Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Allergioista eroon?  (Luettu 40456 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #30 : 01.03.2006 15:40:59 »

Kiva kuulla, Sister of Night!  Smiley

Kerro tosiaan sitten, miten kissa-allergian kanssa käy. Minua kiinnostaa nimenomaan se.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #31 : 01.03.2006 16:45:10 »

Juu, pidän teidät ajan tasalla.  Cheesy

Ens viikolla ajattelin tehdä pienen testin ja katsoa mitä tapahtuu kun menen ystävälleni kylään, jolla on kissa. Niitä kissa-tuloksiahan mäkin kuumeisimmin odotan, mutta tietenkään en lähde sillä oletuksella, että kaikki oireet häipyy hetipois. Niinhän nämä valmisteet ei käsittääkseni toimi.

Mutta oli lohduttavaa kuulla, että nuo tunnekuohunnat sun muut kuuluu asiaan. Sitä ajatellen minäkin eilen niitä kyyneleitäni nieleskelin koko päivän (tai tarkemmin sanottuna en nieleskellyt, vaan annoin palaa vaan aina kun tilaisuus oli). Todella uskon ja toivon että voiton puolelle tässä päästään.

Raportoin tulevan kissatestin tulokset täällä.

mau  smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #32 : 01.03.2006 16:51:51 »

Mutta oli lohduttavaa kuulla, että nuo tunnekuohunnat sun muut kuuluu asiaan. Sitä ajatellen minäkin eilen niitä kyyneleitäni nieleskelin koko päivän (tai tarkemmin sanottuna en nieleskellyt, vaan annoin palaa vaan aina kun tilaisuus oli). Todella uskon ja toivon että voiton puolelle tässä päästään.

Hei "Sister of Night"


Saithan ohjeen kirjata oireilut ymv. tapahtumat ylös. 
- palaute on tärkeää sinulle sekä hoitavalle homeopaatillesi.[/size]


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #33 : 02.03.2006 10:46:56 »

Hei Elämänilo!  smitten

Hyvä kun sanoit. Eipä muistaakseni homeopaattini sanoanut tuosta muistiin kirjoittamisesta. Tosin ajattelin sen tehdä muutenkin, mutta pitänee nyt tänään tarttua kynään kun on vielä kokemukset tuoreessa muistissa, ja ettei homma unohdu.
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #34 : 06.03.2006 14:13:42 »

Kissatestin tulokset vol. 1:

Eilen kävin kylässä ystävälläni, jolla on (äärettömän ihana) pikku kissanpentu. Tuloksena samanalaista räkimistä kun aina ennenkin, hengenahdistusta ja jatkuvaa aivastelua, vaikka yritin olla erityisesti peuhaamatta kissan kanssa.

Tietty eihän tuo homeopatia niin nopeasti kai tuloksia tuotakkaan...ja menin tuonne kylään sen suuremmitta odotuksitta, ja tietoisena siitä, että välttämättä mikään ei ole (vielä) muuttunut.

Tuli vaan sellainen kyssäri mieleen Elämänilolle (tai muulle homeopatiasta enemmän tietävälle) kun tuo mun homeopaatti puhui, että seuraavassa tapaamisessamme (joka on noin kuukauden päästä) hän saattaa antaa mulle jotain erityistä siedätyshoitoa juuri tuohon kissa-allergiaan, niin oliko nuo rakeet joita nyt sain jotain sitten jotain "yleis"rakeita vai millä perusteella juuri ne sain?

Kiitos avusta smitten

..ja taistelu allergioita vastaan jatkuu....
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #35 : 06.03.2006 14:44:19 »

Tuli vaan sellainen kyssäri mieleen Elämänilolle (tai muulle homeopatiasta enemmän tietävälle) kun tuo mun homeopaatti puhui, että seuraavassa tapaamisessamme (joka on noin kuukauden päästä) hän saattaa antaa mulle jotain erityistä siedätyshoitoa juuri tuohon kissa-allergiaan, niin oliko nuo rakeet joita nyt sain jotain sitten jotain "yleis"rakeita vai millä perusteella juuri ne sain?
Hei "Sister of Night"

Sait varmasti ns. konstitutio valmisteen
eli sinun oireistoosi sopivan valmisteen.
- sen pitäs hoitaa sinua kokonaisvaltaisesti
  - vanhoja sairauksiesi oireita pitäisi ilmaantua myös;
esim. jos nilkka on joskus loukkaantunut,
voit tuntea kipua siellä,
jos taipumusta päänsärkyyn,
voit saada päänsärkykohtauksen,
joka menee pian ohi jne.

En tiedä millaista siedätyshoitoa
homeopaattisi on ajatellut,
mutta voit kysyä DCG:n Rhinoplex 5:sta,
jossa on eri eläinten epiteelistä tehty
homeopaattinen ns. kompleksi valmiste. 

Minulla siitä hyviä kokemuksia.
- em. valmistetta et saa hankkia omin päin
- hoitosi menee sekaisin eli epäonnistuu
- noudata saamiasi ohjeita
- myöskään aromaterapeuttisia aineita
ei tule käyttää yhtäaikaan:

kuten menthol, eucalyptys, theat-tree ym.
- myöskin kampferi antidoottaa
eli tuhoaa saamasi hoidon vaikutusta

Soita homeopaatillesi,
jos jokin asia on epäselvä.
- laita kaikki ns. entiset / vanhat oireesi ylös
- laita kissa-kokeilusi ylös

ja tarkat oireet ylös
palaute-lomakkeelle/-vihkoosi


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
kultainen jänis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #36 : 06.03.2006 15:07:11 »

Smiley Tästä asiasta keskustelu on tosi hyvä sillä meitä allergisia on varmasti paljon tässä maassa.  Itse olen ollut allerginen pienestä pitäen kissoille, koirille, pujolle, persiljalle, sellerille, sitruksille, pähkinöille jne....  Välillä olotila on oli parempi ja sitten taas lehahti.   :)Etelän aurinko auttoi aina nopeasti ja esim. Kreikassa ja Marokossa syödyt sitrukset eivät aiheuttaneet ongelmia.  :Smiley Siitä aloin pikkuhiljaa tehdä johtopäätöksiä liittyen säilöntä- ja lisäaineisiin.  Minulla on myös aina ollut vahva "vastenmielisyys" joitakin ruoka-aineita kohtaan, mikä sittemmin tapaamani ravintotieteilijän mielestä on luonnollista karsintaa niiden aineitten kohdalla jota emme siedä.   Pari vuotta sitten eräs etelä-amerikkalainen "alkuasukas-ystäväni" kehotti luopumaan perunasta ja sen sukulaisista (bataatista mm.).  Tein sen ja sen jälkeen ihoni ei ole enää lehahdellut.  Toinen todella suuri apu on ollut akupunktio, missä on hoidettu mm. pernaa.  Minulla on nyt, ensimmäistä kertaa elämässäni, kaunis ja heleä iho!  Ensimmäisen kerran elän elämässäni (50 v.) sitä aikaa etten tiedä koko ajan olevani henkilö, jolla on iho vaan se on hiljaa ja rauhallisesti olemassa ylläni. Smiley
tallennettu
kultainen jänis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #37 : 06.03.2006 15:19:56 »

Smiley
Tulipa tässä vielä mieleen luettuani muidenkin viestejä Denise Linn`in ajatus siitä, että kuljetamme tähän elämään edellisten elämiemme "probleemat".  On hyvin mahdollista ettei tästä elämästä oikein löydy syytä allergiaan tai johonkin muuhun vaivaan, mutta regressiossa voi löytää vastauksen paljon kauempaa! 

 Smiley lämpimin ajatuksin
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #38 : 06.03.2006 15:39:39 »

Kiitos paljon avusta ja tuesta Elämänilo  smitten

Juu, luulisin että homeopaattini ajatteli juuri tuota mainitsemaasi eläinten epiteelistä valmistettua ainetta. Ainakin kuulostaa tutulta. Mutta odottelen toki kiltisti seuraavaan tapaamiseen, enkä mene omineni mitään hankkimaan. Hyvä muuten kun mainitsit, että nuo tietyt aromaterapeuttiset aineet ei ole hyväksi tämän toipumisen aikana. Onneksi en noista luettelemistasi ole mitään nyt käytellytkään, lähinnä Laventelia ja Ruusupuuta on ollut tuoksulampussa porisemassa viimeaikoina.

Ja kiintoisa näkökulma myös tuo mitä sanot Mratilai, että allergioiden syyt voi juontaa juurensa kauemmaskin, aina edellisiin elämiin asti. Kerran olen käynty regressiossa, mutta silloin selvittelin muita juttuja. Uusintakertakin on mielessä kunhan valuuttaa löytyy..

Noh, mutta tunnustellaan ja katsastellaan tilanteen kehittymistä..Tämä jos joku kehittää ainakin tuota kärsivällisyyttä, jota ei ainakaan meikäläisellä aina ole riittävästi.

Ainiin, ja aloitin nyt myös aktiivisen reikittämisen näille allergioille. Luulisin, että sekin tuo lisäpotkua paranemiselle.

Lämmöllä,
S Cheesy
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #39 : 06.03.2006 15:52:18 »

Hei Ystäväin

Monet asiat saavat ihmiset allergisiksi

- emotiaaliset asiat;
  - moni astma johtuu tunne-elämän kolhuista
- amalgaamipaikat; niistä haihtuva elohopea;
 
- yksi paikka sisältää 60 % elohopeaa
- rokotteet ja niiden apuaineet;
mm. tiomersaali (elohopean johdannainen)
- pöly, hiekka, saaste jne. jne.
- punkit jne. jne.
- kasvien siitepölyt
- eläinten epiteelit
- erilaiset ruoka-aineet
- säilöntäaineet;
  - niitä on niin paljon,
että ihmisen maatuminen
kestää varmasti kauan
- itse haluan polttohautauksen em. syystä

Homeopatia auttaa em. ongelmissa

- esim. kohta kukkii leppä ja sitten koivu

http://www.mainio.net/article.asp?path=1;1132;1133;74225;80642
Allergia liitto: tietoa allergiasta

S i i t e p ö l y t i e d o t e

http://www.sci.utu.fi/aerobiologia/suomi.html

(http://honeybee.helsinki.fi/mmeko/ARBORETUM/harmaal/Kuva2i.gif)

  - avun saat mm. homeopaatilta
[/size]

 smitten  Elämänilo  smitten
« Viimeksi muokattu: 06.03.2006 16:13:10 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #40 : 07.04.2006 09:47:02 »

No niin astro-toverit! 
Tässä taas jatkoraporttia taistelusta minä vastaan allergiat; knuppel2

Kävin muutama päivä sitten uudestaan homeopatiassa, juttelemassa menneistä oireista ja  tekemään jatkohoitosuunnitelmaa. Hyvin oli hänenkin mielestään tuo minun ensimmäinen hoitosetti toiminut, ainakin oireistani päätellen.

Ja on se tuntunut käytännössäkin; aaltoliikkeenä tosin tuntuu tämä paraneminen etenevän, välillä ei ole mitään oireita ja välillä taas on..ei tosin niin pahoja enää, mutta kuiteskin.

Viikonloppuna koin historiallisen hetken, kun olin kylässä ystävälläni, jolla on kaksi kissaa. En saanut niistä mitään oireita!! Ja yleensä nokka valuu heti kun astun heille ovesta sisään. Todella uskomatonta! Tietenkään en usko, että olen vielä tuosta täysin parantunut, ja homeopaattinikin sanoi, että noin vuoden päästä voidaan todella odottaa pysyviä tuloksia. Elikkä nyt ei kun päiviä laskemaan.. Cheesy

Sain häneltä taas rakeita; tällä kertaa omaan kuvaani sopivia. (Sen minkä siitä ymmärsin) . Eilen illalla otin ensimmäisen satsin, ja tuntui, kun olisin taas oma itseni. Ne ensimmäiset rakeethan aiheutti mulla hirveää henkistä ahdistusta ja paniikkia, ja sen jälkeenkin on ollut sellainen olo, että en ihan ole oma itseni. Muta nyt siis tuli jotenkin sellainen olo, kuin kotiin olisi tullut.

Lsäksi sain homeopaattisia allergialääkkeitä siitepölyyn ja eläimiin erikseen, joita voin ottaa jos pahoja oireita tulee esimerkiksi kesällä.

Mutta oikein psitiivinen olo on tämän paranemisen suhteen. Zyrtecit olen heittänyt menemään jo aikaa sitten, eikä niihin ole enää paluuta. Ja tuo viikonlopun kissakokemus antoi todella potkua siihen, että kyllä mullakin vielä jonain päivänä on oma miukuja smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138


Profiili
« Vastaus #41 : 07.04.2006 10:58:30 »

Kiva huomata että tällä foorumilla on muitakin Muurahaistohtoriin tutustuneita  Smiley Ajattelin nimittäin juuri vastata ja laittaa vinkkiä Marjan kirjoista, mutta Christian kirjoitti luultavasti kaiken tarpeellisen jo aikaisemmin. Itse olen saanut näistä kirjoista paljon ajateltavaa ja voikin sanoa että elämäni on saanut kokonaan uuden suunnan. Allergioista kärsin edelleenkin, jossain määrin, mutta minulla on nyt kaipaamani koira  smitten Vuosikymmenien aikana tulleet tunnelukot eivät häivy hetkessä, mutta päivä kerrallaan...

Mi-Olealle; hengenahdistus kertoo paitsi pelosta myös surusta. Voisiko tyttäresi surra eroa isästään? Meillä nimittäin isän luona vierailut olivat joskus aivan kamalia, tai oikeastaan ne kotiinpaluut. Olin jo aivan neuvoton, kunnes sain apua viisaammilta. Poikani ikävöi isäänsä minun luona, ja minua isänsä luona, kuka sellaista olotilaa kestäisi kiukustumatta??? Saimme asian käsiteltyä eikä tilanne kehittynyt hengenahdistukseksi, mutta jotkut meistä pitävät surun sisällään.
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #42 : 07.04.2006 11:37:18 »

No niin astro-toverit! 
Tässä taas jatkoraporttia taistelusta minä vastaan allergiat; knuppel2
....... . Lsäksi sain homeopaattisia allergialääkkeitä siitepölyyn ja eläimiin erikseen,
joita voin ottaa jos pahoja oireita tulee esimerkiksi kesällä.



Hei "Sister of Night"


Kiva kuulla, että olet saanut apua homeopatiasta
ja ennenkaikkea päässyt eroon Zyrtexìn käytöstä.



Elämänilo


(http://www.alppi.com/cards/thumbs/hvaaka2.jpg)
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #43 : 05.09.2010 17:20:46 »

Tästä keskustelusta on jo aikaa. Olisikin paikallaan kuulla, että onko kukaan saanut hoidettua allergioitaan.

Itse olen vajaan vuoden hakenut allergioihin apua homeopatiasta, mutta vielä ei ole mitään ratkaisevaa tullut vastaan.  Undecided Itselläni on vielä tämä tilanne juuri päinvastoin kuin monella muulla, että allergiat tulivat kuvioihin vasta 1,5 vuotta sitten ja lapsena sain olla terve kuin pukki.

Selvähän se on, että syitä pitäisi hakea sieltä tunnepuolelta. Voimakasluonteinen isä löytyy ja suhteet auktoriteetteihin aiheuttavat ahdistusta. Syntipukeiksi ovat joutuneet rakkaat kissani. Cry Ajallisesti allergian puhkeaminen on yhteydessä työpaikan sijaintiin (työpaikan muutto) ja julkisilla kulkuvälineillä kulkemiseen. Mitä siitäkin voi päätellä, olen allerginen vieraille ihmisille.  uglystupid2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #44 : 05.09.2010 17:43:33 »

Moi Casperiina,

sulla ilmeisesti saman sorttista isäauktoriteettiakin (kuin karttaakin) tarjolla kuin mulla.

Mulla on homeopatia toiminut. Olen ollut heinänuhainen, allerginen hepoille, kissoille jne. mutta tänä keväänä ei tarvinnut allergialääkkeitä lainkaan käyttää. Hevosille olen siedättänyt, ja saanut Pulsatillaa noihin nuhiin. Olen samalla käynyt myös vyöhyketerapiassa ja purkanut patoutumia. Myös yksi juurihoito aiheuttaa "allergiaoireita" eli tukkii oireilee poski- ja korvaontelossa, aiheuttaa yskää ja heinänuhaoirehia, ja hammas on nyt siksi purkuvaiheessa. Hampaiden kunto muuten vaikuttaa yllättävän paljon kaikkeen.

Toisaalta jos oireet ovat tulleet työpaikan vaihdosta, niin miten voit parantaa sekä työpaikan konkreettista että fyysistä ilmapiiriä? Vai työtä? Kirjoitit muistaakseni aiemmin, ettei sulla oikein enää nappaa. Allergiathan ovat nimenomaan "ahdistusoireita". Ajattele asiaa. Elämässä on ihan järkevää yrittää tehdä itsensä mahdollisimman onnelliseksi.

Jos joukkoliikennettä voi välttää, tee se. Itse inhoan olla niiden varassa, ja mieluummin pyöräilen joka paikkaan. Nyt kun käsi on toipumisvaiheessa, en pysty ja joudun liikkumaan ensi viikon dösällä, -että otti aikansa päähän.  Mieti vaihtoehtoja. Etäpäiviä, pyöräilyä, kimppakyytejä jne.

indiima


tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: