Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevat merkit  (Luettu 35128 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« : 09.04.2012 10:38:29 »

http://www.oocities.org/twiggyspage/nousevatmerkit.html
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #1 : 09.04.2012 10:40:41 »

Hei,

Minua kiinnostaisi tietää kuinka yleistä on, että nouseva merkki on sama kuin aurinkomerkki?

/Isda
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #2 : 09.04.2012 10:42:26 »

"nouseva jousimies
Valloittavuus, uudet maat ja mannut, reiluus, optimistisuus ja avoimuus ryntäävät vastaan kohdatessasi nousevan Jousimiehen. Hän ottaa sinut avosylin vastaan, hehkuttaa isosti jostain asiasta ja valloittaa sinut alta aikayksikön.
Hän jos kuka näkee asioissa mieluiten myös ne hyvät puolet, optimismia ja positiivista ajattelua riittää! Alati uusia maita ja mantuja - joko maantieteellisesti tai mentaalisesti - miettivässä nousevassa Jousimiehessä on aimo annos tutkimusmatkailijaa.
Ajattele vaikkapa Kevin Costneria elokuvassa Tanssii Susien kanssa tai Karen Blixenin Minun Afrikkani -teosta, molemmissa mukana matkustamista selkeällä idealla varustettuna.
Luontoon liittyvät suuret ideat ja ihanteelliset kuvat maailman menosta kuuluvat myös usein nousevan Jousimiehen teemaan, joten ei ole mahdotonta, että pidät palopuheita jonkin maailmankatsomuksellisen asian puolesta - olkoon se sitten poliittinen, sosiaalinen tai filosofinen.
Haasteenasi voisi olla yksityiskohtien ymmärtäminen houkuttelevien suurien linjojen vetämisen vastapainoksi.
"
 smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 09.04.2012 10:52:28 »

nouseva leijona
Muistatko Punaisen Planeetan? Sirkka Tälli on mitä parhain esitys nousevasta Leijonasta! Hän on näyttävä, näkyvä, huomiota herättävä, rohkea, valoisa ja valokiilassa viihtyvä.
Nousevana Leijonana sinut yleensä huomataan, kääntänet päät, missä kuljetkin tai saatat itse viedä tilannetta siihen suuntaan, että huomio keskittyy sinuun.
Nouseva Leijona viihtyy estradilla; ajattele vaikkapa Marilyn Monroeta tai Vanessa Redgravea, nousevia Leijonia molemmat. Voimaa, vahvuutta, gloriaa ja kimallusta sekä karismaattista kuningattaruutta.
Miehessä mukana voi olla sopiva annos machoa, oman maskuliinisuuden näyttämistä. Nousevana Leijonana voit haluta olla tilanteen herrana/ruhtinattarena ja esiintyä eduksesi.
Vahvuus voi joskus myös kääntyä dominoivuudeksi ja säteily itsepöyhkeilyksi, mutta nauti elämäsi estradeista, ne ovat sinua varten!

 Huh :Smiley Tongue smitten
En kyllä viihy missään esdraaleilla. uglystupid2 buck2
« Viimeksi muokattu: 09.04.2012 11:00:57 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #4 : 20.04.2012 17:11:32 »

Hei,

Minua kiinnostaisi tietää kuinka yleistä on, että nouseva merkki on sama kuin aurinkomerkki?

/Isda

Miulla ainakin on molemmat neitsyessä Smiley

Kieltämättä kiinnostais myös, että onko tää yleistä vai harvinaista Cheesy
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #5 : 20.04.2012 18:31:21 »

Hei,

Minua kiinnostaisi tietää kuinka yleistä on, että nouseva merkki on sama kuin aurinkomerkki?

/Isda

Miun pojalla on molemmat neitsyessä Smiley ... parilla tutulla taitaa mennä näin ...
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #6 : 20.04.2012 18:33:07 »

nouseva kaksonen
Nokkeluutta, sanavalmiutta, elohopeamaista nopeutta, kameleonttimaisuutta ja uusia ideoita pullollaan voi nouseva Kaksonen pikapikaa laittaa pään todella pyörälle.
Ajattele vaikkapa tv-sarjan Nannyä, joka on nopea ajatuksissaan ja rempseä otteissaan sekä häkellyttävän sanavalmis. Hän pukeutuu monivärisesti, iloisesti ja vaihtelevasti. Hänellä on monta rautaa tulessa ja hän on kuin kotonaan mitä erilaisimmissa tilanteissa.
Nouseva Kaksonen vaihtaakin sulavasti ja luontevasti vaikkapa farkuista iltapukuun. Urbaani elämä, nopeasti vaihtuvat tilanteet ja kokeellisuus ovat hänen valttejaan. Toinen hyvä esimerkki nousevasta Kaksosesta on Jukka Puotilat Show, jossa hän vaihtaa roolia kuin paitaa.
Sujuva erilaisten hahmojen juoksutus läpi kuvaruudun onkin nousevaa Kaksosta parhaimmillaan! Huomiota nousevan Kaksosen kannattaa kiinnittää keskittymiseen ja ajoittaiseen hermostuneisuuteen lukuisten ideoittensa keskellä.  Shocked
 
Kyllähän tämä jotenkin paikkansa pitää...   Cheesy
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #7 : 20.04.2012 18:50:44 »

Mä oon nouseva & aurinko vesimies. Olen ymmärtänyt, että ko yhdistelmä on aika harvinainen
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #8 : 20.04.2012 22:07:35 »

nouseva vaaka
Pukeudutko sävy sävyyn? Onko esteettisyys sinulle erittäin tärkeää niin pukeutumisessa kuin vaikkapa sisustuksessakin? Oletko sosiaalinen, seurallinen ja vuorovaikutuksellinen? Onko sinun vaikea sanoa "ei"?
Muun muassa tällaisia asioita voidaan liittää nousevaan Vaakaan. Kauneus, esteettisyys, tyylikkyys, linjakkuus, sävy sävyyn -idea ja sosiaalisuus ovat teemoja, joista nousevan Vaa'an voi tunnistaa.
Nousevalle Vaa'alle ihmissuhteet ja erityisesti parisuhde ovat merkityksellisiä; voi hyvin olla, että olet ollut parisuhteessa tai kiinteässä ystävyyssuhteessa läpi elämäsi tai että haaveilet sellaisesta.
Koska nouseva Vaaka mielellään tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa, käytöstavat ovat usein moitteettomat ja kohteliaisuus luontevaa. Nousevana Vaakana ottanet muut ihmiset huomioon, näet asioista aina myös toisen puolen ja olet valmis neuvottelemaan tarvittaessa - tosin päättämättömyys voi vaivata aika ajoin…
 
Hmm, vai että sävy sävyyn, esteettisyys, tyylikkyys ja linjakkuus  Grin En kyllä tästä tunnista itseäni muuta kuin sosiaalisuudesta ja helposti toimeen tulen erilaisten ihmisten kanssa. Toki ihmissuhteet ja parisuhde on tärkeää, mutta kelleppä ei olis..  Ei ole vaikeaa sanoa ei, eikä ole vaikeaa päättää.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #9 : 20.04.2012 22:56:11 »

nouseva vaaka
Pukeudutko sävy sävyyn? Onko esteettisyys sinulle erittäin tärkeää niin pukeutumisessa kuin vaikkapa sisustuksessakin? Oletko sosiaalinen, seurallinen ja vuorovaikutuksellinen? Onko sinun vaikea sanoa "ei"?
Muun muassa tällaisia asioita voidaan liittää nousevaan Vaakaan. Kauneus, esteettisyys, tyylikkyys, linjakkuus, sävy sävyyn -idea ja sosiaalisuus ovat teemoja, joista nousevan Vaa'an voi tunnistaa.
Nousevalle Vaa'alle ihmissuhteet ja erityisesti parisuhde ovat merkityksellisiä; voi hyvin olla, että olet ollut parisuhteessa tai kiinteässä ystävyyssuhteessa läpi elämäsi tai että haaveilet sellaisesta.
Koska nouseva Vaaka mielellään tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa, käytöstavat ovat usein moitteettomat ja kohteliaisuus luontevaa. Nousevana Vaakana ottanet muut ihmiset huomioon, näet asioista aina myös toisen puolen ja olet valmis neuvottelemaan tarvittaessa - tosin päättämättömyys voi vaivata aika ajoin

Tyylitaju ennen kaikkea! Tässä rumasti pukeutuvien, kaikelle kateellisten ryysyläisjunttien maassa olen ottanut tämän erityiseksi ohjenuorakseni ja olenkin päitä kääntävä ilmestys, olkoonkin että tunnen itseni usein riikinkukoksi. crazy2
Pyrin olemaan vaakamaiseen tapaan kaikille kohtelias, mutta se ei ole luontevaa - olen helposti hiiltyvää sorttia, joten joudun muistuttamaan vähän väliä itselleni ettei jokaiseen imbesilliin kannata tuhlata enempää aikaa ja energiaa kuin on pakko. Tosin kyse on pikemminkin ihan siitä, että aikuisen ihmisen on kyettävä moiseen tilanneanalyysiin tai muuten on pikemminkin apinahäkkiin suljettavaksi kuuluva ali-ihminen.

Sosiaaliset suhteet ovat toki tärkeitä, mutta kyllä nautin ehdottomasti enemmän ihan tavallisista kaverisuhteista kuin parisuhteista, jollaisiin joutumista nykyään välttelenkin kuin ruttoa.

tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #10 : 21.04.2012 00:34:46 »

Hei,

Minua kiinnostaisi tietää kuinka yleistä on, että nouseva merkki on sama kuin aurinkomerkki?

/Isda

Riippuu ihan nousevasta merkistä onko yleistä, "reunamerkit" (Oinas, Kalat, Vesimies, Härkä) ovat Suomessa vähemmän aikaa horisontissa leveyspiiristä johtuen kuin "keskimerkit" (Leijona, Neitsyt, Vaaka, Skorpioni), jotka ovat sitten tietysti yleisempiä. Aurinkomerkit ovat tietääkseni aika tasaisesti jakautuneet, kun ihmisiä syntyy melko tasaisesti ympäri vuoden. Muistan tosin lukeneeni, että maaliskuussa olisi pieni piikki, ja onhan se ymmärrettävää, kun miettii 9 kk taaksepäin...  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.04.2012 00:38:22 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #11 : 22.04.2012 12:31:22 »

Lainaus
nouseva merkki kertoo noin 20% luonteestasi.

Ihan totta? Luulin että sen prosenttiosuus olisi suurempi. Entäs onko kuumerkki myös sen 20%?
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #12 : 22.04.2012 16:54:36 »

Mä en oikein usko, että tuotakaan pystyis tuollatavalla tarkan prosentuaalisesti sanomaan, että kuinka paljon mikin kelläkin vaikuttaa...
Ja eri ihmisillä; eri kartoilla, ihan eri lailla  Undecided
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #13 : 22.04.2012 17:28:07 »

Minäkin nousujouskari. Vai että valloitan teidät alta aikayksikön, no tottahan toki! Grin
Tosin mä kyllä ymmärrän asiat nimenomaan yksityiskohtien kautta, ja kokonaisuudet vähän vaikeita nähdä. Mutta joo kaikki muu on kyllä mua. Palopuheetkin käy aika pitkiksi välillä kun on merkkarikin jouskarissa  Embarrassed
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #14 : 22.04.2012 18:51:03 »

Mä en oikein usko, että tuotakaan pystyis tuollatavalla tarkan prosentuaalisesti sanomaan, että kuinka paljon mikin kelläkin vaikuttaa...
Ja eri ihmisillä; eri kartoilla, ihan eri lailla  Undecided

Ja eri tilanteissa, eri elämänalueilla, yksin, kahdestaan, joukossa, jne.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: