Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten Venus toimii sinulla huoneissa ja aspekteissa?  (Luettu 45383 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« : 16.02.2011 21:36:46 »

Kertokaa omia kokemuksianne, aspektejanne ja huonesijaintejanne, ja miten koette ne Smiley Olenko ihan väärässä, kun ajattelen, että Venus kertoo siitä, miten toteutamme itseämme ja luovuuttamme, ja huone kertoo, että millä elämänalueella?Vai onko tämä auringon heiniä?Ja tietenkin se kertoo, miten rakastamme!

Lisäksi haluaisin heittää näin vähän asian vierestä kysymyksen, kun olen lueskellut noita rakkauden rasteja.Itselläni Venus on yhtymässä aurinkoon 1. huoneessa, ja mars leijonassa yhtymässä Mc:hen ja neliöi sieltä aurinkoa.Voisiko tämä viitata siihen, että vedän puoleeni taiteilijamiehiä? (Venus yhtymä aurinko, mars leijona) Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
naranja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #1 : 17.02.2011 00:48:08 »

Venus on 8. huoneessa mun syntymäkartalla. En vielä ihan hahmota huoneiden laajoja merkityksiä, mutta sisäisen uudistumisen huoneena mä olen siihen tutustunut. Tunnistan tekeväni pientä nahanluontia koko ajan. Rakastan elää mahdollisimman kokonaisvaltaisesti, kaikki aistit auki ja ottaa hetkistä irti kaikki mahdollinen. Luotaan sisäisyyttäni koko ajan, etsin itsestäni uusia ideoita, uusia näkökulmia, uutta luovuutta - jollain tapaa otan elämän ja kehitykseni aika vakavastikin - toisaalta en hirveesti haikaile menneitä hetkiä tai huoli tulevia, kaikki tapahtuu tässä ja nyt.

Ja aspekteja se tekee koko listan:

 merkurius aspect_sex venus (no joo, kyllä mä rakastan ilmaista itseäni, etenkin sanallisesti. Rakastan suomen kieltä ja sitä miten voimakkaaksi mä tunnen itseni, kun olen äänessä, hyvässä flowssa ja vuorovaikutuksessa. Silloin musta tuntuu että mä hallitsen ihan mitä vaan tässä elämässä!  2funny
Ja saan usein aika helposti ihmiset puolelleni - mitä vilpittömämmin mä olen innostunut jostain sitä varmemmin saan sen idean myytyä myös muille - täähän tietty pätee varmasti meidän kaikkien kohdalla ilman ko. aspektiakin)

 venus aspect_opp mars (ilmaisen aika mutkattomasti kaikkia tunteitani intiimeissä suhteissa - kivaa mulle saada ne ulos heti, muttei todellakaan kaikille kanssamatkustajille. Taidan olla aika pain-in-the-ass, intensiivinen ja ärsyttävä tyyppi, ja todella itsekäs suhteissani. Toisaalta mä annan muiden toteuttaa ihan yhtä lailla omia intohimojaan ja omaa tahtoaan. Että sikäli. Mistä muusta venus-mars-aspektit kertoo ku parisuhteista?

 venus aspect_tri uranus (Uranus on mulle ehkä kaikista vierain planeetta, tai siis en oikein osaa sanoa mikä osa minusta se on... Mutta jos se on uudistumista se, niin täytyy sanoa että mikään ei inspiroi niin kuin jokin ihan uusi ilmiö, tyyli tai ilmaisukeino; latu ihan mihin vaan auki ja koko elämä tuntuu hetken aikaa mitä ihmeellisempiä mahdollisuuksia pursuavalta. Kaikki pysähtyneisyys ja vanhanaikainen saa mut oikeastaan kavahtamaan!)

 venus aspect_opp saturnus (Yksi todella määräävä piirre mussa on se että haluan vimmaisesti oppia ymmärtää muita ihmisiä. Taiteen ja kaiken ilmaisun keinoin se ymmärrys jollain laajemmalla tasolla on parhaiten jaettavissa ja kerättävissä. Kulutan säännöllisesti taidetta ja kulttuuria, ja olen myös satunnaisesti mukana kaikenlaisissa projekteissa. Musta tuntuu oikeastaan että kaikenlaiset taiteelliset työryhmät on opettaneet mulle eniten tästä maailmasta ja sen ihmisistä. Oon myös aika herkkä kaikenlaiselle ulkopäin tulevalle ohjailulle tai sen yritykselle: yleinen hyväksyntä/paheksunta, käyttäytymisnormit, jne. Ja tässä mä olen todella itsepäinen, se olen nimittäin minä joka sanelee miten mä elän!

Löysin myös  aurinko semisquare  venus :n, mutten oikein ymmärrä mitään sen päälle. Osaatko kertoa mitä sillä tarkoitetaan? Mikä semisquare on suomeksi?

Tää on hieno topikki, olen usein miettinyt näitä venus-aspekteja, aika vähän niistä kirjoitetaan. Mä ostan ihan täysin ajatuksen siitä että venus antaa nimenomaan eväitä itseilmaisuun ja luovuuteen. Ja sitä kautta myös minuun suhteessa ulkomaailmaan, suhteessa muihin ihmisiin.

MInkälaisia aspekteja sulla itselläsi on?
Rakkauden rasteista ja vetovoiman laeista en ymmärrä yhtään mitään. Mutta kiinnostavia rasteja kaikki!



tallennettu

"enlarging your world -mad world"
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #2 : 17.02.2011 11:06:05 »

Mulla  venus lienee tärkeä, jo siksi, että olen aurinkomerkiltäni härkä.

Venus piileskelee kartallani 12.huoneessa ja kaksosen merkissä, oppositiossa Jupiterin ja Uranuksen yhtymään kutosessa.

12.huone: Jep, olen totisesti tuntenut tämän sijainnin ja lujaa. Rakkauden kohteet tuntuvat usein olevan saavuttamattomia tai siis heidän saamisensa edellyttäisi uhrauksia. Tuntuu myös, että antamisessa ja saamisessa on usein jonkintasoinen epätasapaino, ei nyt tosin ehkä nykyään enää niin paljon. Ennen olin taipuvainen uhrautumaan ja antamaan kaikkeni, vaikken saisikaan itse mitään takaisin. Edelleenkin tosin mielelläni autan ja saan mielihyvää siitä, että saan jotain positiivista aikaan muiden elämässä. Positiivisessa mielessä tämä sijainti antaa nähdäkseni paljon myötätuntoa ja intuitiivista empatiaa ymmärtää toisten kärsimystä. Syrjäytyneet ja marginaalissa elävät kiehtovat ja jotenkin mulla on aina ollut vahva taju siitä, että aivan yhtä hyvin voisin itsekin kokea heidän kohtalonsa, elämä on pienestä kiinni (vaikka tähän ei ns. realistisia viitteitä olisikaan). Myös mielikuvitus on rikas ja luovuus pelaa.

Olen varsinkin viimeisten vuosien aikana kokenut Kaksosen vaikutuksen vahvasti. Koen, että se vaikuttaa tapaan jolla olen nainen, tapaan jolla vietän aikaani, tapaan jolla saan ihmiset pitämään itsestäni, jolla viihdytän muita, mutta toki myös rakkausjuttuihin. En istu hyvin mihinkään valmiisiin luokituksiin, vaan tahdon pitää itselläni vapauden olla mitä olen milloin huvittaa. Minussa on paljon kaksoselle tyypillistä kaksijakoisuutta. Tämä pätee myös sukupuolirooliasioihin - en ole kinä kokenut, että voivani sanoa, että olenpas nyt joko tosi feminiininen ta maskuliininen, kun oikeasti olenihan mitä sattuu, milloin sattuu  Cheesy Rakkausasioissa minut on hurmattava aivojen kautta... Pelkkä fyysinen vetovoima ei kanna kovin pitkälle, jos ei ole jotain oikeasti mielenkiintoista jaettavaa aivojen tasolla.

Sanoisin, että olen häräksi aika "ilmava" seuraihminen: vihaan tylsyyttä, kaipaan stimulointia aivoille (tosin jos filosofointi menee liian pitkälle, niin sitten siinä alkaa härän mielestä helposti olla jo teennäistä pätemistä  Wink ), pidän yllätyksistä, vilkkaasta verbaliikasta ja vapauden tunnusta. En viihdy turhan dogmaattisessa seurassa, jossa ihmiset ottavat itsensä (ja kaiken muunkin) liian tosissaan - itselleen pitää osata nauraa! Muutenkin liika suunnitelmallisuus ja tilinpito jurppii, nautin siitä, että edetään spontaanisti ja tartutaan mitä kummallisimpiin tilaisuuksiin!  Grin

Varmasti näihin piirteisiin vaikuttaa myös tuo Jupiterin ja Uranuksen tykitys vastakkaiselta puolelta karttaa. Uraaninen vaikute varmaan juuri korostaa tuota vapaudenkaipuuta ja spontaaniutta sekä aika liberaaleja käsityksiä ihmissuhteista, estetiikasta ja vaikka mistä. Tulen myös usein hyvin juttuun vähän erikoisempien tyyppien kanssa, joilta voi odottaa mitä vaan (tosin siis perusluotettavuutta kaipaan vaikka hullu olisikin!). Jupiter varmaan lisää taipumusta ampua yli silloin kun olen viihteellä: mikään keskinkertainen ei riitä, vaan kaiken pitää olla potenssiin sata  Wink Parhammillani sopivassa porukassa olen aikamoinen viihdyttäjä ja seuranpitäjä, ja villiydestä pitävät ja siihen itsekin heittäytyvät varmasti viihtyvät  Cheesy Grin Cheesy
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #3 : 17.02.2011 18:58:17 »

12.huone: Jep, olen totisesti tuntenut tämän sijainnin ja lujaa. Rakkauden kohteet tuntuvat usein olevan saavuttamattomia tai siis heidän saamisensa edellyttäisi uhrauksia. Tuntuu myös, että antamisessa ja saamisessa on usein jonkintasoinen epätasapaino, ei nyt tosin ehkä nykyään enää niin paljon. Ennen olin taipuvainen uhrautumaan ja antamaan kaikkeni, vaikken saisikaan itse mitään takaisin. Edelleenkin tosin mielelläni autan ja saan mielihyvää siitä, että saan jotain positiivista aikaan muiden elämässä. Positiivisessa mielessä tämä sijainti antaa nähdäkseni paljon myötätuntoa ja intuitiivista empatiaa ymmärtää toisten kärsimystä. Syrjäytyneet ja marginaalissa elävät kiehtovat ja jotenkin mulla on aina ollut vahva taju siitä, että aivan yhtä hyvin voisin itsekin kokea heidän kohtalonsa, elämä on pienestä kiinni (vaikka tähän ei ns. realistisia viitteitä olisikaan). Myös mielikuvitus on rikas ja luovuus pelaa.

Minulla myös näin. Eli 12. huoneessa tuo Venus sijaitsee ja sopii niin hyvin tuo mitä Apache kirjoitti tuosta sijainnista. Merkkinä on kuitenkin  leijona . En siitä osaa sitten sanoa muutakuin että niinkuin Kaarina Pääkkösen sivuilla lukee:
- Leijonassa Venus antaa näyttävyyttä ja halua esiintyä näyttävästi. Se miten toiset minut näkevät muodostuu tärkeäski osaksi minuutta ja voi mennä liiallisuuksiin.

Onneksi ainakaan omasta mielestäni ole vielä liiallisuuksiin mennyt Cheesy Esiintyä tykkään ja tosiaankin ajattelen miltä mahdan muiden silmissä näyttää tai mitä he mahdollisesti ajattelevat minusta.

Mulla Venus tekee sellaisia aspekteja kuin  aspect_squ keskitaivasaspect_sex juno

Mc-merkki mulla on härkä, eli Venuksen oma merkki, tästä en sitten osaa sanoa että miten vaikuttaa.  aspect_sex juno olen huomannut vaikuttavan niin että hakeudun vaakojen seuraan =D (Juno 3. huoneessa, Vaaka). Kaikki silleen kiinnostavat miehet ovat olleet yleensä aurinkovaakoja sekä kaksi parasta ystävääni ovat kuuvaakoja.
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #4 : 17.02.2011 19:21:37 »

Mielenkiintoista kuulla, että kokemukset  venus 12.huoneessa täsmäävät muidenkin elämään.

Tuosta  venus leijona -yhdistelmästä tuli mieleen, että ainakin tuntemani venusjellonat ovat kaveriporukassa varsin avokätisiä, suurisydämisiä ja usein näkyviä persoonia, vaikka vieraammissa ympäristöissä olisivat muiden merkkien vaikutuksesta hieman ujojakin. Yhteistä tuntemilleni tapauksille romanttisella puolella tuntuu olevan tarve suurille tunteille ja sille että kumppanista voi olla ylpeä, usein tyyliin "kehtaa näyttää kavereillekin". Tuntuu myös, että kaipaavat paljon huomiota tai huomioonottamista kumppaneiltaan.  Sen osalta mitä olen saanut vuosien varrella saanut todistaa on, että jos ensitreffeillä seuralainen vie nuhjuiseen ravintolaan eikä edes maksa laskua, on pukeutunut vähän niin ja näin eikä edes huomioi sitä kuinka venus-leijona on itse panostanut tapahtumaan, on vähän niin kuin äkkikuolema sille romanssille Wink Tämä siis pätee ainakin naispuolisiin tapauksiin.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #5 : 17.02.2011 19:30:30 »

Mielenkiintoista kuulla, että kokemukset  venus 12.huoneessa täsmäävät muidenkin elämään.

Tuosta  venus leijona -yhdistelmästä tuli mieleen, että ainakin tuntemani venusjellonat ovat kaveriporukassa varsin avokätisiä, suurisydämisiä ja usein näkyviä persoonia, vaikka vieraammissa ympäristöissä olisivat muiden merkkien vaikutuksesta hieman ujojakin. Yhteistä tuntemilleni tapauksille romanttisella puolella tuntuu olevan tarve suurille tunteille ja sille että kumppanista voi olla ylpeä, usein tyyliin "kehtaa näyttää kavereillekin". Tuntuu myös, että kaipaavat paljon huomiota tai huomioonottamista kumppaneiltaan.  Sen osalta mitä olen saanut vuosien varrella saanut todistaa on, että jos ensitreffeillä seuralainen vie nuhjuiseen ravintolaan eikä edes maksa laskua, on pukeutunut vähän niin ja näin eikä edes huomioi sitä kuinka venus-leijona on itse panostanut tapahtumaan, on vähän niin kuin äkkikuolema sille romanssille Wink Tämä siis pätee ainakin naispuolisiin tapauksiin.
Haha Cheesy Mulla taas on niin että rentut kiehtovat Cheesy Cheesy Voi eei, oisko  kuu kalat tekosia.... Ei haittaa vaikka itse olisinkin panostanutkin tapahtumaan kun toinen renttuilee Cheesy Ja yleensä kaverini eivät ole pitäneet erityisemmin noista miehistä joita olen 'valinnut' Cheesy Cheesy Aina on saannut kuulla että 'mitä sä tossakin näet' jne Grin
  Avokätinen ja suuri sydäminen  olen kyllä Cheesy Pyrin olemaan ystävällinen kaikille, myös niille ketkä eivät ole olleet minulle.... Ja välillä saattaa kyllä tuntua siltä että annan enemmän mitä saan.
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #6 : 17.02.2011 20:02:09 »

Hmmm - no 12.huonekin saattaa selittää Smiley rakkautta sieltä marginaaleista ja vähän originellimpia tapauksia. 12.huone yhdistettynä kuu  kalat saattaa helpostikin nähdä sellaisia spesiaaleja juttuja, mitä kaverit ei aina ymmärrä....  Shocked :Smiley coolsmiley
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #7 : 17.02.2011 21:59:41 »

Miepä en nyt tuosta huoneesta mene sanomaan suuntaan tai toiseen, mutta  jousimies Venus ainakin saa etsimään totuutta niin rakkaudessa kuin omassa arvomaailmassa yleensäkin. Aina pitää penkoa vielä pikkusen ja vielä pikkusen josko sittenkin... Rakkaudessa se tuntuu ainakin miulla korostavan skorpionimaisia piirteitä, eikä aina niitä hyviä.  Sad Arvomaailmassa tuo etsiminen on alkanut jo hyvinkin varhain. Kokoajan on pitänyt kyseenalaistaa ns. hyväksytyt arvot ja etsittävä perusteluja ja mahdollisesti jotain mukaan poimittavaa. Ja etsintä jatkuu koko ajan. Venus on 5.huoneessa.
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #8 : 18.02.2011 11:55:23 »

Niin eli siis itseltäni löytyy  venus skorpioni aspect_con aurinko 1. huoneessa ja  venus aspect_tri saturnus.Lisäksi Venus on karttani hallitsija, nousuvaaka kun olen  Wink

Täällä ollaan näköjään keskusteltu Venuksesta leijonassa, itselläni on kaksi ystävää, toinen tosin entinen ystävä, ja toinen nykyinen ja melko läheinen ystävä, jolla on Venus leijonassa.Molemmat ovat aurinko rapuja.Tämä tyyppi, joka on entinen ystäväni, tykkäsi näin nätisti sanottuna jakaa huomiotaan vähän sinne sun tänne, vaikka olisi ollut parisuhteessakin.Lisäksi tuntuu, että hänen on vaikea pysyä ystävänä yhtään kenenkään kanssa, sen verran on itsekäs tyyppi.Mutta en sano, että tämä johtuisi venuksesta leijonassa, vaan luultavasti pitkälti aivan muista tekijöistä hänen kartallaan, ja etenkin siitä, miten hän noita tekijöitä ilmentää  :Smiley
Toinen Venus leijona kaverini, hänenkin aurinkonsa siis ravussa, on aivan eri maata kuin tämä toinen.Hän ottaa aina muut huomioon, ja hän on hyvin avokätinen, ja hän on valmis auttamaan melkeinpä missä vaan.Lisäksi muutenkin hän on minulle läheinen sen takia, että meillä on ollut molemmilla melko samanlaisia rankkoja kokemuksia elämässä, ja hänen kanssaan on hyvä puhua, koska hän ymmärtää niin hyvin  Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #9 : 18.02.2011 12:32:32 »

Kiinnostaa kovin miten koet oman vahvan venuksesi, aeiouyäö!  Cheesy
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #10 : 18.02.2011 13:33:33 »

Niin, se onkin sitten se hankalampi juttu  Grin Paljon helpompi kertoa muista, kuin itsestä.No, ainakin skorpionin merkin ja saturnuksen kolmion koen sellaisina, että en ota rakkausasioita kovin kevyesti.Haluan vakavan suhteen, enkä tyydy kovin vähään.Ihmisen pitää olla juuri oikea, että minulle kelpaa.Saatan ehkä ihastua usein, mutta voin suoraan sanoa, että en koskaan ole ollut rakastunut.Kuulostaa aika karulta, mutta se on totta.Pitää katsoa, mitä kevät tuo tullessaan, silloin on tulossa jos jonkinlaista transiittia  Wink
Venuksen huonesijainnin ja yhtymä aurinkoon näkyy ehkä eniten ihmissuhteissa, ja siinä, miten toimin ihmisten kanssa.Riitelen hyvin harvoin kenenkään kanssa, ja yleensä tulen toimeen jos jonkinlaisten tallaajien kanssa.Olen ihan tyytyväinen siihen, että näen yleensä kaikissa edes jotain hyvää.Toki siinä on sitten se kääntöpuoli, että mua saa kustua aika helposti silmään.Ja sitten ei saa tietenkään unohtaa tätä miellyttämisen tarvetta, sekin käy aika raskaaksi välillä.
Kyllä se venus näkyy sitten tietysti myös harrastuksissa ja kiinnostuksen kohteissa.Olen harrastanut koko pienen ikäni teatteria, ja taide on mulle muutenkin hyvin lähellä sydäntä.Piirtelen paljon ja rakastan musiikkia  smitten
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11 : 18.02.2011 16:03:15 »

Tuo 12.huoneen kuvaus sopi minuunkin melkein täydellisesti, varsinkin tuo lause "aivan yhtä hyvin voisin itsekin kokea heidän kohtalonsa, elämä on pienestä kiinni" on kuin omasta suustani, useasti niin tullut sanottua..  Shocked Smiley
Merkki on sitten kauris, ja hmmm, tunnustan että olen jollain tapaa arvomaailmaltani karu. Se sopii minulle, olen positiivinen siitä huolimatta, ongelmaksi muodostuu usein se että jos sanon jolle kulle mielipiteitäni, ne kuulostavat rankoilta. Ihmiset usein eivät ajattele niin että karut asiat eivät ole kauheita asioita, vaan jokapäiväisiä, ja ihan ok. Eivät ne estä rakkautta tai iloa. En tiedä olenko joutunut kohtaamaan karua puolta elämästä sitten enemmän kuin muut, en ole koskaan ajatellut että olisin. Minä vain pystyn olemaan esimerkiksi rakastunut ja raa'an realistinen samaan aikaan. Ja sitten se, miksi ihmeessä jos puhun ihmisen niistä "pimeistä" puolista tai miksi ikinä niitä nyt kutsuukaan, niin kuuntelijat olettavat että tuomitsen tuon ihmisen kokonaan? Minusta on vain itsestäänselvyys että jokaisessa ihmisessä on sekä karuja että hyviä puolia, ja silti voin pitää sitä ihmistä hyvänä ja kunnioitettavana sekä haluta hänelle hyvää. Lauon ehkä vain merkuriusjousimiehenä ja marsskorpionina hieman liian teräviä kommentteja  Wink, rasittaa vain että aina pitää yrittää pehmennellä niitä..  Tongue
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #12 : 19.02.2011 00:39:48 »

Mulla on venus vesimiehessä 1.huoneessa, ja tekee sulkeutuvan aspect_sex saturnus , avautuvan aspect_tri chiron ja aspect_squ pluto sekä mars crazy2 .

Näillä eväillä, koen että rakkaus on erittäin tärkeä osa minua ja elämääni, parisuhde, kumppanuus. Rakkauden avulla opin paljon itsestäni ( venus 1.huone ja chiron 5.huone) ja sitä kautta maailmasta ja elämästä.. Vesimies värittää siihen oman juttunsa, erityisesti aika ajoin oma tila on hyvin tärkeää, ja suhteessa ja elämässä yleensä, arvomaailmani vaatii ehdotonta tasavertaisuutta. Neliöt varmaan vaikuttaneet, että rakkauselämäni/suhteeni on olleet vaikeita (ja tuo kolmio Chironiin). Mutta niiden kautta olen kasvanut, ihan mielettömästi ihmisenä, kohti sitä omaa persoonaani mitä todella olen. Koulu on ollut kovaa, mutta kelläpä ei olisi kasvukipuja.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #13 : 19.02.2011 09:46:04 »

Miusta tuo  venus leijona kuvaus oli hupaisa. Ylipäätään näistä repii huumoria, kun alkaa miettiä millaisia sijainteja lähiympäristössä on ja miten ne ulkopuolisen silmin pelittävät.
Oikeastaan toimii parhaiten kun ajattelee jotain työyhteisöä, tai muuta ei-niin-läheistä yhteisöä.
Liian läheltä en oikein näe hyvin. Sitä tulee likinäköiseksi.
Merkki miustakin kuvaa parhaiten Venusta. Ainakin omalla kohdalla. Olen  venus harka ja rakastan hyviä materiaaleja kaikessa. Semmoinen mullantuoksuinen arvomaailma. uglystupid2

 venus myös 8 huoneessa. Toisten varat siis myöskin. Ja kun  aspect_opp uranus niin luottokorttien kanssa saa olla tarkkana. Tongue Näin nyt niinkuin näkökulmana tuohon huonesijaintiin.

 venus on myös yhtymässä  mars ja  chiron ja oman säväyksensähän ne antaa nuokin.
Ketään  venus skorpioni?
Olisi hauska kuulla kokemuksia tästä. Olen nimittäin pannut merkille että saattaisi olla aika intensiivinen sijainti. Ehkä jopa siinämäärin että tuopi haasteita ympäristön ja oman tunnemaailman välille. Näin ainakin kiivasluonteisella tyttärellä. Hänellä tosin myös  venus aspect_con mars skorpioni

Tai ehkä olen vain likinäköinen. :Smiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Nomenia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #14 : 20.02.2011 10:38:09 »

Toi Venus 12.huoneessa on myös aikamonella hoitoalan ihmisellä..
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: