Tatuoinnit

<< < (2/4) > >>

Athene:
Löytyisikö mistään sellaisia horoskooppimerkki-tatuointeja,jotka saisi rapsuttamalla ihosta pois?!Siis niitä sellaisia tatskoja mitä joskus on ollut purkkapakkauksissa.

kimo:
Tää menee nyt kyllä vähän off, mutta... tavallaan liittyy aiheseen...

Käykäähän lukemassa tän päivän Hesarin sarjakuvat ja sieltä Jere.
Harmi etten sitä nyt tähän saa liitettyä...

Theus:
Lainaus käyttäjältä: suski7 - 13.03.2009  09:11:25

.... monilla gay hlöillä on muuten venus huoneessa 12.....

piti käydä oma karttapankkiläpi, mulla on n.50 homon kartta tallessa ja kahdella oli  :venus: 12 ja  toisellakin 11 viimeisellä...mut sulla on varmaan joku kokemus, että näin on. Ainut 'kummastuttava' yhtäläisyys on, että homoilla on miltei poikkeuksetta hyvät venukset, usein  :venus: :aspect_tri: tai  :aspect_sex:  :mars: tai yhtymiä kai ne sit ilmenee rakkautena ja taiteellisuutena yms. tyylissä stylistit, sisustussuunnitelija. Muuten mitään yleistyksiä on hirmuvaikea hahmottaa, suuntausta ei kertakaikkiaan näe kartalta. :crazy2:
http://www.youtube.com/watch?v=-6aivppmzMo&feature=channel_page

Mutta aiheeseen:
Varmaan se minkä henkisiä tatuointeja ja missä paikoissa voisi olla eri planeettojen vaikutusta.
Paljon lävistyksiä ja tecno-tyyli voisi just viitata  :uranus:, mutta gootimpi tyyli taas  :pluto:... ex.ällä on tatuoituna joku muinainen kuolema-symboli selkään ja hän on vahvasti skorpiooninen.
Taas jotain kauniita kukka kiikerryksiä ja silmiä hiveleviä tribaldeja voisi löytää joltain  :venus: tai  :neptunus: vaikutteiselta.

suski7:
jops Theus, venus h 12 on näitä yleistyksiä kanssa, piti liittää että venus on aspektoitunut uranukseen gay-tapauksissa...jos sulla on noin paljon gaykarttoja et viittis vilkasta onko tosiaan noin...?

Just luin noista tatskoista että kauris/saturnus henkiset immeiset suosii niitä...mutta enpä usko, itsekin kun olen asc kauris ja saturnus vielä 1.huoneessa eikä minkäänlaista mielenkiintoa ole tatskoja kohtaan...ehkä hennatatskan voisin ottaa, itse asiassa muutama kesä otinkin ja laitatin sen käsivarteen (playboyn logo), mutta onneksi se kului pois nopsaan...ei ne töissä oikein ymmärtäny...

mc82:
Mää vasta haaveilen tatskoista - en ole vielä yhtäkään ottanut.. Ottaisin takuuvarmasti, jos olisin varma, että kestäisin sen tatskaneulan tikityksen (olen kipuherkkä), enkä kyllästyisi tatskaan samantien (olen aika helposti kyllästyvää sorttia) sekä tietysti, jos olisi rahaa millä mällätä :-\

Haaveissa olisi ottaa mustavalkoinen kentauri jousensa kera (olenhan  :aurinko: :jousimies: ) muistuttamaan, mikä olen sisimmältäni - se totuuden etsijä. Lisäksi haaveilen lapaluuhun tatuoitavasta tiikeri-sanasta kiinaksi - olen aika ihaillut tiikereitä ja kissaeläimet nyt muutenkin ovat voimaeläimiäni :)

Olen siis  :aurinko: :jousimies:  :aspect_tri: :kuu: :leijona: , :askendentti: :kauris: .  :venus: :jousimies: 11. huoneessa, sekä Urkki että Neppari tekevät aspekteja henk.koht.planeetoille, Neppari vahvemmin. Mulla on mm.  :neptunus: :aspect_con: :venus: :aspect_con: :merkurius: sekä  :uranus: :aspect_con: :aurinko: :aspect_tri: :kuu: ..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu