Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Löytyykö nimimerkkisi kartaltasi?  (Luettu 32400 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« : 29.10.2005 10:09:46 »

Selailin tuossa Astro.comin 10.000 asteroidin listaa ja löysin sieltä oman nimimerkkini May. Uteliaisuuttani liitin sen syntymäkartalleni nähdäkseni minne se kartalla sijoittuu. May onkin kartallani aikamoisen loogisesti, tarkasti mystisen 8. huoneen kärjellä Kaloissa, Venus-Saturnus keskipisteessä ja tarkassa kolmiossa MC-Aurinko-Merkurius-yhtymään.

Kun vanhalla forumilla oli paljonkin puhetta siitä, miten käsittämättömän loogisesti monet esim. rakkaittemme nimiasteroidit kartoillemme sijoittuvat, olisikin kiva saada kuulla teidän havaintojanne siitä, miten omat nimimerkkiasteroidinne (jos sellainen luettelosta löytyy) sijoittuvat kartoillenne... Ainakin omaa karttaani tutkaillessa usko siihen, että mikään tässä maailmassa ei ole sattumaa, alkaa taas saada jalansijaa..
tallennettu

Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1 : 29.10.2005 12:14:16 »

eikös pallas ole  sama asia athene?sehän on meikäläisellä ekassa huoneessa!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Cleo
Vieras
« Vastaus #2 : 29.10.2005 14:07:15 »

Cleoa ei löytynyt, mutta lähimmät ( ? ) nimet Cleobulus osuu yhtymään kodinhuoneessa noususolmulle, Kleopatra osuu puolestaan Spiritin ja Pars Futuromin y.m. muiden arabialaisten pisteiden kanssa yhtymään 2. ja 3. huoneen rajalla, ja ääntämyksellisesti Cleoa vastaava Klio osuu puolestaan astrologian, rakkauden ja kauneuden pisteelle...kaikki siis jotenkin sopivilla paikoilla foorumikirjoittelua ajatellen.

En nyt vain tiedä, mikä näistä olisi se sopivin vaihtoehto, ehkäpä sitten vain voin käyttää näitä kaikkia.  idiot2  Grin
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #3 : 29.10.2005 16:21:02 »

Höh, mun nickille ei löydy omaa asteroidia. No, sieltä löytyi feminiininen vastine kyllä ja sen sijainti on  vesimies . Sitten etunimestä, tosin taas pienellä muunnoksella (Jan=Johannes) löytyikin  aspect_con kuu jousimies eli onko hei tää mun etunimi sitten vähän tunteisiin liittyvä juttu? Keskimmäinen nimi löytyi oikeassa muodossa ja oli senkin sijainti  vesimies  Smiley Grin

Mutta onneks noi kaikki planeetat ja asteroidit ovat yhteisiä eli sieltä vaan valitsemaan itselle sopivaa, vaikkeivät nimet täsmäisikään! Ottaiskohan ton Juppiteri, kautta Juppiterin!  2funny 2funny 2funny
tallennettu

Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #4 : 29.10.2005 16:21:55 »

... niin emmää omaks. Kyllä sinne muitakin mahtuu!  smitten smitten smitten
tallennettu

Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #5 : 29.10.2005 17:45:20 »

Hei May Smiley

Kävin tsekkaamas, mutten löytänyt kuin Starr'in. No katsoin Radixiani: SE sijoittui MC:in tuntumaan, siihen missä mulla on mans-asteroidi, tyttäreni nimi ja erään tutun nimi.
Mulla pyörii miehet MC:llä ja Statuksessani, hih, hii 2funny.

(mieheni nimiasteroidi mun DC :Smiley)
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Keho
Vieras
« Vastaus #6 : 29.10.2005 18:07:57 »

Löysin vain omalla etunimelläni sen asteroidin ja se oli  neitsytaspect_opp aurinko  sekä aspect_con saturnus

Mitä lienee tarkoittaneekaan??  Shocked
Tai nythän se tajusin.  :Smiley Kun siis ajattelen tätä persoonani työtä ennen sen todellisen työni alkua eli siinähän kuvastuu sen "väärän" jumalan teot sille, etten voi olla se joka oikeastikin olen eli rajoittunut persoona. Mutta voitin sen nyt, kun tein tämän työni valmiiksi eli sen mieleni avulla poistin rajoitukset pikkutarkalla "ohjelmalla", jonka vain todellinen tietoisuuteni esiin toi alitajunnalle.  Wink Että tällanen sieltä tietoisuudesta myös tuli tulkinta, joten sen on PAKKO olla oikein!  Cheesy Smiley
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 29.10.2005 22:13:20 »

Löysin vain omalla etunimelläni sen asteroidin. Että tällanen sieltä tietoisuudesta myös tuli tulkinta, joten sen on PAKKO olla oikein! 

Keho, jos muistat vanhalla forumilla olikin jo pitkä ketju omasta ja läheisten nimiasteroideista ja tosiaankin moni tuli sielläkin siihen tulokseen, että niiden on tosiaankin  _pakko_ olla oikein, niin osuville paikoille osuivat mm. rakkaiden nimet, lasten nimet jne.. Itse olen myös samaa mieltä, vaikka monesti sanotaan muiden kuin kaikkein nimekkäimpien asteroidien sijainnin kartalle etsimisen olevan enemmänkin huvia. Itse uskon maailmankaikkeuden synkronisaatioon; kaikki riippuu kaikesta ja jokaisella pienelläkin teolla on merkitys. Mikään ei ole sattumaa vaan kaikki on koodattu jo aikojen alussa syntymäkarttamme pienintä yksityiskohtaa myöten. Terveisiä sinne Leinolaan, tuttu paikka!  smitten

Stareyes, muistelen että juuri sinunkin kartallasi rakkaidesi nimet osuivat erittäin merkittäviin kohtiin kartallasi, oliko näin vai onko vanhassa pääparassani jo emmentaalia? No niin, nyt kun luen allaolevaa ketjua uudelleen niin huomaan, että oletkin suluissa maininnut miehesi nimiasteroidin sijainnista. Ilokseni siis huomaan, että päässäni on vielä muutakin kuin sitä emmentalia.  Wink

Nimimerkit on kyllä siitä hankalia, että läheskään kaikille ei löydy vastaavaa nimeä Astro.comin asteroidilistalta. Mutta soveltaa voi niinkuin olette Cleo, Christian ja Athene tehneetkin.. Rajanveto siihen, miten paljon voi nimeä muunnella ilman että etsinnästä tulee jo hakuammuntaa, on kyllä vaikeaa jos ei mahdotontakin...

Mukavaa lauantai-illan jatkoa kaikille!
tallennettu

Keho
Vieras
« Vastaus #8 : 29.10.2005 23:21:35 »

Kiitos muistutuksesta May, sillä kävin etsimässä myös sen ainoan tyttärenikin asteroidin eli hänen etunimellään olevan ja sen myös löysin. Eli se löytyi Kauriista, kuten on syntynytkin sen merkin aikoihin, joten aika mielenkiintoisestihan tämä astrologia alkaa minullekin avautua täällä uudella foorumilla, kuten oli kait tarkoituskin, kun kerran näin upeat ovat puitteet!  Smiley

Olipas kiva kuulla, että sinäkin tunnet tämän seudun, sillä "saaillekin" tämä on kuulemma vanha kotikatunsa, jolla itsekin nyt asun. Eli kyllä tämä Leino lanki  Cheesy on näemmä tunnettu "kotiseutu"  coolsmiley

Ihanaa viikonloppua sinulle May ja kaikille muillekin toivotan  smitten
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #9 : 30.10.2005 00:58:08 »

nimimerkkiä ei löytynyt, mutta oma nimi löytyi! kutoshuoneeseen on mennyt asettautumaan ja skorpionin merkkiä tunnustaa. oppositiossa med noususolmu och merkurius. sekstiilissä kuun kanssa.

jännää.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #10 : 30.10.2005 11:24:49 »


Stareyes, muistelen että juuri sinunkin kartallasi rakkaidesi nimet osuivat erittäin merkittäviin kohtiin kartallasi, oliko näin vai onko vanhassa pääparassani jo emmentaalia? No niin, nyt kun luen allaolevaa ketjua uudelleen niin huomaan, että oletkin suluissa maininnut miehesi nimiasteroidin sijainnista. Ilokseni siis huomaan, että päässäni on vielä muutakin kuin sitä emmentalia.  Wink
May Smiley

Ei pääparassasi ole mitään emmentaalia Grin, korkeitaan hieman hometta  Cool Grin Kiss 2funny 2funny
Tosiaan tyttären nimi on MC tuntumassa, kuin erään tuttunikin, oma nimenihän on 1.huoneessa, onnenpisteen ja Nepparin neptunus kanssa nousussa -
Ja rakas siippa maijailee DC:llä Tauruksessa harka. Hänellähän on  venus harka ja DC :Smiley, joten hänelle potentiaallinen kumppani olisi voimakas  harka nainen.
Mä olen liian lennokas hälle :Smiley, Nepparinvaikutusalttiuden vuoksi neptunus.
Tosin ollaan kaikesta huolimatta porskutettu monta vuotta kimpassa angel
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #11 : 01.11.2005 09:00:11 »

Nimimerkkiä ei löydy, vaikka joku sinnepäin on kyllä täysin konjuktiossa Venuksen kanssa Kaloissa.

Omaa etunimeä kantava asteroidi löytyy näköjään noin asteen päässä IC:n kärjestä Oinaassa. Mitenköhän tuon tulkitsisi? Eikös IC liittynyt kotiin? Nimeltä mua ainakin kotona paljon kutsutaan. Wink
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #12 : 01.11.2005 09:04:53 »

Hmm.. Ja siskoni nimi muuten löytyy kartaltani reilun asteen päässä Auringostani! Jänskää..
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #13 : 01.11.2005 09:41:53 »

Mä en löydä koko listaa mistään Astro.comista.  Undecided  Embarrassed
Voisko joku vinkata missä se sielä mahdollisesti luuraa?
tallennettu

Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #14 : 01.11.2005 09:45:39 »

http://www.astro.com/swisseph/astlist.htm
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: