Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kertooko kolmoshuoneesi  (Luettu 9068 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« : 01.07.2012 23:09:10 »

paikastasi sisarussarjassa?

Mulla se on Kuun huone, ja siksi sitä pohdiskellut syvemmälti...ja heräsi ajatus, että kertooko se siitä miten sijoitut sisarussuhteissasi?
Siis mulla  oinas, ja olen oikeastaan ainoa lapsikin, mutta mulle on käynyt niin, että minä olen aina jokaisessa sisarus parvessani ( juu, mulla on niitä monta) lopulta jäänyt ykköseksi. Ja nimenomaan jäänyt ykköseksi, kun en ole sinne mitenkään erityisesti koskaan pyrkinyt.

Mutta siis onko tälläistä havaittavissa?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1 : 02.07.2012 23:37:10 »

Miten tähänkin nyt osaisi vastata.

Kolmannesta huoneesta löytyvät  kuupluto ja IC, huoneen hallitsija on vaaka.

Olen ainokainen, vaikka jostain kumman syystä olen aina kaivannut elämääni isoveljeä. En liiemmälti ole tykännyt olla se ainokainen, mutta koliikin ( puoli vuotta huutoa joka päivä klo: 17-21) piikkiin voi siis tämänkin sisaruksettomuuden laittaa.

Eikö kolmoshuone ole enemmänkin kommunikaation huone?
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #2 : 02.07.2012 23:46:37 »

Eikö kolmoshuone ole enemmänkin kommunikaation huone?

Kyllä siihen sisaruksetkin kuuluu, sekä naapurusto ja jotain sinne päin. Mulla on siellä  harka ja  kuu (Kaksoset). Olen ensimmäinen kahdesta lapsesta. Miten sitten tuo huone siitä osaa kertoa, en osaa sanoa. Joskus olen halunnut olla ainoa lapsi, mutta luulenpa että se on aika yleistä niille jotka on joutunu riitelee pikkusiskonsa kanssa  Grin Melko myrskyistä on siis välillä ollut/on vieläkin, mutta ehkä ihan hyvä että edes yksi sisarus löytyy, onhan sekin tärkeä ihmissuhde ja voimavara.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #3 : 03.07.2012 20:04:11 »

Olen perheen nuorin lapsi, melkeinpä jo iltatähti - ikäeroa siskollani ja mulla on 5,5v. Sisarussuhde on aina ollu hankala, repinyt muhun haavoja, olen kokenut itseni jopa hylätyksi - siskoni oli ns. hankala lapsi ja nuori, vanhempien huomio keskittyi pääsääntöisesti häneen ja mä "helppona tapauksena" sain ikäänkuin ajelehtia siinä rinnalla vähän omillani... Jostain syystä siskoni sitten ei koskaan voinut sietää mua Huh  Nyttemmin emme enää ole väleissä.

3. huoneessa  chiron ... Nih.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4 : 24.07.2012 18:24:15 »

Mulla on kartalla kolmoshuonepainotus:  kuu mars  jupiterneptunus, yhtymiä muodostavassa jonossa, mutteivät ihan stelliumissa keskenään. Esikoinen olen. Yksi veli, joka  jousimies(tuo  mars jupiter-yhdistelmä kuvaa seikkaa oikein osuvasti.) Velipojalla itsellään myös Mars-Jupiter-yhtymä nousussa kartallaan, on ammattiurheilija. Tapeltu ja kaikesta kilpailtu on kovasti (tietenkin :Smiley) mutta samoissa kaveripiireissä pyöriminen ja yhteiset harrastukset ja kiinnostuksen kohteet on kompensoineet tuota melko pitkälle.

Kyrpii tietysti näin aikuisenakin hieman että velipoika on päässyt ainakin perheen sisällä vähemmällä ihan vain siksi kun sattui syntymään mun jälkeen.   :Smiley
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #5 : 25.07.2012 13:17:18 »

Mulla 3.huoneessa on  kuu 10 astetta ja  merkurius 16 astetta  vaaka eli löyhä yhtymä.
Esikoinen, joka huolehtii kaikesta ja rakas pikkuveli, joka yhä tärkeä. Yhteisen leikit ja yhteiset riidat. Esikoinen, joka raivaa tietä nuoremmilleen ja tasoittaen vielä itse nuorempien tietä. IC on jo  skorpioni merkissä.

Kuu 3.huoneessa tekee jonkun lähteen mukaan sisarukset tunnepuolelta todella tärkeäksi, ja ainakin mulla se pitää paikkansa.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 31.07.2012 23:39:25 »

Tää olikin mielenkiintoinen kysymys, kun ensin aattelin, ettei mun kolmoshuone ainakaan mitään kerro,
tyhjä huone,  kalat ja  oinas .
Sitten huomasin, että vanhemman veljen  merkurius  :aspect_con:Alasolmu  oinas sijoittuu sinne.
Liittyyköhän  merkurius muuten esikoisen asemaan?
Tältä  aurinko harka velipojalta kähvelsin koulukirjat repustaan ja opin lukemaan suoraan ennen kouluunmenoa.
Tavaaminen olikin sitten vaikeaa.
Tuon veljen Alasolmun myötä tajusin, että meillä on perheessä omanlaistamme "solmukarmaa",
koska itselläni taas on Alasolmu  aspect_con saturnus kakkoshuoneessa.
Vanhemman velipojan kanssa on erinomainen keskusteluyhteys ja yhteistyö- ja avunantosopimus raha-asioissa.

Nuoremman velipojan  venus kalat asettuu myös kolmoshuoneeseeni ja on  aspect_tri oma  venus rx  skorpioni.
Isosisko? Nuorempi veli syntyi äidin tahdosta saada vielä yksi lapsi.
veljen  venus kalat aspect_kvi mun MC  vaaka eikä hän ole koskaan voinut sietää mun komentelua,
"heti eikä viidestoista päivä", samoin jonkinasteista kateutta ehkä ollut, koska olin isän lellikki.
Minä taas koin hänet kuin kaksoseksi lapsena, koska meillä ei ole kuin reilu vuosi ikäeroa.
 venus aspect_tri venus helppous olla?
Toisaalta siinä on kuulostelua, että millä tuulella, mitä tunteita ilmassa tai paremminkin pinnan alla.

Myös äidin "äitiys", huolenpito,  ceres ja  kuu oinas asettuvat kolmoshuoneeseeni.
Minun Chaos  oinas siinä noitten keskellä  :Smiley
 oinas :maisuutta lie, että olen ainoa tyttö,
mutta ilmeisesti rakastettu, Amor  kalat   angel
Lachesis  kalat osan suo ja Klotho-syntymä myös kolmoshuoneessa.
Kohtalottaret puuttuneet peliin?

Karma-astrologi Maija Urmas sanoi kerran yhellä luennolla, että ihmiset usein ajattelevat, että heillä on ns. karmaa vanhempiensa kanssa, mutta että itse asiassa sitä karmaa on enemmän sisarusten kanssa.
Yhteiset jaetut vanhemmat? Yhteiset jaetut lapsuuskokemukset, joiden muistot ovatkin aivan erilaiset jokaisella?
Toinen toisiaan kasvattaen syyn ja seurauksien lakiin?
Vai tuleeks se karma näkyviin perunkirjoituksissa?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #7 : 01.08.2012 00:39:41 »

Vanhin poika, kolmoshuone  leijona
Sinne istuu nuoremman veljen kymppihuoneen r  saturnus...karmaako? ( r Saturnus myös äidillä )
Myöskin pikkusisaren kymppihuone istuu vanhimman veljen kolmoshuoneeseen.


Keskimmäinen poika, kolmoshuoneen kärki  jousimies
Siellä asuu  pallas pluto ceres venus ja  merkurius
Vanhimman veljen kuutoshuoneen r  pluto yhtymässä keskimmäisen Pallakselle ja DC Cerekselle.
Myöskin vanhemman veljen  juno ja  chiron tulevat keskimmäisen pojan kolmoshuoneeseen.
Pikkusiskon kanssa kolmoshuoneet keskimmäisellä melkein päikseen; samat akselit.
Pikkusiskon  ceres yhtymässä keskimmäisen  pallas ja  pluto
Myöskin pikkusiskon onnenpiste,  pluto ja noususolmu tulevat keskimmäisen kolmoshuoneeseen.

Pikkusiskon kolmoshuone  jousimies
Siellä on  kuu ( äidillä myös )ceres onnenpiste, pluto ja noususolmu
Vanhimman veljen kuutoshuoneen Pluto tulee tytön Cerekselle.
keskimmäisen veljen  pallas ja  pluto yhtymässä tytön Cerekselle. Myöskin veljen Ceres osuu tytön kolmoshuoneeseen vaikka onkin yhtymässä IC.

Vanhimman veljen arjen huoneen Pluto siis ainakin istuu molempien nuorempien kolmosessa. Kuvaavaa. Mahtaako vaikuttaa läpi koko elämän? Ehkä, kun molempien nuorempien kymppihuone osuu tuohon esikoisen kolmoseen.
Ja tulee noista kaikista Plutoista ja Cereksistä mieleen, että valtataistelua hellyydestä ja huolenpidosta?


tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 01.08.2012 01:01:26 »

Emmä tiijä tarviiks sen olla valtataistelua vaan keskinäistä huolenpitoa toisistaan,
 pluto "hengissä säilymistä".
Plutohan myös "siementää" että samasta isästä.. angel
ja  ceres on yksinhuoltaja (äiti?)
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 01.08.2012 01:04:38 »

Sisaruksetko meijät muuten opettaa valehtelemaan ja käymään kauppaa kolmoshuoneessa?
 kaksosetmerkurius
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #10 : 01.08.2012 09:55:19 »

Keskinäistä huolenpitoa ainakin heille on koetettu opettaa, joskin tulee se myös luonnostaan.

Ja tuo onkin oivallus.
Sehän kuuluu luonnollisena osana sisarussuhteeseen  :Smiley



tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #11 : 01.08.2012 10:10:33 »

Veljenikö mua on tullut opastamaan oppositioiden kanssa mua  aurinko ja  venus asioista? Tunneside vahva minulla häneen ainakin, hänen  askendentti aspect_con mun  kuu! Mun  aurinko  aspect_con pikkusisko nr1  askendentti, esikuvana? Pikkusisko nr2 kanssa ei ensi alkuun näyttänyt olevan mitään yhteyttä, hän ei tuonut mitään mun 3.huoneeseen! Hänet olen kokenut etäisenä, ei sellaista tunnesidettä. Mun jupiter osuu hänen 3.huoneeseen. Meidän  ceres on aivan tarkassa yhtymässä, mun retroilee. Tämä pikkusisko nr2 on isän lellikki, mistä sen näkeekään?
Tarkemmin ajatellen, ollaan me 3 ensimmäistä yritetty luoda oma yhteisö, puhalletaan yhteen hiileen, kun nuorin on saanut tukensa ja rakkautensa isältä/vanhemmilta. Vaikkakin mä ja mun veli ollaan paljon vanhempia kuin nuo kaksi siskoa.
Nuoremmilla siskoksilla nr1 IC  aspect_con nr2  pluto Tarkoitettu samaan perheeseen välejään selvittelemään? Nr1  saturnus nr2 3.huoneessa.
Veli ja sisko nr2: heidän nousu- ja keskitaivaanakselinsa melko lailla samoissa lukemissa! Siis toisen nousu yhtymässä toisen IC:hen. Veljen  neptunus  aspect_con siskon  askendentti, veljen  uranus  aspect_con siskon  chiron. Veljen 3.huoneeseen sisko tuo mukanaan  pluto,  kuu ja  chiron Veli taas ei tuo siskon huoneeseen mitään.

Kaikilla on jotain jännitteitä, siis kvinkunsseja sisko nr2 kanssa! Mulla taas nuorempien siskojen kanssa kvinkunsseja, ei veljen kanssa. Veljelläni samoin. Nuoremmilla siskoilla keskenään kvinkunssivääntöä. No oppimaanhan tänne on tultu...

Täällä myös tuo  pluto tuppautui toisten 3.huoneeseen, jep, kaikki samoista tarpeista väsättyjä.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 01.08.2012 18:35:33 »

...isän lellikki, mistä sen näkeekään?
trius
Itelläni on  kuunsolmu kuu leijona aspect_con isän  aurinko
tietenkin lellikki, kun heijastaa isukin "valoa".
Ehkä äiti halus just siksi vielä sen yhden tenavan..
Isän kanssa on tuota karmaa sitten, Alasolmu  aspect_con vanha isä  saturnus aspect_opp kuu kuunsolmu leijona,
huolenpitoa vanhuudenpäivillä ja oikeesti hän on opettanut osoittamaan tuota jellonan lämpöä ja rakastamista,
ja itsekkyyttä?

ikiviuh
Sun isäshän vois olla tiedemies tuolla yhtymällä, tutkija, löytäjä, nero.
Kuin myös hermokimppu ja migreenille altis.
Pallashan syntyi sukupuolettomasti isänsä päästä.
Onko teissä kaikissa androgyyniä, itsenäistä "taistelijaa", riippumattomuutta?
Eri tyylistä, kiinteää ja johtavaa mentaalista ja järkevää, joustavaa maata.

ja kvinkunssista sanoisin, että se voi olla myös voimavara,
sillä voi oppia ennakoimaan,
se on yhen sortin luova hierre.
Ehkä sillä ois helppo leikkiä piilosta... :Smiley
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #13 : 01.08.2012 20:11:49 »

nikki,
Isän kanssa on tuota karmaa sitten, Alasolmu  aspect_con vanha isä  saturnus aspect_opp kuu kuunsolmu leijona,
huolenpitoa vanhuudenpäivillä ja oikeesti hän on opettanut osoittamaan tuota jellonan lämpöä ja rakastamista,
ja itsekkyyttä?

Nuorimmalla sisaruksella  saturnus  aspect_con isän  aurinko  kaksoset, siskon  kuunsolmu myös  kaksoset merkissä.  aspect_opp siskon  pluto Ja "vanhoilla" päivillä, kyllä.
tallennettu
Syringe
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #14 : 08.08.2012 17:55:52 »

Kolmatta huonetta hallitsee oinas, mutta siellä ei ole yhtäkään planeettaa. Mitähän tämäkin tarkoittaa? :Dd Joten en sitten tiedä tuosta, minulla on yksi sisko ja yksi veli, mutta tyhjä huone.
tallennettu

If one day your sugar sits untouched, will you have gone forever?
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: