Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Retroilevat planeetat ja karma  (Luettu 50402 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #45 : 12.01.2011 00:32:36 »

WW: retrot lienevät vain yksi merkki karmallisesta lastista. jos olen oikein ymmärtänyt, niin retroilevan planeetan energian haltuunotto on hankalampaa ja planeetan kanssa "yhteistyöhön" pääsy saattaa viedä kauemman kuin eteenpäin menevien planeettojen kanssa. veikkaisin tosin, että esim. aspektit retroplaneettaan ratkaisevasti siihen, kuinka ongelmallista sen kanssa elämä on. esim. itse koen retro-saturnukseni aika vahvasti ja sen aspektit eivät varsinaisesti helpota   buck2
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #46 : 30.01.2011 18:47:55 »

Olen Apachen kanssa samoilla linjoilla. Mielipiteeni perustuu omaan Merkuriukseen, joka retroilee eikä tee aspekteja muihin planeettoihin. Omasta kokemuksestani voin sanoa, että retroileva Merkurius syntymäkartalla viivästyttää tavalla taikka toisella kommunikaatiotaitoja..tämä siis ei tarkoita, että syntyessä ei olisi taitoa kommunikoida, vaan ennemminkin sitä, että kommunikaatioon liittyvä varmuus kehittyy hitaammin ja puhkeaa kukkaan vasta myöhemmällä iällä. Näistä "late bloomers":sta kehittyy taitavia kommunikoijia.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #47 : 30.01.2011 21:43:42 »

Mulla itellä peruuttaa jupiter, chiron ja ceres ravussa. Jupiter ja Chiron 11. huoneessa ja ceres 10:ssä. Tsekkasin taulukosta ja kappas vaan, mennäänkin tuonne ajanlaskun alkumme tuonne puolen.

Chiron: 4501 eaa.
Jupiter: 5481 eaa.
Ceres. 6394 eaa.

Nyt on kyllä vaikea mennä sanomaan, että mitä tuolloin on maailmassa tapahtunut tai millainen aikakausi on ollut kyseessä. Sen verran kauas sijoittuu.

Ohhoh, huomasin juuri että minullahan peruutta noususolmu! Kappas vain, miten se on mennyt minulta ihan ohi vaikka olen tuota karttaa aika paljon tutkaillut. Hmm.. Se sijoittuisikin sitten vuoteen 1876, sellaista olen ehkä aavistellutkin, että viimeisin inkarnaationi saattaisi sijoittua 1800-1900-luvulle..

No tutkailin tuota perääntyvää noususolmua tarkemmin ja ilmeisesti siinä että se perääntyy, ei ole mitään erikoista. Itseasiassa useimilla ihmisillä se kuulemma perääntyy, koska solmut liikkuvat päinvastaiseen suuntaan kuin muut planeetat.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #48 : 30.01.2011 22:02:39 »

Mulla itellä peruuttaa jupiter, chiron ja ceres ravussa. Jupiter ja Chiron 11. huoneessa ja ceres 10:ssä. Tsekkasin taulukosta ja kappas vaan, mennäänkin tuonne ajanlaskun alkumme tuonne puolen.

Chiron: 4501 eaa.
Jupiter: 5481 eaa.
Ceres. 6394 eaa.

Nyt on kyllä vaikea mennä sanomaan, että mitä tuolloin on maailmassa tapahtunut tai millainen aikakausi on ollut kyseessä. Sen verran kauas sijoittuu.

Ohhoh, huomasin juuri että minullahan peruutta noususolmu! Kappas vain, miten se on mennyt minulta ihan ohi vaikka olen tuota karttaa aika paljon tutkaillut. Hmm.. Se sijoittuisikin sitten vuoteen 1876, sellaista olen ehkä aavistellutkin, että viimeisin inkarnaationi saattaisi sijoittua 1800-1900-luvulle.. Tosin en tiedä voiko noususolmusta näin katsoa, eikös pitäisi katsoa laskusolmua. Nääh, en tiedä.

No tutkailin tuota perääntyvää noususolmua tarkemmin ja ilmeisesti siinä että se perääntyy, ei ole mitään erikoista. Itseasiassa useimilla ihmisillä se kuulemma perääntyy, koska solmut liikkuvat päinvastaiseen suuntaan kuin muut planeetat.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #49 : 30.01.2011 22:03:34 »

Minun retroilevista planeetoista katsotut vuodet ovat seuraavat:

Merkurius    1929
Uranus        1608
Pluto            604
Neptunus     1237

Mitähän nuista osaisi ajatella  :Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #50 : 30.01.2011 22:13:07 »

idiot2 kuinka noita vuosia voi retroilevista planeetoista katsoa?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #51 : 30.01.2011 22:50:51 »

Ai, löysinkin jo..

Merkurius 1948 - tämä sai aivan Shocked kun heilurillakin olen noihin lukuihin päässyt..
Pluto 1417
Jupiter 554
Vesta 233
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #52 : 04.02.2011 00:50:52 »

Lykätkää sinne kartalle se syyn ja seurauksen laki,
Karma (3811) asteroidi.
Vaikka jo sen kunniaksi, että sen on 13.10.1953
löytänyt suomalainen tähtinainen Liisi Oterma (1915 - 2001).
Tai sen kunniaksi, että  kuu 23  vesimies vasta sen ohitti , Karma 20  vesimies.
Karman seurassa Nessus.
Onks se niin että pilkka osuu omaan nilkkaan, kun kerran Vesimiehessä ollaan  Smiley
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #53 : 04.02.2011 10:12:30 »

Kirjaan tähän omat perääntyvät planeetat ym. vaikka en vielä osaa niitä tulkita...

Huone 1,   kuunsolmu vesimies
Huone 7,   saturnus vaakapluto leijona
Huone 8,   mars skorpionineptunus vaaka
Huone 12,  chiron  kauris

... ja jatkan opiskelua.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #54 : 04.02.2011 13:34:41 »

Kerro Nikki lisää Karmasta!

Mulla se on natalilla asteentarkassa  aspect_opp  aurinko ja perääntyvänä.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #55 : 04.02.2011 18:47:32 »

Ainakin sen löytäjä on nimennyt sen tuon syyn ja seurauksen mukaan.
Karma, teko, toiminta.
Onko olemassa tekoja ja toimintaa ilman seurauksia?
Tuo Karma liittyy selvästi sellasiin kohtalonomaisiin tapahtumiin tai ihmisten kohtaamisiin,
niillä on joku tarkoitus, syy ja tietysti niitä seurauksia.
Itelläni oli ammoin muinoin tr Karma  aspect_con proge Mars (nämä yhtymässä myös natalilla 2 asteen orbilla) ja tuo proge-Mars  aspect_con toisen  ihmisen pluto ja sanoisinko, että se oli jotenkin karmallinen kohtaaminen. Vähän jotakin sellaista, mitä ei voi välttää. No tietenkin ihmisellä on vapaa tahto, mutta jos se tahto  mars on yhtymässä Karmaan Leijonassa niin kait se on menoa sitten.
Tuolle "karmallisuudelle" sain sitten vahvistusta ihmiseltä, joka "näkee" näitä juttuja.
Monta entistä elämää yhdessä ja vuorotellen "pelastamisia" ja nyt oli mun vuoro.
Ja vaikkei uskois mihkää entisiin elämiin, niin sen tuntee nahoissaan, kun jollakin on vähän suurempi merkitys. Tiedä sitten mitä tapahtunee kun tuo tr Karma tulee kohta tuon suhteen MC:lle.
Syyt ja seuraukset selviää päivänvalossa? Karma käyty loppuun?

Tässä netistä löydettyä. Valentinekin näyttää tuossa olevan. Senkinhän vois kohta kartalleen heittää ystävänpäivän kunniaksi  Smiley

People in search for true love, when they find their soul mate or ideal partner, Asteroid Valentine will be found strongly aspected in each other's chart.

Asteroid Karma is very strong during times when events seem "fated" and totally out of our grasp, until we focus on a stronger mind pattern. This asteroid can also help us know about people we are fated to meet.

My wife's ascendant is conjunct by degree and minute to my Asteroid Karma. We met accidentally and our marriage was a completely fated event. My wife's Asteroid Valentine conjuncts my North Node. My Asteroid Valentine conjuncts her North Node. This is a 1/360 x 1/360 probability event. Our son was born when Asteroid Valentine conjunct the North Node! The combined probability is 1/360 x 1/360 x 1/360. Random Chance or Divine Cosmic Design?

One of the greatest astrologers (in spite of being controlled by the Theosophists), Dane Rudhyar, had his Asteroid Angel conjunct Asteroid Karma in 29.5 Degrees of Aquarius. This degree in the Sabian Code speaks of a brotherhood of higher consciousness. Dane was a master of these Sabian Symbols but even he did not know about the most important asteroid placement in his chart, as these asteroids were discovered well after he became an astrologer!


http://www.tamsoft.co.in/pogson.html
« Viimeksi muokattu: 04.02.2011 18:49:30 kirjoittanut nikki » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #56 : 04.02.2011 20:09:50 »

Katsoin myös tuota Karma-asteroidia ja naureskelin, koska se on samassa merkissä kuin mitä ukkoni on, eli Kauriissa. Ja huoneessa 2. voimavarojen ja talouden alueella.

Jo kaksikin selvännäkijää ovat minulle kertoneet, että ukkoni kanssa on pitkästi yhteistä sieluntaivalta, joten totta kai hän poimi minut mukaansa jälleen. Ja on ollut todella antamassa minulle voimavarojakin ja taloutta.  Wink

Lisäksi se on samassa huoneessa myös Lilithin ja Kuuni kanssa, vaikkakin kaukana niistä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #57 : 04.02.2011 20:57:24 »

Pitipä katsoa vielä (hytkyt aivot tänään  - absorvoivat)

Mun Valentine,  aspect_squ miehen IC:llä,
miehen Karma   aspect_con mun IC:llä. Ehkä meillä on vielä astrologisesti toivoa  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #58 : 04.02.2011 21:05:22 »

Pitipä katsoa vielä (hytkyt aivot tänään  - absorvoivat)

Mun Valentine,  aspect_squ miehen IC:llä,
miehen Karma   aspect_con mun IC:llä. Ehkä meillä on vielä astrologisesti toivoa  Tongue
Absorvoi vaan...joskus tunne korvaa älyn. Wink
 smitten
Elämää ja ihmissuhteita ei, mielestäni, pidä katsoa astrologian kautta, ensisijaisesti.
Vaan kysyä itseltään,
viihdynkö tuon henkilön kanssa,
mitä opin hänen kauttaan,
rakastanko häntä?
Pystynkö elämään arkea hänen kanssaan?

Mitä haluan jakaa tällä hetkellä hänen kanssaan?

Aivan sama miltä astrologiset kartat näyttää...
Sinä tarvitset Häntä juuri silloin elämääsi,
Hänellä on tarkoituksensa.

Elä ja Koe!
 smitten
« Viimeksi muokattu: 04.02.2011 21:07:29 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #59 : 04.02.2011 21:16:49 »

Pitipä katsoa vielä (hytkyt aivot tänään  - absorvoivat)

Mun Valentine,  aspect_squ miehen IC:llä,
miehen Karma   aspect_con mun IC:llä. Ehkä meillä on vielä astrologisesti toivoa  Tongue
Absorvoi vaan...joskus tunne korvaa älyn. Wink
 smitten
Elämää ja ihmissuhteita ei, mielestäni, pidä katsoa astrologian kautta, ensisijaisesti.
Vaan kysyä itseltään,
viihdynkö tuon henkilön kanssa,
mitä opin hänen kauttaan,
rakastanko häntä?
Pystynkö elämään arkea hänen kanssaan?

Mitä haluan jakaa tällä hetkellä hänen kanssaan?

Aivan sama miltä astrologiset kartat näyttää...
Sinä tarvitset Häntä juuri silloin elämääsi,
Hänellä on tarkoituksensa.

Elä ja Koe!
 smitten

Ihania neuvoja annat!

Välillä me ollaan niin kuin oltaisiin oltu sata vuotta yhdessä, niin kuin mummo ja pappa. Välillä ollaan ihan teinejä ja välillä ollaan niin rrrrakastavaisia. Kumminkin semmoinen toveruus ja kumppanuus on jotain ihan ihmeellistä, ihmeellisempää kuin intohimo ja ihastukset. Mä olen kauhean hyvä ihastumaan ja olen tänäkin vuonna jo ihastunut suhteen ulkopuolella, mutta se on jotain sellaista mikä on mussa, eikä yhtään pahaa. Ja huolimatta mieheni  skorpioni  aurinko merkistä, hän ei ole kovinkaan mustasukkainen näistä mun: " Oi, se on maailman ihanin mies plaa plaa plaa." Viime viikolla jäin Film Towniin odottelemaan siippaa töistä ja siellä oli maailman namuin myyjä. Sitten kun mun mies tuli sinne, mä pakotin hänetkin katsomaan kuinka syötävän suloinen myyjä oli.

no, meni vähän offtopikiksi, mutta mitäs se nyt haittaa.

Ps. mun mielestä kumppanuutta arvostetaan ihan liian vähän tässä silikonitissi- ja keinorusketusmaailmassa. Mikä on sen ihanampaa kuin, että sun kumppanisi odottaa sun kanssa yöpäivystävälle tai pesee hiuksesi, kun oma kätesi on kipsissä? Terveisin: kokemusta on. Siis sellaista jatkuvuuden, turvallisuuden ja lämpimän hellyyden tunnetta, suhdetta, jossa voi riidellä jopa rakentavasti ja humoristisesti.
"Miks sä aina laitat tän korkin näin tiukkaan, etten saa tätä yhdellä kädellä auki? (huutaen vihaisesti) Aukase se!"
" No, et sä oo sanonut mitään siitä tätä ennen!"
"No, en ookkaan! (edelleen huutaen) Suutuiks sä nyt?"
"Suutuiks sä?"
"Et sä saa suuttua, ja sitä paitsi mä suutuin ihan syystä."
"Mä suutuinkin, ku sää suutuit."

Jne.
sitten nauretaan, kun ollaan hölmöjä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: