Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkien kiinnostuksen kohteet  (Luettu 6418 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Panda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« : 03.06.2011 04:56:11 »

Mahtaako syntymäkartalta olla nähtävissä, jos joku henkilö on taipuvainen vetämään puoleensa toisen puolen olentoja, joko hyvän- tai pahantahtoisia?

Mihin tekijöihin tulisi kiinnittää huomiota? Muutenkin, jos on jotain hyväksi havaitsemia vinkkejä "ranttali" henkien kuriinlaittamiseksi, niin älä epäröi hetkeäkään jakaa tietojasi tässä ketjussa.  knuppel2
tallennettu
Peto81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #1 : 03.06.2011 19:16:54 »

Oi, tämä kiinnostais minuakin ihan hirmusti.. Tuolla olenkin meidän perheestä jo kirjoittanut "lapsesta"- ketjussa ja juuri äskettäin mietin tätä ihan samaa, etä mahtaako meillä olla jotain yhteisiä tekijöitä kartoilla jotka tätä "taitoa/taakkaa" kerää tähän perheeseen. Itse en vielä osaa tulkita karttojamme, eikä juuri nyt ole aikaa sitä opetellakaan. Mutta jos tietäisi edes nuo tekijät niin voisi jotain osata katsoa!  Smiley

Mieheni on 5kk sisällä "poistanut" meitä häiritsemästä 3 henkeä, yksi oli ranttalisti joka mm.heitteli tiskiharjoja ja soittaa rimputteli olematonta puhelinta keittiössä.. Sille hän piti kunnon puhuttelun aiheesta ja sitten vaan neuvoi poistumaan. Puhumalla pääsee pitkälle näidenkin kanssa.  Wink
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 05.06.2011 10:49:12 »

mitä mä olen asiaa tutkinut niin Pluto ja pluton aspektit henk.kohtasiin planeettoihiin sekä 12.huone. Tosin olen kuullut myös MC-skorpionin olevan hyvinkin paranormaali.....
h49 eli Nibiru planeetta on tärkeä.(Another example was a guy with Nibiru oposing Moon... all the childhood he feared all the things that we call " Paranormal"), itellä Nibiru härässä 3.huoneessa ja oppositiossa venukseen....jos teet astro.comissa kartan niin sinne alas kirjotat vaan ton "h45" ja se heittää sen sun kartalle....tällä hetkellä trans nibiru liikkuu härässä 24 ast....Nibiru it's very similar to Neptune but more deeper cause we can't explain the phenomens it generates...jos nibiru on esim konj MC:en ovat parakokemukset vahvoja.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3 : 05.06.2011 14:42:22 »

Nibiru on ilmeisesti aika hidas, koska katsoin tuon sijainnin kartallani. Se on 23 astetta  harka  aspect_con chiron ja  aspect_opp jupiter

Mitähän noista aspekteista voisi tulkita? Vai lasketaanko kun Jupiter ei ole sillä tavalla henkilökohtainen planeetta?
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #4 : 05.06.2011 19:22:45 »

Mulla nibiru majailee auringon ja kuun keskipisteen kanssa
konjuktiossa, samoin yhtymä iris -asteroidiin plus oppositio plutolle..
Vähän aina on tullu oltua noiden henkien kanssa jonkinlaisessa
kosketuksessa
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 05.06.2011 20:23:07 »

..jos nibiru on esim konj MC:en ovat parakokemukset vahvoja.

Mulla on Nibiru noin asteen tarkassa yhtymässä MC:hen härässä.  Shocked Voin tunnustaa, että itselle ei kyllä koskaan ole tapahtunut (vielä ainakaan) mitään paranormaalia. Ei haamuja, lenteleviä esineitä tai katoilevia muukalaisia. Tai mitään sellaista. Minä pelkään haamuja.  Undecided Toivottavasti eivät tule.

En ole myöskään ollut henkien kanssa kosketuksissa.

Nibiru on oppositiossa mun  pluto aspect_con mars kanssa.
tallennettu
Panda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #6 : 05.06.2011 23:38:40 »

Omalla kartalla on aika paljon Pluton haasteellisia aspekteja melkein joka planeettaan. Skorpionissa ja 12. huoneessa ei ole mitään, mutta kasihuone on aika pakattu ja aspektoitu, joten ehkä se saattaa vetää puoleensa jotain epämääräisiä energioita.

Mullakin tuo Niburus on 23 astetta härässä, mutta kuuden asteen päästä MC:stä, joten aika löysä konjunktio jos ollenkaan. Ainoa aspekti näyttäisi olevan kvinkunssi kuun yläsolmuun.

Onko tuo Nibiru joku hidasliikkeinen kappale, vai miten se tuntuu olevan härässä kaikilla, jotka ovat sanoneet missä merkissä se itsellään on?  Wink
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #7 : 07.06.2011 01:24:18 »

Nojuu! Mulla Nibiru yhtymässä  mars harka orbi 1 aste, ja koska mulla on tarkka  mars aspect_opp pluto skorpioni niin Nibiru tekee oppositio  pluto .... ja on myös 15 asteen päässä MC.
Muita Nibirun aspekteja ovat:
aspect_opp kuunsolmu
aspect_tri  neptunus uranus

12. huoneen kärki mulla on samaa merkkiä kuin ASC, eli  leijona ja 12. huoneessa on  venus

En ole ollut tekemisissä kummitusten yms kanssa, kun oon päättänyt että saavat olla minulta piilossa, menis liian pelottavaksi muuten  2funny Tai ehkä henget ovat olleet läsnä kanssani aina, niin en vaan tajua sitä, tai oo huomannut mitään poikkeavaa. Ainakaan mitään 'pahalaatuista' en ole huomannut.
 Sinänsä herkkä olen, että välillä saatan ihan tuulesta vaan temmata jonkun ajatuksen jossain hankalassa tilanteessa ja juuri se ratkaisu onkin lopulta se ainut oikea. Eli koen toimivani aina täysin intuitiolla, teen sitä mikä tuntuu oikealta :d Ehkä saan ne ohjeet jostain muualta huomaamattani? Kuka tietää...  Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.06.2011 01:30:11 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
Panda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #8 : 09.06.2011 21:58:38 »

Mitä vinkkejä teillä on siihen, mistä tunnistaa mahdollisen hengen läsnäolon? Olen itse ollut huomaavinani, ja jostain lukenutkin, että esim vikkuvat valot ja katkeilevien oksien ääni (normaalista poikkeava rätinä metsässä/viidakossa) kertovat henkien (ilmeisesti ei niin hyvien) läsnäolosta.

Jos tuo niburu on transiitissa tuolla 25 härässä, niin se alkaa kohta hieromaan oman kartan MC:tä. Eilen olin aamulla vuorella viidakossa kävelyllä neljän ja viiden välillä, ja oli tuota rätinää ja pauketta tavallista enemmän. Yht'äkkiä kuitenkin ihan vierestä kuului sellainen pamaus, niin kuin olisi salama lyönyt puun kappaleiksi, ja tuli sellainen ihme agro energian tunne siihen ympärille.

Mulla on nyt elämässä sen verran haasteita, että sain vaan hirveät kilarit ja hyökkäsin mun bambuisen vaelluskepin kanssa siihen suuntaan mistä tuntui tulevan se agro energia, ja löin täysiä hajalle yhden pusikon, sauvan samalla, ja huusin Suomalaisen "voimasanan" melko painokkaasti. Se tuntui tepsivän.

Jostain syystä se koko episodi vaan raivostutti mua ja aloin sitten siellä viidakossa aukoa päätäni, ja kerroin kovaan ääneen mitä mieltä olen tuon tyyppisestä touhusta, että aletaan paukuttelemaan. Saa nähdä tuleeko tänä yönä oksasta päähän. Ei paljon kiinnosta heitän takaisin, jos taju pysyy.

Kertokaa mistä te itse tunnistatte jos henkimaailma tulee riehumaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: