Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia Sergei Kuprijanovista?  (Luettu 15686 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tulivaunut
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« : 14.10.2009 17:25:08 »

Hei kaikki! Sainpas rekisteröidyttyä! Tuntui vähän monimutkaiselta...  Smiley (Kivoja hymiöitä täällä paljon!)

Minulla ei ole aavistustakaan voiko täällä kysyä tällaista ja onko tämä oikea "osasto", mutta onko kenelläkään kokemusta terapeutti Sergei Kuprijanovista? Sain numeron ystävältä mutta ennen kuin menen (täytyy olla tarkka raha-asioissa, en viitsi turhaan käydä monella vaan kokeilemassa), olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia hänestä!  Smiley Hän taitaa olla perehtynyt henkisiinkin asioihin, sellaista juuri etsinkin.

Minulla on lievää ahdistusta ja riippuvaisuutta tupakoinnista, hän kuulemma osaisi auttaa. Jos joku ei halua täällä palstalla julkisesti kirjoittaa, käsittääkseni täällä on yksityisviestin mahdollisuus? Joo, taitaa olla!  Smiley


Kiitos paljon kaikille!

Nyt voisinkin keittää kahvit ja ruveta muutenkin tutustumaan tähän jännään foorumiin....

P.S. Muokkasin otsikkoa. Ihmettelen eikö KELLÄÄN täällä ole kokemusta tästä terapeutista? Ymmärtääkseni hän on kuitenkin osin "vaihtoehtoinen" (äh, huono sana...), ei mikään perusvirallinen tyyppi?
« Viimeksi muokattu: 16.10.2009 14:59:55 kirjoittanut Tulivaunut » tallennettu
rtn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #1 : 18.10.2009 13:25:33 »

Tuttu tyyppi, olen käynyt hänen "terapiassaan". Ihan hyvä, jos tykkää erikoisuuksista. :Smiley Ehkä ja varmaan monesti hän saa hyvääkin aikaiseksi, minulla kesti 15 vuotta toipua hänen rajanylityksistään terapiassa. 

Katso tästä samasta keskusteluaiheosiosta, ketjusta Muita kokemuksia, nikki Taikalaatikko ja "Terapeuttiin rakastuminen", enpä hämmästyisi jos olisi sama terapeutti, on omien kokemusteni kanssa tuttuja elementtejä.

Kaikkea hyvää kaikille ja värikästä syksyä!
tallennettu
Tulivaunut
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #2 : 18.10.2009 18:50:39 »

Rtn, kiitos vastauksesta! Vastauksesi kyllä herätti vielä enemmän kysymyksiä....  Shocked Voitko kertoa mitä nuo rajanylitykset sitten olivat? Mitä "erikoisuuksia" Kuprijanovin terapiaan kuuluu??? Kiitos jos voit vastata!

Pinkaisen nyt lukemaan tuota mainitsemaasi ketjua!  Smiley
tallennettu
rtn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #3 : 22.10.2009 21:43:55 »

Minulla on kokemus siitä, että hän ei kyennyt erottamaan mikä on terapiaa ja mikä ei terapiaan kuulu. Syyllistin itseni tapahtuneista vuosikausiksi.
Terapiasuhde ei oikeasti muutu "tasavertaisten aikuisten ihmisten kahdenkeskiseksi yksityisasiaksi" siksi että kello näyttää puoltayötä.  knuppel2
Intiimi "iholle käynti" ei ole perusteltavissa terapiaksi, on hänellä siihen sitten mikä hyvänsä syy  tickedoff

Kuprijanovin erikoisuuksiin ainakin kuului asiakkaan energeettisen kehon voimakas manipulointi (ja kaikenlaisten tunnetilojen luominen) ja luottamussuhteen väärinkäyttö.

Selveneekö? Yksityisviestejä saa käyttää..
tallennettu
Tulivaunut
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #4 : 23.10.2009 18:02:14 »

Voi perse! Kuulostaa tosi pahalta.  Cry

En minä sinne sitten mene jos se tollasta on. Voi äly... Pitää löytää joku muu! Huoh, taas saa ruveta ettimään...

Luin sen Taikalaatikon ketjun ja oli aika omituinen juttu!  idiot2  Shocked
tallennettu
rtn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #5 : 03.11.2009 16:59:07 »

Kuulin muuasta naisihmisestä, joka oli niinikään käynyt S:n terapiassa ja hänen kanssaan S oli harrastanut vielä pidemmälle vietyjä "erikoisuuksia". Nainen teki rikosilmoituksen, koska osoittautui, ettei muuta ihmettely/huomautus/valituskanavaa ollut, S:hän ei ole virallisesti hyväksytty ja rekisteröity lääkäri tms terveydenhuollon ammattihenkilö Suomessa. 2funny

Pitkän veivaamisen jälkeen syytteestä päätettiin luopua, koska "S ei hakenut itselleen seksuaalista mielihyvää pa...an asiakastaan per....n uglystupid2

Rakkaat siskot, tietäkää tämä, ei-rekisteröity terapeutti saa ihan poliisin luvalla viedä asiakkaansa lelukseen sänkyynsä, jos kerran asiakas on hänen puoleensa kääntynyt saadakseen apua ongelmiinsa  knuppel2
tallennettu
Tulivaunut
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #6 : 06.11.2009 14:07:24 »

Rtn, mitä HEL-VET-TI-Ä?Huh!!!!  tickedoff

Ei tollanen ole mahdollista!!! Luojan kiitos en mennyt tuolle "terapeutille"! Kiitos kun jaat tämän kaiken kanssamme, mutta nyt kyllä suoraan sanottuna v-tuttaa!

Ettei kyse ollut sitten myös näytön riittämättömyydestä? Miten ihmeessä kukaan voi todistaa että jotain tapahtuu kun kaksin kai terapiassa ollaan? Eli kyllä me naiset aika turvattomassa asemassa taidetaan aina olla.  Cry

Ja mitä Suomen viranomaisten päässä liikkuu???!

Olen ihmeissäni muutenkin koko jutusta....
tallennettu
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #7 : 27.01.2010 11:03:15 »

Rtn, mitä HEL-VET-TI-Ä?Huh!!!!  tickedoff

Ei tollanen ole mahdollista!!! Luojan kiitos en mennyt tuolle "terapeutille"! Kiitos kun jaat tämän kaiken kanssamme, mutta nyt kyllä suoraan sanottuna v-tuttaa!

Ettei kyse ollut sitten myös näytön riittämättömyydestä? Miten ihmeessä kukaan voi todistaa että jotain tapahtuu kun kaksin kai terapiassa ollaan? Eli kyllä me naiset aika turvattomassa asemassa taidetaan aina olla.  Cry

Ja mitä Suomen viranomaisten päässä liikkuu???!

Olen ihmeissäni muutenkin koko jutusta....


Jotkut vaihtoehtoterapiat (ja terapeutit) kummastuttaa minuakin. Ongelmat pitäisi hoitua kyllä reikillä (healing), ja hypnoosilla. Energiahoitoon ei tarvita edes lähikontaktia vaan sen voi suorittaa kaukona, ja hypnoosiin riittää puhuminen.

Itse hallitsen molemmat, ja hypnoosia olen harrastanut 15 vuotta, tosin kokeellista, en terapiahypnoosia. Eipä silti etteikö terapiakin luontuisi, mutta kaikenlaisten kokeiden tekeminen on paljon mielenkiintoisempaa. Selvänäkö...telepatia...regressio...automaattinen kirjoitus....jne.

Hypnoosi on maailman yksinkertaisin asia kun sen hallitsee, eikä se pidä sisällään vaaratekijöitä paria poikkeusta lukuunottamatta jotka pitää tietysti tietää. Avainsanan ehdollistaminen ja regressio on tehtävä oikein, muutoin hypnoosi on vaaratonta.  smiley6600
« Viimeksi muokattu: 27.01.2010 11:06:15 kirjoittanut Nebulosa » tallennettu

panta rhei - kaikki virtaa
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #8 : 05.07.2012 10:05:34 »

Vanha juttu ponkaisi googlen kautta eteeni! ja hyvä niin. Hommansa lopetannut ex-terapeuttini (nainen) suositteli nimittäin tätä serjoschaa. Olen kuullut hänestä, jotain vähästä oli TV.ssäkin.

Jotenkin osasin epäillä tätä S ei ole surullisenkuuluisan valviran hyväksymä lääkäri suomessa vaikka sovjettipaperit on. Varmaan on sinänsä pätevä mutta arvelisin, ettei edes haluaisi pätevöityä täällä... Käsittääkseni 45-55 v. naiset saavat häneltä apua ja kovasti "tykkäävät" sergeistä. Minulla on ihan henk.koht kokemusta siitä, että itänaapurin miehet osaavat vietellä naisen kuin naisen tuosta noin vaan. Siinä ei mielestäni ole mitään pahaa sillä heille se on kun varastaisi lapselta tikkarin. Moni meistä ei ole koskaan saanut mieheltä sellaisia rakkaudeosoituksia, joita ryssiltä saa. Ne kaksi naista jotka minä tiedän käyneensä hänellä olivat juuri 40+ 50+ sinkkuja, hylättyjä suomalaismiehen kaltoin kohdeltuja, rumasti dumpattuja fixuja naisia. Ja oooh, saivat Sergeiltä apua Wink En kuullut mitään yksityiskohtia, mutta tämän viestiketjun perusteella ei tarvitse enempää kysellä.

Kun on tarpeeksi vahva ja rakastaa itseään ei mene itämiehen lankoihin.  Muut tehkööt mitä lystää, mutta jos käyttää heikkoja naisia hyväkseen terapeutin muodossa se on rumaa. Nimimerkillä Saschan vietävissä monta vuotta..... crazy2
tallennettu
Tuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #9 : 05.07.2012 21:37:29 »

Minulla ei ole kokemusta juuri kyseisestä terapeutista, mutta tätä seksuaalinen hyväksikäyttö -ilmiötä olen nähnyt ja jonkin verran kokenutkin henkisissä piireissä niin kauan kuin niissä olen jollain tavalla mukana ollut. Yleensä tekijät ovat miehiä, mutta kyllä varmaan naisetkin osaavat nämä hommat. Voisin sanoa, etten kokemusteni sekä kuulemieni ja näkemieni juttujen takia enää viitsi paljon henkisissä piireissä käydä, tätä seksuaalista manipulointia on siellä suht paljon. Sehän on helpoin tapa saada toiselta energiaa ja hallittua toista. Ja olen todella varovainen menemään kenenkään luontais- tai energiaterapeutin tai -hoitajan vastaaotolle. Tiedän, että paljon on kunnollisiakin, mutta 'valitettavasti' siperia on opettanut minua.

Nyt pitkästä aikaa uskalsin varata ajan energiahoitoon. Olen pommittanut energioilla kyseistä ihmistä jo pitemmän aikaa eikä manipulointia tai seksienergiakiemuroita ole tullut hänen suunnaltaan takaisin. Vuosien aikana huomasin tämän toimivaksi menetelmäksi: eli lähettelen energiaa ihmiseen vähän kuin valas tai lepakko 'tutkallaan' ja katson sitten mitä tulee takaisin. Jos vähänkään aistin kiemurointia tai seksimanipulointia, pysyn kyseisestä ihmisestä kaukana. Samaa suosittelen tämän aiheen aloittajalle ja muillekin. Luottakaan intuitioonne ja tutkikaa ja tarkkailkaa, kyllä nämä asiat vaistoaa! Voi olla vain vaikea alussa uskoa, että henkiset ja parantajaihmiset olisivatkin manipuloivia iljetyksiä, mutta valitettavasti sitä löytyy paljon!

Tämä menee nyt ehkä vähän aiheen viereenkin, mutta jatkan silti. Nämä ovat asioita, joista ehdottomasti tulisi puhua enemmän ja tuoda esille enemmän. Ihmisiä, jotka ovat kokeneet seksuaalista manipulointia ja hyväksikäyttöä henkisissä piireissä, löytyy paljon. Tämä ei ole oma arvioni, vaan olen asiasta jutellut sekä muutaman luontaishoitajan kanssa (he ovat kuulleet paljon kokemuksia useilta asiakkailtaan) että psykologien kanssa, jotka ovat terapiassa käsitelleet tämän tyyppisiä asioita useiden asiakkaidensa kanssa. Ihmiset eivät vain ehkä uskalla puhua tai luulevat olevansa ainoita, joilla on kyseinen kokemus. Ja onhan se hemmetin nöyryyttävää ja pelottavaa, että hieman rohkeutta vaatiikin puhuakin!  No, tässä kannan nyt oman korteni kekoon. Lain keinoin ei ehkä näihin pystytä puuttumaan, mutta puskaradiona ja jaettuna kokemuksina estetään varmasti jonkin verran niiden tapahtumista uudelleen. Ja kyllä itsekin olen käynyt terapiassa purkamassa kokemuksiani. Onneksi löysin terapeutin, jolla oli paljon tällaista purkamiskokemusta useamman asiakkaan kanssa ollut.

Terapiaan tai hoitosuhteeseen olisi se sitten millaista tahansa (keskustelua, hierontaa, energioiden välitystä jne) EI KOSKAAN KUULU SEKSI MILLÄÄN TAVALLA ei fyysisellä tasolla tai energiatasolla tai energioiden manipulointina! Ei itse hoitotilanteessa eikä ennen sitä tai sen jälkeen! Jos sellaista koet tai huomaat, poistu äkkiä ja kauas! Kukaan ei ansaitse sellaista kohtelua!
tallennettu
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84



Profiili
« Vastaus #10 : 23.08.2012 14:33:31 »

Myös parikymppiset naiset saavat tyypiltä "apua". Hän ei ole hyvällä asialla enkä suosittele häntä kenellekään. Viranomaiset ovat avuttomia tällaisten tyyppien edessä. Ei löydy näyttöä, Valvira ei puutu koska ei ole virallinen jne.

Harmi vain, että apua hakeva harvoin on sen verran vahva että aina tajuaisi missä mennään tai jaksaisi lähteä pois. Haavoittuva ihminen on helppo koukuttaa.

JPPaukku, laitoin yksärin mutta en tiedä tuliko se perille vai katosi.  Shocked

Ja oikeasti, pysykää kaukana SK:sta.  Smiley
tallennettu
RiinaLaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #11 : 19.03.2013 10:39:14 »

Hei!

Minulle linkattiin tämä ketju toisaalla kun kysyin aika samaa kuin aloittaja eli kokemuksia. Onko tämä totta? Vai onko niin ettei kaikkea netistä löytämäänsä pidä uskoa?  Shocked

Päätin rekisteröityä tännekin ja kysyä asiasta, kun se jäi vaivaamaan.  Sad

Ja mailiossuni on riinalaa@suomi24.fi, jos joku ei uskalla tänne vastata! Smiley Kuulemma tällaisia juttuja ei moni uskalla foorumille kommentoida, sanottiin minulle siellä muualla.
« Viimeksi muokattu: 19.03.2013 10:40:48 kirjoittanut RiinaLaa » tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #12 : 19.03.2013 11:58:29 »

Kannattaa vain itse päättää jalat maassa uskaltaako tällaiselle hoitajalle mennä jos on tällainen maine vielä. Mietin kuinka uusi asia tämä energiahoito on ja kuinka vaikeaa lain puolella on asettaa tällaiselle rajaa, sillä kukaan ei osaa todistaa onko sitä energiaa manipuoloitu vai onko vain henkilökemiat mennyt sekaisin + tietenkin hoidettavan ja hoitajan sanat. Tai jos näitä tapauksia tulee paljon vastaan niin sitten kielletään nämä energiahoidot kokonaan. Nämä energiahoidot ynm. on aika uusi asia vielä, ainakin täällä suomessa.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 19.03.2013 13:11:54 »

Energiahoitojen osalta kannattaa kokeilla ensin vaikka maksuttomia hoitoja, jotka ovat yleensä noin 15 minuutin pituisia ja tapahtuvat tilassa jossa on muitakin ihmisiä ja hoidetaan muitakin. Takuuturvallista!

Tässä pääkaupunkiseudun maksuttomien hoitojen mahdollisuuksia:

Valonkantajilla Rajatiedon keskuksessa Uudenmaankadulla joka kuukauden viimeinen keskivikko klo 19 alkaen.

Kaariporttiystävien Helsingin ryhmällä parittomien viikkojen tiistaisin klo 18 alkaen Elokolossa toisella linjalla - illan aikana on ihan muuta ohjelmaa, mutta jokainen ilta alkaa hoitohetkellä, jollon voi saada ja antaa hoitoja.

Ja vielä Nouseva Aurinko:http://www.aurinko.fi/ (Ilmaisia hoitoja, mutta paljon maksullisten kurssien tuputusta samalla...)

Sekä sitten Henkinen Kehitys ry, eli entinen spiritualistinen seura: http://www.henkinenkehitys.fi/60

Teosofisella seurallakin taisi olla jotain. Kaikkien näiden yhdistysten/seurojen nimellä googlaamalla löytää sitten toimintaa myös muualta maasta - ja niitä hoitotilaisuuksia - jos sellaisia vain on.

Kun ensin aloittaa energiahoidon saamisen ilmaiseksi - useimmissa näissä on vain vapaaehtoinen oviraha, jolla katetaan tilavuokra - niin sitten tietää mitä on se turvallinen energiahoito ja osaa paremmin päätellä maksullisistakin hoitajista  kuka kukin on...
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
RiinaLaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #14 : 19.03.2013 13:59:27 »

Kiitos vinkeistä mutta tietääkseni Sergei Kuprijanov ei ole energiahoitaja! Hän on terapeutti ja meditaatio-ohjaaja. Ja kysyin lähinnä sitä onko tämän ketjun jutut totta vai ei...  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: