Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jare Henrik Tiihonen // Cheek  (Luettu 8542 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« : 07.12.2012 13:15:50 »

tietääkö kukaan syntymäKELLONAIKAA? 22. joulukuuta 1981 Vanta
 toinen kiinnostava olisi myös Jonne Aaronin kartta 30. elokuuta 1983 ....Tampere?
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #1 : 07.12.2012 13:54:45 »

Mä olen seurannut Vain elämää-sarjaa ja olen tykästynyt valtavasti siihen  smitten
Mielelläni pohtisin teidän kanssanne näiden julkkisten karttoja. Olisiko ideaa kuumerkistä tai nousumerkistä?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #2 : 07.12.2012 18:23:45 »

Cheekki eli Jare on aurinko kauris. Aurinkoon näyttäisi yhtyvän merkurius kauriissa, sekä neptunus jousimiehen puolella.
Liekkö tuo merkurius-aurinko-neptunus yhtymä hänen sanoitustensa salaisuus? Sana on hallussa Smiley
Kuu on ilmeisesti skorpionissa. Mielestäni hän on ihminen, josta näkee, että hän pidättelee paljon, ei revittele julkisesti tunteillaan. Ei uskalla ihan heittäytyä, ei uskalla ihan heittää ns. leikiksi, vaan sisällä on jotain, joka estää häntä täysin heittäytymästä esimerkiksi leikkimään. Ei oikein osaa pistää itseään halvalla. Jotkut ihmiset pelkäävät joutuvansa naurunalaiseksi ja hän on sellainen.

Mielenkiintoista olisi tietää myös askendantti, sillä hän on selkeästi todella tarkka ulkoisesta olemuksestaan, imagostaan.

Hän vaikuttaa herrasmiesmäiseltä, hyvin tarkalta nuorelta mieheltä. Voin kuvitella, että hän on esimerkiksi todella tarkka kotioloissa siisteydestä jne..

Hällähän on myös jupiter-pluto-saturnus yhtymä.

Jonnehan on aivan ihanan herkkä poika. Aurinko neitsyt, venus yhtyy leijonassa aurinkoon. Romantikko?
Osaisiko joku muu tulkita näitä paremmin Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 07.12.2012 18:59:09 »

Oon miettinyt tuon Cheekin maskuliinista olemusta ja hyvää ihoa,
että mistä juontuis.
Mars  vaaka sopusointuinen ja lihaksikas ja  aspect_con asteroidi Hebe, joka on nuoruuden jumalatar,
eli siitä vois tulla poikamaisuus, nuoruuden ihannointi.
Kuitenkin kasvojen piirteet ovat ns. maaelementtiä (Kasvot kertovat), neliömäiset, vahva leuka, tahtoa.
Vakaus ja järkkymättömyys, itsepäisyys luonteessa, ihotyyppi kullanruskea,  saturnus kiertotähtenä,
no  saturnus vaaka ainakin hyvät hampaat, vahva luusto.
Tarvii tulta piristyäkseen ja sitä kait sitten edustavat nopeat autot,  uranus jousimies, nopea kiihtyvyys?
Se ihon kuulaus, virheettömyys,  venus vesimies, ja  aspect_tri mars vaaka.
Sellanen syväsukeltajan ihon ilman selkäkarvotusta.. coolsmiley, uimarin iho, vois olla tuota  kuu skorpioni .a myös.
Yks  aurinko leijona edusti tuota tyyppiä, adonis rakenteeltaan,  mars vaaka ja  kuu skorpioni,
 saturnus myös ilman merkissä.

Siinä on  jupiter ceres  skorpioni kanssa ajattarien Klotho, syntymä,
omaan syntymään on voinut liittyä joku komplikaatio,
tai halu leikkiä elämällä ja kuolemalla ?? sillä vauhdin hurmalla? ei itsesuojeluvaistoa?
tai alitajuinen ( pluto /  mars skorpioni) tarve tuhota ja aloittaa alusta?

Rytminen puhelaulu, räppi,
 mars vaaka aspect_squ merkurius kauris,
 merkurius kauris aspect_ssx venus vesimies,
en tiijä, loppusointuisuus, oikea hengitystekniikka räppiin??

Että ulkoinen olemus kiehtoo, ei niinkään tuon sortin musiikki tällä iällä............. crazy2
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #4 : 08.12.2012 19:01:45 »

^ Ulkonäöstä sen verran, että musta hällä on yhdessä hetkessä maskuliininen ja sitten sekunnin päästä jollain tavoin vahvasti feminiininen olemus. Jotenkin se liittyy myös tuohon pidättyväisyyteen, flirtti/sulkeutuva. Jännä tapaus.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #5 : 10.12.2012 02:20:05 »

Onhan Cheekillä ihan hyvä lauluäänikin. Se paljastui siinä "Vain elämää"-ohjelmassa, kun hän lauloi Metrihulinan "Puhelinlangat laulaa"-biisin.

Cheek on kyllä ulkonäöllisesti myös minun makuuni.  Kiss    Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #6 : 10.12.2012 03:02:43 »

Mä ajattelin, et olis voinu olla enemmän jouskaria. Halu tehdä isosti. Olemukseen sopii kyllä aurinko kauris hyvin. Pidättyväisyys, haluttomuus leikkiä ja heittäytyä juttuihin. Tuntemani kauris-tyypit ottaa itsensä kauheen vakavasti. Musta näyttää, että sillä olis paksu meikki ja esim. Linnan juhlissa liikaa aurinkopuuteria Grin No mut toisaalta, ainahan telkkariin maskeerataan. Ehkä sillä vaan on hyvä iho... Niin ja nuorekashan se tosiaan on, niin kun joku mainitsikin. Mua ei ulkoisesti viehätä ollenkaan. Näen siinä liikaa feminiinisyyttä. Äänestä pidän kyllä. Mut mulle ei saa olla noin sliipattu ja partaakin sais olla. Sänkee edes Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #7 : 20.12.2012 02:52:14 »

Katsoin ohjelman ja molemmista tykkään. Jotenkin Jonneen liittyy rapu minusta (jatkuvasti tippa linssissä) ja Cheekkiin Kauris tai Skorpiooni ? Tiedä häntä, kun ei niin hirmusti ole tullut näitä astro juttuja aikoihin seurattua Wink.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: