Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielun vaellus  (Luettu 9035 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ipulis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« : 21.04.2011 15:31:36 »

Egyptiläisten mukaan ihmisen syntymäkartta on samanlainen kuin edellisessä elämässä. Saako mistään selville, milloin "oma kartta" on edellisen kerran ollut olemassa?
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Nouseva: Vaaka
Kuu: Kalat
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #1 : 21.04.2011 17:07:02 »

Egyptiläisten mukaan ihmisen syntymäkartta on samanlainen kuin edellisessä elämässä.

Mistäs tällaista tietoa? Kuinka samanlainen - täysinkö?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 22.04.2011 08:46:39 »

En usko, muutenhan sielu ei A) kehittyisi ollenkaan jos samat neliöt ja oppositiot siellä aina olisivat ja B) Miten kartta voi olla samanlainen kun astrologiakin on kehittynyt niin roimasti siitä mitä se joskus oli (esim. kaikki planeettojen olemassa olosta ei aina tiedetty).
tallennettu
ipulis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #3 : 22.04.2011 11:02:44 »

Tämä on peräisin kirjasta Vihkimys (Elisabeth Haich).
Siksi jotkut joutuvat odottamaan uudelleen syntymistä vuosituhansia....
Ajatus on kiinnostava, siksi etsin mahdollisuutta selvittää milloin  oman syntymäkartan planeettasijainnit olivat viimeksi samanlaiset  Wink
(kyse ei siis ole siitä, että ed. elämässäni olisin syntynyt "samaan karttaan" vaan siirtynyt toiselle tasolle)

Ja Eileithyialle:  ihminen itse on vastuussa kehittymisestään, olivat neliöt ja opposititot missä asennossa tahansa. Ihmisellä on aina vaihtoehto.
« Viimeksi muokattu: 22.04.2011 19:43:31 kirjoittanut erzulie » tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Nouseva: Vaaka
Kuu: Kalat
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 22.04.2011 12:54:28 »

Ei tuo näkemys kyllä kuullosta kovin järkevältä. Itsekin tiedän n. 15 inkarnaatiota itseltäni ja välillä olen syntynyt hyvinkin tiuhaan tahtiin maan päälle. Syntymäkarttojen on ollut pakko olla erilaisia ja ihan vaihtuvien kehitystehtävien ja kertyvän karman kannalta niiden pitääkin olla erilaisia.

Syntymäkartta kertoo aika hyvin karmasta, mutta entisten elämien tarkka määrittäminen (henkilöllisyys, aika, paikka) on astrologiassa hankalaa. Jonkinlaisia suuntaviivoja voi kyllä löytyä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 24.04.2011 12:31:24 »

Ei tuo näkemys kyllä kuullosta kovin järkevältä. Itsekin tiedän n. 15 inkarnaatiota itseltäni ja välillä olen syntynyt hyvinkin tiuhaan tahtiin maan päälle. Syntymäkarttojen on ollut pakko olla erilaisia ja ihan vaihtuvien kehitystehtävien ja kertyvän karman kannalta niiden pitääkin olla erilaisia.

Syntymäkartta kertoo aika hyvin karmasta, mutta entisten elämien tarkka määrittäminen (henkilöllisyys, aika, paikka) on astrologiassa hankalaa. Jonkinlaisia suuntaviivoja voi kyllä löytyä.

Samaa mieltä.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 24.04.2011 17:48:17 »

mietin sitä että kun lähisukuni on aika kristillistä ja kenties uskovat yhteen elämään ja minulle on taasen tulkittu että ainakin pari elämää heidänkin ja monen muun kanssa - niin eikös se ole vähän sellaista mutu tunnetta kaikki aiemmat elämät? ja opit nyt? saan jatkuvasti näkyjä ja tulkintaa muiltakin monesta elämästäni, nyt tuli sellainen yllätystunne, kun sanotaan että tietyssä vaiheessa saa olla tulematta tänne, EI OLE ENÄÄ TEHTÄVÄÄ TÄÄLLÄ, olen kenties luonut tehtäväkseni lapsen tai osin sukuun liittyvät asiat, sitten on miesjutut ja maailma - mutta entäs kun tulee tilanne jossa voi valita poistumisen? ettei oikeasti ole enää pakko olla täällä, tuolla, missään - voi sulautua ykseyteen. onko sitten kaikkeus koettu?

sielu voinee vaeltaa useilla tasoilla, planeetoilla, galakseissa?

no mutta siihen asti mietin että jos poistuu sopivana aikana vaikka sukulaisten lähtöön liittyen, vaelletaan varmaan yhdessä taas? vaikka heillä olisi kristillinen ajattelu? Jeesus on kai jossain tulkinnoissa viitannut jälleensyntymään..
« Viimeksi muokattu: 24.04.2011 17:50:21 kirjoittanut ^^Chrystalline^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #7 : 25.04.2011 10:24:11 »

Itsekin tiedän n. 15 inkarnaatiota itseltäni ja välillä olen syntynyt hyvinkin tiuhaan tahtiin maan päälle. Syntymäkarttojen on ollut pakko olla erilaisia ja ihan vaihtuvien kehitystehtävien ja kertyvän karman kannalta niiden pitääkin olla erilaisia.

Itse olen myös tiuhaan syntynyt, viimeksi (ennen tätä elämää) 1800-1900 taitteessa, siis 1800-luvulla olen elänyt lähellä 1900-lukua. Eikä se elämä ole ollut muuta kuin itsensä nöyryyttämistä. Noita elämiä siis on ollut melkein sadan vuoden välein ja useampi niistä on ollut parantamisen kanssa tekemisissä. Se parantaminen kyllä näkyy nykyiselläkin kartallani. Olen kyllä sitä mieltä, että joistakin merkittävistä elämistä voi jäädä joitain piirteitä, kuten minulla se parantaminen ja taiteellisuus. Luulen, että nämä ovat jääneet ihan sen takia ominaisuuksiksi, koska niiden avulla voin auttaa ihmisiä paranemaan. Ne siis ovat toisiaan tukevia asioita. Tai sitten ne auttavat minua eheytymään ja kasvamaan ihmisenä.

Olen myös ollut nykyisen äitini kanssa muutamassa elämässä yhtäaikaa, luultavasti opettamassa toisiamme. Meillä on omat haasteemme olleet ja ovat nykyäänkin. Olemme siis olleet aiemminkin äiti ja tytär, samalla lailla kuin nytkin.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #8 : 07.05.2011 17:18:51 »

Ehkä niillä egyptiläisillä on ollut takanaan joku viisaus,jota me ei olla onnistuttu purkamaan. Katsoin viimeiseltä 500 vuodelta  aurinko- saturnus sijainnit, ja samoja ei ole ollut kun silloin parina päivänä nykyisen syntymäni aikaan. Olen kyllä käynyt täällä 500 vuoden aikana ainakin kerran.

Samaa mieltä tuosta, että jos jotkut karmalliset läksyt hoitaa,  aspect_squ muuttuu vaikka  aspect_sex, mutta jos  aspect_squ jättää hoitamatta, muuttuu  aspect_opp

Omien vanhempieni kanssa olen ollut ennenkin, samoissa tai eri rooleissa. Olisin hyvinkin tyytyväinen jos tänne fyysiseen maailmaan ei tarvitsisi enää ikinä tulla, mutta eihän sitä itse voi päättää. Onhan taas tää fyysinen maailma käsittääkseni paras paikka purkaa karmaa ja kehittyä.

Jos  aurinko on nykyisyys,  askendentti tulevaisuus, voisihan tuosta päätellä että onko seuraavan elämän  aurinko nykyinen  askendentti? Ja sitten  kuu olisi edellisen  aurinko?

Ajatuksia.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 07.05.2011 18:01:38 »

Onko kukaan muuten - tai siis te, jotka muistavat oman elämänsä ja jopa nimenkin - hoksannut esim. Ulkonäössä (omassa tai muiden) samankaltaisia piirteitä nykyiseen ruumiiseen? Kuinka paljon? Tämä aihe oli sivullisena jossakin toisessa ketjussa, en nyt muista että missä..

Omassa tapauksessa tämä tietysti edellyttää, että muistaisitte tai ainakin tietäisitte miltä näytitte. 
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #10 : 08.05.2011 17:40:08 »

Sukunimi on tiedossa, ja ammatti. Sukupuoli oli toinen kun nyt, ja jotenkin on sellainen kutina että olen syvästi viehättynyt sen näköisiin ja tyylisiin miehiin, jollainen olen itse ollut.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 08.05.2011 17:41:32 »

..viehättynyt sen näköisiin ja tyylisiin miehiin, jollainen olen itse ollut.

Samaa olen itse miettinyt omalla kohdallani...   Smiley
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #12 : 08.05.2011 18:03:05 »

Onhan se ihan normielämässäkin joidenkin mielestä niin, että pariskunnat muistuttavat toisiaan ulkoisesti tai tytär etsii isänsä kaltaista miestä.
Mulla kyllä on aina mennyt tietystä miestyypistä sukat sekaisin, mut se ulkoinen ei riitä, jos on samaa henkeä mitä kuvittelisin että edell elämässäni oli.
Kun sais sponsorin, lähtisin tuonne etelämmäksi Eurooppaa etsimään tuttuja paikkoja. Tosin ovat varmaan muuttuneet paljon.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: