Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 8. huone ja kuolema  (Luettu 8188 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« : 18.01.2010 23:26:24 »

Tulipahan tässä pohtiessa mieleen tämä aihe kun vanha tuttu kuoli äkkinäisesti liikenneonnettumuudessa hiljattain.
Tietenkin humalassa ja ylinopeuttakin oli reippaasti... :Smiley

No, noutaja tuli.
Onneksi kukaan muu ei menehtynyt...
Hänellä oli melko vaarallinen tapa elää, joten en hirmuisesti edes yllättynyt uutisista.

Kartalta pisti  silmään kuitenkin  mars  aspect_con venus  kaksoset  aspect_tri uranus ja  aspect_squ pluto

Ja kun ei tuota tarkkaa syntymäaikaa ole tiedossa 8. huoneen sisältöä voi vain arvailla...

Käsittääkseni 8. huoneen teemoihin kuuluu mm: toisten rahat, perintö, okkultismi, magia ja kuolema

En tiedä onko mielekästä tuota kuolemaa jäädä p***at housussa kyttäämään,
joku tästäkin voipi älähtää, että hyh hyh, mutta SILTI tahdon avata keskustelua aiheesta.
Onhan sitä puhuttu paljon muustakin.

Ja siis jos syntymähetken tunnelmia voi tulkita  kuu merkistä ja  pluto aspect_con askendentti ennustaa keisarileikkausta (Kuten omalla kohdallani on asia)niin kuolema näkyisi siis 8 huoneesta...?

Oma 8 huoneen kärki  oinas Pitäen sisällään:

 harka venus aspect_con harka mars aspect_con harka chiron Huh
Ja jotta ei elämä tylsäksi (tai siis kuolema) kävisi 2. huoneen  skorpioni uranus löytyy vastapäätä.

Kuolema yllättäen?
Ilman tuota  venus tuolla kyljessä ehkä jopa väkivaltainen kuolema?

Täytyykös tässä alkaa elämään ihmisiksi ja kaivaa se  saturnus sieltä kulman takaa... leijona  Grin

Mitäs muilta löytyy sieltä kahdeksannesta?

Mietteitä?






tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #1 : 19.01.2010 00:06:20 »

Luulen että kuolemantapa voi jotenkin tulla esille kartasta.

Ne energiat, ne energiat... :Smiley
Ei siis suoria ennustuksia.... :Smiley Smiley

Mutta että ei kai tässäkään mitään kuolemaa kummempaa. crazy2
En ajatustasolla tuota kuolemaa itsekään pelkää.

Etukäteen ei paljon noita kuoleman merkkejä riepotella. Jälkikäteen sitten mietitään että jaa, tietenkin tämä ja tämä aspekti altisti tuolle ja tuolle.. Huh

Mutta aspekteja katsoisin kai ensin...
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 19.01.2010 00:20:55 »

Oliko tämä vainaja sattumoisin  aurinko tai  kuu  vesimies?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #3 : 19.01.2010 00:27:11 »

Huone pitää sisällään 'trasformatiiviset' jaksot kuten syntymä-kuolema, mutta paljon paljon muutakin. Muodonmuutos voi tapahtua monella tapaa.

Kuolemassa ei ole mitää pelättävää, mutta koska kuitenkin sen käsittely on kaksiteräisellä miekalla leikittelyä olen ajatellut, että vaikka on olemassa tekniikoita ja arabialaisia pisteitä joilla voi hakea selvennystä tälläisiin tapahtumiin, itse en niitä opeteta enkä asiakkaalle kaivele koska siitä ei ole kenellekkään mitään hyötyä...  Lips Sealed
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #4 : 19.01.2010 00:48:36 »

Oliko tämä vainaja sattumoisin  aurinko tai  kuu  vesimies?

Hän oli  aurinko harka ja  kuu skorpioni...  kuunsolmu tarkalleen  kauris ja  vesimies rajalla.

Melko pelätty ja palvottu oli eläessään...

Kytköksiä löytyi rikollisuuteen ja ties vaikka mihin. crazy2
« Viimeksi muokattu: 19.01.2010 00:50:19 kirjoittanut sangviinikko » tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #5 : 19.01.2010 01:00:23 »

Kuolemassa ei ole mitää pelättävää, mutta koska kuitenkin sen käsittely on kaksiteräisellä miekalla leikittelyä olen ajatellut, että vaikka on olemassa tekniikoita ja arabialaisia pisteitä joilla voi hakea selvennystä tälläisiin tapahtumiin, itse en niitä opeteta enkä asiakkaalle kaivele koska siitä ei ole kenellekkään mitään hyötyä...  Lips Sealed

Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat Theus. En minäkään menisi ihmisille puhumaan kuolemasta, vaikka se paistaisi kartasta kilometrien päähän. En edes vaikka sitä kysyttäisiin suoraan.

Ja olen samaa mieltä että huone sisältää paljon muutakin kuin kuolema-teeman. Kuviot voivat ilmentyä monella tapaa.
Ja kuolemiakin on erilaisia. Ei vain fyysinen kuolema jne.

Tuo fyysinen kuolema on vain yksi näkökulma, mutta ansaitsee sekin avauksensa.. coolsmiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #6 : 19.01.2010 01:02:13 »

Huone pitää sisällään 'trasformatiiviset' jaksot kuten syntymä-kuolema, mutta paljon paljon muutakin. Muodonmuutos voi tapahtua monella tapaa.

Kuolemassa ei ole mitää pelättävää, mutta koska kuitenkin sen käsittely on kaksiteräisellä miekalla leikittelyä olen ajatellut, että vaikka on olemassa tekniikoita ja arabialaisia pisteitä joilla voi hakea selvennystä tälläisiin tapahtumiin, itse en niitä opeteta enkä asiakkaalle kaivele koska siitä ei ole kenellekkään mitään hyötyä...  Lips Sealed

Joo, eihän tuosta kuoleman tiedosta välttämättä hyötyä ole, mutta joskus vaan uteliaisuus kasvaa ja ei aina osaa ajatella, miten joku tieto voisi lopulta vaikuttaa itseensä. Toki jos vaikka ihminen tietäisikin oman kuolinhetken, niin se voisi muuttaa ihmisen elämää monellakin tapaa, joku saattaisi kauhistella, kun toinen ei välittäisi yhtään ja kaikkea mahdollista siltä väliltä, se varmaan riippuu ihmisen tietoisuuden tasostakin.

Kun minulla on vaan joskus tapana ajatella elämästä yleensäkin, että tämä on sielu-tasolla vaan nippu hassuja tapauksia, jonka jotku vaan ottaa aika vakavasti, mutta jokainen menee omalla tyylillään. :Smiley

Ehkä jos joskus oppisin tulkitsemaan karttoja täydellisesti, niin silloin tuskin voisi välttää kiusausta katsomasta tuota kuolema-asiaakin, mutta ei voi silti tietää. Shocked

Itse koen, että se, että oman kuolinhetkensä ja tapansa tietäisi vaikuttaisi liikaa siihen miten elämäänsä elää. Mielestäni ihmisille on tärkeää, että he eivät tiedä milloin täältä poistuvat, sillä siihenhän tämä elämä perustuu, syntymän ja kuoleman väliseen aikaan. Se, että tiedät kuolevasi tekee kaikesta ainutlaatuista ja aitoa, jos tietäisit milloin kuolet ja mihin koko elämäsi keskittyisi luultavasti sen välttelyyn kaikin keinoin ja silloin jäisi monia asioita oppimatta ja kokematta, nauttimatta ja surematta. Voisi vaikka verrata siihen, että jo syntymästä lähtien tietäisit vaikkapa kuka tulee olemaan elämäsi suuri rakkaus, mutta kun tiedät sen, sinulta jää kokematta ne välivaiheet minkä kautta löysit sen rakkauden. Silloin voisi ajatella, että miksi olisin tämän ihmisen kanssa, kun kuitenkin erotaan. Sama kuoleman kanssa mielestäni, kun tiedät miten kuolet, elämäsi muuttuu. En usko, että kukaan pystyisi täysin reagoimatta, vaikkapa edes tiedostamatta, ottamaan vastaan tiedon siitä miten kuolee.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 19.01.2010 22:10:52 »

Hei, tässä hokasin, että jos joku on kiinnostunut tulkitsemaan tuota kuolemanraja kokemustani minun kartasta, niin olisi hienoa tietää itsekkin, että mitkä aspektit, planeettojen kulmat ja asennot, ja kaikki muutkin tsydeemit on silloin olleet.


Hmmm... Sulla on kanssa  rapu 8.huoneessa kuin mullakin.  Smiley

Mulla itsellä  rapu 8. huoneessa ylettyy pikkuisen  kaksoset:iin, eli sen huoneen
kärki on siellä ja suurimmaksi osaksi  leijona:aan.
Mulla on  rapu saturnus ja niukin naukin  rapu :ssa  venus
Molemmat tekee kolmiota  askendentti skorpioni :n kanssa.

Mulla on  rapu saturnus ja niukin naukin  rapu :ssa  venus
Molemmat tekee kolmiota  askendentti skorpioni :n kanssa.
 saturnus aspect_kvi kuu,  aspect_con venus,  aspect_squ jupiter

Isäni kuoli samaan aikaan kuin synnyin ja siitä sitten veli ja serkku kahden päivän välein,
setä kuukautta paria aikasemmin.
3 kaveria on kuollut silmien alle.
Itse olin kuolla ensimmäisen kerran hukkumalla 3-4 vuotiaana, 14 vuotiaana sain luodista,
mutta en vakavasti, mutta ei se paljoa tarvitse, kun se osuu kunnolla,
19 v pahassa auto-onnettomuudessa,josta on ihme, että vielä kävelen ja liikun,
sitten siitä puolen vuoden päästä pahoinpitelyssä, siitä joitain vuosia eteenpäin oman käden kautta,
josta oikeasti ihmettelen, että mulle ei jäänyt mitään (pahempaa) aivovammaa uglystupid2
ja sitten olenkin saanut olla suhteellisen rauhassa,
muutto Suomesta pois on ollut varmasti suurin tekijä asiassa.
Niin paljon kuin moni sitä ajatusta minussa vihaakin. Smiley

Tosin mulla on ollut aivan uskomaton onni noissa onnettomuuksissa. uglystupid2
..tai mulla on jumalattoman paljon enkeleitä.  Lips Sealed

Tulen varmasti kuolemaan hyvin nopeasti jossain onnettomuudessa tai vastaavassa. Smiley
Tosin erään tulkinnan mukaan kartallani on tekijöitä, jotja viittaa taas pitkään elämään
ja luonnolliseen kuolemaan, mutta en muista niitä justiinsa nyt.

Onnea matkaan kuitenkin. Smiley Ei kuolemassa mitään pelottavaa ole. Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.01.2010 22:16:18 kirjoittanut Sasha » tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #8 : 19.01.2010 23:26:36 »

Mielenkiintoisia näkökulmia.  Smiley

Yksi viesti ,joka kai jo mäni menojaan, jäi ketjussa mieleen muhimaan... Nimittäin tuon jättiläisen  :jupiter:n osallisuus kuolemassa pani miettimään...

Pakko oli tarkastaa... Äitini kuoleman aikoihin transitoiva  jupiter oli juuri ohittanut  :askendentti:n ja auringon sekä oppositioi nataali  :jupiter:ia

Äitini kuoli kituen pitkäaikaiseen sairauteen.  (saturnus 6 huoneessa)

8. huoneessa  pluto chiron yhtymä , jonka päällä  kuu oli kuolemanhetkellä...

Kuolema oli varmasti armollinen ja odotettukin...

Sasha,
Melko paljon  pluto-teemaa elämäsi alkupuolella. Shocked

Mikähän kertoisi nimenomaan onnettomuusalttiudesta?
Ehkä tuo oma  uranus aspect_opp venus mars chiron?

Toistaiseksi en ole vielä kamalasti koheltanut, eikä läheltäpiti-tilanteita ole kertynyt.
Liittäisin tuon  harka kurkkuun.

Laulaa osaan kyllä mutta että stilettiäkin tulossa? Huh

        



« Viimeksi muokattu: 19.01.2010 23:52:11 kirjoittanut sangviinikko » tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 19.01.2010 23:48:49 »


Melko paljon  pluto-teemaa elämäsi alkupuolella. Shocked

Mikähän kertoisi nimenomaan onnettomuusalttiudesta?
Ehkä tuo oma  uranus aspect_opp venus mars chiron?



Pffffff....! Erittäin, suoranainen helvetti läpikäytynä ikä vuosina 0-24 jopa niiden mielestä,
jotka ovat minut lapsesta tunteneet, vaikka itselle se oli "normaalia",
lapsella kun ei ole vielä vertailu pohjaa vielä, nuorella alkaa olla ja nuorella aikuisella vielä enemmän.

..ja nämä typerät vajaa-älyiset mulkerot täällä vielä kehtaa kauhistella Suomi-kommenttejani. buck2

Hyvä kun olen hengissä, kävelevä, liikkuva ja ajatteleva. buck2 Siinä on suoranainen ihme
kelle vain revittäväksi. Minä olen se ihme.  buck2

Mun normaali-elämä alkoi vasta tuossa about 25 v. ja olen tämän 10 vuotta ottanut sitten takaisin
sitä, mikä on ollut menetettynä ja varmaan siksi pärjään ja menestyn keskivertoa paremmin.
Universaalilla kun on kuulema tapana antaa moninkerroin takaisin se, minkä on menettänyt
ja adoptio-äitini, joka on syvästi hengellinen, uskoo, että Jumalalle orvot ja hylätyt ovat
erityisasemassa ja Jumalan silmäteriä.
Ainakin hän niin on mulle yrittänyt vaikeimpina aikoina lohduttaa.  buck2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: