Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mustat linnunsulat/höyhenet  (Luettu 20127 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« : 28.07.2011 11:12:14 »

Olen törmännyt parin päivän aikana aivan ihmeellisen paljon mustiin linnunsulkiin ja jopa höyheniin.
Intuitiivisesti hieman karmiva olo. Kuoleekohan joku läheiseni.. Olen semmoista aavistellut jo vuoden alusta. Kellään kokemusta / intuitiota noihin mustiin sulkiin.. Tulee myös intuitiivisesti mieleen korppi. Eikös korppi tuo kuoleman. Tai voihan se olla voimaeläinkin.

Ajatuksia?

 angel smitten Kiss
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #1 : 28.07.2011 12:47:47 »

Olen huomannut saman asian, eteeni on ilmestynyt mustia höyheniä viime aikoina usein. Olen mietiskellyt, että tarkoittaako se jotain negatiivista? Toisaalta voihan siihen olla ihan joku looginenkin syy....
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 28.07.2011 13:24:11 »

Löysin unitulkinnoista mustiin höyheniin viittaavia tulkintoja

black ones: points to prolonged grief, - must count on disappointments and unanswered love

Eli se voisi olla surua, pettymystä..

Intialaisten mielestä se on vaaraa symboloiva, kun taas Arabialaiset sanoo sen symboloivan huonoa onnea.

Elkää kuitenkaan pelästykö, ei se välttämättä ole pahaa. Eräs nainen kuulemma pyysi tielleen osuvaksi mustaa höyhentä, koska halusi varmasti olla varma, että se on hänen enkelinsä lähettämä. Valkoisiin törmää usein, siksi hän pyysi mustaa jotta varmasti tietäisi että se on juuri hänen pyynnöstään lähetetty ja hän sai sen tielleen Smiley

Höyhenistä yleisesti:

Finding feathers on your path is also symbolic of having a lighter outlook on life or a particulary situation.  When we see feathers in our midst it is considered a message that we need to lighten up, not take things too seriously, and try to find the joy in our situation.

Some common symbolic meaning of feathers are:

Heightened awareness
Light heartedness
Enlightenment
Prayer
Divinity
Progress

tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #3 : 28.07.2011 13:44:54 »

Niin, onkohan nyt (mustilla) linnuilla joku höyhentenvaihto meneillään.. Grin Totta, että kannattaa etsiä myös (ja joskus/yleensä ensisijaisestikin) ihan loogisia syitä.

Mut mut.. mulle luonto ja eläimet kyllä viestittää asioita.. smitten Se on tullut selkeästi ilmi ja aina apuna kaikille ketkä pyytävät. Smiley
(Toisaalta on hyvä muistaa et toki intuitioita on aina sekoittamassa oma mahdollinen pelko.)

Mitä muille tulee intuitiivisesti mieleen mustasta linnunsulasta? Symbolisesti..

Mulle justiin korppi ja kuolema. Välillisesti jotakin huonoa, mutta kuolemahan on nykyisen loppumisen lisäksi (ja ehkä jopa enemmänkin minulle) uuden alkamista. Korppi on yksinäinen, "ilkeä" hahmo. ? (heh, ihan kuin äitini! Grin ) Voimaeläimenä lähin guuglettaan:

KORPPI: rohkeus, itsetuntemus, opas, havainnot, magia

No itsetuntemus on itsellä ajankohtainen aina, myöskin oppaani kanssa olen yrittänyt kommunikoida.
Itse asiassa, herttisflyygeli.. Olen kysynyt viimeksi väylää parempaan kommunikaatioon oppaani kanssa! *osui ja upposi ihteeni* Aavistelinkin, ettei se ole suora kommunikaatio (tämän yhden) henkioppaani kanssa.. vaan nyt tajuan taas, että luonnon. Olenhan löytänyt yhteyden luontoon, itsestäni sisäisen shamaanin.. smitten

Pari sulkaa on saattanut olla variksen sulkia:

VARIS: muutos, laki, viestintuoja

Hmm hmm.. No , elän ikuisessa muutoksessa Grin siis onhan niitä tapahtunut taas. Kaks muuta ei sano mitään. Paitsi että *oivallus* viestintuoja kyllä jotain...

Seuraava guugletus johtikin taas mielenkiintoiselle sivustolle..! http://www.thuleia.com/linnut.html

"Korppia, varista ja harakkaa yhdistää se, että kaikkia niitä on pidetty siivekkään hahmon ottaneina noitina, jotka lentelevät asioillaan öiseen aikaan. Ne ovat toimineet kautta aikojen myös shamaanien henkioppaina, missä puuhassa varsinkin korppi on ollut arvostettu."!! =)  Jne pitkä, mielenkiintoinen juttu!! Tuo sivusto muutenkin hyvä. Smiley

Artemis Kiitos vastauksesta mielenkiintoisia löysit!  Smiley

e. Lisäys: "Kiinalaisessa maailmankuvassa harakassa ruumiillistui jang ja sitä pidettiinkin onnenlintuna, toisin kuin korppia, joka edusti jiniä." Eli kiinassa näin.. Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.07.2011 13:51:44 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4 : 31.07.2011 15:07:43 »



     http://www.thuleia.com/lepakko.html
     Minä näkkiin eilen, iltamyöhällä lepakon.   Cheesy

      Aattelin ensin et se ois pääsky, mut kun

      seurasin sitä vähänaikaa tiesin et se on lepakko.

     Teki pieniä syöksyjä meikän vierestä, kai oli

      pyyvystämässä hyönteisiä,sääskiä kyllä tuntu

      olevan ihan haitaksi asti sillon..
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #5 : 01.08.2011 10:43:37 »

Korpeilla oli höyhenten uusinta jokinaika sitten, eli ei merkitse mitään niiden höyhenten löytyminen luonnosta.. Ja jos niitä oli kasapäin niin varmaankin joku korppi on kohdannut matkansapään ..

Heh, tämähän on ihanan loogista. Kiitos tästä, nämä ovat aina huomioimisen arvoisia asioita.
Mutta kuten sanoin, mulle luonto ihan antaa "vinkkejäkin",
meil on "sopimus". :Smiley smitten
Pelkällä loogisuudella pärjäilee täällä pelkässä fyysisyydessä
(loppupelissä). Smiley

unelmassa Tässä linkissä sulle lepakosta http://www.thuleia.com/lepakko.html  smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #6 : 01.08.2011 12:40:03 »

Korpeilla oli höyhenten uusinta jokinaika sitten, eli ei merkitse mitään niiden höyhenten löytyminen luonnosta.. Ja jos niitä oli kasapäin niin varmaankin joku korppi on kohdannut matkansapään ..

Heh, tämähän on ihanan loogista. Kiitos tästä, nämä ovat aina huomioimisen arvoisia asioita.
Mutta kuten sanoin, mulle luonto ihan antaa "vinkkejäkin",
meil on "sopimus". :Smiley smitten
Pelkällä loogisuudella pärjäilee täällä pelkässä fyysisyydessä
(loppupelissä). Smiley

unelmassa Tässä linkissä sulle lepakosta http://www.thuleia.com/lepakko.html  smitten


   Joo, niin onkin,tännään näin melekeen kuolleen pien helikopterin  Cheesy Sudenkorennon, siirrin sen
    sivummalle, ettei ihmiset sitä polkeis. Mitähän sudis merkittee.. Shocked
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #7 : 01.08.2011 12:53:42 »





 Täältä löyty sudenkorennosta.. Cheesy   http://www.energiakeskus.com/energiasivut/intiaanit/voimaelaimet-p-v    Shocked
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #8 : 01.08.2011 14:29:22 »

Oih, "uniaikaan yössä liikkuu" .. smitten Elementaaleihin yhteys. Myös muutoksen vinkki.
Siis mieleeni tulikin, sulla kun on yhteys, että ethän "rajaa" sitä liikaa, etsi monista suunnista yhteyttä, luonnossa elementaalit työskentelevät kanssamme koko ajan. smitten
(Enkä väitä ettäkö rajaisit, tarkennan vaan, päähänpälkähdyksiäni, minähän en Tiedä mistään mitään)  smitten angel

Tulin kurkanneeksi kotkaakin linkistäsi. Näin meinaan toissayönä unen, jossa taivaalla liitävä kotka mulkaisi minua. Enkä muista muuta koko unesta. Se oli tosiaan mulkaisu. En saa kiinni viestistä, millä tavoin oikein mulkoili minuun. Ehkäpä "Suuri Henki" halusi (johon kotkalla on yhteys) halusi tulla tähän nyt mulkoilemaan minulle, että yhteyttä ei aina ole. No, ei tietenkään, ja aioinkin sanoa, etten odotakaan niin. Mutta toivon, etten odottaisi, ehkäpä välillä odotan.. Huh
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #9 : 01.08.2011 15:05:32 »





            Smiley En rajaa liikaa, enkä etikkään monista suunnista yhteyttä.
               oon minä sinnuu tassä aatellukin  Wink Hei jos halluut  angel smitten
               hoitoo, niin tännään k. seittemän illalla,aattelin ainakin yhelle välittää..
tallennettu
Cherrie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #10 : 02.08.2011 11:16:17 »

Apuva, näin just toissayönä unta mustista linnunsulista...

Unessa tapasin siis erään läheiseni. Hänen kroppansa oli täynnä mustia sulkia, käsienkin tilalla oli korpin siivet. Unessa oli todella surumielinen tunnelma. Halasin häntä ja pidin kainalossani kokoajan, tuntui että minun täytyisi suojella häntä jotenkin.
Uni jäi mieleeni hyvin, koska ei olisi ensimmäinen kerta kun näkisin jotain enneunien tyyppisiä unia tästä henkilöstä. Meillä on vahva yhteys, vaikka asummekin eri puolilla maapalloa, emmekä puhu kovin usein.
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #11 : 02.08.2011 14:25:55 »

Muistan hämärästi että kun katoin elokuvan Kundun joka kertoo dalai laman elämästä, niin siellä korppi oli hyvä symbooli ja korpit taisi kerääntyä dalai laman lapsuuden kodin luokse. Itse olen nähnyt mustia sulkia myös matkani aikana ja mustahan on perinteisesti myös suojaava väri.


Itsekin muistelen jotain tällaista symboliikkaa korppiin ja Dalai laman tarinaan liittyvän. Täytyy myös miettiä, miltä sinusta tuntuu, kun huomaat nämä sulat? Ahdistavalta vai turvalliselta? Voivathan ne olla myös merkkejä luonnolta, että nyt on aika parantaa luontoyhteyttä arjen keskellä. Grin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #12 : 03.08.2011 16:53:06 »




     Tännään näin yhen ison, erittäin puhtaanvalkosen ison höyhenen,
      tuli heti mieleen et joutsenen puvustahan se oli irronnu..

        http://www.thuleia.com/joutsen.html
tallennettu
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #13 : 03.08.2011 21:25:32 »

Meidän naapurin katolla asuu suuri naakkaparvi, ja juuri tänään poimin pihasta kasan mustia sulkia. En kokenut siinä olevan mitään mystistä. Naakoista kerrotaan: "Aikuisten lintujen sulkasato ajoittuu pesinnän jälkeen heinä-elokuulle, jolloin ne vaihtavat koko höyhenpukunsa uuteen."
tallennettu
Nata
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #14 : 04.08.2011 01:30:41 »

Toivottavasti tää nyt menee oikein kun en ole täällä ennen kirjoitellu, mutta tuli tämä aihe niin osuvasti. Reikihoitajani juuri sanoi, että enkeleiltä voi kysyä asioita ja odottaa sitten vastausta / merkkiä, esim. sulkia, höyheniä. No, olen sitten miettinyt kaikenlaisia asioita ja löytänyt jatkuvasti mustia sulkia. Mustia! Joku kirjoitti, että miltä se on tuntunut niitä löytää, niin ainakin itselle on tullut jotenkin tyrmistynyt tai kauhistunut olo kun on toivonut löytävänsä niitä valkoisia. Ehkä sitten on miettinyt ja odottanut asiaa liikaa ja ehkä niillä omankin naapuruston harakoilla / variksilla / naakoilla on nyt sulkasato (kiitos näistä loogisista selityksistä!  Wink ), mutta ei se nyt silti niin älyttömän hienolta ole tuntunut. Omassa elämässä odotan kahdessa varsin merkittävässä asiassa nimenomaan positiivisia käänteitä jo viimein...
tallennettu

Aurinko - kalat
Nouseva neitsyt
Kuu - skorpioni
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: