Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 12.HUONE  (Luettu 60180 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ozzette
Vieras
« : 13.02.2006 19:38:07 »

Osaisikos joku fiksu selventää, mitä merkitsee 12.huoneen painotus ? Minulla kaikkein eniten "tavaraa" 12.huoneessa... Näin:
AURINKO: Härkä 12.huone 3 48'
MERKURIUS: Härkä 12.huone 19 42'
VENUS: Oinas 12.huone 11 8'
SATURNUS: Oinas 12.huone 29 16'
CHIRON: Oinas 12.huone 4 20'
VESTA: Kaksoset 12.huone 1 38'
KUUNSOLMU: Kalat 12.huone 28 37'
12.HUONE: Kalat 15 44'

ASKENDENTTI: Kaksoset 9 44'
KESKIYÖ: Rapu 21 42'
DESKENDENTTI: Jousimies 9 44'
KESKITAIVAS: Kauris 21 42'

SUURKIITOS sille, joka selventää !! Nimim: "Tietämätön"...  Wink  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #1 : 13.02.2006 19:50:53 »

Hmmm, löysin tälläisen sivun jossa on eri planeetoista eri huoneissa.

http://www.bobmarksastrologer.com/twelthhouse.htm

 Smiley
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #2 : 13.02.2006 20:11:19 »

Kiitokset Artemis !!  smitten
Hmmm... Käytyäni tuossa linkissä pisti silmään lause, että 12.huoneella on hirvittävä maine. Eli ilmeisesti melko "voimakas" tai vastaavaa... Myöskin sarjamurhaaja, massamurhaaja sanat hyppäsivät silmille... Eli onko 12.huone nyt sitten JOKO todella "hyvää" tai "pahaa" tarkoittava...?  Shocked  Undecided Itse olen erittäin hyvä ihminen, siksipä kai nuo murhaaja-luonnehdinnat kauhistuttivat. Nyyh !  Cry Vai onko tuolla huoneella vain sitten tietynlainen maine... buck2
« Viimeksi muokattu: 13.02.2006 20:38:32 kirjoittanut Ozzette » tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #3 : 13.02.2006 23:02:57 »

Minun astrologian kirjani sanoo, että Huone 12. tarkoitus on seuraava:
Ihmisen kyky integroida toiveet ja todellinen elämä

Viimeinen karttahuone vastaa joustavaa vedenmerkkiä Kaloja ja Neptunusta, joten sen piiriin kuuluu seuraavaa: ihmisen sisin, alitajunta ja siihen liittyvät kehitysprosessit, keskittyminen hiljaisuudessa ja toiminta kulissien takana, erakkomaisuus, haaveilu, mielikuvitus, todellisuudenpako, hyväntekeväisyys, tyytymättömyys, itse aiheutetut vastoinkäymiset, itsesääli ja intuitiivisyys, salaisuudet ja pelot, päiväunet, intohimot ja mystiikka, sairaalat, vankilat ja luostarit, salaiset yhdistykset, kuten vapaamuurarit.Esimerkiksi sairaanhoitajilla on usein Venus tässä huoneessa.Poliittisesti 12. huoneeseen liittyy purnaus ja uudistushalu, sorto ja lakot.

Aurinko 12. huone
-vetäytyvä, herkkä, työskentelee mieluummin kulissien takana
-mielikuvituksekas, myötätuntoinen, ei halua julkisuutta
-ujo tai umpimielinen, itseluottamus voi olla heikko
-tarvitsee oman yksityisen maailman, johon voi paeta "maailman pahuutta", psykologia, oma alitajunta usein kiinnostuksen kohteena.
-toimii usein laitoksissa, esimerkiksi psykiatrina tai hoitajana, yleensä ammateissa joissa voi samalla työstää itseään.

Sen verran löytyi vielä lisää, että jos huone 12 on korostunut se on subjektiivinen huone ja henkilökohtainen huone.Kartan haltija on itselleen rehellinen, riippumaton ja haluaa miellyttää lähinnä vain itseään.Hän ei kaipaa toisten ihmisten hyväksyntää, vaan toimii omintakeisesti.Hän ei kykene tarkastelemaan asioita kovinkaan objektiivisesti.Hänen tunne-elämänsä on yleensä voimakasta ja hänellä saattaa olla psyykkisiä kykyjä.

Toivottavasti näistä tiedoista oli sinulle jotain apua Ozzette  Wink
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Ozzette
Vieras
« Vastaus #4 : 13.02.2006 23:07:44 »

Kiitokset taiska !  smitten Jotakin kyllä selvensi... Ainakin tuo tunne-elämän voimakkuus pitää täysin paikkaansa. Mutta kun psyyke hyppii alituiseen laidasta laitaan...  Undecided Nyt vuorossa matalapainetta, noin meteorologin sanoin ilmaistuna...  Wink
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #5 : 13.02.2006 23:25:19 »

Se matalapaine voi johtua nyt kyllä jostain muusta, koska minullakin on poikkeuksellisesti matalapainetta jo kolmatta päivää ja minun 12. huone loistaa tyhjyyttään.  idiot2
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Ozzette
Vieras
« Vastaus #6 : 13.02.2006 23:32:00 »

Niin, tiedä tästä nyt taas sitten... Pöllö, mikä pöllö...  idiot2 Kaipa olenkin jo LIIAN pitkään ollut/saanut olla positiivinen. Nyt EN jaksa !  idiot2 Voipi olla minun kohdallani depressiota pukkaamassa, sekä hormonaaliset tekijät. Ei sitä pieni ihminen loputtomiin jaksa, vaikka sitkeä "sissi" olisikin...  buck2
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #7 : 13.02.2006 23:39:17 »

Ei sitä onneksi aina tarttekaan jaksaa vaan minäkin olen antanut itselle luvan olla masentunut/väsynyt  jos tarvetta ilmaantuu, sillä kyllä se aurinkokin sieltä sitten taas lopulta pilkistää.Hormooni häiriöt ovat kyllä ihan varmasti sellaisia jotka vaikuttaa mielialaan, mutta onneksi nekin menee ohi .Tsemppiä OZZETTE ja ILOISTA MIELTÄ  smitten

Mitäs muuten pidät minun viimeisimmästä susi taulusta Huh?? :Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.02.2006 23:42:23 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Ozzette
Vieras
« Vastaus #8 : 13.02.2006 23:47:36 »


Mitäs muuten pidät minun viimeisimmästä susi taulusta Huh?? :Smiley
No mahtavahan se on !  smitten Juu, nyt on PAKKO myöntää etten jaksa ! Olen niin puhki/rikkirevitty, täysin energioista pumpattu !  buck2 Katsokaa mun karmaa, se on täysin harmaa...
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 14.02.2006 00:25:28 »

terve sielu terveessä ruumiissa
etsi polttopiste tuolle ryppäälle kuutoshuoneesta,en tiedä onko siellä planeettaa ,joka toimisi ryppään hyvänä toteuttajana,jos ei ,aseta se polttopiste itse haluamallesi kohdalle,sinulle sopivaan merkkiin esim.
jonka kautta pääset purkamaan tuota rypästä
ilmeisesti sekä 12 huone että 6 huone ovat kumpikin suuria kooltaakin,vaiko eikö?eli 6 huoneen teeman mukaan aseta henkinen ja FYYSINEN terveys velvollisuuksien edelle,
12 huone on niin täynnä sielullista vellomista että vaikka härkä onkin laiska liikkumaan,käskisin ylös ja ulos ja lenkille!oikeesti fyysistä rasitetta ja HAPPEA keuhkoihin vastapainoksi
keuhkot kuvastavat muutenkin oman tilan ottamista ,mikä on tarpeen ,koska 12 huoneessa helpoiten uhraamme itsemme ja heittäydymme kaiken kukkuraksi marttyyreiksi
ei ihme että olo voi olla melkeinpä kuin neljään jakautunut
löytyyhän sinun 12 huoneesta kaikki elementit:
vesi,tuli,maa ja ilma
ja lisäksi 3 henk,koht. planeettaa
mutta härän pitkäjänteisellä energialla eikun pusket vaan eteenpäin
ja annat alitajunnan tehdä töitä siellä ravun unimaailmassa yöllä
hyväksy ne tunnetilat mitkä kulloinkin on menossa,älä edes yritä hallita niitä,
kun ei se onnistu kuitenkaan
luota siihen että elämä kantaa

12 huone kuvastaa myös menneitä elämiä,sinä sitten toit koko matkalaukullisen tullessasi...kuunsolmu karmakin siellä vielä...mutta kheiron parantaa..
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 14.02.2006 13:50:41 »

Terve,

tuossa tulikin hyvää oppikirjatekstiä huoneesta 12. Itselläni kun on arska ja merkkari ko. huoneessa, niin voisin kertoa käytännön kokemuksia.

Monestihan huonetta 12 pidetään karun kohtalon tuojana, mutta en ainakaan omaa elämääni erityisen kauheaksi ole kokenut, vaikka kaikenlaista on sattunut ja tapahtunut. Sen sijaan työskentely omissa oloissaan kulissien takana on ihan luonteelle ominaista, samoin "suljetut laitokset" ovat tulleet tutuiksi. Työpaikkani on ollut pitkään sairaala.  Wink

Luonteessani on voimakas psykologis-analyyttinen puoli. Alitajunta ei ole kovin "alla", olen siihen välittömässä kosketuksessa, joka tuo mukanaan sitten näitä yliluonnollisiltakin vaikuttavia ilmiöitä. Samoin unimaailma on hyvin tärkeä ja unien symbolikieli on minulle lähes yhtä selvää kuin suomen kieli. 12. huone, erityisesti jos siinä on henkilökohtaisia planeettoja, altistaa voimakkaasti mystiikalle. Koska omassa tapauksessani juuri Aurinko on tässä huoneessa, psykologia, filosofia ja rajatieto ovat lähes elinehto ja psyykkisten ilmiöiden tutkiminen elämäntehtävä.

Negatiivisemmista merkityksistä tutuiksi ovat tulleet masennus ja karma. Masennusta sairastelin nuorena ja karman makselu on tullut tutuksi viime vuosina. Toisaalta taas nämä raskaammat asiat ovat taas lisänneet kiinnostusta juuri noihin edellä lueteltuihin asioihin, psykologiaan, filosofiaan ja rajatietoon. Elämässäni on ollut myös voimakas hengellinen transformaatio, joka voi liittyä tämän huoneen teemoihin. Transformaatiossa oli tosi Plutolla sormet pelissä (teki oppositio-transiittia huoneesta 6 huoneen 12 Auringolle).

Kaikki suuret asiat elämässäni ovat tapahtuneet lähinnä korvien välissä. Nyt on menossa ulkoinen elämänmuutos, mutta en koe tätä lainkaan niin raskaaksi, kuin mihin psyyken uumeniin sukeltaessa on joutunut.

Minulla ei muuten ole huoneessa 6 yhtään planeettaa. Omassa tapauksessani se taitaa olla hyvä asia, yleinen terveys on ollut aina erinomainen ja ongelmaton. Fyysinen terveys ei siis ole polttopisteessä, kuten monilla muilla, joilla tämä huone on raskaanpuoleinen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ozzette
Vieras
« Vastaus #11 : 14.02.2006 14:01:35 »

Kiitokset ystäväiseni tsempistä ja valaisusta !  smitten Oloni on kieltämättä tänään jo paljon parempi hyvin nukutun yön jäljiltä, sekä siitä, etten nyt enää ota paineita ! Josko VIHDOINKIN sen oppisin ! Murehtiminen, huolestuminen, huolehtiminen, synkistely yms. EI minua auta mihinkään suuntaan, PÄINVASTOIN ! Etenkin kun olen vielä psyykenongelmainen ja siinä suhteessa heikompi/herkempi... Näistä huoneista vielä kiinnitin huomioni siihen, että tuon 12.huoneen lisäksi minulla on ylivoimaisesti eniten "tavaraa" myös huoneessa 6. Eli 12. ja 6. minulla ehdottomasti vallitsevat... Liekö sitten tosiaan hyvä, vaiko paha... Veikkaisin molempia...  Wink  smitten
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #12 : 14.02.2006 14:03:59 »

Osaisiko joku selventää mitä merkitsee, jos on  juno ja  pallas 12.huoneessa ja molemmat  jousimies ??

En löytänyt omasta 12.huoneestani muuta....

 Smiley
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili
« Vastaus #13 : 14.02.2006 15:11:12 »

Minulla on mars 12.ssa huoneessa. Aurinko tarkassa oppositiossa kutosessa. Teettänyt elämänkoulussa kovasti "kotiläksyjä" ja usein istuttu "jälki-istunnossakin"!  Varsinkin nuorempana, huoh.

Mi-Olea, tuolta Pääkkösen sivuilta löytyi tuommoisia:

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/
Juno XII. Tässä Junon huonesijainnissa on voimakkaasti esillä karmallinen ihmissuhde. Usein kumppanit vetävät toisiaan magneetin omaisesti puoleensa. Tässä yhteydessä voi olla kyse yhteisestä tehtävästä, mutta useammin se on voimakas emotionaalinen side, jota kumppanit eivät voi vastustaa. Näkyvä osa on vain jäävuoren huippu, jonka juuret ovat syvällä aikaisemmissa elämissä. Parisuhteissa voi ilmetä erilaisia variaatioita jotka tulee saattaa loppuun henkisellä tasolla, että kumpikin voisi jatkaa eteenpäin. Tähän voi kuulua menetyksiä, kumppanin kuolema ja hylkääminen. Mystisellä tasolla, unelmat, ideat ja kaipuu jaetaan, että taso tulee suoritetuksi ja hurmioitunut yhteys voidaan saavuttaa.

Juno Jousimiehessä. Yksilö kaipaa parisuhteessa älykästä vuorovaikutusta. Yhteisymmärrys pääaatesuunnissa ja tulevaisuuden visioinnissa on hyvä parisuhteen kiinteydelle. Ankara itsepäisyys omissa mielipiteissä ja näkemyksissä pysymiseksi voi etäännyttää kumppanuuden, jos yhteisiä näkymiä ja vuorovaikutusta ei pystytä rakentamaan parisuhteessa.

Pallas-Athene XII huoneessa, yksilö toimii voimakkaassa yhteydessä universaaliin tietoisuuteen. Mahdollisuudet kehittyä henkiseksi opettajaksi tai välittäjäksi ovat suuret. Tämä asema ja siihen liittyvät tehtävät voivat olla karmallisia linkkejä johonkin uskomusjärjestelmään. Tässä huonesijainnissa voi ilmetä myös kykenemättömyyttä yksilön omiin kokemuksiin ja ymmärrykseen (jälkeenjääneisyyttä tai älyllistä romahdusta kuin myös persoonaa hajaannusta häiritsevässä määrin voi ilmetä ) Positiivisessa mielessä yksilö voi toimia toisten henkisten tarpeiden palvelijana.

Pallas-Athene Jousimiehessä, jossa käsitteellinen herkkyys ja filosofiaan ja uskontoihin liittyvä symbolien hallinta ja täydellisyyden tavoittelu mentaalisella tasolla hipoo Shamanismia. Kykysi tulevat parhaiden esille silloin, kun saat osallistua pyhään sotaan jonkun sinulle tärkeän aatteen puolesta.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2006 15:12:47 kirjoittanut Synapsi » tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Mirjam
Vieras
« Vastaus #14 : 14.02.2006 15:46:23 »

Kiitos tosi paljon Synapsi ! smitten
Olinkin taas unohtanut nuo Pääkkösen sivut ja siellä olevn tiedonpaljouden... buck2

Kolahti kyllä nuo tekstit...monessa kohtaa.
Lainaus
(jälkeenjääneisyyttä tai älyllistä romahdusta kuin myös persoonaa hajaannusta häiritsevässä määrin voi ilmetä ) Positiivisessa mielessä yksilö voi toimia toisten henkisten tarpeiden palvelijana.

 Grin  Noh...tätä en itse kyllä suostu ainakaan myöntämään.. Noh, ehkä persoonan hajaannusta ajoittain... Cheesy coolsmiley

Lainaus
Pallas-Athene Jousimiehessä, jossa käsitteellinen herkkyys ja filosofiaan ja uskontoihin liittyvä symbolien hallinta ja täydellisyyden tavoittelu mentaalisella tasolla hipoo Shamanismia. Kykysi tulevat parhaiden esille silloin, kun saat osallistua pyhään sotaan jonkun sinulle tärkeän aatteen puolesta.

Oi miten tuo pitääkään paikkansa, että *pyhä sota* on se joka minut saa aina 'heräämään' ja tekemään sitä mitä minun kuuluukin...muuten olen liian 'kiltti'  angel
Niitä on ollut ja tulee kai olemaankin... tickedoff
Muottiin laittaminen ja hyväksi tekeytyminen ulkosten kautta....-> 'pyhä sota' voi alkaa.... knuppel2

"temppeli tyhjäksi..."   Grin[/color]

 Wink Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: