Sivuja: [1] 2 3 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun huone...salaperäinen peräkammari  (Luettu 113287 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 21.05.2010 23:13:05 »

Arvaattekin varmaan, että Esmiralda asialla.  :Smiley

Minä rakastan metafooria, sillä niiden kieli avaa enemmän jotain, enemmän tavallista kieltä. Ja minusta tuo Kuun huone kertoo jotain siitä peräkammarista, mikä on talon asukkaan ominta, ja jonne pääsevät vain tärkeimmät vieraat tai parhaat ystävät.

Siellä on arkku kauniille tai tuskaisille muistoille, syvimmille unelmille kuin kapiokaappi. Siellä ikkunalla kukkii se talon rakastetuin kukka. Se hengittää siellä sitä tiedostamatonta energiaa.  Siellä on vierassänky pitsipeitolla varustettuna, ehkä myös ne pitsein nyplätyt vieraslakanat. Sinne ehkä viedään sitten se rakastettu, joka oppii tuntemaan sinut intiimimmin, syvemmältä...salaisuudetkin. Ja jonain päivänä se kaikki on arkea...toisen mielestä. Ja kuitenkaan et ole kertonut kaikkea... :Smiley

Missä talon huoneissa sinulla on tuo Kuun kammarisi? Missä merkissä, missä aspekteissa. Olisin pikkuisen utelias.  Wink Tutkiakseni, oppiakseni. Kuten varmaan monet muutkin.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2010 21:56:31 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 21.05.2010 23:17:59 »

Olipa mahtava kuvaus! Minulla on valtavan kokoisessa 7. huoneessa yksikseen  kuu rapu ja olen aina saanut sen kuvan, että se on huono juttu. Nyt kun avasit tuota kuun huonetta noin ihanilla metaforilla, nousi ihan uusi arvostus ja ennen kaikkea myös ymmärrys omaa Itseään kohtaan kyseiseltä osa-alueelta!

Mahtavaa, kiitos! Nyt selittyy se minun erittäin, erittäin kova nirsouteni aviomiesmarkkinoilla, vaikka tokihan siihen vaikuttaa myös tietoinen, henkinen suuntautumiseni elämää kohtaan coolsmiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 21.05.2010 23:18:51 »

Otan tähän perään vielä Sepon tekstiä Kuusta. Se tukee näitä ajatuksia ja huomiointeja Kuun sijainnista.

Kuun sirppi kuvaa sielua. Astrologiassa Kuu liitetään äitiin, odotusaikaan, lapsuuteen ja turvallisuuteen. Sehän se on meidän lähimenneisyyttämme, ja sieltä myös nousevat monet käyttäytymismallimme ja päivittäiset reaktiomme. Ihminen, jota koira on purrut lapsena, saattaa pelätä koiria koko lopun ikäänsä. Koiran pelkääminen on yksi monista päivittäisistä reaktioistamme. Emme helposti tule ajatelleeksi, että jokainen tunteemme ja sen mukainen käyttäytyminen on heijastusta aikaisemmasta elämästämme, eikä sillä ole ehkä mitään pohjaa tilanteessa, jossa se syntyy.

Muistat varmaan tilanteita, joissa joku ihminen, jota et ole koskaan tavannut, saa karvasi pystyyn, vaikka ette vaihtaisi sanaakaan keskenänne. Miksi? Syy ei voi olla tuossa täysin oudossa ihmisessä, jonka kanssa ehkä kaikki muut tulevat oikein hyvin toimeen. Syy voi siis olla vain sinussa. Tällainen esimerkki on vielä helppo hyväksyä, mutta kun tullaan tilanteisiin, joissa aggressiosi herättääkin joku läheinen ihminen, niin hänen syyttömyytensä on jo paljon vaikeampi tunnustaa.

Maan kiertolaisena Kuu liikkuu eläinradalla hyvin nopeasti, ja sen kuvaamien tunnetilojen seuraaminen on jopa astrologiaa pitkään harrastaneellekin työlästä puuhaa. Lisäksi nämä päivittäiset reaktiomme nousevat useimmiten tiedostamattomasta alitajunnasta, joten niihin takertumalla ei jäisi enää aikaa elämälle.

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 21.05.2010 23:29:36 »

Kiitos AthaMaarit, kun jaat mielikuvani.

Jatkan....sillä vaikka tuo peräkammari on pitkälti juuri äitimme luoma kamari, niin kyllä tyttäret ovat sitä kaikissa taloissa käyttäneet. Se mitä sinäkin tiedät Tarotkorttien K uusta ja piilotajunnasta, niin juuri Kuu voisi tutustuttaa meidät siihen syvimpään itseemme, myös siihen haavoittuvaan lapseen, jonka usein torjumme.

Tässä Tuija Uusitalon ajatusta Kuusta, pieni osa siitä:

Kuun vaikutus kartallamme voi kätkeä sisäänsä paljon mielenkiintoista symboliikkaa yksilön tunne-elämän luonteesta. Se kertoo miksi koemme asiat niin kuin koemme. Tulkitessamme Kuuta se täytyy irrottaa muista ympäristötekijöistä ja nimenomaan siitä mitä muut tekivät tai jättivät tekemättä, sillä oleellista on kyetä tavoittamaan tämän Kuunaseman omaavan yksilön kokemisen laatu, jotta selkeyttä ja ymmärrystä omaan itseen syntyisi.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 21.05.2010 23:41:16 »

Minun täytyy sanoa, että en ole koskaan oikein ymmärtänyt tuota omaa Kalat-Kuuta. En ole mikään ylihuolehtivainen ollenkaan!

Mutta kun nyt katselen tuota 2.sektorin kammariani, mikä on vastapäätä Aurinkohuonettani Rapua, niin alan nähdä asiat toisella tavalla. Ja ymmärrän vesielementtini ja ainaisen hakuisuuden veden äärelle. Eli Kuukammarini avoimesta ikkunasta pitää kuulua veden kohina, mieluummin meren.

Kuullani on kauniit kolmiot 8.huoneen stelliumiini, Aurinkoon, Venukseen, Merkuriukseen ja jopa Uranukseen. Voimavarani!!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #5 : 22.05.2010 00:33:11 »

Mulla on kuu  vesimies 12. huoneessa. Tuo 12. huone on kyllä aika epäselvä mulle vielä. Mutta vesimies ja ilma elementti yleensäkin tuntuvat tosi omilta tällä elämänalueella... Kuuni aspekteja mm. neliö venus, kvintiili merkurius, semisekstiili mars, neliö pluto jne.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 22.05.2010 11:01:00 »

Olipa mahtava kuvaus! Minulla on valtavan kokoisessa 7. huoneessa yksikseen  kuu rapu ja olen aina saanut sen kuvan, että se on huono juttu. Nyt kun avasit tuota kuun huonetta noin ihanilla metaforilla, nousi ihan uusi arvostus ja ennen kaikkea myös ymmärrys omaa Itseään kohtaan kyseiseltä osa-alueelta!

Mahtavaa, kiitos! Nyt selittyy se minun erittäin, erittäin kova nirsouteni aviomiesmarkkinoilla, vaikka tokihan siihen vaikuttaa myös tietoinen, henkinen suuntautumiseni elämää kohtaan coolsmiley

AthaMaarit! Sinun Kuuhuoneessasihan on talon vanhana 'oppaana' tuo Vaaka, joka katsoo, että pidät elämäsi tasapainossa.

Kun taas minulla Härkä seisoo vetisellä rannallani. Tartun sarvista kiinni, jos välillä tuntuu, että meinaan hukkua.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 22.05.2010 11:14:11 »

Mulla on kuu  vesimies 12. huoneessa. Tuo 12. huone on kyllä aika epäselvä mulle vielä. Mutta vesimies ja ilma elementti yleensäkin tuntuvat tosi omilta tällä elämänalueella... Kuuni aspekteja mm. neliö venus, kvintiili merkurius, semisekstiili mars, neliö pluto jne.

12. huonetta yleensä sanotaan alitajunnan huoneeksi. Ja jos Kuukin kuvaa alitajuista maailmaa, niin ehkä vajoat välillä jonnekin tuntemattomaan ajelehtimaan... :Smiley. Tuonne 'peräkamariin piiloudut ehkä rakkauspettymyksiäsi (neliö Venus) ja jokin koputtelee sinua menneisyydestakin kvintiili Merkuriuksenkin taholta. Ja kun tuo Plutokin haastaa katsomaan asioita vähän eri näkökulmista, niin peräkamaria tarvitaan varmaan useinkin.
Äitisi (Vesimies-vaikutusta) on aikoinaan valmistanut tuon kammarin isoksi ja avaraksi sinulle siellä hengittää, ehkä itsekin tarvitsi tilaa ja aikaa enemmän itselleen. Ehkä koitkin äitisi vähän etäiseksi.
Ja sinä myös vetäydyt helposti yksinäisyyteen, koska et ole tottunut ilmaisemaan avoimesti tunteitasi, ainakaan niitä syvimpiä.
Toisaalta tässä kammarissahan asustaa talon haltijatonttu (opas) Kalat, joka kyllä auttaa ja lohduttaa sinua (siis kunhan kuuntelet sisimpäsi ääntä, se puhua joskus voimakkaastikin) ja kun olet surut surrut, olet valmiina auttamaan ja tukemaan muita.

Ehkä sinne peräkammariin sinä et viekään ketä tahansa vierasta, se on ainutlaatuinen ja hyvin valittu.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ave^^
Vieras
« Vastaus #8 : 22.05.2010 11:17:20 »

Minulla  kuu  kalat , 12. huoneessa. Samassa huoneessa kaverina  venus ja  kuunsolmu.
Jos kuun huone kuvaa sitä mikä on tunnetasolla sitä ominta, niin 12.huoneen teemat taitaa minulle kyllä olla niitä. Olen aina pohtimassa asioita pinnan alta, ja tarkasti valikoin sen mitä niistä ajatuksista muille näytän, tai kenelle näytän. Minulla on sellainen selvä jako, että näistä puhutaan ja näistä ei puhuta, voin siis pinnallisessa kosketuksessa antaa täysin erilaisen kuvan itsestäni kuin mitä olen. Olen muutekin eri paikoissa ja eri päivinä aina erilainen..  Tongue Mutta siis sitä tarkoitan, että monet ajatukseni kiemurat on sellaisia ettei niitä varmaan käsitettäisikään, tyydyn siis pitämään ne omana tietonani. Kaikkien ei todellakaan tarvitse tietää kaikkea minusta, se on ihan hauskaa kun ihmiset spontaanisti muodostavat omia käsityksiään, niiden mukana on sitten helppo kulkea. Harva ihminen minut oikeasti sisältä tuntee..

Muok. ainiin, tässä aspektejakin kysyttiin.  Smiley Minulla on aika helposti aspektoitunut kuu,  aspect_tri jupiteraspect_sex uranusaspect_sex neptunusaspect_tri chiron , ainut neliö on  aspect_squ aurinko sekin väljä..
En ole kokenutkaan että kykenevyydessä tuntemiseen olisi ongelmia, lähinnä siinä sen luottamuksen muodostumisessa. Kuu siis toimii ihan mukavasti, hieman piilossa ehkä vaan.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2010 11:26:45 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #9 : 22.05.2010 11:19:23 »

Itsellani on  kuu  vesimies ja 6 huone-vastapaata  pluto  leijona
En oikein osaa sanoa miten se vaikuttaa-vain tunteiden ilmaisu on minulle ruokaa...
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #10 : 22.05.2010 11:35:31 »

Minun  kuu :ni möllöttää tukevasti 8. huoneessa, seuranaan  uranussaturnus ja  vesta

Taidan olla liikaakin jalat maassa, vai mitä?

Vastapäätä 2.huoneessa on vain  kuunsolmu

Aspekteista en ymmärrä mitään, voisitko valaista?

 smitten    maarita        smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #11 : 22.05.2010 11:49:03 »

 kuu ni on  leijona ssa ja 7. huoneessa, yhtymässä  pluto oon, joka on nippanappa  neitsyt en puolella.
 kuu ni muut aspektit:
 aspect_tri  aurinko
 aspect_squ  mars
 aspect_sex  jupiter
 aspect_opp  askendentti

että mausteissa löytyy   Grin

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 22.05.2010 12:35:37 »

Minulla  kuu  kalat , 12. huoneessa. Samassa huoneessa kaverina  venus ja  kuunsolmu.
Jos kuun huone kuvaa sitä mikä on tunnetasolla sitä ominta, niin 12.huoneen teemat taitaa minulle kyllä olla niitä. Olen aina pohtimassa asioita pinnan alta, ja tarkasti valikoin sen mitä niistä ajatuksista muille näytän, tai kenelle näytän. Minulla on sellainen selvä jako, että näistä puhutaan ja näistä ei puhuta, voin siis pinnallisessa kosketuksessa antaa täysin erilaisen kuvan itsestäni kuin mitä olen. Olen muutekin eri paikoissa ja eri päivinä aina erilainen..  Tongue Mutta siis sitä tarkoitan, että monet ajatukseni kiemurat on sellaisia ettei niitä varmaan käsitettäisikään, tyydyn siis pitämään ne omana tietonani. Kaikkien ei todellakaan tarvitse tietää kaikkea minusta, se on ihan hauskaa kun ihmiset spontaanisti muodostavat omia käsityksiään, niiden mukana on sitten helppo kulkea. Harva ihminen minut oikeasti sisältä tuntee..

Muok. ainiin, tässä aspektejakin kysyttiin.  Smiley Minulla on aika helposti aspektoitunut kuu,  aspect_tri jupiter ,  aspect_sex uranus ,  aspect_sex neptunus ,  aspect_tri chiron , ainut neliö on  aspect_squ aurinko sekin väljä..
En ole kokenutkaan että kykenevyydessä tuntemiseen olisi ongelmia, lähinnä siinä sen luottamuksen muodostumisessa. Kuu siis toimii ihan mukavasti, hieman piilossa ehkä vaan.

Hm...ehkä tuo valikoivuus näkynee juuri tuossa Auringon neliössä. Miksi valikoit? Näitkö äidissäsi ehkä jotakin sellaista, jota et itse halua käydä läpi? Tuli mieleen...

Muutenhan sinulla on Kuun peräkammari 12 huoneen omassa Merkissä Kalat. Siellä pitäisi olla kaikki järjestyksessä ja siistiä, hyvä mennä, olla ja tulla. Varmastikin sinulle mieluisa huone sumplia asioita ja elämää, koska Kuullasi on noin hyvät aspektitkin. Tulee mieleen kartanoiden vierashuone, jossa on kauneimmat pitsit, ikkunasta kauniit näköalat (sosiaalinen Jupiter), kaunis vesivati ja kannu pestä silmistä kyyneleet ja maantien pölyt (Neptunus ja Kalat), ja hyllyssä mielenkiintoisia kirjoja kun etsii pikkuisen yöuntansa. Mutta harva ystäväsi tänne pääsee lepäämään ehkä... Wink Olet ominut tuon huoneen itsellesi. Ja tiedät varmaan miksi. Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 22.05.2010 12:55:50 »

Itsellani on  kuu  vesimies ja 6 huone-vastapaata  pluto  leijona
En oikein osaa sanoa miten se vaikuttaa-vain tunteiden ilmaisu on minulle ruokaa...

Diamond...runotar! Opitkohan ehkä vähän omalaatuiselta äidiltäsi (kuu Vesimiehessä)että asiat pitää kuitenkin hoitaa nyt eikä huomenna, eikä jäädä mihinkään sormi suussa vaan toimia ja mennä eteenpäin, vaihtaa maisemaa, jos ei mielytä ja siten löytää enemmän itseäänkin?

Kuusihan sijaitsee kuitenkin Neitsyeen huoneessa. Valtava kauneudenkaipuusi katsoo tarkasti, miten viihdyt ympäristössäsi, järjestelee, katselee tarkalla maulla värit ja vivahteet. Ja se ei riitä. Haluat samoin sielusi tilan ja runosuonesi sykkii! Mutta pitsiä ei laittanut äitisi tähän huoneeseen, etkä sinäkään peräkammarin vuoteeseen tai pöydille. Enemmänkin siellä on katseen vangitsijina kauniit veistokset ja eleganttia pellavaa ikkunassa. Ja runokirjoja sekä aforismikirjoja eri uskonnoista kuin unohtuneena yöpöydällä.

Lepohuoneesi, jossa yöpöydän laatikko on täynnä paperia ja keskeneräisiä ajatelmia ja runoja, joita saa vieraskin lukea. Et niitä piiloita. Sillä yhtä avoimesti päästät sinne vieraasikin.  Wink, jonka olet kerran kutsunut kotiisi. Olet lojaali ja avaramielinen heidän suhteen. Tiedät että ihmisestä löytyy kaikkea kuten sinustakin (vastapäätä Pluto joka sijaitsee Kalat-henkisessä huoneessa, joka pitää ovet auki sinne huoneeseen), et jää suremaan hankalaakaan käytöstä heissä, vaan kysyt mielessäsi, miksi hän noin käyttäytyi. Voit kysyä sitä avoimesti henkilöltäkin.

Heh, kaikkea tulee mieleen näin suoltaen. Diamondin Kuuhuone Vesimiehessä voi sijaita myös toisella tasolla missä vain, luonnon helmas puun varjossa, vuorten rinteillä jne. Kuun huone on avoinna maailmalle. Mutta vain hän itse tietää, kuinka paljon sieltä voi ammentaa!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 22.05.2010 13:13:44 »

Minun  kuu :ni möllöttää tukevasti 8. huoneessa, seuranaan  uranussaturnus ja  vesta

Taidan olla liikaakin jalat maassa, vai mitä?

Vastapäätä 2.huoneessa on vain  kuunsolmu

Aspekteista en ymmärrä mitään, voisitko valaista?

 smitten    maarita        smitten

Maarita, sinulla vasta salaperäinen Kuun huone onkin. Kun tuonne peräkammariisi viet vieraasi, niin hän voi yllättyä. Siellä asustaa Skorpionin henki, joka voi syvyyksillä yllättää sinutkin väliin.

Muistelen että Kuusi on Härässä, joten tuo huone pitäisi olla turvasatamasi, maakamarasi. Mutta siellä on myös taistelut itsesi kanssa. Vesta näyttää sinulle valoa, Uranus vie sinua uusille urille, uusii huonetta tarpeen mukaan ja Saturnus tarkkana katsoo, mitä sinne laitat ja kenet sinne viet. Myös mitä sinun pitää sieltä 'riisua'. Sillä 8.huone on jatkuvan uudistamisen huone. Vaikka äitisi sen kammarin aikoinaan hyvin ja tarkkaan petasi sinulle, olet sinä mullistanut sen monta kertaa! Itsesi näköiseksi. Siihen sinulla on vahva tahto ja tuo Skorpionin leima sitä tukee, vaikka se välillä vie sinua aika syviin vesiin ja tuntuu välillä että haukkoa pitää.

Ehkä tuo Skorpionin syvä vesi ja Härkä siinä rannalla onkin loppujen lopuksi aika voimakas vastakohtineen. Miten olet sen kokenut?  Kun tuo Kuunsolmusi vastakkaisessakin huoneessa on Härän aluetta. Jännä asetelma; kuin Skorpionin syvä virta ja Härkä kummallakin rannalla toisiaan mittelöimässä.  Menin aivan lukkoon!  buck2
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: [1] 2 3 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: