Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erilaiset ennustuskortit/tapa?  (Luettu 4445 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yasira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« : 13.02.2011 09:44:52 »

Tuttavani ennusti sellaisilla erilaisilla korteilla. Niissä oli ylhäällä keskellä pelimerkkien kuviot, ja sitten muuten kuvakortit. Korttipakan sekoitti käsissään ennustuksen saaja, ja sitten tuttavani levitti kortit yksi kerrallaan kaikki n. viiteen riviin. Korteissa oli vakiona mies ja nainen, jota ennustuksen saaja edusti. Ja sitten hahmosta suorasti lähtevät kortit sekä sivuille ja ylä-ja alaviistoon menevät kortit kertoivat tarinaansa kortti kerrallaan. En surffaillessani mistään löytänyt tällaista tapaa, mutta tämä vaikutti tosi simppeliltä ja helpolta tavalta...

Oliko nämä jotkut ihan muut kuin tarot-kortit? Minulle ainakin kortit muodostivat tosi loogisen tarinan. Hauskaa oli myös se, että niin miehelläni kuin minullakin oli lapsi-kortti aivan vieressä oikealla Smiley
tallennettu
Yasira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #1 : 13.02.2011 11:30:14 »

Joo, nuo Lenormandin kortit ne näyttäis olevan, kiitos avusta Smiley

Jäi vielä vaivaamaan, että katsotaanko vasen ja oikea kortista katsoen vai itsestä päin katsoen, eli kummalla puolella on menneisyys ja tulevaisuus?
Kun minulla kortista päin katsoen vasemmalle tuli sanansaattaja ja heti seuraavaksi risti ja seuraavaksi muita siitä seuranneita kortteja liittyen päätöksentekoihin (perheessä ollut juuri kuolemantapaus, sopisiko siihen?), ja oikealla puolella oli lapsi (myös miehelläni oli samassa paikassa). Eli loogisesti ajateltuna menneisyys olisi minun silmilläni katsoen oikealla, tulevaisuus vasemmalla...
Olihan tarpeeksi sekavasti selitetty?  Cool

Alkoi heti selkäpiitä karmia kun tuo risti tuli niin lähelle, ja toivoisin sen kovasti liittyvän menneisyyteen eikä tulevaisuuteen. Vaikkei se kai aina merkitse kuolemaa?
« Viimeksi muokattu: 13.02.2011 11:56:58 kirjoittanut Sannuh » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: