten joillakin voi ihmissuhteet kestää ja vieläpä toimia..?  Cry

No hauskaa vappua kuitenkin kaikille! Ja onnea vappuheilojen kanssa!  smitten
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: