Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kryon  (Luettu 5878 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kaulakoru
Vieras
« : 29.12.2010 19:33:49 »

Kaikille Kryonin faneille oma foorumi jossa kanavointeja.

http://www.rosedalebooks.fi/foorumi/index.php?sid=46ca975645e84dfa858a73a7eab7fa1b
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 29.12.2010 19:57:02 »


   
  Smiley    Kiitos..Kaulakoru...Olen lukenut noita juttuja..sellasesta Foorumista
            kun Adonai... sielläkin on noita kanavointeja angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2 : 29.12.2010 23:38:10 »

Enpä ole kuullutkaan sellaisesta foorumista ja itse löysin juuri toisen foorumin, Uusi Maa jossa keskustellaan vähän samoista asioista kun täälläkin. Kaiketi niitä foorumeja on monta jossa puidaan näitä samoja asioita  :Smiley  Grin
                     Jees..Olen sielläkin vieraillut Wink eri..nimimerkillä angel smitten
tallennettu
Anutuija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #3 : 07.01.2011 15:02:16 »


Olen ollut jo vuosia niin Kryon kuin Uusi Maa foorumeillakin, mutta minun näkökulmastani ne ovat nykyään kovin hiljaisia.

Halein Anutuija
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 07.01.2011 15:25:55 »

Lainaus
Olen ollut jo vuosia niin Kryon kuin Uusi Maa foorumeillakin, mutta minun näkökulmastani ne ovat nykyään kovin hiljaisia

Jos englanti vain sujuu, niin Kryonin omilla sivustoilla tapahtuu koko ajan:
Marras-joulukuussakin taisi tulla peräti 6 uutta kanavointia. Sivustolta saa ihan
ilmaiseksi kuunnella tai imuroida omalle koneelle valtavan määrän Kryon-kanavointeja,
ei ehkä ihan alusta asti mutta ainakin noin viimeisen 5 vuoden kaikki kanavoinnit.
Siellä on myös kysymys-vastauspalsta yms.

Suomalaisten foorumien hiljaisuus johtunee siitä, ettei kukaan jaksa/viitsi
kääntää kanavointeja suomeksi. Suosittelen kuitenkin noita englannikielisiä,
Kryon puhuu selkeää hidasta englantia, eräskin kaverini jonka englanti on ihan
tavallista suomalaista kouluenglantitasoa on pystynyt niitä kanavointeja kuuntelemaan
ja kertoopa vielä englannin kuullun ymmärtämisensä parantuneen niiden ansiosta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: