Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unelmat toteen  (Luettu 35854 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 03.02.2009 13:04:11 »

Olemme saattaneet loppuun tehtävämme nousemisesta korkeampiin ulottuvuuksiin ja nyt olemme siellä.

Olemme saattaneet loppuun tehtävämme nousemisesta korkeampiin ulottuvuuksiin ja nyt olemme siellä. Nyt meidän on opittava siirtymään siitä tarpeesta, että maailmankaikkeus kertoo meille kaiken olevan ok, luottamaan ja uskomaan, että olemme onnistuneet. Kanssaluomme uutta maapalloa yksi uskomus, yksi ajatus ja yksi ihme kerrallaan. Te olette uusi maapallo, te olette sen lupaus ja potentiaali, joten uskokaa ja luottakaa, että se on täällä, ja alkakaa ilmentää unelmienne elämää.


**niin ajattelin tässä vähän herätellä tällaista.. konkreettisia esimerkkejä kiitos..
onko "nyt" jotenkin parempi toteuttaa toiveensa kuin "eilen" ja "toissa vuonna"..

mitä unelmia on vielä toteuttamatta?

onko muita tapoja toteuttaa kuin tehdä, luoda, visualisoida, aarrekartta-

palaan tänne, teidän vuoronne..

Islanti USA ja Englanti ovat uutisten mukaan nyt edullisempia matkakohteita valuuttojen takia.. että jos joku on aina halunnut mennä noihin, esim
 
« Viimeksi muokattu: 03.02.2009 14:02:41 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 09.02.2009 13:23:46 »

tässä voisi auttaa sellaiset kysymykset kuin..

miksi olenkaan syntynyt.. (sielunsuunnitelma)

olenko syntynyt olemaan onnellinen, menestymään (oma määritelmä), tekemään täsmälleen mitä ja kenen kanssa

miten asiat vedetään puoleen.. mitä asioita tulee jatkuvasti tielle..

tukeeko kaikkeus toiveitani vai mitä..

mitä kokemuksia en halua..  angel

ketkä auttavat.. itselläni ainakin eräs  vesimies nainen, liikenainen.. kasvu hurjaa..
« Viimeksi muokattu: 09.02.2009 14:23:36 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2 : 23.02.2009 02:25:32 »

 Kaikkein yksinkertaisemmin saat vastaukset lukemalla kirjan The Secret-salaisuus,ellet sitten ole jo lukenut.

 Eikä edes koko kirjaa tarvitse lukea,vaan pätkiä sieltä ja täältä.

 Saat kyllä sen mitä haluat keskittämällä ajatuksesi kaikella tarmolla siihen,äläkä anna minkään horjuuttaa
 omaa näkemystäsi tavoitteestasi.On se miten hurjan tai villin tuntuinen tahansa,niin näe se jo toteutuneena.Mutta tähän tarvitaan myös syvä luottamus omaan luomiskykyynsä ja vetovoiman lakiin.

Jos otetaan esimerkki,että hoen jatkuvasti miten minulla ei ole rahaa,on velkaa ja oi ja voi miten tästä selviänkään,niin vedän taatusti sitä lisää puoleeni ja maailmankaikkeus vastaa siihen antamalla sitä köyhyyttä.
Muutin asian niin,että aloin tietoisesti luomaan runsautta,en suostu näkemään itseäni enää veloissa,vaan tilanteessa,jossa elämäni on tasapainossa ja täynnä runsautta,onnea ja rakkautta.Olen vasta aloittanut,mutta voin sanoa,että olen jo havainnut sen toimivuuden ja joskus jopa erittäin nopeaankin.

Ja tulen kirjoittamaan tänne vielä täydellisestä parisuhteestakin,sen lupaan ja nimen omaan omassa elämässäni. Grin
Olen luonut kuvan ja asettanut tavoitteet,mitä minun toiveeni siltä osin ovat ja se tulee toteutumaan.
Tämä aika on muutenkin parisuhteiden koetin aikaa.Siitä julkaisen kanavoinnin piakkoin.On loppuun saattamisen ja irroittamisen vuosi,mutta myös uusien ihmeellisten parisuhteiden vuosi. Kiss smitten

Siis kyllä sinä olet tullut tänne olemaan ja elämään onnellista elämää.Juuri sellaista kuin itse haluat.Kaikki ei ehkä tapahdu ihan viikossa,eikä kahdessa,mutta jo kuukauden kuluttua voi varmasti odottaa vaikutuksia.

Siis luomaan ja visualisoimaan vaan.Rajoja ei ole,paitsi ne,mitä kukin itse itselleen asettaa. angel smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 23.02.2009 10:34:13 »

joo ajattelen kuten sinä Chandra.. juuri näin se menee.. joskus jopa automaattisesti.. en ota henk koht suhteita vakavasti enää, miten voisin.. mutta kuuntelen mielellään kanavointisi aiheesta. en tiedä kuka yleensä pysyy missään, esim kun tuossa discoilin, niin kaikki ovat aina valmiita vaihtamaan uuteen, oli oma suhde vähän millainen vaan (tarkoitan että miehet tulee useita kertoja tanssimaan, vaikka olisi jo jonkun kanssa ja pikku draamaa).. jopa eräs, joka saa naiseltaan kaikenlaista etua, silti pettäisi.. se vähän karmii.. no mutta silti, jos suhde on unelmalistalla? siinä pitäisi olla kyllä kaikkea, että toimisi..  esim luottamus..

onko nyt todella parisuhdevuosi? entäs jos se onkin ensi vuosi??  :Smiley

no itse puhun ehkä luppovuodesta ja mitä silloin teen.. on jännä miten teen kovasti töitä tiettyjen toiveiden toteutumiseksi, ja ne hieman kupruavat..

Sonia Choquette: jos kohtaat hidasteita, olet varmasti lähellä unemaasi!
noh, jatketaan silti..  vesimies  jousimies apuna - 


Smiley

« Viimeksi muokattu: 23.02.2009 16:08:22 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4 : 26.02.2009 12:10:05 »

 
Kuvailit tuossa noita kokemuksiasi discoissa koetuista kokemuksista,,,
Tuotahan on ollut jo iät ja ajat,mutta et kai sinä sellaista elämääsi halua?Draamaa ja lisää draamaa.
Hyvä esimerkki siitä mitä et halua ja auttaa sinua piirtämään ne rajat omalle tulevalle suhteellesi. Wink

Eivät tietenkään kaikki tule saamaan juuri tänä vuonna sitä täydellistä suhdetta,sillä jotkut haluavat roikkua vanhassa,vaikka se ei toimi enää millään tasolla.Mutta se valmius on niillä,jotka tietävät mitä tahtovat ja ovat päästäneet irti vanhoista kaavoista.Tässä mielessä minulla on ollut onni saada hyviä kumppaneita opettamaan mitä en todellakaan halua!

Eräs ystäväni,joka on ollut avioliiitossa yli 35v,on ero prosessissa.Hän ei halua jatkaa enää suhteessa,joka ei anna yhtään mitään ja unelmoi uudesta.Hienoa!Tässä ei siis kysytä ikää ja hänen kohdallaan sanoisin että varsin rohkeaa toimintaa ja kaikista ihmisten puheista irrottautumista.
Jotkut menettävät kumppaninsa muulla tavalla ja ainahan kipeän kokemuksen jälkeen tarvitaan lepoaikaa.
Mutta kyllä me olemme valmiita menemään nyt uudelle tasolle myös ihmissuhteissa.Tasolle,jossa vallitsee harmonia ja rauha,keskinäinen syvä ymmärrys,rakkaus ja luottamus.Jopa niin,että kommunikointikin käy tavallaan ajatuksen tasolla jo,jos niin haluamme.

Vanha kaksoisliekkisuhde tulee muuttumaan ja voimme puhua uudesta termistä kaksoisvalo.Entiset kaksoisliekit vetivät puoleensa niin,ettei ollut mahdollista muuhun kuin käydä tuo vaikea koulu läpi,sillä vain harvoilla se onnistui.Pitää värähdellä samalla taajuudella.Nämä uudet suhteet ovat juuri tätä,värähtelyä siinä,jolloin ei tietenkään pääse syntymään edellä mainittuja tilanteita.
Tässä nyt tuli hieman pätkäinfoa,joten voi olla ettet itse ajatukseen pääse sisälle,mutta yritän tuon koko kanavoinnin saada foorumille.Se ei koske yksin rakkausuhteita,vaan yleisesti irtipäästämistä ja uuden luomista.
Iloa siihen ja onhan vuoden loppupuoli tätä vuotta. :Smiley
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 26.02.2009 12:33:08 »

kävin vain katsomassa nk normaalielämää, kun tiedostavia miehiä on niin vähän, mutta ehkä ens vkl. ja maailmallakin jos liikkuisi.. mitä odottaisi?

allaoleva on todeksi koettu.

Entiset kaksoisliekit vetivät puoleensa niin,ettei ollut mahdollista muuhun kuin käydä tuo vaikea koulu läpi,sillä vain harvoilla se onnistui.Pitää värähdellä samalla taajuudella.Nämä uudet suhteet ovat juuri tätä,värähtelyä siinä,jolloin ei tietenkään pääse syntymään edellä mainittuja tilanteita.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 26.02.2009 12:45:53 »

Raha onkin helppo juttu mutta miten saada ihminen elämäänsä. Nyt en puhu rakkaudesta vaan jostain ihan muusta. Minä tiedän että minä pystyisin vaikka mihin, nousemaan korkealle. Puuttuu vaan se toinen samanlainen, käytän kyllä visualisointia, aarrekarttaa ja kuvia..  Tongue Huooooh..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 26.02.2009 13:21:05 »

ihmisiä kyllä on.. mutta kenen kanssa kohtaa.. olen kuin virtuaalimallissa..

mitä MUUTA haet?  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 04.03.2009 18:21:23 »

Kun unelmat toteutuvat

Minulla on ollut yli kolmekymmentä vuotta haave; uida delfiinien kanssa.
Olen kyllä useasti nähnyt delfiinejä hyppimässä uljaasti veneiden laineista nauttien. Se on ollut upeaa katseltavaa.
Mutta silti olen halunnut lähemmäksi- aitoon kosketukseen näiden hurmaavien ja elämäniloisten eläinten kanssa.

Helmikuun alussa olin työmatkalla Meksikossa. Siellä tarjoutui mahdollisuus viettää kokonainen päivä delfiinikouluttajan seurassa, altaassa kahden väkevän ja viisaan delfiinipersoonallisuuden, Lucan ja Marian kanssa.

Ja mikä päivä siitä muodostuikaan! Pääsin leikkimään näiden uskomattoman voimallisten ja herkkien ilon lähettiläiden kanssa. Sain ratsastaa ympäri allasta, maaten delfiinin lämpöisällä vatsalla, evistä kiinni pitäen.
Koin hurmaavia hetkiä sivellessäni näiden kiehtovien ystäviemme pehmeää ja kimmoisaa ihoa. Tunsin hyväksynnän ja elämänriemun.

Mitä toin kotiin? Kiitollisuuden. Unelmani toteutui, vihdoin!
Ja luottamuksen. Unelmat toteutuvat. Emme aina tiedä milloin ja miten. Mutta kun jaksamme uskoa, että ne tulevat, niin ne tulevat. Omalla ajallaan, nurkan takaa yllättäen. Odottavan aika ei ole pitkä kun keskittyy siihen, mikä on hyvin.

Uskon, että meidän tehtävämme on kylvää unelman siemen. Kastella sitä toiveikkuudellamme. Valaista sitä luottamuksellamme. Ruokkia sitä kiireettömyydellämme. Kuva minusta ja delfiineistä oli aarrekartassani vuonna 1979. Sitten päästin irti.

Ehkäpä seuraavassa lauseessa on enemmän viisautta kun uskommekaan; Voit saada mitä ikinä haluat, jos et koe tarvitsevasi sitä.

Uskallathan unelmoida!

Kiitollisin mielin, Marika (Borg)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #9 : 05.03.2009 02:26:25 »

Minulla on pienenä haaveena oma taidekirja. Haluaisin tehdä ja julkaista sellaisen ihmisten iloksi ja ennenkaikkea omaksi ilokseni. Haave ei ole vielä toteutunut kokonaan, mutta sain vuoden alussa tilaisuuden osallistua yhteisen, maailmanlaajuisen taidekirjan tekemiseen ja toteuttamiseen. Meitä tekijöitä on kirjaimellisesti ympäri maailmaa ja jokainen antaa itsenäisen panostuksensa taidekirjaan.
Kesäkuussa pitäisi olla työn hedelmien painettuina ja toivon mukaan levittämässä iloa mahdollisimman moneen maailman kolkkaan ^__________^
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 05.03.2009 11:27:53 »

mitä MUUTA haet?  Smiley

No kun on kysymyksessä pariurheilulaji niin ei sitä oikein yksin voi päästä eteenpäin.  Sad
Sen parin aina tarvii.   Smiley Ja vielä kun olisi yhtä kunnianhimoinen ja luova niin.. Mikään ei pysäytä.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #11 : 05.03.2009 11:47:31 »

Tiättekö, kun elää hetkessä, ei menneessä eikä tulevassa - siinä on salaisuus onnellisuuteen. Asiat vain tapahtuu. Se on huomattavasti vaikeampaa täällä Suomessa kuin mitä koin Lattareissa. Suomessa on tarrautumisen energiaa... Lattareissa ihmiset kokevat, ja jättävät asiat sitten taakseen. Minä kerran yritin tarrata tunteeseen ja minulle sanottiin: unohda se jo! Yritä edes! (Aikaa oli kulunut yksi päivä  Grin )

Tämän allekirjoitan tuon: "Elä tässä hetkessä" Smiley Menneiden murehtimisesta on mullekin sanottu ties mitenkä monta kertaa. Eihän se tuo kuin harmaita hiuksia Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #12 : 05.03.2009 12:03:45 »

mitä MUUTA haet?  Smiley

No kun on kysymyksessä pariurheilulaji niin ei sitä oikein yksin voi päästä eteenpäin.  Sad
Sen parin aina tarvii.   Smiley Ja vielä kun olisi yhtä kunnianhimoinen ja luova niin.. Mikään ei pysäytä.

Millaisesta pariurheilulajista on kyse? Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #13 : 05.03.2009 12:18:10 »

Ja olkoon se millainen pariurheilulaji tahansa, siinä on ensin oltava myös itse hyvä.  Wink
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 05.03.2009 16:22:54 »

mitä MUUTA haet?  Smiley

No kun on kysymyksessä pariurheilulaji niin ei sitä oikein yksin voi päästä eteenpäin.  Sad
Sen parin aina tarvii.   Smiley Ja vielä kun olisi yhtä kunnianhimoinen ja luova niin.. Mikään ei pysäytä.

Millaisesta pariurheilulajista on kyse? Smiley

Njehehhehhee.. Mitäs jos en kerro?  Cheesy Wink Arvaa.

Rovatar: Kehtaan väittää että täytän kriteerin.  Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: