Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rituaali Seksi  (Luettu 55945 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 22.08.2010 19:12:20 »

Aloitan aiheen.
Itsellenikin jonnin verran uusi juttu, vaikka muutamia kertoja olen ollut mukana
shamanistisissa ja jossain, missä uhrattiin hengille samalla.

Nyt mulle on auennut tuon Taikurimiehen myötä mahdollisuus ilmeisesti vähän kovempaan
rituaalisessioon -kunhan HIV ja Hepatiitti on tarkistettu. police

Mulla olisi tarkoituksena saada tuosta sessiosta jokin kaunis viiltokuvio muistoksi
-tatuoinneista kun en pidä.

Kyselisin hiukan tuon kuvion paikkaa, onko sillä merkitystä missä se on
ja minkälainen olisi kiva? -meinaan henkiseltä arvoltaan.

Kokemuksia rituaaliseksistä, uhraamisesta korkeimmille voimille, niiden kutsumista sessioon,
viiltelystä ja verenjuonnista ja tietenkin itse aktista ja paikasta ja tilanteesta?

Millainen oli spirituaalinen anti ja sen myöhemmät vaikutukset?

Googletin tuossa ja löytyy tuollaista kevytkamaa, mutta ei jätetä niitä ulkopuolelle
tässä keskustelussa. Smiley

Laitan kokemuksiani tänne, kunhan tässä ensin saan niitä. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 22.08.2010 19:27:13 »

Tässä jotain soft-linkkejä enkuksi;

http://www.moonsmusings.com/pagan/ritsex.html

http://www.widdershins.org/vol7iss1/06.htm

http://paganwiccan.about.com/od/magicandspellwork/f/WhatIsRitualSex.htm

Youtubesta ja Googlettamalla löytyy videotakin, kun laittaa hakusanaksi
Ritual Sex tai vaikkapa Sex Magick.

Toisin kuin mielikuvat jostain lahkojen harrastamasta ryhmäseksistä nouseekin
outoine henkien palveluksineen ja palvontoineen ja transsitiloista ja uhraamisesta,
niin erilaisia rituaalisessioita voi tehdä kahdestaankin oman partnerin kanssa ihan kotonakin. Smiley

Tantraseksikin on rituaaliseksiä, tosin tuollaista softimpaa sorttia. Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.08.2010 19:33:09 kirjoittanut Tavallinen Telluksen Tallaaja, Universaalinen Uniikki Ihme » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 22.08.2010 19:39:54 »

Täällä Astrossa on monia Wiccoja, pakanoita ja okkulsteja jne, joten rituaaliseksi,
Sex Magick ja Great Ride pitäisi olla tuttuja termejä, I hope.. Smiley


tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #3 : 22.08.2010 19:43:31 »

Erittäin, erittäin mielenkiintoista. Osallistun heti kun moinen tilaisuus avautuu myös minulle.

/A
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 22.08.2010 20:01:10 »

Muistatte varmaan Tom Cruisen ja Nicole Kidmanin leffan aiheesta,
jonka nimi oli Eyes Wide Shut? Smiley

Eräänlainen näkemys salatusta rituaalisesta rakastelusta.

Henkisyys ja henkien palvonta tilanteessa ja pyhät rituaalit ja palvontamenot
ovat se, mikä mua tässä kiehtoo.

On myös erilaisia rituaaleja, joissa parannetaan seksuaalisuutta, seksuaalista voimaa
ja myös traumoja, kuin myös hedellmällisyyttä ja sairauksia.
Itselläni on endometrioosi, senhän alkuperää ei tiedetä, mistä se johtuu,
mutta en kai mitään häviäkään, jos kokeilen saada parantavaa energiaa siihen. Smiley

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 22.08.2010 20:16:30 »

Wikipediaa, enkuksi, kun suomeksi en löytänyt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sex_magic
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 22.08.2010 20:23:56 »

O.T.O on itävaltalaisen Karl Kellnerin aloittama salareura, johon meni mukaan myös
moni kuuluisa "guru", esim. Aleister Crowley (Crowley Tarot).

Tietoa tästä linkistä;

http://en.wikipedia.org/wiki/Ordo_Templi_Orientis
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 22.08.2010 21:37:25 »

Kannattaa pitää varansa. Itse en ikinä elämässäni lähtisi tuollaiseen juttuun mukaan. Minkään hyvän ja voimauttavan asian vuoksi ei tarvitse verta vuodattaa.

Toivottavasti kuitenkin kaikki menee hyvin kohdallasi.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 22.08.2010 22:29:43 »

Kannattaa pitää varansa. Itse en ikinä elämässäni lähtisi tuollaiseen juttuun mukaan. Minkään hyvän ja voimauttavan asian vuoksi ei tarvitse verta vuodattaa.

Toivottavasti kuitenkin kaikki menee hyvin kohdallasi.

Mulla on kyllä luottamus tuota Taikuria kohtaan -hyvät ja positiiviset energiat kaikin puolin
hänen ympärillään, vaikkakin epätavallisen voimakkaat ystävienikin mielestä.

Tusin kuitenkaan viiltokuviotani vielä ihan ekakerralla saan -toki kyllä haluan sen.
Se kuviokin pitää ensin kysyä niiltä palvottavilta korkeimmilta voimilta. Smiley
Hällä on mielettömän kauniit viiltokuviot käsivarsien sisäpuolella! smitten
Tosi taitavasti viilletty! Shocked Kait joku tatska-taiteilija kuitenkin tekee sen,
minkä henget näyttää, että kuuluu mulle?

Kai tuo ensiapu toimii, jos jokin menee vikaan ja jos ei, niin kuolen sitten onnellisena. Smiley

Mun ystävät, jotka tietävät, mitä olen tekemässä, sanovat, että mä jos kuka sen tekee,
ei epäilystäkään. Sanoivat myöskin, että jos ikinä fyysinen kohtaaminen tuon Taikurin kanssa
tulee, niin kumpikaan ei pysty vastustamaan kiusausta.
Ja niin kävi!

Siitäkin huolimatta, että hän on tuollainen gootti-tyyppi mustine kajaaleineen,
pitkine mustine hiuksineen, ja mä klassinen blondi, joka viihtyy yleensä pukumiesten
ja shampanjalasin kanssa ja hymähtelee noille kaikille satanistille näyttäville rokkarityypeille,
joilla on kaikki hilavitkuttimet yllään. Tongue

Ei se tyyli ja ulkonäkö aina..  Wink -en nimittäin aio muuttua miksikään mustahiuksiseksi
kalpeaksi mustiinpukeutujaksi super bitchiksi noitakorkkareilla, niittivyöllä ja mustilla kynsillä,
vaan olla ihan oman itseni näköinen ja tyyliseni. Smiley

...mutta asiaan...

Mä en ole mikään teini enään ja muutenkin, tämä on aikuisten ihmisten juttu,
eikä mikään typerien angstisten kersojen hihihi-kokeilujuttu.

Tyyppi on mua vanhempi, en tiedä kuinka paljon, itseasiassa,
mutta taikureille tyypilliseen tyyliin, jumalattoman nuoren näköinen. Shocked

Liekö noilla taikuuksilla ja henkisillä rituaaleilla jokin nuorentava vaikutus? idiot2
Oletteko muuten huomanneet, David Copperfield, Criss Angel..
-jälkimmäinen on yli nelikymppinen! Shocked

Eiköhän me osata vastuu ottaa itsestämme jo. Wink
« Viimeksi muokattu: 22.08.2010 22:47:48 kirjoittanut Tavallinen Telluksen Tallaaja, Universaalinen Uniikki Ihme » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #9 : 23.08.2010 08:17:19 »

Sasha, sinus on ihanan kevyt ja rohkea energia samassa paketissa, mut oot sä nyt täysin varma mitä olet tekemässä???
Eyes wide open now, baby
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 23.08.2010 15:20:47 »

Sasha, sinus on ihanan kevyt ja rohkea energia samassa paketissa, mut oot sä nyt täysin varma mitä olet tekemässä???
Eyes wide open now, baby

Enköhän mä tiedä..?  Kiss

Kokeile kaikkea kerran, pari, niin tiedät ja on mitä vanhana muistella.  Wink

Mä luotan tähän Taikuriin ja hänen taitoihinsa. Hän on täällä aika kuuluisa
ja mä työskentelen PR:n parissa, joten ei se skandaaleja tarvitse.  Wink

Olin jo vuosia sitten vähän vastaavassa mukana Helsingissä erään shamanistiporukan
(pääjehut ulkomaalaisia) sessioissa ja... se oli katastrofi. buck2

Tämä Taikuri ei ole (enään) niin egoisti (kait se on ollut, kun on kehittynyt kuitenkin jo noin pitkälle?),
kun sillä on ihan tarpeeksi nimeä ja rahaa jo,
joten se voi keskittyä ihan itse asiaan ilman, että sen tarvitsee enään mainostaa
ja korottaa itseään. Wink

Vaikka ei siinä egoismissa mitään vikaa ole, kun se korkean egoismin vaihe on ihan normaalia
kaikilla korkealle alallaan tähtäävillä, joka sitten laantuu, kun saa jo tarpeeksi sitä oikeaa
gloriaa ja se egoistisuus menettää merkityksensä.

Tällä Taikurilla on hyvät vibat ja energiat. Hyvin ainutlaatuinen tyyppi, ei kyllä tuollaisia
olentoja joka päivä eteen kävele. Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.08.2010 15:22:43 kirjoittanut Tavallinen Telluksen Tallaaja, Universaalinen Uniikki Ihme » tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #11 : 23.08.2010 17:47:46 »

Hmm..

Itse ajattelin, kun kävin aiheesta lukemassa, että tällainen kokemus saattaisi avata minulle tunnelukkoja, joita minulla(kin) varmasti on seksin suhteen. Olen kuullut ihmisten puhuvan jopa valaistumisesta rakastelun kautta.

En tiedä joisinko koskaan toisen ihmisen verta tai antaisin viillellä itseeni kuvioita. (Se ei ehkä vaan ole minun juttuni) Tosin Uhraus jumalille on mielestäni aivan eri.

Sanotte, ettei korkeimmille olennoille tarvitse uhrata. Mitään ei tietenkään ole Pakko tehdä - muuta kun kuolla joskus, mutta olen kyllä itse ollut monasti mukana erilaisissa seremonioissa joidenka toteutuksiin on monesti kuulunut juuri Uhraus tai Lahjat korkeammalle.

Eräs Maya 'elder' kertoi minulle muutama vuosi sitten, että veren uhraaminen jumalalle on uhrauksista kaikista suurin sillä veri edustaa elämää ja sen energia on vahva. On aika traagista, että joskus muinaishistoriassa eläneen kulttuurin tavat ovat pelästyttäneet nykyajan ihmiset niin.

Mehän uhraamme päivittäin jotain Jonkun asian vuoksi, johonka uskomme.

Nja.


Mielestäni tärkeintä tällaisissa asioissa on, että tietää omat rajansa. Ei pidä ryhtyä mihinkään, mikä ei tunnu oikealta.

Sen sijaan, jos on utelias - mitä menetettävää moisessa kokeilussa voi olla?

Kertokaahan, jotta viisastuisin.

Smiley

/A

 smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 23.08.2010 18:36:51 »

Hmm..

Itse ajattelin, kun kävin aiheesta lukemassa, että tällainen kokemus saattaisi avata minulle tunnelukkoja, joita minulla(kin) varmasti on seksin suhteen. Olen kuullut ihmisten puhuvan jopa valaistumisesta rakastelun kautta.

Rakastelu on voimakas tapahtuma sielullisesti, tunteellisesti ja kehollisesti
ja siinä on uskomattomat voimat
-luodaanhan sillä uutta elämää ja uusia sieluja. Smiley

En tiedä joisinko koskaan toisen ihmisen verta tai antaisin viillellä itseeni kuvioita. (Se ei ehkä vaan ole minun juttuni) Tosin Uhraus jumalille on mielestäni aivan eri.

Sanotte, ettei korkeimmille olennoille tarvitse uhrata. Mitään ei tietenkään ole Pakko tehdä - muuta kun kuolla joskus, mutta olen kyllä itse ollut monasti mukana erilaisissa seremonioissa joidenka toteutuksiin on monesti kuulunut juuri Uhraus tai Lahjat korkeammalle.

Eräs Maya 'elder' kertoi minulle muutama vuosi sitten, että veren uhraaminen jumalalle on uhrauksista kaikista suurin sillä veri edustaa elämää ja sen energia on vahva. On aika traagista, että joskus muinaishistoriassa eläneen kulttuurin tavat ovat pelästyttäneet nykyajan ihmiset niin.

Niin, en minäkään ihan turhan ja kevyen syyn vuoksi anna itseäni viillellä,
vaan kysymys on nimenomaan uhrauksesta ja kunnioituksesta suurempaa kohtaan
ja siksi annan veriuhrin. Smiley
Antoi Jeesuskin sen ristillä jokin asian puoleta, niin minäkin annan sen jokin tärkeän asian puolesta.
Mooses sun muut Raamatun tyypit uhrasivat alttareille Vanhan Testamentin aikaan
jopa omia lapsiaan, saati sitten karitsoja ja vuohia jne.

Eipä Mayat olleet ainoita veriuhrien antajia. Wink

Sillä tulevalla kuviollakin on suuri henkinen merkitys. Smiley

Nykyajan ihmiset ovat peloteltu liikaa ja siksipä noita tunnelukkojakin on varmaan aika paljon?

Mehän uhraamme päivittäin jotain Jonkun asian vuoksi, johonka uskomme.

Nykyihminen ei edes tajua tietoisesti enään, kuinka paljon se itseasiassa tekee uhrauksia.

Mielestäni tärkeintä tällaisissa asioissa on, että tietää omat rajansa. Ei pidä ryhtyä mihinkään, mikä ei tunnu oikealta.

Sen sijaan, jos on utelias - mitä menetettävää moisessa kokeilussa voi olla?

Niin, omat rajat pitää tietää -mun rajat ei ole kaikille samat, vaan ne ovat MUN RAJAT
ja minkä minä koen ITSELLENI oikeaksi tehdä, ei tarkoita sitä, että se on jollekin toiselle
oikein myös. Ei, ei, ei...

Tarkoitus on nostaa keskustelua aiheesta ja etenkin sitä vanhaa tietoutta ja muinaista viisautta,
joka teillä oman kehun mukaan pitäisi olla hurjasti. Wink

Nyt mä sitä valtavaa muinaista viisauttanne ja tietoisuuttanne tarvitsisin -aloittelija kun olen
näissä seremonioissa ja uhrauksissa. Atlantislaiset, Lemurilaiset, Siriuslaiset ja kaikki,
mistä ikinä tulettekin, antaa palaa nyt kun on tosipaikka, missä sitä tietoa oikeasti tarvittaisiin. Wink


Mä en todellakaan koe menettäväni mitään tässä kokeilussa,
vaan saavani jotain, ainakin tulen kokemusta rikkaammaksi. Smiley
Kuten sanottua, olen kokeillut aikaisemmin, mutta asialla oli sillä kertaa egoistiset amatöörit
ja tulos oli katastrofi.

Nyt on todella pro-tyyppi asialla ja opastamassa -uskokaa tai älkää,
sanoinkuvaamattomalla energialla. Tälläisiä tyyppejä on maailmassa varmaan sormin laskettava määrä.
Mulle on hänen jälkeensä turha tulla pullistelemaan henkisillä kehityksillä ja taidoilla
-ainakaan ihan hetkeen. Tongue

Muistutan, että on taikureita, jotka ovat pelkästään teknisiä.
Sitten on taikureita, jotka käyttävät tekniikkaa hyväkseen, mutta vaikka näet
sinne kulissien ja temppujen taakse, on se häkellyttävää tälläiselle skeptikolle,
missä kohtaan alkaa oikeasti paranormaali ilmiö.
Tälläisiä taikureita on vähän ja se, miten heillä on valta ohjata ja hallita paranormaaleja ilmiöitä,
ei varmaan koskaan tule paljastumaan.

Jättäisinkö tälläisen ainutlaatuisen tilaisuuden käyttämättä..?
Vain, jos olisin todella, todella typerä!
Silläkin uhalla, että se kuvio tulee seuraamaan mua loppuelämäni -itseasiassa, tämä tilaisuus on
niin ainutlaatuinen ja erikoinen, hyvin ainutlaatuisen ja erikoisen olennon kanssa,
että elinikäinen muisto siitä pitääkin saada. Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.08.2010 18:43:09 kirjoittanut Tavallinen Telluksen Tallaaja, Universaalinen Uniikki Ihme » tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #13 : 23.08.2010 18:58:31 »

Meikäkin varmaan lankeais tuohon tyyppiin Grin Tosin mua ei ne viiltelyt kauheasti nappaa..Mullakaan ei oo tästä Sashan jutusta pahoja viboja, koska tuntuu että Sasha pystyy handlaamaan maholliset eteen tulevat psykopaatit paremmin kuin keskivertonaiset Wink ja jos ukko on kerta tunnettu ja rahaa sun muuta mukavaa löytyy niin tuskin haluaa mainettaan menettää ja tuo Sashan PR-ala + juristimiehet tuovat myös tiettyä turvaa vastoinkäymisten varalle..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 23.08.2010 19:24:06 »

^ Jep.  Wink

Toisekseen, korostettakoon nyt se, että se muinainen riittiviiltokuvion saanti tietyllä
rituaalilla on ihan mun oma idea, koska näin, että hälle on tehty se
ja hän vain auttaa mua saamaan sen oikealla tavalla, että sillä on tehoakin.

Se kun nyt on vain sellainen juttu, että ko. kuvio saadaan tietyin rituaalimenoin,
sen muodotkin määräytyy invidualisti. Siitä saadaan kuva viestinä.
Sitä ei valita, vaan se saadaan. Siitä myös tehdään se veriuhri.

Jos joku kuvio pitää ihoon saada, niin tee se kunnolla ja kunnon rituaalein.
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa joku typerä mikkihiiri-tribaali tatuoituna
alavatsassa, alaselässä tai käsivarressa,
joka löytyy joka toiselta vain hiukan erilaisena. Tongue

Mun ei tarvitse mainostaa myöskään tulevaa kuviota, joten se tehdään viiltämällä,
jolloin sillä on merkitystä vain mulle ja erottuu muille vain läheltä katsottuna
-ja kaikki ei pääse niin lähelle. Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: