Astro Foorumi
22.05.2013 20:19:43 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan. Huom! Jos tunnuksessasi on ääkkösiä tai erikoismerkkejä, käytä tunnuksen sijaan sähköpostiosoitettasi jolla teit tilin sivustollemme.
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millaisen vaikutelman teet?  (Luettu 3676 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #75 : 19.12.2011 16:53:37 »

Näytän kuulemma ilkeältä ja vaikutan välinpitämättömältä, saisin itkeäkin joskus. Hymyilen aika paljon ja heittelen sekavaa läppää, josta ihmiset saattavat tuntea hämmennystä. Otan kyllä ihan tahallani ja tarkoituksella totisen linjan kun sille on aihetta, olen ollut joskus koko ajan vakavampi, mutta ihmisillä on jostain syystä aina ollut vaikeuksia ottaa minua tosissaan. Yritän yleensä siirtyä ongelmien suhteen suoraan ratkomisen puolelle, vaikka kumman usein ihmiset eivät kai halua muuta kuin tulla paijatuksi ja paapovia sanoja. "Et sinä nyt vain tajua!" Mitäpä tajuta kun sitä ei anneta ilmi. Lisää pisteitä välinpitämättömyysprofiililleni.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #76 : 19.12.2011 20:02:32 »

Täälläkin IC kaksoset, en koe muuttaneeni (vielä) paljon, viisi kertaa pienen elämäni aikana ja neljä
niistäkin olivat samalla paikkakunnalla, jossa asuin semmoisen päälle 18 vuotta. En kuitenkaan
koskaan kokenut kyseistä paikkakuntaa kodikseni ja olen aina kokenut itseni "irralliseksi" ja
halunnut sieltä pois. Olen toisaalta aina ollut semmoinen "irrallinen", kaikki tuntuu lähinnä
väliaikaiselta. Nytkin asun väliaikaisessa asunnossa. Haaveena muuttaa edes joksikin aikaa
ulkomaille. Vaihtelevuutta olen nyt saanut kun olen majaillut välillä ystävilläni, jotka asuvat
ympäri Suomea. Mulle on kenties paras, jos en päädy miettimään sitä, missä asun, eli sitä
"kuulunko tänne". Vaikka kai se on näkyvissä mun käytöksestäkin.

Luonnollisesti tähänkin asiaan vaikuttaa koko kartta ja sen muut asetelmat Smiley Omasta puolestani pystyn vain sanomaan, että minulla IC Kaksosien irtonaisuutta tukevat mm. Aurinko Oinaassa 1. huoneessa, kartan hallitsija Saturnus sekä Saturnus ja Pluto 8. huoneessa. Oinas käskee menemään omia teitään, vain itseään kuunnellen. Saturnus kartan hallitsijana karsii asioita pois ja vaatii päästämään irti. Saturnus ja Pluto yhdessä 8. huoneessa korostavat ns. jälleensyntymän kiertokulkua, joka on hallitseva elementti elämässäni. Minun täytyy päästä aloittamaan puhtaalta pöydältä melkeinpä kaikki aina säännöllisin väliajoin. Olen paraikaa suunnittelemassa muuttoa toiselle paikkakunnalle, vaikka nykyisessä asuinpaikassani minulla on ihana ja edullinen vuokrakoti sekä töitä. Irtisanoudun siis kaikesta ja hyppään pois uuteen, aloittamaan kokonaan alusta. Tämä kiertokulku näkyy myös omistusmuodossa niin, että minun on uusittava huonekaluja, verhoja, astioita, vaatteita jne. aina säännöllisin väliajoin, kierrätettävä paljon tavaraa. Myös ihmiset tahtovat kiertää elämässäni niin, että harva jää rinnalleni pysyvästi. Pysyvän ihmisen löytää ehkä kerran, pari kymmeneen vuoteen. Muut ovat vain käymässä ja jatkavat sitten matkaansa tai pysyvät tuttavina.

Minulla on vahvahko pluto kartalla ja koen samantyyppisiä juttuja. Minun täytyy luoda nahkani säännöllisesti, mikä tarkoittaa lähes täysin vanhan minän tuhoamista ja uuden synnyttämistä. Se tapahtuu niin sisäisesti kuin ulkoisestikkin.
Siihen liittyy lopettamisia, asioiden sulkemista lopullisesti ja uuden aloittamista. Jos elämässäni ei lainkaan tapahtuisi loppuja ja alkuja säännöllisesti, kuolisin varmaan sisältä päin.

Suuri hyppy tuntemattomaan, ehkä suurin vielä koskaan tekemäni loppu ja uuden alku on ensi vuoden puolella käsillä Smiley Pelottaaa ja jännittää, mutta hyvällä tavalla.

Kiitos vastauksistanne Cheesy mulla tosiaan pluto kolmioi venusta ja merkuriusta
ja tekee aspect_inc auringolle, joka on oinaassa, saturnus tekee puolineliötä
venukselle ja merkuriukselle ja sekstiilin auringolle. Pluto on nousumerkkini (jousimies)
hallitsijan huoneessa, 9..
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Solararc
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #77 : 02.01.2012 16:25:54 »

Mua on sanottu hiljaiseksi, ujoksi, kiltiksi, kauniiksi, herkäksi, auttavaiseksi. Parin drinkin jälkeen olen saanut kuulla että olen naisellinen, herkkä, seksikäs ja oikein mukiinmenevä. En kyllä halua kenenkään mukiin mennä, mutta kaikki kohteliaisuudet hymyillen vastaanotan  coolsmiley

Itse koen olevani ihan rauhallinen, tarkasteleva, ihmisten toimintoja seuraileva, hiljainen kyllä, mutta mielessäni sinkoilee monia asioita. Tykkään ehkä hiukan flirttailla, en tee sitä hyökkäävästi vaan sillä lailla kiltisti punastellen  2funny No joo, huumorintajuni on todella sairas. Sen olen saanut kuulla monelta. Minkäs teet kun typerät jutut naurattaa välillä niin pirusti  Grin

Speksit ovat nämä:
 aurinko  rapu
 askendentti  neitsyt  aspect_con  pluto
 kuu  kalat  aspect_con jupiter
 venus  kaksoset
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Vehra
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #78 : 03.01.2012 20:00:40 »

asc  kaksoset
dc  jousimies
mc  kauris
ic  rapu

Olen muuttunut paljon elämäni aikana ja myös se mitä minusta sanotaan.

Ennen kuulin, että olen ylimielinen, "mikset sä voi vaan myöntää et sä oot väärässä", "väität tahallasi vastaan", mutta myös: todella älykäs, syvällinen, ihmeellinen, persoonallinen, erikoinen. Ujo. Yhdistävä voima.(  aurinko: jousimies ?)
Näen tässä paljon sitä roolia, mihin minua pakotettiin lapsuudessa. Minulle sanottiin usein, että on minun syyni, että muut ovat niin ärtyneitä ja menettävät malttinsa (just joo). Mutta rooli on varmaan myös tarttunut minuun niin että olen ollut aina valmiiksi olettamassa että ärsytän muita ja se on varmaan johtanut tuollaisiin kommentteihin. Ikäänkuin olisin aina ollut valmiina puolustautumaan, vaikkei kukaan hyökkäisikään. (dc:  jousimies )

Olen myös kuullut usealta, että kun minä synnyin, kaikki ihmiset ympärilläni muuttuivat, sillä minussa oli pienestä asti poikkeuksellisia lahjoja ja todeksi tekemisen kykyä. Kaikki muuttivat arvojaan, moni huonommaksi kateudesta. Näin sanovat. ja niin moni oi että on yrittänyt valjastaa lahjani omaan käyttöönsä. Tämän selittää paremmin ehkä muut karttani tekijät, mutta mars mc:llä kauriissa on varmasti osa sitä voimaa joka minussa näkyy.

Nykyään on pikemminkin näin:
kiva, ihana, poikkeuksellisen älykäs, poikkeuksellisen lahjakas, rohkea, herkkä. Taipumaton (riippuen sanojasta se ilmaistaan maailman positiivisimpana ominaisuutena tai negatiivisena). sulkeutunut. hiljainen (yhtälailla riippuu sanojasta, onko se positiivinen vain negat. ilmaus). Moni on sanonut, että minä toteutan kaikkia niitä asioita mitä he eivät uskalla ( asc kaksoset, mc  kauris ja aurinko jouskari yhteistyössä Smiley). Ja toteuttamisen rohkeus ja taito on nykyään myös enemmän muita inspiroivassa muodossa, usein kuulen, että olin oleellinen tekijä, että muut ryhtyivät toimeen, tai pistivät parastaan. Ja kaikenkaikkiaan kuulen nykyisin lähestulkoon vain positiivista itsestäni, mikä tekee todella hyvää, sillä tiedän kyllä kuinka karsea tyyppi olen joskus ollut. Ihana nähdä, että muutokseni myös näkyy.

En siis ole ihan varma tuosta asc  :kaksoset:sta, että miten se näkyy, luulten että parhaimmillaan se lienee juuri sitä, että paljastan itseni syvälle asti hyvin nopeasti toisen kanssa. Ja he häkeltyvät siitä kuka olen ja mitä olen kokenut ja tehnyt. Pahimmillaan - mikä jostain syystä on tällähetkellä ollut enemmän päällä - suojelen voimaani ja sulkeudun.

Hmh
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #79 : 04.01.2012 20:37:55 »

Ensivaikutelma minusta on (jos en siis esitä mitään) hiljainen, rauhallinen, kiltti, ahkera, luotettava. Näytän kuulemma 10v nuoremmalta kuin oikeasti olen. Sen kyllä huomaa ihmisten käytöksestäkin, kohdellaan kuin pikkulikkaa. Nyt, tehdessäni töitä pienellä paikkakunnalla huomaan myös kummastelua, koska olen asunut niin monessa paikassa.

Usein teen päässäni syväanalyysiä henkilösuhteista ja miksi tietty ihminen käyttäytyy tietyllä tavalla. Kerran järkytin työkaveria kiroamalla äänekkäästi ja varsin värikkäästi, kun en huomannut hänen olevan kuuloetäisyydellä(merkurius skorpioni-vaikutusta?). Joskus karjaisen yllättävissä tilanteissa rikkoakseni hiljaisuuden myytin. Mielestäni olen myös piilorohkea.

tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #80 : 04.01.2012 21:53:49 »

Mitä on piilorohkeus?
Mielenkiintoinen sana Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #81 : 06.01.2012 23:36:36 »

Tämä on kyllä aika paha, koska en pahemmin ole kysellyt, millaisen vaikutelman muut ovat musta saaneet Huh  Mennään nyt sillä linjalla, mitä ihmiset ovat omaehtoisesti sanoneet:

- voimakasluonteinen
- pelottava (tämä adjektiivi on kuultu muutaman miehen suusta Shocked )
- mielenkiintoinen
- suorapuheinen
- härski 2funny
- persoonallinen
- kupliva
- blondi crazy2
- lämminhenkinen
- luotettava
- auttavainen
- herkkä
- tunteita voimakkaasti ilmaiseva

Nämä nyt tuli äkkiseltään mieleen... Olen todella vastakohtaisuuksien ihminen, mitä katsoo noita kuvauksia! crazy2  Mielenkiintoista on se, että nuo "kovat" kommentit on kuultu lähinnä miespuolisten suusta - rupeaa väkisinkin miettimään, että näytänkö miesten seurassa sitä "kovempaa" puoltani vai näkevätkö miehet mut vain "hankalampana" kuin keskiverto-naisen Huh  Naiset puolestaan ovat ottaneet esille nuo "pehmeämmät" kommentit. Mutta tosiaan, jotkut miehet ovat myöntäneet, että ovat jossain vaiheessa pelänneet/pelkäävät edelleen mua... Huh

Exäni näki mut "kuplivana" ja "hankalana" ( Grin ), nykyinen näki "mielenkiintoisena" ja "voimakkaana persoonana", mutta samalla "herkkänä" ja "tunteellisena" Roll Eyes

Mulla siis  askendentti kauris - DC rapukeskitaivas jousimies - IC kaksoset .
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #82 : 10.01.2012 12:11:50 »

Mitä on piilorohkeus?
Mielenkiintoinen sana Smiley
Varmaan sellaista "en viitsi olla ilkeä tai tungetteleva mutta pelastan jos meinaat joutua lohikäärmeen syömäksi" -rohkeutta?  Cool
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #83 : 10.01.2012 22:07:12 »

Ehkä.
Olen vain pieni hiiri, mutta odota, kun tapaan elefantin?
tallennettu
Illusion
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #84 : 25.02.2012 22:04:35 »

Vaikea kysymys. Yritän silti miettiä mitä ihmiset ovat sanoneet minusta.
- herkkä
- helposti kritiikin itseensä ottava/itsensä vakavasti ottava
- hauska
- pirttihirmu??  crazy2 (en vieläkään tiedä mitä tuolla on tarkoitettu, miespuolinen sanoi sen)
- tunteellinen
- puhelias
- mukava, ystävällinen, KIVA (<-siis niin tylsää kuulla olevansa kiva, aaargh!!)
- diplomaattinen (oisko nousuvaakaa?)
- levoton

Ei yleensä ihmiset sano millainen olen, joten en voi jatkaa listaa tuon enempää.
tallennettu

Aurinko Rapu, Kuu Kalat, Nouseva Vaaka
AthaMaarit
Moderaattori
Astroholisti

It's A-THA

Profiili WWW
« Vastaus #85 : 01.03.2012 14:03:29 »

Ensivaikutelma minusta on (jos en siis esitä mitään) hiljainen, rauhallinen, kiltti, ahkera, luotettava. Näytän kuulemma 10v nuoremmalta kuin oikeasti olen. Sen kyllä huomaa ihmisten käytöksestäkin, kohdellaan kuin pikkulikkaa. Nyt, tehdessäni töitä pienellä paikkakunnalla huomaan myös kummastelua, koska olen asunut niin monessa paikassa.

Usein teen päässäni syväanalyysiä henkilösuhteista ja miksi tietty ihminen käyttäytyy tietyllä tavalla. Kerran järkytin työkaveria kiroamalla äänekkäästi ja varsin värikkäästi, kun en huomannut hänen olevan kuuloetäisyydellä(merkurius skorpioni-vaikutusta?). Joskus karjaisen yllättävissä tilanteissa rikkoakseni hiljaisuuden myytin. Mielestäni olen myös piilorohkea.

Kuulostaa ihan minulle, tosin kiroilua tapahtuu vain konsolin ohjaimen ollessa kädessä ja menkkaoireiden aikaan  Roll Eyes Pari päivää sitten pistäydyin Alkossa ja sain - jälleen kerran - kaivella papereitani esiin todistaakseni, että olen yli 18-vuotias ja voin ostaa sen yhden skumppapullon. Ensi vuonna napsahtaa 30 mittariin. Työntekijöiden "onneksi olkoon, olet hyvin säilynyt" kiusaantuneet hymyilyt tuntuvat lähinnä mairittelevilta loukkauksilta, koska juuri paria sekuntia aiemmin he ovat arvostelleet minut aivan toisin kuviteltuaan minut 16-vuotiaaksi Roll Eyes
tallennettu

Aurinko Oinas 1.huone - Kuu Rapu 7. huone - Asc Kauris

"You just got to be going with what feels right at where your heart’s up in, you know?"

athamaarit[a]hotmail.com
http://kortisto.tajunta.net/jasenlista/70-athamaarit
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.064 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.